HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
A w oczach twoich gwiazdy




 

Share
 

 A w oczach twoich gwiazdy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Yugata


Yugata


Liczba postów : 558
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : To nie ma znaczenia, skoro miejsce, z którego pochodzi, już nie istnieje

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptyPon Lis 04 2019, 13:42

Aspekt: Światło
Specjalny aspekt: Gwiazdy
Talent: Lepsze obwody - osoba z tym talentem naturalnie regeneruje 3% many co post.
Mana: 300
Zaklęcia/Moce/etc.:

  • Lux In Cor Meum - pobyt w kokonie sprawił, że Yugata jest znacznie bardziej połączona ze światem magii i gwiazdą, czy też jakąś tajemniczą, kosmiczną mocą, która w nią wniknęła. Dzięki treningowi swojego ciała jest znacznie silniejsza, wytrzymalsza, szybsza i zwinniejsza niż zwyczajna dziewczyna jej postury, zaś magiczny pierwiastek sprawił, że pod tymi względami przewyższa tych z lepszymi uwarunkowaniami fizycznymi i biologicznymi (20%). Dodatkowo może podnieść swoją sprawność o dodatkowe 30% za 20 many na post; wtedy na jej ciele zaczynają pojawiać się świecące mlecznobiałym światłem znaki. Im dłużej podtrzymuje efekt, tym znaków jest więcej, a ich blask przybiera na intensywności.

  • Astrolabium - Yugata zna aktualne położenie wszystkich gwiazd, planet i innych ciał niebieskich w galaktyce. Dzięki temu widząc niebo może bezbłędnie określić swoją lokalizację. Czas jak i skupienie potrzebne do rzucenia zaklęcia zależne od MG.

  • Parvuli Solis - umiejętność polegająca na wyczarowaniu małego słońca wielkości pięści. Dziewczyna ma możliwość ustalania natężenia jego światła oraz ciepła - nikogo nie oślepi, ani nie oparzy; oświetla maksymalnie obszar o promieniu pięciu metrów. Jednak nie można nim rzucić - można wysunąć je maksymalnie metr od siebie, kieruje się nim dłonią.

  • Stellae Tabula - użytkownik może wyczarować miniaturę jakiegokolwiek ciała niebieskiego, konstelacji, albo całej galaktyki. Służy w celach rozrywkowych, informacyjnych bądź poglądowych. Miniatura nie przekroczy wielkości użytkownika, do wyczarowania jej potrzebna jest odpowiednia ilość skupienia i czasu.

  • Lucens Cutis - pod wpływem tej zdolności skóra dziewczyny zaczyna pokrywać się srebrnymi konstelacjami, zaczyna lśnić niczym usiana gwiazdami. Drugim wariantem tej umiejętności jest zmiana skóry użytkownika na kolor czarny; ściślej mówiąc skóra zaczyna pochłaniać całe światło, na wzór czarnej dziury. W tym wariancie dziewczyna również może wytworzyć na powierzchni swojej skóry gwiazdy. Wymaga ponadprzeciętnego skupienia.

  • Noctis Visionibus - fazy księżyca oraz inne ciała niebieskie mają wpływ na to, jak nam się śpi. Użytkownik odczytuje owe informacje i na ich podstawie może wywołać w kimś senność lub rozbudzenie; zmiany samopoczucia nie są jednak drastycznie różnie od stanu podmiotu. Jednak jeśli wykazuje on pozytywny stosunek do czaru i wolę, aby się mu poddać, skutek może być ogromny. Warunkiem rzucenia zaklęcia jest umieszczenie dwóch palców na każdej ze skroni osoby, która ma być pod wpływem uroku. W pełni zależne od MG, jeśli używane jest na evencie, misji lub podczas walki.

  • Lunaris Choro - umiejętność ta pozwala jej na wprawienie drobnych przedmiotów (nie przekraczające masą i wielkością pustego kubka) w krótką lewitację poprzez zmianę ciążenia; przedmioty podatne na zaklęcie znajdują się w promieniu 10 m od użytkownika, nie mogą unieść się na wyżej niż metr. Yugata nie ma problemów z poruszaniem się w zerowej grawitacji (może się w niej swobodnie przemieszczać, nawet bez odpychania), dobrze znosi ruch wirowy i przeciążenia.

  • Respirandum - wiadomo nie od dziś, że w kosmosie nie ma czym oddychać. Układ oddechowy Yugaty jest więc do tego przystosowany, a także wspomagany jej magią w ekstremalnych sytuacjach. Może z łatwością oddychać rozrzedzonym tlenem, powietrzem z domieszkami szkodliwych pierwiastków (jak na przykład amoniak, który występuje w dużym stężeniu w atmosferze Wenus) oraz wytrzymuje dłużej bez oddychania niż inni ludzie (wszystko oczywiście w granicach siły drobnej zdolności). W pełni zależne od MG.

  • Aether - ponieważ w kosmosie występują znacznie wyższe i znacznie niższe temperatury niż na Ziemi, Yugata jest również na takie ekstrema znacznie bardziej odporna niż inni ludzie. W pełni zależne od MG.

  • Stellulae - w dłoni Yugaty pojawia się garść gwiezdnego pyłu. W konsystencji przypomina piasek, jest jasny i lśniący, jak sproszkowane perły. Łatwo unosi się na wietrze. Nie zasłoni widoku, ani nie podrażni oczu, w odczuciu przypomina ochlapanie wodą, jeśli zostanie sypnięty na oczy lub skórę.

  • Obżarstwo | 1M | pozwala raz na post przyzwać coś do jedzenia lub picia.

  • Quaerere | 3M | - jest to zaklęcie namierzające. Yugata może obiektowi przypisać stworzoną przez siebie miniaturę gwiazdy, która ciągle jest nad nim. Dzięki niej dziewczyna może namierzyć osobę bądź miejsce. Warunkiem przypisania gwiazdy jest posiadanie obiektu w zasięgu wzroku podczas przypisywania. Dodatkowo, jeśli obiekt się poruszał, mag rzucający zaklęcie może odtworzyć ścieżkę owego podmiotu - objawia się ona wtedy jako lśniący ślad widoczny tylko dla czarującego. Gwiazda unosi się na wysokości 2m od obiektu. Jest bardzo niewielka, więc ciężko ją zauważyć, niemniej jest to możliwe. Odporna na ataki niemagiczne; znika po użyciu na niej zaklęcia o podobnym koszcie. Pozwala jej zwizualizować gdzie jest cel, bądź jaką ścieżkę przebył - a wizualizacja ta jest widoczna tylko dla niej. Działanie zaklęcia wygasa po zakończonej misji lub w momencie kiedy oznaczony obiekt znajdzie się dalej niż 600 m od Yugaty.

  • Siderea Pulvis | 4M / post | - zaklęcie pozwalające wypełnić sferę o promieniu 10 m wokół użytkownika gwiezdnym pyłem. Pył ten utrudnia nieznacznie oddychanie, co przekłada się np. na szybsze męczenie się i tworzy zasłonę ograniczającą widoczność (przeciwnik oczywiście widzi zarysy sylwetek pogrążonych w gwiezdnym pyle przedmiotów). Yugata nie ma problemów ze swoim oddechem znajdując się wewnątrz owego obszaru, a także nie ma specjalnych trudności ze zlokalizowaniem przeciwnika - pył jest swego rodzaju sensorem i wspomaga zmysły użytkowniczki. Obszar wypełniony pyłem porusza się wraz z magiem i trwa dwa posty.

  • Nocte Cometae | 8M / post | - przed uderzeniem wybrana część ciała Yugaty (wyprowadzająca cios) pokrywa się lodem oraz gazową otoczką, komą a także tworzą się wychodzące od niej dwa warkocze - gazowy i pyłowy; niczym u komety. Dzięki temu zaklęciu ataki fizyczne wyprowadzane przez użytkowniczkę są nieznacznie szybsze i silniejsze, zwiększają wytrzymałość pięści oraz zadają większe obrażenia - kończyna jest utwardzona i ma wyższą temperaturę. Ciosy zadają lekkie poparzenia.

  • Regina Gravitatem | 10M / post | - zaklęcie to pozwala Yugacie na manipulację grawitacją w promieniu 1,5 m. Jednak może się skupić tylko na jednym ciele na raz - na przeciwniku, sojuszniku (których musi widzieć) albo na sobie, lub całym polu działania. Efekt zmiany grawitacji w owym obszarze będzie znacznie mniejszy niż na obiekcie, na jakim dziewczyna skupia swój czar. Może jej to służyć do przyspieszenia siebie i swoich ciosów, lewitacji, czy wprawienia przeciwnika w stan nieważkości, bądź też przygwożdżenia go do ziemi. Zaklęciem można zmieniać siłę ciążenia i jego kierunek.

  • Fortitor Regina Gravitatem |15M / post|  - wzmocnienie tego samego zaklęcia. Poza siłą grawitacji zwiększa się promień użycia - do 3m lub dwóch obiektach jednocześnie, jeśli Regina nie jest używana obszarowo.

  • Nigrum Foramen | 50M | - zaklęcie opierające się na czarnych dziurach. Są dwie możliwości użycia tego zaklęcia - w przestrzeni lub na jakimś ciele. Użycie go w przestrzeni skutkuje pojawieniem się czarnej dziury o promieniu 1 m. Dziura jest absolutnie niegroźna, ściąga jednak w swoim kierunku wszystkie wrogie czary aktualnie będące w użytku (fajerbole, summony itd.) i pochłania je przez jeden post, po czym imploduje (znika), czemu towarzyszy potężna fala uderzeniowa ścinająca z nóg nie tylko oponentów maga. Promień działania to 10m, ściągane zaklęcia poruszają się z prędkością 1m/s po utracie prędkości własnej, której tempo jest tym mniejsze, im szybszy był ów czar; ostatecznie zależne od MG. Jeśli czar znajduje się w promieniu 3m od dziury w momencie jej wytworzenia zostaje pochłonięty natychmiast. Fala uderzeniowa ma promień 5m, odrzuca wszystko w co uderzy na ~1-5m w zależności od odległości celu od epicentrum implozji. Yugata może stworzyć czarną dziurę tylko w przestrzeni zdolnej ją pomieścić, oraz nie dalej niż 3m od siebie. Druga możliwość rzucenia czaru charakteryzuje się tym, że nad dłonią maga powstaje kulista czarna dziura o promieniu 10 cm. Yugata ma jeden post, aby ową kulą rzucić lub uderzyć. Kula porusza się z prędkością rzucanej piłki. W zetknięciu z ciałem pochłania całą materię znajdującą się w jej zasięgu.


Do wykupienia: 
  • Murum Permaximum |40 PD| - tworzy miniaturę ściany zbudowanej z włókien (1). Ściana przypomina sieć o wymiarach 2x2 m zbudowaną z gwiazd. Owa sieć może zostać wytworzona maksymalnie 5 metrów od użytkownika. Jest rozpięta w przestrzeni i blokuje niewiele silniejsze zaklęcia. Dużo silniejsze powodują jej natychmiastowy rozpad. Normalnie można przez nią przebiec, tak samo przelatują przez nią wszelkie obiekty niemagiczne, typu strzały i gwiazdki nindża. Sieć przypomina sieć rybacką, kieruje się nią ruchami dłoni. W położeniu początkowym (po wyczarowaniu) jest płaska i pojawia się pod takim kątem, jaki zażyczy sobie mag. Siła zaklęcia jest całkowicie zależna od woli rzucającego - osłabia czary o tyle many, ile zostało włożone w rzucenie sieci.

  • Apricis Ventus |10 PD / 10 many| - mag tworzy wiatr słoneczny (2). To rozchodząca się we wszystkich kierunkach gorąca fala o długości 3m zdolna odepchnąć znajdujących się w obszarze działania z siłą porównywalną do fizycznego pchnięcia oraz roztopić niektóre lodowe twory magiczne i niemagiczne, bądź osłabić bazujące na lodzie czy zimnie czary.

  • Pulsar |50 PD| - tworzy maksymalnie 5m metrów od użytkownika pulsar (3) zakrzywiający pole elektromagnetyczne tak, że wszystkie czary polegające na tymże polu są wciągane do środka. Po okresie 2 postów bądź też pochłonięciu czaru lub mocy o takiej sile, ile many zostało użyte do utworzenia pulsara, znika on, implodując. Implozja odrzuca wszystkie obiekty w promieniu 3 metrów z siłą 50% pochłoniętej many.

  • Flumine |20 PD / 20 many| - mag tworzy dżet (4), czyli uwalnia pocisk z rozgrzanej plazmy. Dżet jest jasną, świetlistą kulą o promieniu 10 cm i wystrzelony ciągnie za sobą gazowy, fioletowy ogon. Porusza się z prędkością wystrzelonej strzały. Po uderzeniu w cel może go nieco odepchnąć, jednak jego głównym zadaniem jest rozpryśnięcie na danym obiekcie wrzącej plazmy. Zasięg to 20 m.

  • Sidus Atra |35 PD / 35 many - 1 post| - zaklęcie obszarowe polegające na wypełnieniu dwumetrowego brzegu sfery (120 cm od jej centrum) wokół użytkownika plazmą wyładowania pierścieniowego (5) i wzrostu natężenia prądu w danym obszarze. Efektem jest powstanie łuku elektrycznego i porażenie prądem obiektów znajdujących się w pobliżu (wygląda to mniej więcej jak kula plazmowa). Specifically - Yugi jest centrum sfery o promieniu 1m, której brzeg ~20 cm jest stworzony z plazmy, a długość samego łuku to 2 m od zewnętrznego brzegu sfery, więc wszystko, co znajduje się między 100 a 120 cm od niej, pali się, bo dotyka ściany plazmy powodującej poważne oparzenia, a to, co jest między 120 cm a 320 cm od niej obrywa łukiem elektrycznym, który skutkuje silnym odrętwieniem. Sojusznicy powinni znaleźć się więc max. metr od niej (a pewnie mniej, skoro sama zajmuje sporo z tego metra) lub ponad 3.2 metry dalej.

  • Quasar |7 PD / 7 many| - zaklęcie polega na wytworzeniu miniaturowego kwazaru (6) do 5 metrów od użytkownika, który wygląda jak jasna, świecąca srebrzystym blaskiem kula wielkości piłki do kosza. Kula sama w sobie jest niezwykle gorąca i dotknięta powoduje oparzenia. Na znak maga (w przeciągu 3 postów) kwazar nagle zapada się w sobie i implodując wytwarza rozbłysk zdolny oślepić (efekt trwa jeden post) wszystkich zwróconych w jej kierunku w promieniu 2 metrów. Implozji towarzyszy fala ciepła osłabiająca lodowe twory i roztapiająca słabsze. Nie powoduje żadnych obrażeń.

  • Cuniculum Brevi |8 PD / 8 many| - użytkownik tworzy tunel czasoprzestrzenny zbudowany z materii egzotycznej (składnika ciemnej energii). Polega to na zakrzywieniu czasoprzestrzeni tak, by połączyć jej jeden punkt z jakimś innym, bardziej odległym i tym samym umożliwić teleportację między nimi. Połączenie modelu czarnej dziury z tzw. modelem białej dziury prowadzi do powstania rodzaju skrótu w czasoprzestrzeni.
    Teleportacja o max 5 metrów. Wizualnie - obraz użytkownika zaczyna drżeć, a po chwili zapada się w sobie, by pojawić się w innym miejscu, które tuż przed wyłonieniem się podmiotu z tunelu czasoprzestrzennego również zaczyna drżeć; pojawienie się natomiast przypomina znikanie odtworzone od tyłu. Zniknięcie zajmuje sekundę, pojawienie się również.


  • Pulvia Stellarum |12 PD / 12 many| - mag wywołuje grad płonących odłamków skalnych, to jest miniaturowy deszcz meteorów. Zasięg tego zaklęcia to stożek eliptyczny o wysokości 7m i podstawie o wymiarach 30cm x 50cm (pole powierzchni podstawy to około 1177 cm^2). Wierzchołek stożka zaczepiony jest w otwartej dłoni użytkownika. Każdy z odłamków jest w przybliżeniu kulą o promieniu 1cm i jest ich 20 (gęstość 1 odłamek na 7cm^2).

  • Nebula Tenebris |20 PD / 10 many/post| - ciało użytkownika zmienia swoja strukturę na złożone tylko i wyłącznie z obłoków gazu i pyłu międzygwiazdowego (staje się mgławicą o podwójnej objętości użytkownika w formie cielesnej). Wszelkie fizyczne ataki powodują tylko chwilowe rozproszenie się pyłu. W tej formie mag również nie może wyprowadzać żadnych fizycznych ataków, bo się zwyczajnie rozsypie. Nie musi zachowywać ludzkiego kształtu - może się przemieszczać jako chmura, jednak z taką samą prędkością, jak w swoim normalnym ciele (prędkość chodu). Jeśli chodzi o magię - użytkownik jest w stanie korzystać ze wszystkich swoich zaklęć. Jest również odporny na wszelkie zaklęcia z fizyczną formą (typu magia metalu, ziemi, podmiany, czy też polegająca na przywoływaniu fizycznych obiektów np. łańcuchów). Wciąż zaś działają na nią zaklęcia bez fizycznej formy (energetyczne, elektryczne, polegające na aurach i klątwach, ogniste - gdyż one są w stanie zniszczyć pojedyncze cząsteczki pyłu) i są silniejsze o około 50%, zaś zaklęcia bazujące na wietrze mogą co najwyżej ów pył rozwiać i rozproszyć, co na okres jednego postu "składania się" uniemożliwia rzucanie zaklęć. Pył ten drażni oczy, a gdy dostanie się do dróg oddechowych utrudnia oddychanie

  • Sidereum Form |30 PD / 30 many| - skóra użytkownika pokrywa się miniaturowymi planetoidami, to jest zmienia swoją powierzchnię na skalno - lodową. Jest to swoista skorupa chroniąca przez trzy posty przed wszelkimi atakami fizycznymi oraz czarami. Silniejsze niszczą powłokę w miejscu, w które trafiły, choć to również zależy od natury zaklęcia. Mogą powodować też natychmiastowe skruszenie całej skorupy, bądź też znacznie ją uszkadzają (zależne od MG). Ataki sieczne i kłute osłabione o 60%, obuchowe łatwiej mogą skruszyć powłokę. Skorupa ogranicza nieco zwinność użytkownika.

  • Venenata Siderea Pulvis |20 PD / 7 many/post| - lvl up Siderei. Znacząco utrudnia oddychanie i widoczność. Wzbogacona jest o różnego rodzaju szkodliwe pierwiastki działające niekorzystnie na organizmy żywe (przede wszystkim amoniak występujący choćby w atmosferze Wenus). Nie musi być tworzona wokół użytkownika, ale wtedy obszar wypełniony pyłem nie porusza się. Szkodliwość na organizm - po poście pojawiają się zmęczenie spowodowane trudnością z oddychaniem i łzawienie z oczu; po kolejnym dochodzą do tego mdłości, zaburzenia koncentracji i równowagi, mroczki przed oczami. Efekty nasilają się wraz z przebywaniem obiektu wśród pyłu. Sama użytkowniczka unika negatywnych efektów dzięki swoim zdolnościom. Również ma ograniczoną widoczność, jednak gwiezdny pył (przypominający sproszkowane perły/piasek i ogólnie działający jak burza piaskowa) jest sensorem, dzięki czemu wyczuwa wszelkie obiekty w nim się znajdujące. Promień 15m, jeśli nie jest tworzona wokół użytkownika, to max. 7m od niego.

  • Chaos Magnum |180 PD|  - mag tworzy miniaturę Wielkiej Pustki o wymiarach 4mx4mx4m, maksymalnie 5m od siebie. Pustki to obszary zawierającą tylko niewielką ilość materii (zarówno ciemnej jak i świecącej) i otoczone są ścianami z włókien. Materia międzygwiezdna wypełniająca pustkę jest na tyle rozrzedzona, że jest niemal doskonałą próżnią. Pustka w tym zaklęciu jednak nie polega na usunięciu z niej wszelkiej materii, a tylko tej, przez którą przenosi się magia. Powoduje to, że w danym obszarze wszystkie zaklęcia będące w użytku gasną/przestają działać/znikają, a żaden obiekt nie jest w stanie emitować energii magicznej (łącznie z samym użytkownikiem). Powoduje to, że wszelkie artefakty wracają do swojej pierwotnej formy, a korzystać można tylko z przedmiotów niemagicznych i własnej siły fizycznej. Sama wielka pustka wygląda jak ogromna sfera otoczona lśniącą siateczką malutkich gwiazd. Może zostać przerwana poprzez ingerencję z zewnątrz lub od wewnątrz zaklęciem wykorzystującym o 50% many więcej od niej na stworzenie Chaos Magnum.

  • Imperatix Universi |200 PD| - zdolność pozwalająca na sięgnięcia do innego miejsca wszechświata i zaczerpnięciu energii z białej dziury. Dzięki tej energii mag może wejść w swego rodzaju tryb bojowy - jego zaklęcia są nieznacznie silniejsze, nie działa na niego grawitacja (to nie znaczy, że jej wcale nie ma, tylko że naturalnie przystosowuje się do potrzeb i ruchów maga, przekłada się to na zwiększenie jego możliwości fizycznych), dzięki czemu jest znacznie szybszy, wytrzymalszy i mniej się męczy - około trzykrotnie bardziej niż normalnie. Dodatkowo zwiększa zasięg zaklęć o 5 metrów. Niestety z użyciem zaklęcia wiąże się wysokie obciążenie organizmu. Jeśli mag po wejściu w ten tryb miał jakieś poważne uszkodzenia, kiedy z niego wyjdzie jego stan pogarsza się znacząco, ale nie może być to powodem jego śmierci. W takiej sytuacji mag najczęściej traci przytomność, co jest naturalną reakcją organizmu mającą zapobiec śmierci i pozwolić ciału się zregenerować. Maksymalny czas trwania - 5 postów. Wizualnie - mag zaczyna lśnić mlecznobiałym światłem, a po chwili ów blask przenika go na wskroś i użytkownik zdaje się być 'zrobionym' ze światła. Nie oślepi, ale w ciemnościach działa jak żywa pochodnia.


Ostatnio zmieniony przez Yugata dnia Sob Sty 04 2020, 15:55, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4691-pokaz-kotku-co-masz-w-srodku#97803 https://ftpm.forumpolish.com/t4653-yukitora-yugata https://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434
Yugata


Yugata


Liczba postów : 558
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : To nie ma znaczenia, skoro miejsce, z którego pochodzi, już nie istnieje

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptySro Lis 06 2019, 12:24

proszę o wycenę:

  • Lux In Cor Meum |100 PD| - pobyt w kokonie sprawił, że Yugata jest znacznie bardziej połączona ze światem magii i gwiazdą, czy też jakąś tajemniczą, kosmiczną mocą, która w nią wniknęła. Dzięki treningowi swojego ciała jest znacznie silniejsza, wytrzymalsza, szybsza i zwinniejsza niż zwyczajna dziewczyna jej postury, zaś magiczny pierwiastek sprawił, że pod tymi względami przewyższa tych z lepszymi uwarunkowaniami fizycznymi i biologicznymi (20%). Dodatkowo może podnieść swoją sprawność o dodatkowe 30% za 20 many na post; wtedy na jej ciele zaczynają pojawiać się świecące mlecznobiałym światłem znaki. Im dłużej podtrzymuje efekt, tym znaków jest więcej, a ich blask przybiera na intensywności. 
  • Murum Permaximum |40 PD| - tworzy miniaturę ściany zbudowanej z włókien (1). Ściana przypomina sieć o wymiarach 2x2 m zbudowaną z gwiazd. Owa sieć może zostać wytworzona maksymalnie 5 metrów od użytkownika. Jest rozpięta w przestrzeni i blokuje niewiele silniejsze zaklęcia. Dużo silniejsze powodują jej natychmiastowy rozpad. Normalnie można przez nią przebiec, tak samo przelatują przez nią wszelkie obiekty niemagiczne, typu strzały i gwiazdki nindża. Sieć przypomina sieć rybacką, kieruje się nią ruchami dłoni. W położeniu początkowym (po wyczarowaniu) jest płaska i pojawia się pod takim kątem, jaki zażyczy sobie mag. Siła zaklęcia jest całkowicie zależna od woli rzucającego - osłabia czary o tyle many, ile zostało włożone w rzucenie sieci.
  • Apricis Ventus |10 PD / 10 many| - mag tworzy wiatr słoneczny (2). To rozchodząca się we wszystkich kierunkach gorąca fala o długości 3m zdolna odepchnąć znajdujących się w obszarze działania z siłą porównywalną do fizycznego pchnięcia oraz roztopić niektóre lodowe twory magiczne i niemagiczne, bądź osłabić bazujące na lodzie czy zimnie czary.
  • Pulsar |50 PD| - tworzy maksymalnie 5m metrów od użytkownika pulsar (3) zakrzywiający pole elektromagnetyczne tak, że wszystkie czary polegające na tymże polu są wciągane do środka. Po okresie 2 postów bądź też pochłonięciu czaru lub mocy o takiej sile, ile many zostało użyte do utworzenia pulsara, znika on, implodując. Implozja odrzuca wszystkie obiekty w promieniu 3 metrów z siłą 50% pochłoniętej many.
  • Flumine |20 PD / 20 many| - mag tworzy dżet (4), czyli uwalnia pocisk z rozgrzanej plazmy. Dżet jest jasną, świetlistą kulą o promieniu 10 cm i wystrzelony ciągnie za sobą gazowy, fioletowy ogon. Porusza się z prędkością wystrzelonej strzały. Po uderzeniu w cel może go nieco odepchnąć, jednak jego głównym zadaniem jest rozpryśnięcie na danym obiekcie wrzącej plazmy. Zasięg to 20 m.
  • Sidus Atra |35 PD / 35 many - 1 post| - zaklęcie obszarowe polegające na wypełnieniu dwumetrowego brzegu sfery (120 cm od jej centrum) wokół użytkownika plazmą wyładowania pierścieniowego (5) i wzrostu natężenia prądu w danym obszarze. Efektem jest powstanie łuku elektrycznego i porażenie prądem obiektów znajdujących się w pobliżu (wygląda to mniej więcej jak kula plazmowa). Specifically - Yugi jest centrum sfery o promieniu 1m, której brzeg ~20 cm jest stworzony z plazmy, a długość samego łuku to 2 m od zewnętrznego brzegu sfery, więc wszystko, co znajduje się między 100 a 120 cm od niej, pali się, bo dotyka ściany plazmy powodującej poważne oparzenia, a to, co jest między 120 cm a 320 cm od niej obrywa łukiem elektrycznym, który skutkuje silnym odrętwieniem. Sojusznicy powinni znaleźć się więc max. metr od niej (a pewnie mniej, skoro sama zajmuje sporo z tego metra) lub ponad 3.2 metry dalej.
  • Quasar |7 PD / 7 many| - zaklęcie polega na wytworzeniu miniaturowego kwazaru (6) do 5 metrów od użytkownika, który wygląda jak jasna, świecąca srebrzystym blaskiem kula wielkości piłki do kosza. Kula sama w sobie jest niezwykle gorąca i dotknięta powoduje oparzenia. Na znak maga (w przeciągu 3 postów) kwazar nagle zapada się w sobie i implodując wytwarza rozbłysk zdolny oślepić (efekt trwa jeden post) wszystkich zwróconych w jej kierunku w promieniu 2 metrów. Implozji towarzyszy fala ciepła osłabiająca lodowe twory i roztapiająca słabsze. Nie powoduje żadnych obrażeń.
  • Cuniculum Brevi |8 PD / 8 many| - użytkownik tworzy tunel czasoprzestrzenny zbudowany z materii egzotycznej (składnika ciemnej energii). Polega to na zakrzywieniu czasoprzestrzeni tak, by połączyć jej jeden punkt z jakimś innym, bardziej odległym i tym samym umożliwić teleportację między nimi. Połączenie modelu czarnej dziury z tzw. modelem białej dziury prowadzi do powstania rodzaju skrótu w czasoprzestrzeni.
    Teleportacja o max 5 metrów. Wizualnie - obraz użytkownika zaczyna drżeć, a po chwili zapada się w sobie, by pojawić się w innym miejscu, które tuż przed wyłonieniem się podmiotu z tunelu czasoprzestrzennego również zaczyna drżeć; pojawienie się natomiast przypomina znikanie odtworzone od tyłu. Zniknięcie zajmuje sekundę, pojawienie się również.

  • Pulvia Stellarum |12 PD / 12 many| - mag wywołuje grad płonących odłamków skalnych, to jest miniaturowy deszcz meteorów. Zasięg tego zaklęcia to stożek eliptyczny o wysokości 7m i podstawie o wymiarach 30cm x 50cm (pole powierzchni podstawy to około 1177 cm^2). Wierzchołek stożka zaczepiony jest w otwartej dłoni użytkownika. Każdy z odłamków jest w przybliżeniu kulą o promieniu 1cm i jest ich 20 (gęstość 1 odłamek na 7cm^2).
  • Nebula Tenebris |20 PD / 10 many/post| - ciało użytkownika zmienia swoja strukturę na złożone tylko i wyłącznie z obłoków gazu i pyłu międzygwiazdowego (staje się mgławicą o podwójnej objętości użytkownika w formie cielesnej). Wszelkie fizyczne ataki powodują tylko chwilowe rozproszenie się pyłu. W tej formie mag również nie może wyprowadzać żadnych fizycznych ataków, bo się zwyczajnie rozsypie. Nie musi zachowywać ludzkiego kształtu - może się przemieszczać jako chmura, jednak z taką samą prędkością, jak w swoim normalnym ciele (prędkość chodu). Jeśli chodzi o magię - użytkownik jest w stanie korzystać ze wszystkich swoich zaklęć. Jest również odporny na wszelkie zaklęcia z fizyczną formą (typu magia metalu, ziemi, podmiany, czy też polegająca na przywoływaniu fizycznych obiektów np. łańcuchów). Wciąż zaś działają na nią zaklęcia bez fizycznej formy (energetyczne, elektryczne, polegające na aurach i klątwach, ogniste - gdyż one są w stanie zniszczyć pojedyncze cząsteczki pyłu) i są silniejsze o około 50%, zaś zaklęcia bazujące na wietrze mogą co najwyżej ów pył rozwiać i rozproszyć, co na okres jednego postu "składania się" uniemożliwia rzucanie zaklęć. Pył ten drażni oczy, a gdy dostanie się do dróg oddechowych utrudnia oddychanie
  • Sidereum Form |30 PD / 30 many| - skóra użytkownika pokrywa się miniaturowymi planetoidami, to jest zmienia swoją powierzchnię na skalno - lodową. Jest to swoista skorupa chroniąca przez trzy posty przed wszelkimi atakami fizycznymi oraz czarami. Silniejsze niszczą powłokę w miejscu, w które trafiły, choć to również zależy od natury zaklęcia. Mogą powodować też natychmiastowe skruszenie całej skorupy, bądź też znacznie ją uszkadzają (zależne od MG). Ataki sieczne i kłute osłabione o 60%, obuchowe łatwiej mogą skruszyć powłokę. Skorupa ogranicza nieco zwinność użytkownika.
  • Venenata Siderea Pulvis |20 PD / 7 many/post| - lvl up Siderei. Znacząco utrudnia oddychanie i widoczność. Wzbogacona jest o różnego rodzaju szkodliwe pierwiastki działające niekorzystnie na organizmy żywe (przede wszystkim amoniak występujący choćby w atmosferze Wenus). Nie musi być tworzona wokół użytkownika, ale wtedy obszar wypełniony pyłem nie porusza się. Szkodliwość na organizm - po poście pojawiają się zmęczenie spowodowane trudnością z oddychaniem i łzawienie z oczu; po kolejnym dochodzą do tego mdłości, zaburzenia koncentracji i równowagi, mroczki przed oczami. Efekty nasilają się wraz z przebywaniem obiektu wśród pyłu. Sama użytkowniczka unika negatywnych efektów dzięki swoim zdolnościom. Również ma ograniczoną widoczność, jednak gwiezdny pył (przypominający sproszkowane perły/piasek i ogólnie działający jak burza piaskowa) jest sensorem, dzięki czemu wyczuwa wszelkie obiekty w nim się znajdujące. Promień 15m, jeśli nie jest tworzona wokół użytkownika, to max. 7m od niego.
  • Chaos Magnum |180 PD|  - mag tworzy miniaturę Wielkiej Pustki o wymiarach 4mx4mx4m, maksymalnie 5m od siebie. Pustki to obszary zawierającą tylko niewielką ilość materii (zarówno ciemnej jak i świecącej) i otoczone są ścianami z włókien. Materia międzygwiezdna wypełniająca pustkę jest na tyle rozrzedzona, że jest niemal doskonałą próżnią. Pustka w tym zaklęciu jednak nie polega na usunięciu z niej wszelkiej materii, a tylko tej, przez którą przenosi się magia. Powoduje to, że w danym obszarze wszystkie zaklęcia będące w użytku gasną/przestają działać/znikają, a żaden obiekt nie jest w stanie emitować energii magicznej (łącznie z samym użytkownikiem). Powoduje to, że wszelkie artefakty wracają do swojej pierwotnej formy, a korzystać można tylko z przedmiotów niemagicznych i własnej siły fizycznej. Sama wielka pustka wygląda jak ogromna sfera otoczona lśniącą siateczką malutkich gwiazd. Może zostać przerwana poprzez ingerencję z zewnątrz lub od wewnątrz zaklęciem wykorzystującym o 50% many więcej od niej na stworzenie Chaos Magnum.
  • Imperatix Universi |200 PD| - zdolność pozwalająca na sięgnięcia do innego miejsca wszechświata i zaczerpnięciu energii z białej dziury. Dzięki tej energii mag może wejść w swego rodzaju tryb bojowy - jego zaklęcia są nieznacznie silniejsze, nie działa na niego grawitacja (to nie znaczy, że jej wcale nie ma, tylko że naturalnie przystosowuje się do potrzeb i ruchów maga, przekłada się to na zwiększenie jego możliwości fizycznych), dzięki czemu jest znacznie szybszy, wytrzymalszy i mniej się męczy - około trzykrotnie bardziej niż normalnie. Dodatkowo zwiększa zasięg zaklęć o 5 metrów. Niestety z użyciem zaklęcia wiąże się wysokie obciążenie organizmu. Jeśli mag po wejściu w ten tryb miał jakieś poważne uszkodzenia, kiedy z niego wyjdzie jego stan pogarsza się znacząco, ale nie może być to powodem jego śmierci. W takiej sytuacji mag najczęściej traci przytomność, co jest naturalną reakcją organizmu mającą zapobiec śmierci i pozwolić ciału się zregenerować. Maksymalny czas trwania - 5 postów. Wizualnie - mag zaczyna lśnić mlecznobiałym światłem, a po chwili ów blask przenika go na wskroś i użytkownik zdaje się być 'zrobionym' ze światła. Nie oślepi, ale w ciemnościach działa jak żywa pochodnia.
  • Fortitor Regina Gravitatem |35 PD / 15 many/post|  - wzmocnienie tego samego zaklęcia. Poza siłą grawitacji zwiększa się promień użycia - do 3m lub dwóch obiektach jednocześnie, jeśli Regina nie jest używana obszarowo.


Ostatnio zmieniony przez Yugata dnia Sro Gru 11 2019, 12:13, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4691-pokaz-kotku-co-masz-w-srodku#97803 https://ftpm.forumpolish.com/t4653-yukitora-yugata https://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptyCzw Lis 21 2019, 16:55

Lux In Cor Meum - 20% bazowo, podnosisz o dodatkowe 30% za 20 many na post. Koszt tej mocy to 100 PD

Murum Permaximum - No to dwie propozycje 10 PD i 10 Many i jedynie o te 10 many osłabią zaklęcia które w to trafią lub 40 PD i możesz w to włożyć tyle many ile chcesz, a więc osłabić potencjalne zaklęcie o tyle ile chcesz

Apricis Ventus - 10 PD i 10 many

Pulsar - Ok więc, znów dwie wersje 20 PD i 20 Many, pochałniasz maksymalnie za 20 many i potem odpychasz z siłą jak za 10 many lub 50 PD i możesz stworzyć pulsar zdolnych pochłonąć tyle many ile sama w niego włożyłaś a możesz włożyć dowolną ilość, a następnie odpycha on z siłą równą 50% pochłoniętej many. Rzecz jasna w obu przypadkach czary muszą przelecieć blisko Pulsaru, czyli powiedzmy, nie dalej jak te 5m od niego Poza tym tempo wchłaniania też nie jest natychmiastowe

Flumine - 20 metrów zasięgu, 20 PD kosztu i 20 Many

Sidus Atra - W pobliżu - czyli w promieniu 2 metrów od ciebie? Czy 2 metry od ciebie to ta kula plazmy a razisz dalej? Jeśli drugie, to co się dzieje z osobami które stały obok ciebie?

Na razie tyle, zróbmy to powoli ;-;



Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Yugata


Yugata


Liczba postów : 558
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : To nie ma znaczenia, skoro miejsce, z którego pochodzi, już nie istnieje

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptyPon Lis 25 2019, 00:15

20% bazowo, czyli za swego rodzaju pasywne użycie, tak? o dodatkowe 30% to jakby w sumie o 50%?

to biorę wersję droższą

k

też droższa wersja bardziej mi odpowiada

k

to może tak: Yugi jest centrum sfery o promieniu 1m, której brzeg, nie wiem, ~20 cm jest stworzony z plazmy, a długość łuku to 2m od zewnętrznego brzegu sfery. więc wszystko, co znajduje się między 100 a 120 cm od niej pali się, bo dotyka ściany plazmy, a to, co jest między 120 cm a 320 cm od niej obrywa łukiem elektrycznym. sojusznicy powinni znaleźć się więc max metr od niej (a pewnie mniej, skoro sama zajmuje sporo z tego metra xd) lub ponad 3.2 metry dalej

don't worry, I'll be gentle <3
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4691-pokaz-kotku-co-masz-w-srodku#97803 https://ftpm.forumpolish.com/t4653-yukitora-yugata https://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptyPią Lis 29 2019, 11:37

Lux in cor meum -> Dokładnie w ten sposób

Sidus -> No dobra, ale na jakiej zasadzie osoby będące obok Yugi nie zostaną poparzone? Rozumiem samą Yugatę bo jest źródłem, ale sojusznicy powinni się spalić tho. Generalnie siła oparzeń jak przy staniu w ogniu, siła uderzenia piorunem na tyle silna by spowodować odrętwienie ciała i poparzenia. Generalnie nie zaleca się stać. Przy wejściu do sfery/staniu w niej na 100% od razu dostanie się jednym wyładowaniem, dalej jednak jest to całkowicie losowe czy i jeśli tak to ile, piorunów uderzy w cel. O kosztach porozmawiamy jak rozwiążemy kwestię tych sojuszników w plazmie

Quasar -> Wielkość piłki do kosza, Oślepienie trwa 1 post, kwazar musisz zniszczyć w 3 posty. Koszt 7 PD i 7 Many

Cuniculum Brevi -> 8 PD i 8 Many

Pulvia Stellarum -> 12 PD i 12 Many


Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Yugata


Yugata


Liczba postów : 558
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : To nie ma znaczenia, skoro miejsce, z którego pochodzi, już nie istnieje

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptyPią Lis 29 2019, 11:53

Tak, sojusznicy też dostają dipsy. Chyba że stoją bardzo blisko niej, nie dalej niż metr od jej środka masy.

Reszta spoko
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4691-pokaz-kotku-co-masz-w-srodku#97803 https://ftpm.forumpolish.com/t4653-yukitora-yugata https://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptyPon Gru 09 2019, 10:27

Sidus Atra - No więc plazma powoduje duże poparzenia a łuk elektryczny jeszcze silne odrętwienie. Działa 1 post, kosztuje 35 PD i 35 Many. Powstaje rozchodząc się od ciebie a raczej od metra od ciebie, więc przeciwnicy mają tam jakąś chwilę na reakcję

Nebula Tenebris - 20 PD i nie masz czasu trwania, płacisz 10 Many za post po prostu

Sidereum Form - 30 PD i 30 Many

Venenata Siderea Pulvis - 20 PD i 7 Many za post

Ostatnie 3, następnym razem~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptySro Gru 11 2019, 11:36

Chaos Magnum - 180 PD
Imperatix Universi - No to powiedzmy że stajesz się trzykrotnie silniejsza niż normalnie(Możesz to rzecz jasna połączyć z aktywnym Lux In Cor Meum). 200 PD
Fortitor Regina Gravitatem - 15M na post, 35 PD
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Yugata


Yugata


Liczba postów : 558
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : To nie ma znaczenia, skoro miejsce, z którego pochodzi, już nie istnieje

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptySro Gru 11 2019, 11:47

chaos - ile mm musi zapłacić więcej od Yugi ktoś, kto chce przerwać zaklęcie od wewnątrz i od zewnątrz?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4691-pokaz-kotku-co-masz-w-srodku#97803 https://ftpm.forumpolish.com/t4653-yukitora-yugata https://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptySro Gru 11 2019, 11:57

50%. Aczkolwiek jeśli np. zapłacisz 100 many i przeciwnik musi 150 many, a jest ich dwóch to mogą podzielić na siebie koszt po 75 many.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Yugata


Yugata


Liczba postów : 558
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : To nie ma znaczenia, skoro miejsce, z którego pochodzi, już nie istnieje

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptySro Gru 11 2019, 12:15

a jeszcze pytanie do Chaos - bo jest tam info, że mag nie jest w stanie emitować energii magicznej, to czy wszelkiego rodzaju pasywne moce, w które się nie wkłada many działałyby? w sumie nie przemyślałam tego do końca XD
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4691-pokaz-kotku-co-masz-w-srodku#97803 https://ftpm.forumpolish.com/t4653-yukitora-yugata https://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy EmptySob Gru 14 2019, 11:14

Pasywne nie wymagające many będą działać. Jak np. twoja pasywka. Ale już jej wzmocnienie maną, nie zadziała.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





A w oczach twoich gwiazdy Empty
PisanieTemat: Re: A w oczach twoich gwiazdy   A w oczach twoich gwiazdy Empty

Powrót do góry Go down
 
A w oczach twoich gwiazdy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» "Dzisiejszej nocy, gwiazdy pięknie migoczą, prawda...?"

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zdolności-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.