|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
| Temat: Boooom Pon Sie 24 2020, 11:39 | |
| Hur dur, hur dur, kto żyje ten nie umiera, hur dur! |
|
| |
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
| Temat: Re: Boooom Pon Sie 24 2020, 18:25 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 28
Dołączył/a : 27/01/2018
| Temat: Re: Boooom Pon Sie 24 2020, 20:32 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
| Temat: Re: Boooom Pon Sie 24 2020, 20:46 | |
| W sumie, to nic się nie dzieje, tylko random post for no-reason jako bait na was wszystkich, haha! |
|
| |
Liczba postów : 28
Dołączył/a : 27/01/2018
| Temat: Re: Boooom Wto Sie 25 2020, 18:09 | |
| Szkoda :D Jeżeli mogę wyrazić swoje zdanie to bardziej podobała mi się oryginalna wersja ftpm :) |
|
| |
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
| Temat: Re: Boooom Wto Sie 25 2020, 19:30 | |
| Yop, kiedyś to było, nie to co teraz |
|
| |
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
| Temat: Re: Boooom Wto Sie 25 2020, 23:39 | |
| Zależy o jak oryginalnej wersji mówimy, jak o tej pre-timeskip, to się zgadzam o/ Znaczy ta wersja po timeskipie mechanicznej spoczko według mnie o/ Może fabułka też by fajna była, gdyby forko nie umarło To co, time-travel do przeszłości? |
|
| |
Wytrwała Pierepałka
Liczba postów : 2947
Dołączył/a : 14/02/2014
| Temat: Re: Boooom Wto Sie 25 2020, 23:41 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 28
Dołączył/a : 27/01/2018
| Temat: Re: Boooom Sro Sie 26 2020, 19:41 | |
| Tzn no własnie mi bardziej mechanika pasowała poprzednia :D aktualne :aspekty: do mnie nie przemawiają :D |
|
| |
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
| Temat: Re: Boooom Sro Sie 26 2020, 20:05 | |
| Poprzednia była dość precyzyjna z ramami zaklęć i umiejętnościami, i wydaje mi się że trochę mogła być nie-fair pod pewnymi względami, a aktualna ma sporo luzu. Jakby, bardziej pod PVE ta mi się wydaję, ale kto by to teraz analizował :D Szczególnie że wcześniej i tak wszystko było fajnie gdyby nie ta martwawość i ilość wątków co forum ogarnęła : |
|
| |
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
| Temat: Re: Boooom Sro Sie 26 2020, 20:34 | |
| Stara mechanika była w porządku, bo już była wypróbowana, ale i tak było na nią dużo narzekania. Potem forum umarło, odżyło na chwilę przy nowej mechanice, ale nie na tyle by się ją udało w pełni wypróbować. Pewnie gdyby się udało z nią nieco ruszyć, to okazałaby się z czasem bardzo fajna, ale obecnie to... |
|
| |
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
| Temat: Re: Boooom Sro Sie 26 2020, 20:47 | |
| Nooo... no.
Czemu znowu umarło? : |
|
| |
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
| Temat: Re: Boooom Sro Sie 26 2020, 20:55 | |
| Nikt go nie karmił, padło z głodu |
|
| |
Liczba postów : 28
Dołączył/a : 27/01/2018
| Temat: Re: Boooom Sro Sie 26 2020, 21:05 | |
| Jezeli robisz PBF o FT to dobrze jakby się trzymano ram świata... tutaj wymyślono swoją fabułę, tworzenie magii w określony sposób i nieco to odbiegło od znanych standardów |
|
| |
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
| Temat: Re: Boooom Sro Sie 26 2020, 21:30 | |
| Znaczy, jak forum umierało, to aktualny świat został stworzony w stylu "...welp, zróbmy to, nie ma nic do stracenia, a może odżyje" :D Nowi gracze i tak nie wbijali zbytnio, a FT też mega popularne nie jest tak jak forka Naruto czy jakieś SL :/ Jak ktoś umie w English to jest to forko: www.fairytail-rp.com , ale to już nie to samo co nasz dobry FTPM :v |
|
| |
| Temat: Re: Boooom | |
| |
|
| |
|