Imię: Kleofas
Nazwisko: Snog
Pseudonimy: Przez mamę nazywany Promyczkiem, przez tatę Siwy.
Płeć: Mężczyźniana
Waga: 79 kg
Wzrost: 189 cm
Wiek: 20 lat
Gildia: Żadna
Miejsce znaku gildii: Głęboko w… sercu.
Klasa maga: 0
Wygląd: Porządny, zadbany, wyniosły. Kleofas chodzi zawsze wyprostowany, z dumnie wypiętą piersią, a jego sylwetka jest dobrze zbudowana. Ogółem sprawia całkiem dobre wrażenie na pierwszy rzut oka. Twarz ma młodzieńczą, gładką, niezarośniętą, aczkolwiek jej rysy są nieco zaostrzone. Nad błękitnymi oczami rosną lekko skośne brwi popielatej barwy. Są one w tym samym kolorze, co włosy Kleofasa. Chłopak od zawsze był trochę siwy. Wracając na chwilę do oczu, które rzekomo są odblaskiem duszy, to w przypadku Kleofasa zdają się być dość pogodne i radosne. Bywa jednak, że nabiorą złowieszczego wyglądu, zabłysną w nich nienawistne świetliki, co nadaje całej twarzy Kleofasa złowieszczego wyglądu. Zwykle na twarzy Kleofasa widnieje półuśmiech. Nie na tyle wyrazisty, żeby mówić o nim, że jest radosny, ale ponury też do końca nie jest. To coś pomiędzy. Trudno przez to jednoznacznie zdefiniować jakie emocje nim w danej chwili kierują.
Charakter:Pewny siebie. Do tego stopnia, że nie znosi z czyjejkolwiek innej strony zuchwalstwa. Sam jest na tyle skromny, że nie chwali się wszystkim dookoła, jaki to jest potężny, mądry i wspaniały. Wystarczy mu, że on sam to wie. Inni według Kleofasa też powinni to wiedzieć, więc nie ma sensu o tym ciągle wszystkim powtarzać. Kleofas zawsze chętnie pomoże potrzebującym, posłuży mądrą radą, smutnych pocieszy. Jest miły do momentu, w którym ktoś nie zakwestionuje jego zdania. Nawet kiedy Kleofas zorientuje się, że nie miał w jakiejś sprawie racji, to nie powie tego na głos i zawsze będzie wypominać innym, że to oni się mylą, a nie on sam. Ma przez to spore predyspozycje na zostanie dyktatorem, lecz osiągnięcie władzy totalnej nie jest jego celem, aczkolwiek w swoim otoczeniu zawsze musi wykazać dominację nad innymi. Po prostu uwielbia wydawać innym polecenia. A oprócz tego uwielbia jeść, gotować oraz jeść to co ugotował.
Historia:Do osiągnięcia pełnoletniości Kleofas wychowywał się z rodzicami, w samotnej chatce w górach, otoczonej lasem. Za lasem zaś było niewielkie miasteczko do którego Kleofas czasem chodził z rodzicami. Kleofas miał młodszą siostrę. Dzieciństwo chłopaka mijało w radośnie spokojnej atmosferze. Prawie… Ojciec Kleofasa był twardym mężczyzną z zasadami, które nieustannie przyswajał Kleofasowi. Nieraz zostawiał go na kilka tygodni samego w lesie. Nauczył Kleofasa agresywnej, niszczycielskiej magii, lecz nie oszczędzał go w treningu fizycznym. Jakoż iż twierdził, że hańbą dla mężczyzny jest nieumiejętność walki w zwarciu, nauczył Kleofasa podstaw szermierki. Natomiast od matki Kleofas nauczył się czytać, pisać oraz gotować. W końcu nadszedł dzień, w którym Kleofas uznał, że nauczył się od rodziców wszystkiego, co tylko mógł i przyszedł czas, by samemu się o siebie zatroszczyć. W zgodzie pożegnał matkę, ojca, siostrę, po czym ruszył przed siebie w nieznane. Po przygody, bogactwa, chwałę i niewiasty!
Ekwipunek:
- Miecz – Całkiem dobrej jakości. Obusieczny z ostrzem o długości 120 centymetrów. Posiada prosty, złoty jelec oraz rękojeść, którą można chwycić dwoma rękami. Ma też pochwę na ten miecz, którą nosi demonstracyjnie na plecach, przewiązaną skórzanym paskiem przez pierś.
- Torba pełna jedzenia – Zwykła torba, ale zawsze znajdą się w niej jakieś kiełbaski, chlebki, parówki, ziemniaki, jabłka, kanapki, szynki, kotlety, banany, ryby… Uzupełniania automatycznie co misję.
1.000
Umiejętności:- 1 Szermierz
- 1 Niszczyciel
- 1 Przebijacz
- 1 Zapasy Magiczne
- 1 Kumulacja Energii
Umiejętności Fabularne:
- Technika wyciągania miecza – Dziwnie jest nosić miecz na plecach, ponieważ jego wyjęcie jest dość trudną sprawą. Kleofas jednak wyuczył się techniki, która bezproblemowo pozwala mu na szybkie wyciągnięcie broni. Otóż wyrzuca miecz do góry, który w powietrzu się obraca, iż Kleofas ładnie, gładko i sprawnie jest chwycić jego rękojeść. Podobnie łatwo jest w stanie ten miecz schować, podrzucając go i trafiając nim prosto do pochwy. Poza ciekawym i widowiskowym efektem, nie ułatwia to w żaden sposób walki, ale także ani trochę jej nie utrudnia.
- Mistrz kulinarny – Kleofas potrafi zrobić jedzenie ze wszystkiego, co znajduje się wokół i zrobić je na tyle dobrze, że da się je zjeść! Tak poza tym, to potrafi dobrze gotować, smażyć itd.
- Umiejętność gry na gitarze – Jak weźmie gitarę, to umie coś na niej zagrać.
Rodzaj Magii: Promienie ZagładyJest to magia przepełniona zniszczeniem i agresją. Destrukcja w czystej postaci. Magia ta polega na wysyłania z ciała niszczycielskiej energii, której celem rzecz jasna jest niszczenie rzeczy, wrogów i ogółem wszystkiego, co tylko się da. Energia ta ma złocistą barwę oraz jest tym cieplejsza, im większą posiada moc.
PWM:
1. Pełna Agresja – Co do tego, że magia Klemensa jest magią ofensywną, nie można mieć żadnych wątpliwości. Całkowite skupienie na tym apekcie sprawia, że umiejętności Przebijacz i Niszczyciel są u Kleofasa nieznacznie silniejsze, a umiejętności odpowiedzialne za inne magie są słabsze. + 0.2 do ofensywnych umiejętności i - 0.2 do umiejętności odpowiedzialnych za nieagresywne rodzaje magii.
2. Niszczycielska dominacja – W przypadku kiedy jakieś zaklęcie ofensywne Kleofasa zderzy się z cudzym zaklęciem ofensywnym tej samej rangi, to zaklęcie Kleofasa ma nieznaczne większą szansę przebicia się przez nie.
3. Pstryk – Kleofas podczas strzykania palcami, połączonym z wyprostowaniem rąk wystrzeliwuje destruktywną kulkę, która trafia w jakieś przypadkowe miejsce i wybucha słabym wybuchem o promieniu jednego metra. Ten wybuch nie zadaje nikomu żadnych obrażeń, jest tylko i wyłącznie pokazową manifestacja destruktywnej mocy Kleofasa.
4. Podwójne widowisko, zwiększona moc zniszczenia – Zaklęcia Kleofasa mają to do siebie, że jasno świecą i niebywale skutecznie przebijają się przez materię nieożywioną, która gra w zdarzeniach rolę drugoplanową. Straty materialne w przypadku przypadkowych przedmiotów są u Kleofasa o wiele większe, niż u przeciętnych magów.
5. Bezlitosna penetracja – Zaklęcia Kleofasa działają nieznacznie skuteczniej wobec wszelkich zaklęć defensywnych. Oprócz punktowych obrażeń, Kleofas zadaje o dwie rangi słabsze obrażenia całemu tworowi, który staje na przeszkodzie jego zaklęciom.
6. Promień kulinarny – Specjalny promień, którego przeznaczeniem jest przygotowywanie jedzenia. Wystarczy jeden strzał, by doskonale podgrzać zimne jedzenie, jeden strzał, żeby zagotować wodę na herbatę, jeden strzał, by idealnie przypiec kiełbaski! Wymaga chwili skupienia i w walce się do niczego nie nada, o ile nie będzie to walka o przygotowanie lepszego jedzenia. Użycie kosztuje 1 MM.
7. Zapalnik – Słaby promień służący do rozpalania ognisk, lub do niszczenia małych rzeczy, pokroju kartek itp. Bezużyteczny w walce.
8. Promyczek Zagłady – Najsłabsza wersja najważniejszego zaklęcia Kleofasa. Ów promyczek może być wystrzelony z dowolnego palca na odległość jednego metra. Jest cieplutki. Posiada siłę przebicia i niszczycielskość rangi PWM + umiejętności Niszczyciela i Przebijacza. Może wystrzelić jednym takim promyczkiem na turę.
9. Zabójcze spojrzenie – Kleofas zamiast wystrzeliwać swój promień z rąk, może to zrobić z oczu. Sprawia to jednak, że zostaje oślepiony na czas jednej tury, a w przypadku promieni rangi A i wyżej na dwie.
Promień Zagłady D – Ulepszenie Promyczka. Do jego wystrzelenia Kleofas potrzebuje dwóch palców i wystrzeliwuje z nich podwójnej szerokości promień, na zasięg pięciu metrów, zadający poparzenia rangi D. Bez problemu przebije się przez kartki i twory rangi D. Wystrzelony promień jest pojedynczym strzałem, wycelowanym w jeden punkt. Leofas może wystrzelić trzy takie promienie w czasie jednej tury.
Promień Zagłady C – Ulepszenie Promienia. Kleofas prostuje trzy palce, wskazujący, środkowy i kciuk, wystrzeliwując spomiędzy nich niszczycielski promień o zasięgu dziesięciu metrów. Promień ma większą siłę przebicia, iż bez problemu przepali się przez skórę i mięśniei. Trafiając w materię łatwopalną promień może ją podpalić. Wystrzelony promień jest pojedynczym strzałem, wycelowanym w jeden punkt. Kleofas może strzelić takim promieniem dwukrotnie w czasie jednej tury.
Promień Zagłady B – Ulepszenie Promienia. Kleofas używa całej jednej dłoni do wystrzelenia promienia o podwójnej jej szerokości. Zasięg to 15 metrów. Zwiększona siła przebicia i poparzenia. Ponadto, promień uderza z taką siłą, iż odrzuca trafionego wroga na 5 metrów, o metr mniej za każdy poziom wytrzymałości i 50 kg. Może podpalić łatwopalną materię. Wystrzelony promień jest pojedynczym strzałem, wycelowanym w jeden punkt. Kleofas może wystrzelić takim promieniem raz na turę.
Promień Zagłady A - Ulepszenie Promienia. Bezlitosna i obecnie najpotężniejsza wersja tego zaklęcia na jaką Kleofas może sobie na dany moment pozwolić. Kleofas łącząc nadgarstki wystrzeliwuje z obu rąk promień o podwójnej szerokości dłoni. Zasięg promienia to 20 metrów. Promień jest tak gorący, że podpala rzeczy na swojej drodze. Destruktywność tego zaklęcia jest tak wielka, iż promień bez większego problemu przepali ciało, mięśnie oraz kości, oprócz tego posiada również efekt dezintegrujący, powodujący zniszczenia nawet w przypadku niematerialnego ciała. Jeśli promieniowi nie uda się przebić przez materię, odrzuca ją i zadaje większe obrażenia od poparzeń. Promień wystrzeliwany jest przez trzy sekundy w czasie których Kleofas może zmienić jego kierunek. Użycie tego promienia mocno męczy Kleofasa, a także blokuje jego magię na czas dwóch tur.
Całkowita emitacja B – Zaklęcie to sprawia, że destruktywna energia wystrzeliwuje z całego ciała Kleofasa, oszczędzając jego ubrania. Energia ta tworzy wokół Kleofasa sferę o promieniu jednego metra, utrzymującą się przez cały post. Energia ta zadaje obrażenia rangi B tym, którzy znajdą się w jej zasięgu. W trakcie trwania tego zaklęcia emitowana przez Kleofasa energia przysłania mu cały widok, sprawiając, że ten najzwyczajniej nic nie widzi. Do użycia raz na trzy tury.
Rozbłysk D – Dodatkowy efekt, który Kleofas może nadać swoim zaklęciom. Sprawia, że następne użyte zaklęcie będzie emanowało oślepiającym światłem. Sam Kleofas nie jest odporny na działanie tego zaklęcia, chyba że w danej chwili zamknie oczy.
Trzask D - Dodatkowy efekt, który Kleofas może nadać swoim zaklęciom. Sprawia, że następnemu użytemu zaklęciu będzie towarzyszył ogłuszający huk. Kleofas nie jest odporny na działanie tego zaklęcia.
Odrzucający wybuch D – Kleofas pokrywa jakąś część swego ciała, stopę lub dłoń, cienką warstwą destruktywnej energii. Przy najbliższym dotknięciu z jakąś powierzchnią energia ta słabo wybucha, nie zadając co prawda żadnych obrażeń, ale odrzuca trafiony obiekt o pięć metrów. Jeśli ów obiekt jest ziemią, lub jest o wiele wytrzymalszy od Kleofasa, wtedy to Kleofas zostaje odrzucony. Może posłużyć do wykonywania dalekich skoków.
Zwiększona destruktywność C – Kleofas jest w stanie otoczyć jakiś przedmiot, na przykład ostrze miecza swoją destruktywną energią. Sprawia to, iż ów rzecz z o wiele większą łatwością przebija się przez materię. Za każdy poziom Niszczyciela przedmiot daje pół umiejętności Mocarza na danym poziomie, bez wymaganego poziomu Siłacza. Działa dwie tury.
Niszczycielskie ciecie C – Zaklęcie to może zostać użyte zarówno za pomocą miecza, jak i przy użyciu dwóch palców. Biorąc zamach jednym, bądź drugim, Kleofas posyła destruktywną energię na odległość 10 metrów o takim rozmachu z jakim wykonał cięcie. Przy obrotowym cięciu jest to 360 stopni. Obrażenia porównywalne do zwykłego cięcia mieczem + umiejętność Niszczyciela i Przebijacza.
151 PD Chyba wydane.