HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Taki Karasuma




 

Share
 

 Taki Karasuma

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Taki


Taki


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 16/07/2013

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyWto Lip 08 2014, 16:53


Posiadane Magie: Magia Wektorów
Opis Magii: Magia Wektorów - Kto uważał na lekcjach fizyki, bądź matematyki ten wie, że istnieje coś takiego jak "wektor". Oszczędzając sobie tłumaczenia co to jest przechodzę do sedna. Magia ta polega na kontrolowaniu 4 własności wektorów, a to jest: kierunek, zwrot, punkt przyłożenia oraz wartość. Używając swojej magicznej energii użytkownik tej mocy potrafi według własnych (aczkolwiek ograniczonych przez zasoby "many) upodobań zmienić np. tor lotu strzały, albo zwiększyć wartość wektora siły własnej pięści do tego stopnia, że jednym ciosem można burzyć ściany. Oczywiście nie zapominając o uszczerbku na własnym zdrowiu.
Czym jest wektor:
Spoiler:

Posiadane PWM:
- Żywy komputer - Używający tej magii ludzie muszą posiadać ogromną moc obliczeniową, a prościej mówiąc - muszą być swego rodzaju geniuszami. Zawiera to w sobie wiedzę na temat fizyki i matematyki. Ta PWM odpowiada za odpowiednie kalkulacje, które wykonuje postać w głowie. Bez odpowiednich obliczeń niemożliwa jest manipulacja wektorami. To dzięki tej PWM Taki potrafi np. obliczyć tor lotu kamyka. Pełna sprawność obliczeń jest tylko w spokojnej sytuacji, gdzie Taki może skupić się na swoim zadaniu, w przypadku "gorących" sytuacji czas wydłuża się.
- Osąd - Jednak skąd mag ma mieć pojęcie ile wynosi wartość siły, bądź prędkości nadlatującego kamyka? Dzięki tej PWM użytkownik potrafi oceniać wszystkie 4 własności wektorów w okolicy 30cm od ciała. Oczywiście nie musi tego robić jeżeli nie chce.
- Przewidzenie - Korzystając z PWM Osąd i Żywy Komputer mag może z dokładnością przewidywać tory lotu przedmiotów oraz ataków w zasięgu 30cm przez co potrafi określić czy coś go trafi i gdzie, a zatem może przygotować lepszy unik/kontratak.

Zaklęcia D:
Vector: Value
Zaklęcie to potrafi zmieniać jedną z czterech właściwości wektorów - wartość. Na każde ciało stałe, ciecz i gaz działa wiele sił, a jak mocno działają jest zawarte we właściwości wektora wartości. Zatem jeżeli leży na ziemi cegła to oddziałuję na glebę z wartością własnego ciężaru i grawitacji tworząc kolejną siłę o wartości X. Dzięki temu zaklęciu wartość można zmienić na max. 200% większą, bądź mniejszą Zależnie od przyłożenia siły i innych czynników rozróżnić można nacisk, przyciąganie, szybkość zatem równie dobrze można zwolnić/przyśpieszyć lecący obiekt. Zasięg działania tego zaklęcia to jedynie 1m od ciała i wpływa na przedmioty, gaz oraz ciecz o objętości nie większej niż przeciętna pięść(250g - ciała stałe, 250ml gazy i ciecze). Skuteczność działania na gazach i cieczach określa MG. Zaklęcie może działać pasywnie, możemy ustawić je, że przedmioty lecące w naszą stronę lub od nas mają zostać przyśpieszone/zwolnione o określoną wartość i dopiero, gdy znajdą się w zasięgu zaklęcie zadziała, a MM zostanie pobrane.

Vector: Direction
Zaklęcie to potrafi zmieniać jedną z czterech właściwości wektorów - kierunek. Poruszające się przedmioty, ciecze czy gazy posiadają kierunek, w którym zmierzają. Dzięki temu zaklęciu możliwa jest manipulacja kierunkiem zatem przykładowo możemy lecący w nas nóż "odbić" na bok, bądź nawet w przeciwnika i jeżeli broń będzie miała na tyle siły to doleci do niego, bądź nie. Maksymalna zmiana kierunku to 45 stopni. Zasięg działania zaklęcia to jedynie 1m od ciała i wpływa na przedmioty, gaz oraz ciecz o objętości nie większej niż przeciętna pięść (250g - ciała stałe, 250ml gazy i ciecze). Zaklęcie może działać pasywnie, możemy ustawić je, że każdy lecący w nas przedmiot ma zostać "odbity" w stronę przeciwną i dopiero, gdy coś znajdzie się w zasięgu to kierunek zostanie zmieniony, a MM pobrane. Skuteczność działania na gazach i cieczach określa MG.

Zaklęcia C:
Vector: Value - LVL UP z D
Zaklęcie to potrafi zmieniać jedną z czterech właściwości wektorów - wartość. Na każde ciało stałe, ciecz i gaz działa wiele sił, a jak mocno działają jest zawarte we właściwości wektora wartości. Zatem jeżeli leży na ziemi cegła to oddziałuję na glebę z wartością własnego ciężaru i grawitacji tworząc kolejną siłę o wartości X. Dzięki temu zaklęciu można zmienić tą wartość na max. 300% większą, bądź mniejszą. Zależnie od przyłożenia siły i innych czynników rozróżnić można nacisk, przyciąganie, szybkość zatem równie dobrze można zwolnić/przyśpieszyć lecący obiekt. Zasięg działania tego zaklęcia to jedynie 1m od ciała i wpływa na przedmioty, gaz oraz ciecz o objętości nie większej niż 1m x 1m x 1m (1kg - ciała stałe, 1l - gazy i ciecze). Skuteczność działania na gazach i cieczach określa MG. Zaklęcie może działać pasywnie, możemy ustawić je, że przedmioty lecące w naszą stronę lub od nas mają zostać przyśpieszone/zwolnione o określoną wartość i dopiero, gdy znajdą się w zasięgu zaklęcie zadziała, a MM zostanie pobrane.

Vector: Direction - LVL UP z D
Zaklęcie to potrafi zmieniać jedną z czterech właściwości wektorów - kierunek. Poruszające się przedmioty, ciecze czy gazy posiadają kierunek, w którym zmierzają. Dzięki temu zaklęciu możliwa jest manipulacja kierunkiem zatem przykładowo możemy lecący w nas nóż "odbić" na bok, bądź nawet w przeciwnika i jeżeli broń będzie miała na tyle siły to doleci do niego, bądź nie. Maksymalna zmiana kierunku to 90 stopni. Zasięg działania zaklęcia to jedynie 1m od ciała i wpływa na przedmioty, gaz oraz ciecz o objętości nie większej niż 1m x 1m x 1m (1kg - ciała stałe, 1l - gazy i ciecze). Zaklęcie może działać pasywnie, możemy ustawić je, że każdy lecący w nas przedmiot ma zostać "odbity" w stronę przeciwną i dopiero, gdy coś znajdzie się w zasięgu to kierunek zostanie zmieniony, a MM pobrane. Skuteczność działania na gazach i cieczach określa MG.

Zaklęcia B:
Vector: Value - LVL UP z C
Zaklęcie to potrafi zmieniać jedną z czterech właściwości wektorów - wartość. Na każde ciało stałe, ciecz i gaz działa wiele sił, a jak mocno działają jest zawarte we właściwości wektora wartości. Zatem jeżeli leży na ziemi cegła to oddziałuję na glebę z wartością własnego ciężaru i grawitacji tworząc kolejną siłę o wartości X. Dzięki temu zaklęciu można zmienić tą wartość na max. 400% większą, bądź mniejszą. Zależnie od przyłożenia siły i innych czynników rozróżnić można nacisk, przyciąganie, szybkość zatem równie dobrze można zwolnić/przyśpieszyć lecący obiekt. Zasięg działania tego zaklęcia to jedynie 1m od ciała i wpływa na przedmioty, gaz oraz ciecz o objętości nie większej niż 2m x 2m x 2m (5kg - ciała stałe, 5l - ciecze i gazy). Skuteczność działania na gazach i cieczach określa MG. Zaklęcie może działać pasywnie, możemy ustawić je, że przedmioty lecące w naszą stronę lub od nas mają zostać przyśpieszone/zwolnione o określoną wartość i dopiero, gdy znajdą się w zasięgu zaklęcie zadziała, a MM zostanie pobrane.

Vector: Direction - LVL UP z C
Zaklęcie to potrafi zmieniać jedną z czterech właściwości wektorów - kierunek. Poruszające się przedmioty, ciecze czy gazy posiadają kierunek, w którym zmierzają. Dzięki temu zaklęciu możliwa jest manipulacja kierunkiem zatem przykładowo możemy lecący w nas nóż "odbić" na bok, bądź nawet w przeciwnika i jeżeli broń będzie miała na tyle siły to doleci do niego, bądź nie. Maksymalna zmiana kierunku to 180 stopni. Zasięg działania zaklęcia to jedynie 1m od ciała i wpływa na przedmioty, gaz oraz ciecz o objętości nie większej niż 2m x 2m x 2m (5kg - ciała stałe, 5l - ciecze i gazy). Zaklęcie może działać pasywnie, możemy ustawić je, że każdy lecący w nas przedmiot ma zostać "odbity" w stronę przeciwną i dopiero, gdy coś znajdzie się w zasięgu to kierunek zostanie zmieniony, a MM pobrane. Skuteczność działania na gazach i cieczach określa MG.

Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:

Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Taki dnia Sob Lut 20 2016, 05:07, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1289-skryteczka-taki-ego-haha https://ftpm.forumpolish.com/t1285-taki-karasuma#18948
Taki


Taki


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 16/07/2013

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptySob Lip 19 2014, 15:35

No i nadszedł czas na mnie... ah.

Umiejętności pozostają jak były. Na zaklęcia wydałem 40 PD w banku zachowałem 10PD (To chyba czasy, kiedy na start było 50PD, jeżeli to mój błąd to mam 20PD i prosiłbym o powiedzenie mi).

Jako, że miałem własny licznik zużycia MM do zaklęć to zmieniłem go zgodnie z nowymi zmianami. Powyżej jest stare zużycie procentowe.

Ostatnie PWM jest nowe.

Spoiler:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1289-skryteczka-taki-ego-haha https://ftpm.forumpolish.com/t1285-taki-karasuma#18948
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyNie Lip 20 2014, 16:03

Soł... Na start było i jest 60 PD, ale o tym po sprawdzeniu... Acz jeszcze dalej na start - hejt za taką magię, ale dont worry matfiz level 18~!

PWM:
1. tylko w przypadku skupienia. Im więcej czynników powoduje jego rozproszenie, tym trudniej mu skupić się na obliczeniach. Mimo wszystko to dalej człowiek.
2. dam ci na pwm pół metra od ciała, acz i tak sądzę, że to sporo.
3. na moje odpada na pw.
4. odpada. To magia wektorów, a nie pamięci. Możesz mieć głowę ścisłowca, umieć liczyć sprawnie i takie tam, co zawiera się właściwie w pierwszym pwm, ale co ma wektro do np pamiętania o imieninach kuzynki, prababki naszego bratanka od strony siostry szwagierki?
5. nie wiem, co wspólnego ma boost do zręczności z magią wektorów, więc... nope.

Zaklęcia:
1. opisz to inczej, bo albo to za sprawą upału, albo rzeczywiście jest jakieś em... niezbyt do ogarnięcia w tej forie.
2. Więc... Zmień formę. Rozpisz to na różne levele zaklęć i tam będą odpowiednie rozmiary przedmiotów i koszty. Ostatecznie jeśli będzie zachowana forma to zapłacisz za to w sumie 5 -> level up na C -> 8 -> level up na B -> 15, czyli 28 pd, a więc cię stać i zostałoby ci wtedy jeszcze 12 PD, które możesz rozdysponować.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Taki


Taki


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 16/07/2013

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyNie Lip 20 2014, 20:05

PWM wszystkie oprócz 5 poprawione zgodnie z Twoimi zaleceniami. Co do 5 to poprawiłem opis i wytłumaczę trochę tutaj, że widząc lecący w Ciebie nóż nie wiesz czy trafi bardziej z prawej, czy z lewej przez co poruszając się w złą stronę wydłużasz czas jaki potrzebujesz na unik. Dzięki temu PWM wiem gdzie trafi przez co mogę się lepiej przygotować na unik, nie wpływa to na zręczność, a same informacje potrzebne do skutecznego uniku.

Zaklęcia: Zaczynam od poziomu D, lvl up na C i z C lvl up na B zatem wykorzystuję 2x 28PD = 56PD, czyli 4PD zostaje mi.

Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Taki dnia Nie Lip 20 2014, 23:25, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1289-skryteczka-taki-ego-haha https://ftpm.forumpolish.com/t1285-taki-karasuma#18948
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyNie Lip 20 2014, 21:42

PWM:
1. nie widzę naniesionych poprawek odnośnie skupienia, że dekoncentrujące bodźce wydłużą czas obliczeń etc lub ich całkowity nadmiar je uniemożliwi
2. niech będzie
3. ok, acz... czas na reakcje jest naprawdę niewielki i tylko mikroskopijnie przyspieszony owe jej tempo, bo w końcu dopiero zadziała to 30 cm od ciała~

Zaklęcia:
1/3/5 -> zasięg 1 metr każdy... krotność zmiany 2/3/4 razy większa wartość lub mniejsza. Masy danych ciał na odpowiednich rangach 250g/1kg/5kg, bądź dla cieczy i gazów będzie 250ml/1l/5l - i dalej tu zależne od mg. Poza tym biorąc pod uwagę oczywiście rzeczy odpowiednio rozpędzony, to zaklęcie może nie spowolnić ich wystarczająco szybko.
2/4/6 -> więc skoro zasięg to 1 metr od ciebie... więc kąt o jaki można obrócić przedmiot w lewo, bądź prawo to będzie 45/90/180 stopni, a na dodatek takie same objaśnienia ilościowe, jak wyżej dla ciał stałych i gazów, czy cieczy. Poza tym im bardziej rozpędzony przedmiot tym trudniej może być go obrócić "na czas".
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Taki


Taki


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 16/07/2013

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyNie Lip 20 2014, 23:41

Wszystkie poprawki naniesione, w PWM zapomniałem o tym - dodałem. Zmieniałem w swoim poprzednim poście, by nie spamić.

Co do zaklęć, napisałem, że mogą działać pasywnie, by wyeliminować właśnie niezdolność do manipulacji właściwościami wektorów z powodu ich szybkości docierania do mnie, nie wspomniałeś o tym więc przypominam. Co do Vector: Direction - pisałeś o lewo - prawo, lecz mogę zmieniać również wertykalnie, czyli góra - dół, prawda?
No i usprawnienie chciałbym zaproponować co do objaśnień bo mam pewne zastrzeżenie. W ciałach stałych uwzględniłeś ciężar, a w cieczach i gazach objętość, zatem by ujednolicić proponowałbym podanie wszystkiego w objętości, czyli centymetrach sześciennych, gdyż wtedy można wyeliminować problem gęstości, a pozostawić samą wielkość manipulowanych obiektów. Co Ty na to? Ogólnie nie wiedziałem też, czy mam to podać zamiast swoich "przeciętnej pięści" "1m x 1m x 1m". Wtedy odpowiednio byłoby to 800cm sześciennych/1m sześcienny/2m sześcienne. Oczywiście to tylko propozycja.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1289-skryteczka-taki-ego-haha https://ftpm.forumpolish.com/t1285-taki-karasuma#18948
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyPon Lip 21 2014, 10:03

Meh... Jak chcesz uogólniać objętościowo to wtedy -> Na D dostaniesz max 250ml(cm^3), na C max 1 litr(dm^3), a na B max 5 litrów(dm^3) nie inne wielkości, więc nie wiem czy nie korzystniej tobie ciała stałe masowo rozważać o/
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Taki


Taki


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 16/07/2013

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyPon Lip 21 2014, 14:21

Dobra, skoro tak się sprawa ma to niech pozostanie jak jest. W tej formie wszystko w porządku?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1289-skryteczka-taki-ego-haha https://ftpm.forumpolish.com/t1285-taki-karasuma#18948
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyPon Lip 21 2014, 14:30

Wprowadź to w pierwszym, górnym poście i będzie akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Taki


Taki


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 16/07/2013

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyPon Lip 21 2014, 14:54

Gotowe.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1289-skryteczka-taki-ego-haha https://ftpm.forumpolish.com/t1285-taki-karasuma#18948
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyPon Lip 21 2014, 15:22

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Taki


Taki


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 16/07/2013

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyWto Kwi 14 2015, 22:34

Okeeej~! Mam 29PD, czas zaszaleć i je wykorzystać na zaklęcie rangi B!

Vector: Point - Zaklęcie tym razem bazujące na innej właściwości wektorów, a mianowicie na punkcie przyłożenia siły. Jego działanie jest bardzo proste, gdyż przenosi ono punkt przyłożenia siły w inne miejsce. Przykładowo - chcemy wbić kijek w piasek, lecz dziurka od niego robi się kilka metrów dalej, zaś sam kijek zostaje zatrzymany przed piaskiem, a my wciąż odczuliśmy odpowiedni nacisk. Zaklęcie pozwala na przesunięcie punktu przyłożenia siły w promieniu trzech metrów od właściwego punktu. Ograniczeniem zaklęcia jest to, że punkt może zostać przesunięty tylko na jednym, mniej-więcej jednolitym obiekcie, zatem uderzając w ziemię nie przesuniemy punktu na ścianę, lecz uderzając w ścianę damy radę przesunąć punkt tak, aby znalazł się on na oknie, które jest zamontowane w ścianie. Dodatkowo - przesunąć możemy tylko punkty, których źródłem siły jesteśmy my sami, a nie nadany przez nas pęd lub coś innego. Tłumacząc - przesuniemy dźgnięcie patykiem, który trzymamy, ale już nie przesuniemy dźgnięcie patykiem, który rzuciliśmy. Przesuwanie punktów jest możliwe na materii organicznej i nieorganicznej. Zaklęcie musi być aktywowane, a punkt wybrany przed trafieniem. Jeżeli aktywujemy zaklęcie, a jednak nie wykorzystamy go, to MM nie tracimy. Wygląda to trochę tak jakbyśmy teleportowali nacisk.
Wizualizując: Chcemy wbić kijek w piasek, a dołek zrobić trzy metry dalej. Aktywujemy zaklęcie zanim wbijemy kijek i obieramy nasz punkt. Wbijamy kijek, lecz on zatrzymuje się przed samym piaskiem jakby było tam magiczne pole, jednak mimo wszystko odczuwamy opór jaki stawia przebijany trzy metry dalej piasek. Póki naciskamy - dołek nie zasypuje się, gdyż wciąż działa siła, lecz gdy tylko przestajemy naciskać, to dołek zasypuje się.
W przypadku takich sytuacji jak uderzanie w ścianę, a wybijanie okna, to na pięści odczujemy opór jaki postawiło szkło, lecz już nie zostanie przesunięty punkt przyłożenia siły kawałków szkła, które normalnie mogłyby rozciąć nam dłoń.

Uhh... starałem się wszystko wytłumaczyć dosyć prosto, ale... chyba nie wyszło. Jak coś to poprawię opis i wyjaśnienie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1289-skryteczka-taki-ego-haha https://ftpm.forumpolish.com/t1285-taki-karasuma#18948
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyWto Kwi 28 2015, 10:34

Z materią organiczną dam ci to na A, bez na B.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Taki


Taki


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 16/07/2013

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptyCzw Kwi 30 2015, 17:54

A gdyby tak zmniejszyć zasięg przesunięcia? No i może siła nacisku byłaby zmniejszona o 20%. Wtedy może przeszłoby na B z organiczną?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1289-skryteczka-taki-ego-haha https://ftpm.forumpolish.com/t1285-taki-karasuma#18948
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma EmptySob Maj 02 2015, 01:11

Nie. Zbyt OP.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Taki Karasuma Empty
PisanieTemat: Re: Taki Karasuma   Taki Karasuma Empty

Powrót do góry Go down
 
Taki Karasuma
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Taki Karasuma
» Taki tam bombki i miny...
» Jin taki sobie do sprawdzenia

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.