Zmiany w wyglądzie i na umyśle:Ciało:Po bardzo ciężkiej misji na prawym nadgarstku Dona pojawił się Tatuaż przedstawiający coś na kształt bransolety w kolorze czarnym. Z powodu pewnych fabularnych zdarzeń ów bransoleta nabawiła się jednak dziwnego spaczenia, kolor czarny stał się kolorem łaciatym gdy pokryły go białe plamki.
Umysł: Przeżycia w zamku, w środku wschodniego lasu doprowadziły do uświadomienia sobie przez Dona że nie jest człowiekiem. Nie, był ogrem. Mało tego, ogrzym superbohaterem! Stał się... OGRMANEM!
Że tę, fabularne znajomościHuang Zhen - Bulwiasty mnich z teamu Dona. Kolega z gildii i misyjny towarzysz przez Dona ochrzczony mianem ziemniaka, przez wzgląd na łysy łeb. Don uważa go za niezbyt inteligentnego i rozgarniętego mnicha, który zawsze pakuje się w kłopoty a on, Don, musi go pilnować. Mimo tego lubi tego mało śmiesznego i poważnego człowieka, może dlatego że to zawsze jakiś towarzysz? Tak czy siak jego towarzystwo w jakiś sposób uspokaja Dona.
Erin - Kobieta w ciąży którą poznał na misji. W sumie to ją chyba polubił no i dba o jej zdrowie, bo jest w ciąży. A jak poroni to będzie wina Dona. Kto wie może za tą opiekę zostanie Ogrem chrzestnym? Don ma podejrzenia że ojcem jest Huang.
Siostry koninki - Kopytkujący obiad co umie mówić. Wplątały Dona w coś zupełnie innego niż się zapowiadało. Od początku misji kłamały i zwodziły gubiąc się we własnych argumentach. Na dodatek w swe prywatne porachunki wplątały niewinnych ludzi co przyczyniło się tylko do tego że nienawiść Dona do nich wzrosła. Ma na celu zrobienie sobie z nich Strogonova. Co z tego że to nie wołowina, obiad obiadem, strogonov strogonovem, Don wybrzydzać nie będzie.
Duch ksieżniczki - Obecnie największa przyjaciółka Dona! Ocaliła mu życie, uświadomiła kim jest i prowadziła z nim ciekawą i logiczną rozmowę która była mądra. Don uważa ją za coś na wzór siostry i zamierza chronić i strzec... jak tylko wpadnie na pomysł jak ją wskrzesić bo niestety biedaczka nie żyje od lat. Ale w końcu jest magia prawda? Starczy znaleźć coś wskrzeszającego
Elizabeth - Dziewczyna która wygląda jak asystentka i chce zostać rycerką, została prawdopodobnie wbrew swojej woli ochrzczona asystentką Ogrmana, czyli jego pomocnicą w walce ze złem i występkiem
Walki, misje, treningi:1.
Wierzba płacząca:- Zakończona sukcesem
- Początkowy stan drużyny: Huang Zhen, Don Vito Ferliczkoni, Erin
- Końcowy stan drużyny: Huang Zhen, Don Vito Felriczkoni
- Nagrody: 13 PD, 15.000
- MG: Colette
2.
Wiosenne porządki:- Zakończona [???]
- Początkowy stan drużyny: Don Vito Ferliczkoni, Lilliane, Elizabeth, Nero
- Końcowy stan drużyny: Don Vito Ferliczkoni, Lilliane
- Nagrody: 5 PD
- MG: Finny
Ogrze EQ i nowe spelle:- 30 PD
- 19.350
- Sztylet
- Para rękawic, o specjalnej budowie. Rękawica prawa posiada małe stalowe ćwieki, tylko na dłoni. 3 małe stalowe kolce umieszczone na kościach śródręcza tuż przed pierwszymi wiązadłami. A dokładniej nad 2,3 i 4 palcem. Na wewnętrznej stronie rękawicy tuż za nadgarstkiem, tj. na przedramieniu znajduje się jeden szerszy kolec. Rękawica lewa - W zewnętrznej stronie a dokładnie w centrum znajduj się wypukły krążek z tytanu. Całe rękawice są wykonane z twardej acz giętkiej skóry i na dodatek pokryte warstwą nomexu. Części są zamienne gdyż są na wkręty znajdujące się w skórze. W tym miejscu rzecz jasna rękawice są słabsze. Same rękawice sięgają połowy przedramion.
- Rozrost[D] - Proste zaklęcie polegające na powiększeniu dowolnego niemagicznego przedmiotu do rozmiaru człowieka. Czyli czegoś już w tym rozmiarze nie powiększy. Powiększenie trwa trzy posty ale może zostać przerwane w dowolnym momencie przez użytkownika zaklęcia
- Udźwig[D] - Równie proste zaklęcie co jego poprzednik. Pozwala ono bowiem na Zwiększenie maksymalnego udźwigu Dona o 100kg na czas 3 postów. W żaden sposób nie wpływa to na jego siłę czy szybkość, nie wpływa w żaden sposób na statystyki, pozwala jedynie unieść o 100kg więcej niż normalnie, bez żadnego zmęczenia czy innych niedogodności.
- Babilon:(B) Zaklęcie polega na powieleniu gęstości powietrza i nacisku wywoływanego przez grawitację w promieniu 5m od Dona. Sam Don jest odporny na działanie swojego zaklęcia, a sfera jego działania przesuwa się wraz z chłopakiem. Jego działanie, polega na zmniejszeniu szybkości i zwinności przeciwnika oraz zwiększenia zapotrzebowania na energię co przekłada się na szybsze męczenie. Efekt czaru jest niedostrzegalny. Gęściejsze powietrze nie tylko sprawia że wszelkie ruchy stają się ociężałe i wolne, ale też znacznie bardziej męczące, to samo tyczy się oddychania, które staje się trudniejsze, więc ciało szybciej się męczy. Czar działa przez 3 posty, 2 posty przerwy do następnego użycia.