Liczba postów : 4
Dołączył/a : 03/08/2014
| Temat: kp Revo Nie Sie 03 2014, 19:51 | |
| Imię: Revo Pseudonim:Murasakibara Nazwisko:Atsushi Płeć: M Waga:100 kg Wzrost:208cm Wiek: 21 Gildia:Lamia Scale Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawa dłoń Klasa Maga: 0
Wygląd: Wysoki ponad 2m mężczyzna o fioletowych włosach sięgających do ramion które opadają na jego twarz, odsłaniając zazwyczaj tylko oczy. (które oczy są tego samego kolory co włosy). Na prawej dłoni ma znak swojej gildii. Jego ulubionym strojem jest biała bluza z fioletowymi dodatkami oraz dresowe spodnie podobnego koloru co bluza. Pod bluzą najczęściej ma fioletowy T-Shirt. Wygodne buty ciemnego koloru bogacą jego wygląd. Zazwyczaj jak się go spotyka to konsumuje słodycze. Mimo tego Revo nie jest otyły wręcz przeciwnie, jest dobrze zbudowany a jego wzrost potęguje jego wygląd.
Charakter:wykle Revo jest pokazany jako osoba, która wiecznie konsumuje słodycze. Przez swój wysoki wzrost jest trochę niezdarny. Wygłupia się w poważnych sytuacjach, co nie zawsze jest dobrze odbierane. Bywa lekko sadystyczny i dziecinny. Zmienia się gdy dochodzi do walki. Jak sam ujmuje, walczy i trenuje, bo ma do tego talent, a nie dlatego, że to lubi. Zawsze mówił innym, że czuje się znudzony, nie lubi, a nawet nienawidzi graczy, którzy używają magii z pasją, także gdy przegrywają. Mimo to trudno go sprowokować do bójki. Zazwyczaj jest znudzony wszystkim i nie przejmuje się co mówią inni. Jego ulubionym zajęciem byłoby konsumowanie słodyczy w ciszy gdy nikt mu nie przeszkadza.
Historia: Revo urodził się w zamożnej rodzinie, jako najmłodszy z rodzeństwa. Jego ojciec Usaki pokładał wielką nadzieje w swoich dzieciach. Chciał ich szkolić by stali się silnymi magami. Jedynie Revo nie był chętny do nauki. Bracia nadali mu pseudonim "Murasakibara" co oznacza purpurową róże. Miało to oznaczać, że jest on statyczny niczym kwiat ale gdy dojdzie co do czego to ukuje niczym róża. W posiadaniu jego rodziny był dworek z małym lasem nieopodal. Tam najczęściej przesiadywał fioletowy chłopak. Gdy jego bracia podrośli udali się w świat. W wieku 14 lat Murasakibara był świadkiem grabieży rodzinnego dworu. Banda mrocznej gildii przyszła do domu Reva chcąc zagrabić całe mienie. Usaki postanowił stawić opór przeciwnikom. Doszło do walki w której padło 2 magów mrocznej gildii oraz ojciec chłopaka. Cały pałacyk spalono a Revo schował się w lesie podczas podpalenia. Kiedy mroczna gildia odeszła chłopak sprawdził czy coś sie zachowało. Znalazł dogorywającego ojca, który ze łzami w oczach żegnał swojego syna i zmarł. Murasakibara będąc świadkiem tego zaprzysiągł że już nie przegra, że nie ucieknie przed niczym. Zebrał to co pozostało i ruszył szukać braci. Podczas podróży napotkał gildie Lamia Scale do której postanowił dołączyć.
Umiejętności: Uczta 1lvl Siłacz 1lvl Wytrzymałość 1lvl Ekwipunek: 5000 klejnotów
Rodzaj Magii:Magia Grawitacji Opis magii: Magia ta wykorzystuje kontrolę nad grawitacją. Użytkownik może zwiększyć lub zmniejszyć wagę wszystkiego co się wokół niego znajduje.
Pasywne Właściwości Magii: W zależności od nastroju wokół maga mogą unosić się w powietrzu jakieś lekkie przedmioty (liście, kamyszki) Zaklęcia: Upadek [C] - Revo zwiększa grawitację na pewnym obszarze. W przypadku osób leżących uniemożliwia to wstanie, zaś w przypadku osób stojących ogranicza ich szybkość i zręczność o x1, wyłączając samego Reva. Osoby przygniecione otrzymują dodatkowo lekkie obrażenia. (Działa przez 1 turę o średnicy 5m)
Zmiana grawitacji [C] -Manipuluje grawitacją swojego celu. Może ją zwiększać lub zmniejszać. Działać to może również na samego użytkownika jeśli tylko zechce.
Grawitacyjny chwyt [A] - Po dotknięciu przeciwnika ten unosi się w powietrzu. Za pomocą Magii Grawitacji, użytkownik zwiększa przyciąganie grawitacyjne wokół swojego celu zadając przy tym ogromne obrażenia, które są w stanie wyrwać kończyny ze stawu lub uszkodzić ścięgna (umiejki zwiększające siłę, wytrzymałość i zręczność zmniejszają skuteczność zaklęcia).
Ostatnio zmieniony przez Revo dnia Czw Sie 07 2014, 18:08, w całości zmieniany 3 razy |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: kp Revo Pon Sie 04 2014, 20:38 | |
| Nie wiem czemu całą kp masz pogrubioną, ale wiedz, że wygląda to źle. - Cytat :
- 17 październik X780
- Cytat :
- Wiek: 17
Na forum jest rok x801, więc albo masz zły rok urodzenia, albo źle lata dobrane. - Cytat :
- Wygląd
Dopisz kolor oczu. - Cytat :
- Revo urodził się w zamożnej rodzinie, jest najmłodszym z ro
dzeństwa. Zmień to 'jest' na 'jako'. Poza tym 'rodzeństwa'. - Cytat :
- Jego ojciec Usaki pokładał wielką nadzieje w swoje dzieci.
'Swoich' nie 'swoje'. - Cytat :
- oznaczać że
Przed 'że' zawsze przecinek. - Cytat :
- fioletowy chłopak. Gdy jego bracia podrośli udali się w świat. W wieku 14 lat fioletowy chłopak
Powtórzenie. - Cytat :
- ojca który
Przed 'który' zawsze przecinek. Znalazłam o wiele więcej błędów - właściwie w każdym zdaniu chyba jest przynajmniej jeden błąd... Dlatego wiedz, że nie wypisałam nawet połowy. Brak akceptu opisowego - popraw to co na czerwono. |
|
Liczba postów : 4
Dołączył/a : 03/08/2014
| Temat: Re: kp Revo Pon Sie 04 2014, 21:29 | |
| |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: kp Revo Pon Sie 04 2014, 21:34 | |
| Dalej rok urodzenia/wiek niepoprawiony. |
|
Liczba postów : 4
Dołączył/a : 03/08/2014
| Temat: Re: kp Revo Pon Sie 04 2014, 21:38 | |
| |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: kp Revo Pon Sie 04 2014, 21:46 | |
| Akcept części opisowej. Magię sprawdzi ktoś inny. |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: kp Revo Czw Sie 07 2014, 12:14 | |
| Magia -> Nie pisz co może, bo to zależy od zaklęć. Napisz tylk oco robi twoja magia "Kontroluje grawitacje". Reszta jest tam niepotrzebna
PWM: Ok
Zaklęcia: 1. W przypadku osób leżących - Uniemożliwia wstanie; W przypadku osób stojących ogranicza ich szybkość i zręczność o x1. Działa 1 turę, 5m średnicy działania 2. To nie ma nic wspólnego z grawitacją. A przynajmniej nie w takiej formie. 3. Zaklęcie może wyrwać kończyny zestawów i uszkodzić ścięgna. Zasadniczo zależne od MG. Musisz dotknąc przeciwnika by użyć zaklęcia, na dodatek umiejki zwiększające siłę, wytrzymałość i zręczność będą zmniejszać skuteczność zaklęcia
|
|
Liczba postów : 4
Dołączył/a : 03/08/2014
| Temat: Re: kp Revo Czw Sie 07 2014, 18:09 | |
| |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: kp Revo Sob Sie 09 2014, 11:32 | |
| 2. Ok więc wygląda to tak, że na okres 3 postów możesz sprawić że dana osoba będzie skakać na wysokość 3m, lądowanie będzie dla niej proste. Poza tym będzie lekka, co niestety wpływa na jej siłę i manipulację własnym ciałem(ale za to może unosić się nad ziemią). W przypadku znalezienia się nad przepaścią, taka osoba będzie spadać o 1m na 5 przebytych metrów. W drugą stronę możesz zwiększyć grawitację dla danej osoby zmniejszając jej prędkość ruchu i zręczność o x1 |
|