Imię: Daichi
Pseudonim: Dai
Nazwisko: Delacroix
Płeć: male
Waga: 68
Wzrost: 176
Wiek: 19
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: język
Klasa Maga: mag klasy 0
Wygląd: Pierwszy rzut oka na Daichiego i już mniej więcej wydaje nam się, że wiemy z kim mamy do czynienia, jednak nic bardziej mylącego nie mogłoby nam wpaść do głowy, o tym jednak może wspomnę przy okazji opisywania charakteru. Zazwyczaj ubiera się w czarne kolory, jednak całkiem gustownie, a niekiedy można byłoby powiedzieć odważnie. Książkowy przykład cwaniaczka - przystojniaczka, który większą wagę przykłada do tego jak wygląda, niż do czegokolwiek innego. Prawda jest taka, że po wyjściu z łóżka i wzięciu prysznica, narzuca na siebie pierwsze z brzegu czyste ubranie, czochra rękami swoje kruczoczarne włosy po czym rusza do boju... Wzrok ma pewny siebie, a jego oczy są głębokie, można w nich niemalże utonąć. Jakiego są koloru? Hmmm, właściwie to trudno określić, bo całkiem sporo zależy od tego w jakim świetle się im przyglądamy. Jedni powiedzą, że są najnormalniej piwne, za to inni, że są krwistoczerwone. Sam ustosunkowałbym się może pomiędzy tymi dwoma stwierdzeniami? Niektórzy nawet czują do Dai'a nie wynikające praktycznie z niczego zaufanie i respekt, intuicyjnie czuje się, że chłopak przeszedł w życiu całkiem sporo. Przystojny? Trudno byłoby zaprzeczyć. W miarę dobrze zbudowany? Również zgodzę się z tym stwierdzeniem. Ogólnie rzecz biorąc, jeżeli jakaś panienka by się uparła, to mogłaby się w nim zakochać od pierwszego wejrzenia ; P
Charakter: Jak już wcześniej mówiłem pierwsze wrażenie, jakie sprawia Dai jest bardzo mylące. Wydawałoby się, że jest pewnym siebie podrywaczem, który ma bardzo wysokie mniemanie o samym sobie. Wystarczy jednak nieco bardziej go poznać, żeby przekonać, się o tym, że w rzeczywistości jest przyjaznym i uczynnym młodzieńcem o dosyć łagodnym przysposobieniu, który bardzo często przedkłada dobro innych nad swoje. Co prawda zdarzają się sytuacje, kiedy musi zachować zimne wyrachowanie oraz obojętność, jednak na szczęście te cechy nie zdominowały jego charakteru. Właściwie chłopak był zawsze typem samotnika i w sumie sam do końca nie wie dlaczego zdecydował się dołączyć do jakiejś gildii. Zadając się z innymi magami szybko stwierdził, że nie ma nic przeciwko jakiemukolwiek towarzystwu i pomimo, że lubi przebywać sam, to polubił jednocześnie wszystkie kontakty towarzyskie. Jak każdy zdrowy, normalny mężczyzna woli towarzystwo płci przeciwnej i można go nazwać w pewnym stopniu podrywaczem. Dlaczego jedynie w pewnym stopniu? Otóż Dai nie skupia się na tanich tekstach, czy zagrywkach, ale na odpowiednim podejściu do kobiety... co mam na myśli przez odpowiednie podejście? Stwierdzenie, że jest gentlemanem chyba będzie na miejscu ; )
Historia: Życie Dai'a to jedna wielka niewiadoma. Zapewne powiecie, że to bardzo wygodne, ale chłopak najnormalniej obudził się któregoś dnia nie pamiętając zupełnie niczego ze swojej przeszłości. Co gorsza przez kilka lat poszukiwał kogokolwiek mającego jakąkolwiek wiedzę na jego temat i nie znalazł zupełnie nikogo. Nawet miał co do tego pewne teorie, jednak żadna nie jest pewna i wszystkie równie dobrze mogły być bajkami wymyślonymi przez małego chłopca. Najprawdopodobniej po prostu miał jakiś uraz, który zablokował wszelkie jego wspomnienia, jednak równie dobrze mogły zostać one przez kogoś wymazane z jakiegoś powodu, albo w sumie niewykluczone, że po prostu nie zmaterializował się któregoś dnia na osi czasu, po co jednak spekulować nad niewiadomymi, skoro od tamtego momentu minęło już co najmniej 8 lat... wybaczcie, nie liczyłem, więc nie podam niestety dokładnej daty. Od czasu do czasu Dai przypomina sobie jakieś urywki wspomnień, ale nie wiadomo nawet czy należą do niego, czy to po prostu jakieś obrazy z przeszłości. Owego dnia pamiętnego został znaleziony na jakimś odludziu chłopiec. Nikt go wcześniej nie spotkał, ani nie podejrzewał nawet skąd pochodzi. Został przygarnięty przez jednego z emerytowanych członków Rady Magii, gdyż zauważono w chłopcu pewne niecodzienne predyspozycje magiczne. Dai był szkolony od najmłodszych lat przez najlepszych i osiągnął całkiem niezły poziom, jednak będąc pieskiem rady, nie czuł się szczęśliwy. Był traktowany jedynie jako broń, nikt nie okazywał mu jakichkolwiek pozytywnych uczyć, więc trzeba było to zmienić. Początkowo nie chciano go wypuścić, jednak nalegał z każdym dniem coraz bardziej, a kiedy zaczął być oporny w nauce, rada zrozumiała, że niczego tym nie zyskają. Przeniósł się do bardzo odległej krainy, gdzie studiował niemalże w odosobnieniu różne rodzaje magii, najbardziej jednak skupiał się na swoich umiejętnościach. Nie było go co najmniej dwa lata, a kiedy wrócił wszyscy patrzyli na niego nieco inaczej. Nie czuł się ograniczany i mógł sam decydować o swoim życiu, jednak nauka w odosobnieniu sprawiła, że trochę zamknął się w sobie. Pierwszą poważną decyzją było wstąpienie do Lamia Scale, gdzie poznał przyjaciół, a jednocześnie nieco otworzył się na świat. Od tamtego momentu całkiem sporo wyrósł i od dzisiejszego dnia będzie pisał całkiem nową, miejmy nadzieję, że jak najbardziej pozytywną historię... ; )
Umiejętności: Zmysł Walki - U niektórych wojowników doświadczenie nabyte w różnych walkach powoduje, że uczą się wyczuwać żądzę krwi, instynktownie oceniać poziom niebezpieczeństwa w jakim się znajdują czy nawet reagować szybciej niż się to wydaje możliwe gdy ich ciała reagują automatycznie, bez użycia mózgu.
- Spoiler:
Lvl 1 - Jesteś w stanie wyczuć żądzę krwi przeciwnika i ocenić czy jest zbyt silny by istniała jakakolwiek szansa na zwycięstwo w bezpośredniej walce.
Lvl 2 - Możliwe staje się wykrycie ukrytych przeciwników, którzy przygotowują się do ataku (na niezbyt dużych odległościach). Czasami instynktownie jesteś w stanie wyczuć, że jakieś miejsce jest niebezpieczne (co może oznaczać pułapki, zasadzkę, słabą konstrukcję grożącą zawaleniem wprost na nią itp itd).
Lvl 3 - Podczas walki potrafisz instynktownie unikać ataków wyczuwając je po samej żądzy krwi przeciwnika dzięki czemu twoje reakcje w defensywie są o ułamki sekundy szybsze niż u normalnego człowieka.
Kontrola przepływu magii - Im lepiej kontrolujesz przepływ magii z ciała do formowanego zaklęcia tym szybciej zostanie ono użyte. A czasem czas to pieniądz prawda?
- Spoiler:
Lvl 1 - Nieznacznie skraca czas rzucania zaklęcia
Lvl 2 - Rzucenie zaklęcia to już w większości przypadków dosłownie chwilka, czas zaklęć okresowych zwiększa się o 1 post
Lvl 3 - Rzucanie zaklęć to już dosłownie chwilka, ni ważne czy tworzysz wielką kulę ognia czy może malutki płomyczek. Czas działania okresowych zaklęć wydłużony o kolejny post.(tylko do rangi B)
Czaromiot - Magowie czasami mają ograniczenia co do używania zaklęć. Niektórzy muszą po użyciu zaklęcia poczekać 1,2,3,4 posty. Ćwicząc jednak tą umiejętność zaczynamy powoli odchodzić od tej reguły, a zaklęć możemy używać częściej niż do tej pory.
- Spoiler:
Lvl 1 - Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 1 post
Lvl 2 - Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 3 posty
Lvl 3 – Brak konieczności czekania między użyciami zaklęcia(Do rangi B)
Ekwipunek: - 1xKatana (1000 klejnotów)
- 2xSztylet (320 klejnotów)
- 5xSztylet do rzucania (500 klejnotów)
- 3180 klejnotów
Rodzaj Magii:Magia portali - jest to jedna z niemalże zapomnianych magii casterów. Od lat nie pojawił się nikt, kto potrafiłby się nią posługiwać, aż tu nagle z nieba spadł pewien chłopiec. Niektórym może się wydawać oczywiste na czym to polega, ale jednak opiszę w kilku słowach jak działa ten rodzaj magii. Tworzymy najczęściej dwa okrągłe portale, jeden wlotowy i drugi wylotowy, co wpadnie do jednego wypada drugim, co wpadnie do drugiego wypada pierwszym. Jest to raczej magia bardzo defensywna, a żeby użyć jej do ataku trzeba na prawdę całkiem nieźle opanować na czym ona polega. Trudno dokładnie określić jak to wszystko działa, lata temu istniały pewne spekulacje na ten temat, jednak zostały dawno zapomniane. Użytkownik ma na ciele tatuaże, które służą jako pośrednictwo między magiem, a tworzonymi przez niego portalami. Manipulacja magią portali jest niezwykle trudna do opanowania i dosyć kosztowna energetycznie, jednak po nauczeniu się kilku sztuczek ma całkiem spory potencjał.
Pasywne Właściwości Magii: -
Tworzenie portali - Pozwala na stworzenie jednocześnie maksymalnie dwóch niewielkich portali, które zazwyczaj przez cały czas znajdują się gdzieś w naszym pobliżu i możemy nimi dowolnie dysponować. Portale nie przenikają przez obiekty, także mogą znaleźć się tylko na wolnej przestrzeni, co więcej nie mogą się zbytnio od nas oddalić (10m).
-
Dwa sloty - To prawda, że użytkownik może utworzyć pasywnie jedynie dwa portale, jednak jeżeli któryś z nich zostanie zamknięty, to automatycznie zwalnia nam się jeden portalowy slot i możemy utworzyć nowy. To samo dzieje się w przypadku zamknięcia obu portali, pozwala to utworzyć dwa nowe.
-
Powrót - Magia Portali nie może być przywłaszczona przez innych magów, ani nawet w pewnym stopniu kontrolowana, gdyż całość sterowania odbywa się w podświadomości użytkownika i portale dostosowują się do jego woli oraz potrzeb. Co więcej magia portali nie może w żaden sposób zranić maga portali, innymi słowy jeżeli walczyłoby dwóch takowych, to byliby przeciwko sobie niemal całkiem bezużyteczni.
-
Oczy stwórcy - tylko użytkownik magii portali widzi, co znajduje się po drugiej stronie portalu, cała reszta widzi go jako błękitne koło czystej energii na swojej drodze, które zasłania im to co znajduje się za nim.
-
Łączenie zaklęć - Zaklęcia magii portali mogą być niemalże dowolnie łączone... oczywiście w miarę rozsądku, gdyż niektóre z zaklęć po prostu z punktu widzenia logiki nie mogą zostać połączone.
Zaklęcia: -
Portale przestrzenne 'D' - zaklęcie to pozwala na utworzenie zamiast dwóch małych portalików, dwa większe, mniej więcej wielkości człowieka. Jest to podstawowe zaklęcie magii portali, na którym opierają się niemalże wszystkie inne. Czym się różnią od tych z pasywnej własności magii? Przede wszystkim wielkością, jednak nie tylko... jeżeli tworzenie tych małych zajmowało całego posta, gdyż nie wymagały od nas energii, tak tworzenie tych jest dużo znacznie szybsze, gdyż pożerają już naszą własną moc. Po stworzeniu są już do naszej dyspozycji i możemy nimi dowolnie sterować. /5PD
-
Opóźniony zapłon 'D' - jeżeli coś wpadnie do portalu o opóźnionym zapłonie, to nie wypada natychmiast z tego drugiego, ale wychodzi z niego dopiero po chwili, a dokładniej po okresie jednego posta. Jakie to może mieć zastosowanie, nie do końca mam pojęcie, jednak ktoś bardzo kreatywny na pewno będzie potrafił coś wymyślić. Tylko jeden z naszych portali może zostać obdarzony opóźnionym zapłonem, gdyż utrzymanie dwóch takich na poziomie zaklęcia rangi D byłoby zbyt energochłonne. /5PD
-
Koła ratunkowe 'C' - użytkownik przesyła całkiem spore ilości swojej magii, do swoich tatuaży, gdzie ta miesza się z energią portali i zostaje w nią skonwertowana. Pozwala to na stworzenie jednego dodatkowego portalu, który będzie miał wyjście w jednym wybranym przez nas portalu. Nie jest zbyt często używaną opcją i niezbyt lubią go użytkownicy, jednak niekiedy w ostateczności decydują się na to aby go użyć. Działa przez 3 posty i jest wielkości wcześniej utworzonych przez nas portali. /10PD
-
Portal wsteczny 'C' - Magia ta tworzy portal, który ma przeciwny zwrot, w stosunku do wszystkiego co do niego wpadnie. Przykładowo ktoś strzela do nas z łuku, jego strzała wpada do portalu, a po chwili wraca ona w jego stronę. Biegniesz jak szalony przed siebie, kiedy nagle stwierdzasz, że musisz pobiec w stronę z której przybiegłeś. Zatrzymywanie się, obracanie i rozpędzenie od nowa na pewno zajęłoby trochę czasu, a Ty nie chcesz tracić impetu związanego z nabraną prędkością, albo zgotować przeciwnikowi całkiem pozytywną dezorientację? Nic łatwiejszego. Wystarczy, że postawisz przed sobą jeden portal wsteczny. Jest on mniej więcej tych samych rozmiarów co ten z zaklęcia Portali Przestrzennych. /10PD
-
Magia rozporowa 'C' - jest to stosunkowo niestabilny rodzaj manipulacji magią portali. Nasza magia rozciąga magiczne portale, tak, że wiązania pomiędzy magiczną mocą są stają się niesamowicie cieniutkie. Co nam to daje? Po pierwsze portale stają się większe niż to było początkowo, po drugie są w stanie przeniknąć przez materię. Możemy utworzyć portal pod głazem i przenieść go portalem w inne miejsce. Posiada ona jednak pewne minusy i ograniczenia. Nie jest możliwe przykładowo, aby portal przeniknął przez żywą istotę, czy to człowieka, czy też jakieś zwierzę, czy jakąkolwiek inną materię. Portale początkowo mogą zostać rozciągnięte maksymalnie do promienia 5m. /10PD
-
Antyportal 'B' - zazwyczaj jest to pierwsza ofensywna technika w repertuarze maga portali, jednak wymaga całkiem sporej wprawy, gdyż jest dosyć skomplikowana. Tworzymy zaledwie jeden portal, który modyfikujemy wobec własnych potrzeb, możemy z niego utworzyć ostrze, rękawicę, kij, sztylet... cokolwiek przyjdzie nam do głowy, jednak nie może być zbyt duże. Co więcej posiada on zdolność do przenikania również przez żywe istoty, wycinając z naszej rzeczywistości przeniknięty materiał. Nie może się w ogóle od nas oddalić, działa przez 2 posty, po czym potrzebuje przynajmniej 1 posta przerwy. /20PD