I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Maya Pseudonim: May Nazwisko:Watanabe Płeć: Kobieta Waga: 52kg Wzrost: 166cm Wiek: 17 lat Gildia: Grimoire Heart Miejsce umieszczenia znaku gildii: Za uchem Klasa Maga: 0
Wygląd:
Dziewczyna jak na swoje 17 lat wyrosła na całkiem niezły kąsek. Jej delikatna skóra w jasnym odcieniu ładnie kontrastuje z jej czarnymi, lekko kręcącymi się włosami, które swą długością sięgają za ramiona. Zazwyczaj są one spięte w wysoki kucyk, z którego kilka pasemek włosów delikatnie opada, okalając twarz dziewczyny. W włosy przeważnie wplecionych jest kilka ozdób takich jak wsuwki. Na twarz May często widać skupienie oraz koncentracje, zaś w jej szaro-niebieskich oczach skrytych pod wachlarzem rzęs sprytny obserwator dojrzy tzw. błysk w oku. Małe czerwone ustak oraz mały nosek to kolejne atuty jej młodzieńczej twarzy tak samo jak szczupłe ciało.
Charakter:
Zapewne widząc taka urodziwą i eteryczną dziewczynę z czarną czupryną na głowie pomyślisz, że stoi przed tobą miła, ciepła nieco postrzelona dziewczyna. No i zapewne nie wiele się pomylisz, bo te cechy opisują charakter Maya. Nie są to jednak jedyne przymiotniki opisujące co w duszy gra tej młodej osóbki. Jak każda nastolatka uczy się, popełnia błędy i chce wziąć jak najwięcej od świata i mieć go pod swoimi stopami. Zawzięta, waleczna, uśmiechnięta, miła, wredna, dbająca o siebie i swoje sprawy, taka jest Maya.
Historia:
Urodziła się w południowej części tego kraju. Przyszła jako drugie w kolejności dziecko swoich rodziców. Rodzina nie była zbyt bogata ale żyło im się dobrze i dostatnio. Rodzice poświęcali dużą ilość czasu na wychowanie swoich pociech, opiekę nad nimi i rozwijanie ich potrzeb równocześnie pracując i starając się zarobić na wszystkie potrzeby małych rozrabiaków. Wszyscy ładnie się rozwijali, bawili, rośli jak na drożdżach. Maya poczęła coraz bardziej panować nad swoją mocą, okiełznywać ją, a warto wspomnieć, że tą mocą jest elektryczność. Poczęła również uczyć się władania bronią białą, którą były miecze. Kiedy nieco podrosła dołączyła do gildii, w której znajdowali się również i jej rodzice i starszy brat. Zaczęła również pobierać nauki z magi i szermierki u Ezra Al Sorna, który dba o nią i przekazuje cenną wiedzę.
Umiejętności fabularne:
- Gotowanie - Ukrywanie się - Wspinaczka
Umiejętności:
*Skrytobójca – Lvl I *Przebijacz - Lvl I *Szermierz – Lvl I
Ekwipunek:
- Katana z 60cm ostrzem -Kurtka skórzana, spodnie i buty -2500 klejnotów
Rodzaj Magii:
Magia elektryczności – wszystko co związane z elektrycznością, błyskawicami, burzami, prądem, ładunkami elektrycznymi oraz ich przepływem należy do dziedziny magi, z której korzysta ta dziewczyna.
PWM:
-Przenikalność – przez niektóre elementy jej moc jak i ona sama w formie elektrycznej jest w stanie wyrządzić większe (zwiększona o 10% moc zaklęć), bardziej dotkliwe szkody i takie przedmioty nazywane są przewodnikami, zaś w przypadku innych przedmiotów tzw. izolatorów szkody będą mniejsze (moc zaklęć zmniejszona o 10%)
-Delikatny ładunek - zdolność pozwalająca by porazić kogoś lub coś z czym ciało dziewczyny ma kontakt fizyczny. Przekazuje ona odrobinę mocy elektrycznej danemu obiektowi lub też razi go prądem. Jednak to porażenie jest odrobinę mocniejsze niż zwykłe trzaśnięcie prądem kiedy zakładamy lub ściągamy naelektryzowany sweter. Zdolność ta pozwala również tworzyć małe ładunki elektryczne i nimi miotać na około 5 metrów. Nie da się za jej pomocą nikogo skrzywdzić. Dodatkowo wystrzelony jest mniej wyczuwalny, niż przesłany przez bezpośrednie dotknięcie.
-Odporność elektryczna – skoro dziewczyna włada elektrycznością, to przepływ prąd przez jej ciało oraz rzeczy znajdującej się na niej jak np. ubranie, nie wyrządza jej żadnej krzywdy. Obejmuje elektryczność tylko z poziomu mocy PWM
-Wyczucie elektryczności – jeżeli chmurzy się, zapowiada na deszcz, Maya jest w stanie określić czy ma się na burzę, gdy wyczuwa elektryczność w powietrzu, podobnie rzecz ma się z wszelkimi innymi obiektami, w których płynie lub pojawia się elektryczność. Zasięg jej mocy w przypadku skorzystania z wzroku wynosi 3m.
-Elektryczne otoczenie – w otoczeniu, gdzie czuć elektryczność dziewczyna ma się znacznie lepiej, podobnie jak i jej magia
-Przepięć – pozwala zmienić kierunek przepływu prądu, wywoływać chwilowe, zwarcie, spięcie, przepięcie wszelkich obwodów elektrycznych, tym samym zaburzając działanie jednego urządzenia na kilka sekund, nie uszkadzając go na stałe.
Zaklęcia:
Pocisk elektryczności -Klasa A -33 MM -Zasięg : 25m - Obrażenia rangi B+ i przez 2 tury doznaje skurczy mięśni osłabiających o połowę jego funkcjonowanie - Pocisk leci z taką prędkością, że bez sokolego wzroku się go nie dostrzeże Dziewczyna gromadzi w dłoni kulę elektryczności, którą może posłać w dowolnym kierunku, w dowolnego przeciwnika lub bezpośrednią nią uderzyć. Kulka energii mieści się w dłoni oraz leci w linii prostej.Zasięg takiej lecącej kuli to około kilku metrów, obiekt raczej musi znajdować się w zasięgu wzroku. Wywołana przez pocisk obrażenia, to zazwyczaj w pierwszej kolejności paraliż danej osoby, poprzez chwile przepływa przez nią prąd, który doprowadza do mimowolnych i nieopanowanych skurczów mięśni. Rana wywołana przez pocisk to zazwyczaj połamane kości, otwarte rany oraz oparzenie i osmalenie najbliższych tkanek wokół rany.
Elektryczne wzmocnienie - Klasa B - 20 MM Prąd elektryczny poczyna przepływać przez dany element wzmacniając tym samym jego jedną lub dwie cechy główne, każdą o 80% na czas 3 postów. W przypadku miecza dziewczyny, magia ta zwiększa obrażenia, zadawane przez ostrze oraz szybkość wyprowadzania samego cięcia po przez absorpcje szybkości samej elektryczności. Skorzystanie z tego zaklęcia może wywołać w przypadku zadania rany drobne skurcze mięśni. Zaklęcie to wzmacnia jedynie przedmioty, bronie.
Elektryczny paraliż -Klasa B -20 MM -Zasięg 10m w linii prostej Dziewczyna gromadzi w dłoni ładunek elektryczny, który może posłać w dowolny obiekt w zasięgu jej wzorku, lub uderzyć bezpośrednio tym ładunkiem. Ten nie zadaje obrażeń lecz wprowadza w paraliż miejsce w które trafił np rękę, nogę na czas 2 postów.
Ostatnio zmieniony przez Maya dnia Wto Sty 15 2019, 09:46, w całości zmieniany 5 razy
Maya
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 07/01/2019
Temat: Re: Maya Watanabe Sob Sty 12 2019, 19:28
Można sprawdzać
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Maya Watanabe Sob Sty 12 2019, 22:07
Część Opisowa: Niewiele ponad to, co jest wymagane, ale ogółem jest spoko, o ile tylko Ezra nie ma nic przeciwko wykorzystania jego wizerunku.
Umiejętności: - Gotowanie - Tu raczej nie ma, co tłumaczyć.
- Ukrywanie - Pamiętaj, że nie czyni cię to niewidzialną.
- Wspinaczka - W granicach rozsądnych możliwości. Po płaskiej ścianie się nie wespniesz.
EQ: - Katana - Za taką przeciętną, z 60 centymetrowym ostrzem, to będzie 2.500
- Kurtka, spodnie i buty - Jeśli nie mają żadnych specjalnych właściwości I nie jest to skóra z dzika, to masz je za darmo
- Zostaje ci 2.500
Magia: Opis prosty, lecz raczej wystarczający.
PWM: - Przenikalność - Działa to jak w przypadku załóżmy, że magii wody na magię ognia. W sensie, że są rzeczy, które będą na prąd wrażliwe i takie, co go będą blokować. Wobec tych wrażliwych zaklęcia masz silniejsze o 10%, a wobec rzeczy prądu nie przepuszczających o 10 % słabsze.
- Delikatny Ładunek - Krzywdy tym nikomu nie zrobisz. Efektem przypomina lekkie uszczypnięcie. Możesz wystrzelić takim ładunkiem najdalej na 5 metrów, ale wystrzelony będzie o wiele mniej odczuwalny, niż przy bezpośrednim kontakcie i w walce, to nikomu nie zaszkodzi.
- Odporność Elektryczna - Tylko na elektryczność na poziomie PWM.
- Wyczucie Elektryczności - Patrząc na przedmiot w odległości 3 metrów, potrafisz określić, czy płynie w nim prąd.
- Wchłonięcie - To nie przejdzie. Na takie rzeczy, to trzeba mieć Dragon Slayera, lub inne wzmocnienia do magii, na ogół niedostępne.
- Elektryczne Otoczenie - No ok.
- Przepięć - Zwarcie jest chwilowe i zaburzy najwyżej działanie urządzenia na sekundę, czy dwie. Na stałe to niczego tym nie zepsujesz.
Zaklęcia: Pocisk - Maksymalny zasięg to 25 metrów. Stworzenie kulki zajmuje kilka sekund, ale leci ona z dużą prędkością w linii prostej, iż bez umiejętności sokolookiego nawet się jej nie zauważy. Trafiony obiekt doznaje obrażeń rangi B+, po czym przez dwie tury doznaje skurczów mięśni, osłabiających o połowę właściwe funkcjonowanie.
Wzmocnienie - Wzmocnisz obrażenia i szybkość, obydwie o 80 % i to na czas trzech tur. W przypadku używania na ciele, po zakończeniu działania, mogą pojawić się drobne skurcze mięśni.
Paraliż - Zasięg 10 metrów w linii prostej, przy czym nie wywoła on całkowitego paraliżu, lecz wywoła częściowe odrętwienie trafionej kończyny na czas dwóch tur. W przypadku trafienia w głowę odrętwienie obejmuje całe ciało. Zaklęcie powoduje tylko odrętwienie i nie zadaje żadnych obrażeń.
Zostaje ci 110 PD
Ostatnio zmieniony przez Ejji dnia Nie Sty 13 2019, 20:18, w całości zmieniany 1 raz
Maya
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 07/01/2019
Temat: Re: Maya Watanabe Nie Sty 13 2019, 02:55
Poprawione
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Maya Watanabe Nie Sty 13 2019, 20:20
Albo mi się wydaje, albo nic się nie zmieniło... Powinnaś zmienić opisy zaklęć, dostosowując je do tego, co wyżej napisałem.
Maya
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 07/01/2019
Temat: Re: Maya Watanabe Pon Sty 14 2019, 01:20
Poprawione
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Maya Watanabe Pon Sty 14 2019, 22:42
PWM: - Delikatny Ładunek - dopisz jeszcze, że wystrzelony jest mniej wyczuwalny, niż przesłany przez bezpośrednie dotknięcie.
- Przepięć - dodaj tam jeszcze, że tylko jedno urządzenie naraz i, że to go nie niszczy.
Zaklęcia: - Pocisk - napisz, że leci w linii prostej, i jest takiej wielkości, że mieści się w dłoniach.
- Wzmocnienie - wciąż masz tam napisane, że efekt utrzymuje się prze 5 postów obok tego, że trwa 3. I w sumie... Chcesz, by to wzmocnienie działało tylko na przedmioty, czy mogłoby wzmocnić również osobę? I jeszcze w przypadku wzmacniania miecza, to w jaki sposób jego przyspieszenie miałoby zwiększyć szybkość cięć? Miałby on ciąć sam sobą?
- Paraliż - Zmień, że zaklęcie wprowadza w odrętwienie, które utrudnia poruszanie, nie paraliż. Paraliż, który całkowicie unieruchamia kończynę, mógłbym przepuścić dopiero na randze B.
Maya
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 07/01/2019
Temat: Re: Maya Watanabe Pon Sty 14 2019, 23:43
Poprawione
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Maya Watanabe Wto Sty 15 2019, 01:40
- Paraliż - Przy randze B to będzie 20 MM
- Wzmocnienie - W zdaniu ze skurczami wywal "jego", bo składniowo wychodzi na to, że zaklęcie dostaje tych skurczy. Brakuje mi też sensownego wyjaśnienia, w jaki sposób wzmocniona broń staje się szybsza. Jak napiszesz jakieś ładne wyjaśnienie, wtedy chyba będę mógł dać akcepta.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.