Turniej magiczny czas zacząć. Po wielu latach przerwy ponownie udało się reaktywować dawny turniej smoka, który ma za zadanie wyłonić najsilniejszą organizację w Fiore. Startować może nieograniczona liczba 5 osobowych drużyn. Każda drużyna może wystawić również jednego rezerwowego, który wchodzi, gdy ktoś z drużyny nie może z jakiś przyczyn zacząć walki. Zawody rozpoczną się dokładnie 15.10.2013r. Do tego czasu proszę o wysłanie zgłoszeń z uczestnikami wg wzoru:
- Cytat :
Nazwa grupy:
Uczestnicy:
1.[1 uczestnik jest liderem drużyny. W razie problemów będę się właśnie z nim kontaktował jako MG]
2.
3.
4.
5.
Rezerwowy:
Gildia:
Uczestnicy walki 2vs2:
Uczestnicy walki 3vs3:
Wysyłać to można do mnie na pw lub gg.
Główną nagrodą w turnieju magicznym jest 5.000 klejnotów. Za drugie miejsce jest 250.000, a za trzecie 100.000. Poza nagrodą pieniężną nie można również zapominać o chwale i sławie, którą można przynieść swojej organizacji. Tak więc zapisujcie się śmiało. Zgłoszenia przyjmowane są do 14.10.2013 godz. 23:59
Zasady Ogólne
1. Zadaniem Wielkiego Turnieju Magicznego jest wyłonienie najlepszej organizacji w państwie Fiore.
2. Przystąpić do Turnieju mogą jedynie gildie legalne. [mogą być mało znane lub pod przykrywką ofc]. Policja magiczna nie może wystartować ze względu na decyzję z góry [chyba, że Don zmieni zdanie]
3. Każda z gildii może wystawić dowolną liczbę drużyn.
4. Każda z drużyn powinna się składać z 5 członków gildii. Istnieje także możliwość wystawienia rezerwowego. W Turnieju nie mogą brać udział Mistrzowie Gildii. Kandydatura każdego gracza powinna być poparta przez Mistrza Gildii.
5. Jeden gracz= jedna postać.
6. Turniej odbędzie się w Erze i jest zdarzeniem offtopowym, jednak znajomości i doświadczenie z niego wyniesione wpływają na fabułę forum.
7. Turniej trwać będzie 6 dni, ale wcześniej w wypadku zbyt wielu drużyn [max. 8] odbędzie się jeden dzień kwalifikacji:
0 dzień: kwalifikacje
1-5 dnia: walka 1vs1 + zadanie
6 dzień: walka 2vs2 + walka 3vs3.
8. Punktacja:
Za zwycięstwo w walce 1vs1 przyznawane jest 10p. Za remis 5p. Za przegraną 0p.
Za pierwsze miejsce w zadaniu przyznawane jest 10p, za drugie 8p, za trzecie 6p, czwarte 5p, piąte 4p, szóste 3p, siódme 2p, i ostatnie 0p.
W walce 2vs2 za zwycięstwo, gdzie pokonało się 2ch przeciwników, nie tracąc żadnego otrzymuje się 20p. Za zwycięstwo z utrzymaniem 2ch uczestników, ale pokonaniem tylko jednego otrzymuje się 15p. Za zwycięstwo, ale przy utracie przytomności przez kompana zyskuje się 15p. Za jakikolwiek remis otrzymuje się 10p. Za przegraną z utrzymaniem jednego zawodnika lub pokonaniem jednego przeciwnika otrzymuje się 5p. Za przegraną z utrzymaniem dwóch przeciwników zyskuje się 0p.
W walce 3vs3 za zwycięstwo całkowite [wszyscy pokonani, żadnych strat] zyskuje się 30p. Za zwycięstwo z przewagą dwóch uczestników zyskuje się 25p. Za zwycięstwo z przewagą jednego uczestnika zyskuje się 20p. Za remis 15p. Za przegraną ze stratą 1 uczestnika otrzymuje się 10p, za przegraną ze stratą dwóch przeciwników uzyskuje się 5p. Za całkowitą przegraną jest 0p.
9. PD przyznawane za walki są przyznawane na zasadach walk w odpowiednim temacie. PD za zadania są przyznawane tak samo z zachowaniem odpowiedniej proporcji za pierwsze[zwycięstwo] i ostatnie miejsce [przegrana].
10. Czas na odpis jest wyjątkowo krótki. Maksymalnie wynosi on 24h.
11. Walka i pojedynek może trwać maksymalnie 5 tur [5 postów ataku + 5 postów obrony]
12. Do walk 1vs1 uczestnicy wybierani są losowo. Do walk 2vs2 i 3vs3 uczestnicy wybierani są przez grupy. Do zadań uczestnicy wybierani są przez grupę po określeniu zasad konkursu. Jednak nie mogą się oni powtarzać. Jednocześnie nie mogą oni również toczyć pojedynku i zadania.
13. W trakcie jednej nocy pomiędzy kolejnymi dniami zawodów regeneruje się 25% maksymalnej MM i tyle samo obrażeń zostaje wyleczonych. [czyli po czterech dniach nieróbstwa mamy pełnię sił].
14. Obrażenia mogą być leczone przez magię medyczną członków drużyny lub rezerwowego. Zużyta MM medyka jest odejmowana z jego puli MM na dzień kolejny. [czyli jeżeli pierwszego dnia Mietek oberwie, a Zenek go uleczy zaklęciem rangi C to drugiego dnia Zenek będzie miał 90%MM. Zregeneruje mu się to dopiero 3-go dnia]. O zabiegach leczących należy pisać po zakończeniu pojedynku lub zadania przed kolejnym odpisem sędziowskim [czas będzie wynosił minimum 24h] w temacie "hotel", który powstanie na czas zawodów.
NPC
1. Jeżeli Gildia wystawia tylko jeden skład, jest możliwość uzupełnienia go o NPC.
2. Taki skład musi składać się co najmniej z 3 zwykłych postaci. W tym jeden NPC przejmuje rolę rezerwowego.
3. Postać NPC tworzy wylosowany przez Mistrza Gry gracz.
4. Kartę Postaci NPC należy oddać przed rozpoczęcie zawodów, by została ona sprawdzona jak każda inna.
5. Każdemu NPC na początku przypadają 3 umiejętności na poziomie podstawowym, jedna magia i 60 PD na zaklęcia oraz EQ o maksymalnej wartości 5000.
//zastrzega się możliwość zmiany w regulaminie, które mogą nastąpić do 15 dni od wystawienia tematu. Nie będzie to miało jednak ma celu skomplikować rozgrywki, a tylko ją poprawić. Ewentualnie dopisać czegoś co zapomniałem przez swoją sklerozę.
/edit 13.09 -> dodany punkt 13 i 14. Zmieniona kwota nagrody.