I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Gramy na razie w małym składzie, dopiero zaczynamy, ale mamy już w ekipie: -Tarecki (ja) ~MAG, SARYN, OBERON -Ferliczkoni (Don) ~MAG, -Asthi (Asthor) ~MAG, RHINO, ASH -Amphare (Takara) ~VOLT, TRINITY, VALKYR -Torashiro (Torashiro) ~EXCALIBUR -Affchan (Aff) ~MAG -WStar16 (Kirino) ~VOLT -Eversummer (Never) ~EXCALIBUR -Sarexis (Samael) ~EXCALIBUR, RHINO -Wsza90 (Snow) ~VOLT/EXCALIBUR, NECROS, NYX, NOVA PRIME -Mashi30 (Ryotaro) ~VOLT/EXCALIBUR -Varagarv (Zenek) ~VOLT -BlackWhiff (Dżio) ~VOLT/VALKYR -Omdir (Carlos) ~EXCALIBUR, TRINITY, HYDROID, NECROS -Shirahe (Nanasia) ~VOLT
Gramy sobie razem, zabijamy miliony kosmitów i mutantów i malujemy sobie statki i ciuszki. Jest fajnie, swawola i zabijanko... Łuki przeszywają kosmitów i przyszpilają ich do ścian a kunai'ami miota się jak... no fajnie, szybko jak talerzami. Pistoleciki zabijają szybko i ładnie... Z pałki i miecza też zacnie można przywalić. Gra super... Polecam.
A teraz mały poradnik:
-Grę zaczynamy od wyboru jednego z trzech Warframe'ów. Warframe'y to rodzaj zbroi, noszonymi przez rasę zwaną Tenno. Na początku mamy do wyboru jedną z trzech takich zbroi: -Excalibur ~ Za względu na zrównoważenie mobilności i ofensywy, Excalibur jest idealnym Warframe dla nowych graczy.
Tnący Pęd - Excalibur zrywa się do przodu, tnąc każdego, kto stanie na jego drodze;
Rozbłysk - Wyzwala jasny błysk światła, oślepia wrogów w pobliżu na kilka sekund;
Super Skok - Excalibur skacze trzykrotnie wyżej niż normalnie;
Oszczepy Świetlne - Rzuca oszczepami które zadają wysokie obrażenia i są w stanie przybić wrogów do ścian;
-Mag ~ Z pełną władzą nad otaczającym polem magnetycznym, Mag jest ekspertem w manipulacji przeciwnikami.
Przyciągnięcie - Magnetyczna siła przyciąga do ciebie przeciwników, ogłuszając ich i sprowadzając ich w zasięg ataków wręcz;
Polaryzacja Tarczy - Odnawia, bądź opróżnia i detonuje tarcze otaczających Mag celów, zależnie od tego, czy są to sojusznicy, czy wrogowie;
Atraktor Pocisków - Namagnetyzowuje cel, powodując, że przyciąga on przelatujące w pobliżu pociski. Pole eksploduje w momencie śmierci celu;
Zmiażdżenie - Magnetyzuje kości pobliskich wrogów sprawiając, że zaczynają oni zapadać się w siebie;
-Volt ~ Volt może tworzyć i manipulować elektrycznością. Jest to Warframe o znacznej mocy, idealny dla graczy, którzy pragną silnej alternatywy dla broni palnej.
Porażenie - Wystrzeliwuje elektryczny pocisk. Umiejętność ogłusza i zadaje wysokie obrażenia celowi, który został bezpośrednio trafiony. Dodatkowo, obrażenia łańcuchowo przeskakują na pobliskich przeciwników;
Prędkość - Volt naenergetyzowuje siebie oraz pobliskie sojusznicze Warframe, na krótki czas zwiększając ich prędkość oraz zwinność;
Tarcza Elektryczna - Volt tworzy energetyczną barierę, zapewniając osłonę w każdej sytuacji;
Przeciążenie - Volt emituje silne pole energii, niszcząc światła oraz pobliski sprzęt elektroniczny, który gwałtownie eksplodując rani wrogów;
Zaczynamy od samouczka. Potworostworzenie, które nas uwolniło, rości sobie prawa do naszego życia i zakłada nam na warframe'a urządzenie ograniczające. Naszym zadaniem jest od niego uciec, wykonując zadania, które otrzymujemy od Lotus, naszej mentorki. No i uciekamy sobie. Dostajemy swój statek kosmiczny, gdzie na kolejnych misjach zdobywamy moduły ulepszające nasz kosmospodek. Kolejne zadania opierają się na pozbyciu się urządzenia ograniczającego oraz na pokonaniu potworostworzenia, które nas prześladuje. I tu skończyłby się pierwszy arc... Później jest już tylko ciekawiej i trudniej.
Mamy możliwość zdobycia i wykupienia innych warframe'ów, których jest naprawdę wiele wiele
Spoiler:
-Ash ~ Ash jest świetny dla graczy poszukujących bardziej skrytego podejścia do walki. Zabójcze umiejętności są uzupełnione mocami odwracania uwagi.
Shuriken - Wyrzuca wirujące ostrze bólu, zadające wysokie obrażenia i przybijające wrogów do ściany;
Zasłona Dymna - Ulepszenie tej zdolności wydłuża czas trwania niewidzialności;
Teleport - Ulepszenie tej zdolności zwiększa jej zasięg;
Burza Ostrzy - Ta zdolność pobudzania zwiększa obszar efekt i maksymalnej liczby obiektów docelowych;
-Banshee ~ Używając kombinacji ataków dźwiękowych i echolokacji celu, Banshee najlepiej nadaje się do skrytego stylu gry. Jest zdolna zarówno do ataku jak i do wsparcia.
Grom Dźwiękowy - Banshee emituje falę dźwiękową która uderza we wrogów w zasięgu z siłą zdolną ogłuszyć lub zabić;
Sonar - Oparty na echolokacji Sonar Banshee odnajduje i namierza wrogów, eksponując ich najwrażliwsze miejsca wszystkim członkom Twojej drużyny;
Cisza - Cisza otacza Banshee aurą, która ogłusza wrogów i ogranicza ich czas reakcji na strzały i ataki Warframe;
Wstrząs Akustyczny - Kierując całą swą energię akustyczną w ziemię i otaczające obiekty, Banshee za pomocą drgań ultradźwiekowych powoduje silne wstrząsy o zabójczych skutkach;
-Ember ~ Ember jest koszmarem dla lekko opancerzonych celów. Potrafi rozgrzać powietrze, co skutkuje zaskakującymi możliwościami kontroli tłumu.
Kula Ognia - Wystrzeliwuje ognisty pocisk. Zadaje wysokie obrażenia przy uderzeniu i umiarkowane obrażenia każdemu, kto wejdzie w utrzymujące się płomienie;
Ognisty Podmuch - Uderza w ziemię, silnie raniąc przeciwników w zasięgu, jednocześnie tworzy utrzymujący się pierścień ognia, który zadaje wysokie obrażenia w czasie;
Świat w Ogniu - Ulepszenie tej zdolności zwiększa czas jej trwania i obszar na którym działa;
-Frost ~ Kontrolując wilgoć i parę wodną w otoczeniu, Frost może zarówno skutecznie się bronić, jak i wyprowadzać potężne, lodowe ataki.
Zamrożenie - Lodowate uderzenie energii zamrażające i unieruchamiające wrogów w miejscu;
Lodowa Fala - Wysyła falę ostrego, skrystalizowanego lodu w kierunku wroga, zadając mu ciężkie obrażenia;
Śnieżna Kula - Frost zamraża wszystkie cząsteczki pary wodnej wokół siebie, tworząc czasowo niezniszczalną lodową sferę, która w czasie swej nietykalności nabiera odporności;
Lawina - Przywołuje niszczycielską lodową lawinę, która błyskawicznie zamraża i miażdży wszystkich przeciwników będących w jej zasięgu;
-Hydroid ~ Powstający z odmętów oceanu, Hydroid ujarzmia potęgę wody z zabójczą skutecznością.
Przypływ - Przewala się przez wrogów w postaci wzburzonej ściany wody;
Pułapka Wodna - Zamienia się w wodną pułapkę i topi niepodejrzewających wrogów;
Rój Macek - Wzywa stworzenie z głębin, by siało zniszczenie;
-Limbo ~ Limbo manipuluje strukturą rzeczywistości, wyrywając z niej wrogów i niszcząc ich w szczelinie.
Wygnanie - Przemieszcza cel do szczeliny, zadając dodatkowe obrażenia, jeśli cel jest wrogiem;
Wejście w Szczelinę - Przejście do szczeliny;
Przebicie Szczeliny - Energia Pustki przebija ze szczeliny, wzmacniając obrażenia zadawane wygnanym tam wrogom;
Kataklizm - Gwałtowna eksplozja energii Pustki otwiera rozdarcie do szczeliny, które może utrzymać się przez krótki okres czasu zanim zapadnie się, powodując kolejny wybuch;
-Loki ~ Przeznaczony dla zaawansowanych graczy, Loki oferuje szeroką gamę specjalistycznych umiejętności rekonfigurowania. Kreatywność mocy Lokiego umożliwia graczom zdominowanie pola bitwy poprzez manipulację.
Przynęta - Loki tworzy holograficzną wersję siebie, przyciągając wrogi ogień;
Niewidzialność - Loki maskuje się, znikając wrogom z oczu;
Teleport Zamiany - Loki natychmiast zamienia pozycje z celem, dezorientując przeciwnika;
Rozbrojenie Obszarowe - Wysyła naprzód falę energii, uszkadzając broń palną w zasięgu i zmuszającą wrogów do walki wręcz;
-Mesa ~ Z pewną ręką i szybkim refleksem, Mesa jest prawdziwym rewolwerowcem.
Bateria Balistyczna - Po aktywacji, ta moc przechowuje obrażenia wyrządzone przez bronie. Uruchomiona ponownie przekazuje obrażenia do kolejnego wystrzału z pistoletu;
Strzelnica - Zwiększa obrażenia sojuszników, jednocześnie zakłócając działanie broni wrogów. Ta moc przemieszcza się między członkami drużyny;
Strzaskana Tarcza - Otacza Mesę barierą energii, która odbija z powrotem nadlatujące pociski;
Rozjemca - W głębokim skupieniu, Mesa wyciąga swoje pistolety Regulator i zestrzeliwuje przeciwników jednego po drugim;
-Mirage ~ A master of illusion, Mirage confounds the enemy in a spectacle of style and power.
Sala Zwierciadeł - Mirage tworzy świtę naśladowców, by zmylić i odwrócić uwagę wroga;
Kuglarstwo - Będąc naturalnym dowcipnisiem, Mirage zakłada pułapki na pobliskich przedmiotach;
Zaćmienie - Stojąc w świetle Mirage zadaje ciężkie obrażenia, w czasie gdy cień sprawia, że trudno ją znaleźć, a jeszcze trudniej zranić;
Pryzmat - Wystrzeliwuje pryzmat energetyczny, który strzela laserami we wszystkich kierunkach. Powtórne aktywowanie detonuje go jak bombę, która oślepia pobliskich wrogów;
-Nekros ~ Nekros używa swych mrocznych mocy by manipulować nieprzyjaciółmi - zarówno żywymi jak i martwymi.
Pięść Duszy - Cios tak potężny, że wybija z przeciwnika jego duszę, która rani przeciwników stojących na jej drodze;
Terror - Wzbudza strach w sercach wrogów, zmuszając ich do natychmiastowej ucieczki;
Desakracja - Wydziera z powalonych przeciwników dodatkowe przedmioty;
Cienie Umarłych - Przywołuje cienie zabitych wojowników by walczyli po twojej stronie przez krótki czas;
-Nova ~ Nova używa energii elektromagnetycznej do przechowywania i kontrolowania wysoce niestabilnej antymaterii, stanowiącej źródło zasilania dla jej umiejętności.
Gwiazda Pustki - Wytwarza cząstki antymaterii, które krążą wokół i wyszukują pobliskie cele;
Kropla Antymaterii - Wyrzuca izolowaną cząstkę antymaterii, która wybucha w momencie zderzenia. Nabiera mocy, gdy znajduje się pod ogniem;
Portal - Tworzy portal pozwalający na natychmiastowe przeniesienie;
Molekularne Naznaczenie - Pokrywa wszystkich wrogów w zasięgu warstwą antymaterii;
-Nyx ~ Kontrola umysłu i ataki psioniczne tworzą z Nyx bardzo niebezpiecznego przeciwnika. Jej zdolność sięgania do świadomości wroga i manipulacji jego zachowaniem potrafi odwrócić bieg starcia.
Kontrola Umysłu - Nyx atakuje psychikę celu, dezorientując go i zmuszając do walki dla Tenno;
Psioniczne Sztylety - Nyx rzuca w kierunku wrogów kilka sztyletów energetycznych używając telekinezy do kontroli toru ich lotu;
Chaos - Potężnym, psionicznym uderzeniem Nyx powoduje masową histerię na polu walki, zmuszając wrogów do atakowania siebie nawzajem;
Absorpcja - Nyx wchłania wszystkie zadane jej obrażenia i przekształca ich energię w potężny atak obszarowy;
-Oberon ~ Dostosowany zarówno do leczenia sojuszników jak i niszczenia wrogów, Oberon uosabia równowagę, którą Tenno zaprzysiężeni są ochraniać.
Cios - Wyrywa negatywną energię z wroga i przekształca ją w sfery energii kinetycznej. Rani swój cel i wrogów trafionych przez sfery;
Poświęcona Ziemia - Poświęca ziemię przed Oberonem przy pomocy ognia sprawiedliwości. Rani wszystkich wrogów stojących w płomieniach;
Odnowienie - Uzdrawiające fale energii przepływają w kierunku Oberona i jego sojuszników regenerując z czasem ich zdrowie;
Rozliczenie - Unosi pobliskich wrogów pod niebiosa a następnie miota nimi o ziemię. Zabici w ten sposób wrogowie mają szansę wyrzucić kulę życia;
-Rhino ~ Rhino jest najcięższym Warframe, łączącym możliwości ofensywne i defensywne.
Szarża Rhino - Rhino szarżuje w kierunku celu, taranując i miażdżąc każdego na swej drodze;
Żelazna Skóra - Rhino utwardza swoją skórę, izolując się od wszelkich obrażeń;
Ryk - Tymczasowo zwiększa obrażenia wszystkich pobliskich Warframe;
Tąpnięcie Rhino - Ulepszenie tej umiejętności zwiększa jej pole rażenia i zadane obrażenia;
-Saryn ~ Jadowite ataki Saryn są przerażająco skuteczne przeciwko organicznym i nieorganicznym wrogom, a jej umiejętność zrzucania skóry czyni ją nieuchwytną.
Jad - Saryn infekuje cel silnie toksycznym zarodnikiem, zadającym obrażenia przez pewien okres czasu. Zniszczenie zarodnika skutkuje rozprzestrzenieniem się infekcji wirusowej na pobliskich wrogów;
Linienie - Zrzucając skórę jak wąż, Saryn pozostawia za sobą przynętę, która ściąga nieprzyjacielski ogień;
Zaraza - Saryn kieruje silną toksynę do swojej broni białej, rozprzestrzeniając choroby i zarazę z każdym celnym ciosem;
Miazmat - Za pomocą toksycznych wyziewów Saryn skaża atmosferę śmiertelnie trującą mgłą, która trawi wszystkich wrogów w zasięgu, efektywnie niszcząc nieorganiczną i organiczną materię;
-Trinity ~ Trinity jest idealna dla graczy, którzy wolą rolę wspierającą. Warframe z uzdrawiającą technologią jest rzadki, co czyni z Trinity świetnego sprzymierzeńca, kiedy przewaga nie leży po stronie grupy Tenno.
Studnia Życia - Tworzy na przeciwniku studnię życia. Sojusznicy zyskają punkty życia zadając mu obrażenia;
Studnia Życia - Sojusznicy zyskują energię, gdy zadają obrażenia celowi oznaczonemu wampiryzmem energetycznym;
Odnośnik - Wszelkie obrażenia otrzymane podczas trwania Połączenia przekazywane są pobliskim wrogom lub sojusznikom;
Błogosławieństwo - Przywraca życie i osłony wszystkich sojuszników, jednocześnie zapewniając drużynie pewien stopień odporności na uszkodzenia. Im więcej uleczonych obrażeń, tym większa odporność;
-Valkyr ~ Wykuta w laboratoriach projektu Zanuka, oryginalna Valkyr została poddana okrutnym eksperymentom, które pozostawiły ją pokrytą bliznami, wściekłą i przerażająco skuteczną w zabijaniu.
Tnąca Lina - Valkyr miota przed siebie hak. Jeśli trafi on wroga, przyciąga go do niej. Jeśli trafi w teren, przyciąga ją do miejsca trafienia hakiem;
Zew Wojenny - Valkyr wydobywa z siebie inspirujący okrzyk, który zwiększa prędkość ataku wręcz sojuszników jednocześnie spowalniając pobliskich wrogów;
Paraliż - Valkyr uwalnia swą tarczę, ogłuszając i raniąc wszystkich otaczających ją nieprzyjaciół;
Histeria - Valkyr nasyca się energią i staje się kłębem okrutnego szału, zdolnym do uwolnienia nawałnicy zabójczych ataków szponami na niczego niespodziewających się wrogów;
-Vauban ~ Taktyczny Vauban używa swoich mocy by tworzyć zabójcze pułapki, które rażą, wiążą i miażdżą nieprzyjaciół.
Tesla - Odpala granat z ładunkiem elektrycznym, który razi wszystkich wrogów w zasięgu;
Wybicie - Przenośna platforma wybijająca, którą można przymocować do każdej powierzchni. Można użyć ją na wrogach, sojusznikach i na sobie;
Bastylia - Tworzy energetyczne pole wiążące, unieruchamiające swoje ofiary w stazie;
Wir - Tworzy wirujące skupisko energii, która gwałtownie przyciąga pobliskich wrogów, miażdżąc ich ciała w drobne punkty materii;
-Zephyr ~ Specjalizująca się w atakach powietrznych i mobilności, Zephyr dominuje pole bitwy z powietrza.
Podmuch Wiatru - Powoduje wybuch energii popychający Zephyr w powietrzu i uszkadzający wszystko na jej drodze;
Bomba Nurkująca - Zephyr nurkuje w kierunku ziemi, powodując eksplozję przy uderzeniu;
Turbulencja - Tworzy wokół Zephyr powietrzną tarczę odbijającą pociski;
No i oczywiście istnieje coś tak epickiego jak Primes'y... Elitarne zbroje dla najlepszych. Bazują na zbrojach wyżej wymienionych i chyba mają sobie po prostu ładnie wyglądać, bo ja różnicy nie widzę. Mamy coś takiego jak:
Spoiler:
-Ember Prime -Frost Prime -Loki Prime -Mag Prime -Nova Prime -Nyx Prime -Rhino Prime
Asthor napisał:
btw. wbiłem dzisiaj 3 rangę mistrzowską. i na tym poziomie wybiera się syndykat do, którego chce się należeć. Ze względu na doświadczenie wybrałem Arbitrów Hexis. Mają najlepszą broń syndykatową oraz mają ciekawy sojusz z również fajną bronią. Syndykat to wspólne alarmy oraz misje ;3
Asthor napisał:
sprawdziłem jeszcze raz i najlepsze jednak jest New Loka - dlaczego? ponieważ będąc w tej frakcji można wyfarmić trzy typy broni. Do odnowy życia (New Loka), do odnowy tarcz (sojusznik Perrin), do odnowy energii i do odnowy energii (Red Veil na których mają wywalone sojusznik i New Loka). Tak więc pewnie tam dzisiaj dołączę. Btw. syndyat można zawsze zmienić.
Takich syndykatów mamy sześć... Każdy syndykat ma swojego rywala, wroga i sojusznika w innym syndykacie. By dostać się do syndykatu, trzeba osiągnąć, tak jak wyżej napisał Aszt, 3 poziom mistrzostwa, 10,000 growej waluty i od 500 do 1000 konkretnego materiału, jeśli się nie mylę.
By uzyskać jakieś korzyści z bycia w syndykacie, trzeba się im przysłużyć. W tym przypadku zdobywamy rangi... ale uwaga, jest też możliwość zdobycia rangi ujemnej. Wtedy jesteśmy ścigani przez dany syndykat. Wraz ze wzrostem rangi odblokowujemy nowe ulepszenia i przedmioty.
Mistrzostwo uzyskujemy poprzez przejście specjalnego treningu, który możemy odpalić, gdy uzyskamy ileś tam doświadczenia. Jestem dopiero na 1 poziomie, więc mogę powiedzieć tyle, że aby uzyskać I poziom mistrzostwa, trzeba zabić podczas specjalnego treningu przeciwników bronią główną.
Asthor napisał:
jak napisał tarka na pierwszy poziom mistrzostwa trzeba atakować bronią główną, na drugi bronią poboczną, a na trzeci bronią białą. Jak 1 zdobywa się błyskawicznie, 2 dość szybko (dzień, dwa) tak przygotujcie się, że trzeci będzie katorgą ;d ale egzamin banalny.
Teraz kolejna sprawa... Jak dorobić się swojego kolejnego warframe'a... Nie jest to wcale łatwe... Po pierwsze... Musimy wykosztować się na schemat wybranego warframe'a. Większość schematów dostaniemy na rynku. Niektóre, chyba ze trzy, cztery (na pewno Banshee i Zaphyr) są chyba do wydropienia, zrobienia albo trzeba misje na nie wykonać... nie do końca wiem. Ale jak już taki schemat dostaniemy. W naszym warsztacie pojawi się okienko ze schematem do wykonania. Na zrobienie sobie warframe'a potrzebny jest hełm, powłoka i system dane warframe'a oraz specjalny ajtem z któregoś bossa. Żeby wykonać hełm, system i powłokę, trzeba wydropić na to schemat. Schemat dropi z konkretnych bossów. Czyli w skrócie... Warframe -> Schemat Warframe -> Powłoka Warframe, Hełm Warframe, System Warframe, speszyl ajtem
Powłoka Warframe -> Schemat Powłoki Warframe Hełm Warframe -> Schemat Hełmu Warframe System Warframe -> Schemat Systemu Warframe
Schematy trzech wyżej wymienionych elementów Warframe do wykonania wymagają w większości śmieciowych ajtemów jak nanozarodniki, rudy, obwody, złom, polimery itp. do wydropienia na konkretnych planetach i kilku trudnodostępnych.
Wykonanie każdego schematu wymaga też nakładu kaski oraz czasu.
Dla niepocieszenia dodam, że bronie także potrzebują schematów i ajtemów do zrobienia. No i dochodzi jeszcze to, że jak się chce mieć podwójną broń, to trzeba wykupić schemat na broń podwójną, oraz schemat pojedyńczej broni, z której jest zrobiona podwójna. Trzeba wtedy wykonać dwie bronie pojedyncze i za pomocą schematu na podwójne, dodając ajtem z bossa połączyć w jedno. Pierdolenia z tym co nie miara...
Ostatnio zmieniony przez Chain dnia Nie Mar 29 2015, 21:37, w całości zmieniany 20 razy
Autor
Wiadomość
Samael
Liczba postów : 992
Dołączył/a : 28/01/2013
Temat: Re: Warframe Sro Mar 11 2015, 21:35
Wznowiłem swoją grę, nick Sarexis, chętnie z kimś bym zagrał w zespole
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Warframe Czw Mar 12 2015, 13:35
Nie wiem czy to tylko na jakiś czas i wypad z EQ czy co ale: Click
Chain
Liczba postów : 470
Dołączył/a : 06/12/2014
Temat: Re: Warframe Czw Mar 12 2015, 23:31
Powłoka do Oberona na czyszczeniu Janusa na Saturnie <33333
Boss Saturna pokonany, męczenia z pół godziny. Oberon prawie złożony (powłoka i hełm już gotowe do budowy, jeszcze tylko zdobyć system). W naszym forumowym klanowym Dojo niedługo kończymy budować korytarz krzyżowy.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Warframe Sob Mar 14 2015, 05:02
3 egzamin jest banalny, nie zajął mi nawet 2 minut. Dołączyłem do Red Vail~
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.