Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013
| Temat: Madara Tenebris Sro Maj 01 2013, 22:21 | |
| Umiejętności:-Geniusz magiczny lvl 1 -Kocie uszy lvl 1 -Zapasy magiczne lvl 1 Ekwipunek:- Kosa przewieszona przez plecy -Skórzane Karwasze na przegubach -Żelazny miecz przy lewym boku -nóż za pasem,pod płaszczem
Ostatnio zmieniony przez Astaroth dnia Sro Maj 01 2013, 23:43, w całości zmieniany 5 razy |
|
Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013
| Temat: Re: Madara Tenebris Sro Maj 01 2013, 22:21 | |
| Rodzaj Magii: Magia Mroku - Spoiler:
Magia Mroku jest dość specyficznym rodzajem magii. Nie opiera się ona bowiem na czterech podstawowych żywiołach, a ukierunkowuje się jedynie do kształtowania Mroczną Energią występującą wokół nas. Nie można nazwać tego władzą nad cieniami, jednak określenie te jest bardzo zbliżone w pojęciu. W końcu tam gdzie jest cień, zasiany jest też Mrok. Czysta Ciemna Energia jest dość szkodliwa dla ludzi. Może występować w postaci płynnej, stałej bądź cieczy. W większości przypadków bezpośredni kontakt z nią kończy się nieprzyjemnym uczuciem odrętwienia i lekkiego poparzenia, jednak przy użyciu zaklęć jej destruktywna moc rośnie. Madara jest obecnie jedyną, znaną sobie, osobą odporną na te negatywne zjawiska związane z praktykowaniem tego rodzaju Magii.
Pasywne Właściwości Magii
Aura: Wszystkie istoty żywe odczuwają pewną energie, dopływającą z ciała Madary, kiedy ten znajduje się w pobliżu. Nie jest ona jednak ukierunkowana z żadnej ze stron, a jedynie jest sama w sobie, zupełnie jak powietrze na świecie. Uczucia jakie towarzyszą wszystkim w okolicy Ciemnego Maga, są wprost proporcjonalne do ich przekonań względem niego i jego praktyk. Osoby które odrzucają jego oraz jego ideologię, mogą czuć się niepewne, zniechęcone i z jakiegoś powodu przygnębione. Ludzie jednak którzy nie odrzucili jego i jego poglądów, spośród chłodu i mroku doświadczają też niewyjaśnionego uczucia, przymilnego ciepła. Zupełnie jakby uczucia przytulenia przez coś niematerialnego. Jest to bowiem aura, ściśle związana z ideologią Maga. Wszystko co dobre, jest też i złe, zaś co złe to i dobre. Samo z siebie zaś nic nie jest dobre ani złe.
Widzenie w Ciemnościach: Poprzez wieloletnie doświadczenia z mroczną energią, oraz jej rodzajem Magii, chłopak wykształcił sobieo wiele lepsze receptory, odpowiadające za wychwytywanie choćby i najmniejszych drobinek światła, w panującej totalnej ciemności. Dzięki temu jego niemal Kocie Oczy, są wstanie widzieć w ciemnościach jak przy zachodzie słońca, lekko mdławo kolorystycznie, jednak z wyraźnymi konturami.
Kształtowanie Mrocznej Energii: Za pomocą tej umiejętności pasywnej, jesteśmy wstanie tworzyć małe obiekty za pomocą ciemnej materii, pokrywać jej energią jakąś część naszego ciała, bądź zwyczajnie bawić się nią, kręcąc sobie ciemną chmurę tuż nad naszą głową. Pasywka stosowana często do zabaw kuglarskich, bądź pomniejszych rzeczy. By stworzyć rzeczy o większej sile, a także całkowicie móc korzystać z potencjału kreowania Ciemną Energią, należy poświęcić większą ilośc Mocy Magicznej. W powyższej wersji czaru, jesteśmy wstaeni manipulowac jedynie morko podobną substancją , bądź czystym gazem, który rozprasza się po chwili kontaktu z przeciwnikiem, powodując jedynie niemiłe odczucie chłodu i wytworzenia się na ciele gęsiej skórki..
Pochłonięcie Ciemności: Jest to kolejna z kuglarskich sztuczek Maga, odpowiednia do zastraszenia, bądź wyróżnienia się z tłumu. Efektami tej "sztuczki" jest między innymi możliwość przeobrażenia się potworniejszą wersję samego siebie. Nasze ciało "paruje" delikatną czarną smugą, niemal na całej powierzchni ciała. Kolejnym kluczowym dodanym atrybutem, są czarne oczy, również parujące Mrokiem na zewnętrznych koniuszkach, zaś głos zyskuje dodatkową demoniczną barwę. < dwa głosy nałożone na siebie>
Zaklęcia: - Spoiler:
D: Kształtowanie Mrocznej Energii: Jest to podstawowe zaklęcie pośród wszystkich Magów zajmujących się powyższym rodzajem sztuk magicznych. Umożliwia ona tworzenie, oraz formowanie Ciemnej Materii w dowolny, wybrany przez nas kształt, bądź też manipulowanie nią w czystej postaci. Proces jest jednak dośc powolny. Dzięki tej technice, jesteśmy wstanie tworzyć wszelkiego rodzaju bronie do walki za równo wręcz jak i na odległośc, jak np pociski, shurikeny. Technika jednak chociaż nie należy do najmocniejszych,ma szerokie zastosowanie, które sprawny mag powinien z łatwością wykorzystać.
D: W mroku ukrycie: Umiejętności Maga Mroku są bezpośrednio połączone z ciemnością, zarównie tej w duszy, jak w i najbliższym otoczeniu. Madara dzięki swoim mocom, jest wstanie wtopić się we wszelkie, odpowiednich rozmiarów, cienie, oraz ciemniejsze miejsca, a także podróżować między nimi, stosunkowo szybciej niż normalnie. Każdy bowiem krok jest skokiem do kolejnego cienia, który może być oddalony zarówno o kilka centymetrów jak i kilka metrów, jednak poruszać się w samym cieniu jako tako nie jesteśmy wstanie.. Wszystko ma jednak swoje ograniczenia, Madara nie przemieści się do innego cienia, jeżeli ten będzie znajdował się zbyt daleko. Czas trwania: 1 użyce/2 posty skok = ponowne użycie = +2 posty
C Pochłonięcie Ciemności: Astaroth skupia przez chwilę Mroczną Energię wewnątrz swojego ciała, powodując jej znaczący wzrost w swoim organizmie. Dzięki temu jego atrybuty fizyczne zostają zwiększone to jest, siła, szybkość. Efektami ubocznymi, jest między innymi "parowanie" delikatną czarną smugą, niemal na całej powierzchni ciała. Kolejnym kluczowym dodanym atrybutem, są czarne oczy, również parujące Mrokiem na zewnętrznych koniuszkach. Jego zęby stają się ostrzejsze, zaś głos zyskuje dodatkową demoniczną barwę.< dwa głosy nałożone na siebie> W przeciwieństwie do umiejętności pasywnej, ta wzmacnia naszego Maga, oprócz nadania mu fajnego wyglądu. Czas trwania: 1 użycie/ 3 tury
C: Tarcza Antymaterii: Jest do pierwsza defensywna technika Madary. Polega ona na wytworzeniu we wskazanym przez niego miejscu twardej substancji, stworzonej z Mrocznej Energii. Ma ona na celu ochrone Maga przed zbędnymi obrażeniami, chroniąc przed większością bezpośrednich obrażeń fizycznych, bądź takich które da się zatrzymać. Przykładowo kulę ognia. Wydatek Many jest stosunkowo niski na podstawową obronę, jednak im częściej z niej korzystamy, oraz im większą powierzchnie wytwarzamy, może ona zabierać o wiele większe ilości energi. Porównywalnie jednak, są to ilośc mniejsze niż typowe zaklęcia rangi C. Czas trwania: 1 użycie/ 3 tarcze blokujące ataki fizyczne do rangi C, bądź jedna blokująca rangi B < jedna tarcza wielkości połowy rzucającego, wymaga reakcji Maga>
C: Wyładowanie Magii Jest to czar typowo ofensywny, tworzące wokół rąk, lecz także innych dowolnie przez niego wybranych kończynach, aury ciemnej energii. Chłopak jest wstanie nią ciskać niczym pociskami, lecz ona sama także może wystrzelić w najmniej spodziewanym przez przeciwnika momencie. Jeżeli przeciwnik otrzyma obrażenia, przez powyższe zaklęcie, na jego ciele pozostaje przez chwilę czarna żrąca smuga falująca na wietrze, zaś na skórze, bądź materiale można dostrzec obrażenia niczym po oparzeniach jakimś silnie żrącym płynem. Na pewno jest to nieprzyjemne dla wszystkich, którzy musieli się kiedykolwiek zetknąć z tą dziwną substancją. Czas trwania: 3 pociski/1 użycie
Zaakceptowane, nie wykupione: - Spoiler:
B: Firmaméntum Ténebris: Czar typowo ofensywno wspierający. Mroczna Energia pokrywa naszą broń, bądź wybrane przez nas części ciała, sprawiając iż stają się one dużo skuteczniejsze. Broń jest wytrzymalsza, ostrzejsza, oraz może zadać rany jak od poparzeń przy bezpośrednim trafieniu. Nasze nogi będą poruszać się szybciej, zaś nasze ręce będą walić z większą siłą. Jest to zaklęcie i wielu właściwościach i należy z rozwagą o nich pamiętać. Broń: Ostrzejsza, wytrzymalsza, ataki podlegają atakom magicznym nie fizycznym, trafienie wywołuje efekt mocnego poparzenia Ręce: Nasza siła jest większa (Łamacz Kości lvl +1), zaś nasze ciosy powodują efekt fali uderzeniowej, na tyle mocnej by otumanić wroga, a nawet odrzucić co słabsze jednostki. Niweluje efekt obrony przed Fizycznymi Atakami. Nogi: Jesteśmy o wiele szybsi oraz zręczniejsi (Sprinter lvl+1), pozostawiamy po sobie charakterystyczną czarną smugą, której opary wywołują zawroty głowy Tors: Wytrzymałość +1lvl, czary rangi D -75% skuteczności, rangi C -50% i rangi B-25%. Głowa: Nasze zmysły się wyostrzają (lvl +1 każdej umiejętności dotyczącej zmysłów) Czas Trwania: 1 użycie/2 tur C: Cecidit Angelus Alas Jest to czar, który dzięki możliwości kształtowania istoty Czarnej Magii, umożliwia nam wytworzenie z naszego ciała pary czarnych skrzydeł. Są one pokaźnej wielkości, oraz umożliwiają nam transport dość dużych ciężąrów. Nasze ciało podczas tego wytworu emituje Ciemną Energię niczym parę ze swojego ciała. Latanie dzięki nim jest łatwe i szybkie, jednak przez dość dużą rozpiętość skrzydeł, mamy małą możliwość manewru w powietrzu. Nie jest to jednak nie wiadomo jakie ograniczenie, jednak nie powinniśmy się spodziewać, że złapiemy kolibra, bądź wróbla. Skrzydła moga miec formę gazową bądź stala, jednak w 1 formie sa bardzi podatne na magię wiatru, zas w drugiej podlegają normalnym fizycznym uszkodzeniom. Użycie: 1 raz/5 postów
|
|