Imię: Emil
Pseudonim: Piaskun, Piaskowy Dziadek, Sandman, Morfeusz
Nazwisko: -
Płeć: Wygląda na mężczyzne, ale nie ma płci
Waga: 55 kg
Wzrost: 177 cm
Wiek: Wygląda na 21
Gildia: Brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Nie posiada
Klasa Maga: 0
Wygląd: Jego ciało wyglądem przywodzi na myśl nędzarza. Jest wychudzone i kruche. Wysokie kości policzkowe, zapadłe policzki, widoczne żebra i uwydatniony obojczyk. Można by powiedzieć, że wygląda jak kościotrup na którego ktoś nałożył skórę. Włosy ma koloru czarnego, praktycznie zawsze nie poukładane i w chaosie. Gdyby je uczesać i wyprostować miałby je do połowy szyi. Palce ma długie, kościste i pomarszczone zupełnie jak u starca, podobna sprawa się ma u jego stóp. Posiada też bielmo w obu oczach przez które inni mogą pomyśleć, że może jest ślepy.
W kwestii ubrań, ubrany jest w czarną długą togę sięgającą do kostek. U podstawy szata jest bardzo postrzępiona i zniszczona przez czas. Czasami można też nosi obwiązany wokół pasa sznur pełniącą rolę pasa dla woreczków z różną zawartością(najczęściej piaskiem). Nic innego przy sobie nie ma. Żadnych butów, koszuli ani nawet bielizny. Są one mu zbędne. Na koniec warto wspomnieć, że Sandman jest bezpłciowy, wygląda jak mężczyzna jednak nie posiada on genitalii.
Charakter: Jako istota zrodzona z ludzkich snów i będąca ich powiernikiem Piaskowy Dziadek od zawsze zajmował się ludźmi i przejmował się ich losem. I to właśnie ludzie są dla niego najważniejsi. Kiedy człowiek jest w potrzebie Emil robi wszystko co w jego mocy by tej osobie pomóc. Nie odmówi kiedy ktoś poprosi go o wsparcie. Jeśli zaś chodzi o istoty nie będące ludźmi odczuwa do nich głęboką obojętność i kompletny brak empatii. Jedyne co go obchodzi to człowiek.
Piaskowy jest osobą która niewiele mówi, a jak już to zwięźle i na temat. Uważa, że zbyt długie rozmowy mogą wprowadzić w błąd i zakłopotanie. Wolałby rozmawiać ze wszystkimi w snach, jak kiedyś potrafił, bez ograniczeń. Uwielbia obserwować ludzi działających razem jako społeczeństwo przez co dużo czasu poświęca na oglądanie pracujących robotników lub uczących się razem studentów. Jednak najbardziej na świecie lubi samotne spacery po pustyni lub po piaszczystych plażach. Co nie powinno być dla nikogo zaskakujące biorąc pod uwagę kim jest.
Zazwyczaj zachowuje się w sposób cichy i bez pośpiechu.
Historia: Sandman jest to istota pół-boska stworzona z ludzkich snów. Jego dokładne narodziny nie są znane, ale podobno jego istnienie zapoczątkował chłopiec, który szczerze i z całego serca uwierzył, że śpiochy w oczach to piasek pozostawiony po Piaskowym Dziadku. I tak też się stało.
Pierwotnie nie posiadał ciała, był jedynie swego rodzaju dobrą marą, która podróżowała od jednego snu do drugiego i zmieniając je w piękną, i niezapomnianą opowieść. Z czasem jednak coraz więcej osób zaczęło wierzyć w jego istnienie, a wraz z tym zyskiwał coraz więcej siły i stawał się coraz bardziej świadomy. Kiedy stał się jednak wystarczająco potężny udało mu się stworzyć własne materialne ciało i wyjść ze świata snów by poznawać świat ludzi. Dokładnie odkrył ich zalety i słabości. Troski i problemy. Wtedy też zrozumiał, że dawanie miłych snów nie przyniesie zbyt wiele dobra na świecie. Postanowił więc się znacznie bardziej zaangażować. Przynosił sen tym co z trudem potrafili zasnąć. Przekazywał w snach wizje i porady tym co potrzebowali wsparcia. Był w stanie nawet leczyć ludzi dzięki snom, które wywoływał. Czuł się spełniony kiedy jego starania przynosiły radość i szczęście. Jego wpływ na świat sprawiał, że ludzie zaczęli w pewnym momencie postrzegać go jako istotę w pełni boską, nadając mu wtedy nowe imię jakim był Morfeusz. To był najlepszy okres jego życia. Czuł, że ludzie go potrzebowali, a on robił wszystko co było dane w jego mocy by ich uszczęśliwiać. Wszystko było wtedy takie proste.
Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy. Świat się zmieniał. Ludzie zaczęli toczyć między sobą spory. Spory prowadziły do konfilktu. Konflikt do gniewu. Gniew do nienawiści. Nienawiść zaś do wojny. A wojna była czymś co przekraczało jakiekolwiek zrozumienie dla Piaskowego Dziadka. Nie potrafił znieść świadomości, że ludzie mogą się nawzajem bezdusznie zabijać. Że mogą niszczyć wszystko na co tak ciężko pracowali. Jak można doprowadzać własny lud do zagłady? Przecież każdy człowiek był wewnątrz dobry. Musiał być. A przynajmniej on tak uważał, bo dla Sandmana człowiek nie mógł być temu winny. Musiała na to wpłynąć jakaś nieznana siła. Demony? Magiczne Stworzenia? Anioły? Inne rasy? To mógł być każdy z nich, ale nie człowiek.
Potem jednak nastąpił upadek bogów i śmierć wielu pół-bogów takich jak on. Nie wiadomo co się wtedy dokładnie stało, ale ludzie niespodziewanie... przestali wierzyć. A ponieważ też był pół-bogiem jego ciało rozsypało się w drobny piach. Udało mu się jednak ocalić, redukując się z powrotem do sennej mary istniejącej w snach. I to właśnie tam dane było mu spędzić ostatnie stulecia błądząc wśród snów i nie mogąc w żaden sposób znaleźć sposobu na powrót do realnego świata. Wszystko jednak się zmieniło, kiedy poznał Emila.
Emil zapadł w śpiączke kiedy miał zaledwie 12, ale kiedy jeszcze był zdrowy całym sercem uwierzył w bajeczkę o piaskowym dziadku. Niewiele osób mówiło o nim w tych czasach, a jeszcze mniej było w stanie uwierzyć w niego. Ponieważ śpiączka to tak naprawdę niekończący się sen Piaskowy często do niego zaglądał kreując jego sen w sposób najpiękniejszy jak tylko potrafił. Przynajmniej tyle mógł uczynić by odwdzięczyć się za wiarę jaką wobec niego kierował. Emil był też pierwszą osobą z którą Piaskowy Dziadek kiedykolwiek porozmawiał, kiedy akurat kończył 19 lat. Zawsze przemawiał do ludzi symbolami, wizjami lub za pomocą pisma. Nigdy jednak otwarcie z nikim nie rozmawiał. I podczas tej właśnie rozmowy Emil, wzruszony historią Sandmana postanowił oddać mu swoje ciało i dusze, ponieważ obdarzył go on szczerą i pełną empatii miłością, która została odwzajemniona. Kiedy to się stało natychmiast obudził się ze śpiączki. Nie był to jednak ten sam Emil.
Piaskowy Dziadek powrócił do świata realnego przyjmując ciało jako powłokę, duszę jako budulec oraz imię w geście wdzięczności wobec chłopca, który w niego uwierzył. Następnie wyruszył by po raz kolejny poznać świat i kontynuować swoją misję pomagania ludzkości.
Umiejętności fabularne: Empatia(ludzie) - Piaskowy Dziadek kocha ludzi i jest w stanie zrozumieć człowieka widząc ja targają nim jakieś emocje. Nie potrafi znieść widoku cierpiącego człowieka. Dlatego też z trudem przychodzi mu zranienie któregoś z nich.
Apatia(nieludzie) - Zwierzęta, Magiczne Stworzenia, inne rasy... Sandman nie jest w stanie odczuć wobec nich żadnych większych uczuć. Nie wzruszyłby się zwierzęciem w agonii i mógłby zignorować wołanie o pomoc jakiegoś nieczłowieka.
Ludzkie Rozpoznanie - Przez lata udało mu się opracować metodę dzięki której może stwierdzić czy ktoś jest człowiekiem lub nim nie jest. Poruszanie się ciała, ton głosu, spojrzenie, wygląd oraz inne podobne czynniki pomagają mu prędzej czy później określić prawdę. Zależne od MG.
Umiejętności: Mentalista lvl.3, Spokojny Umysł lvl.1, Zapasy Magiczne lvl.1
Ekwipunek: 5.000
Rodzaj Magii: Sen - Polegająca na usypianiu oraz kontrolowaniu snów innych osób za pomocą generowanego ze swojego ciała charakterystycznego piasku. Piasek ten jeśli wejdzie w kontakt z ciałem człowieka powoduje u niego senność, a jeśli trafi mu do oka to prawie na pewno ukoi go do snu. Magia pozwala też na podglądanie snów śpiących osób, a także wpływania na nie. Ciało Piaskowe Dziadka jak nazwa może sugerować w dużej mierze jest ulepione z piasku. Prócz tego może on wchłonąć całym ciałem w sen danej, śpiącej osoby by mieć na nie lepszy wpły, a nawet podróżować miedzy snami poszczególnych ludzi.
Umiejętność Mentalista oddziałowywuje na zaklęcia z Piaskami Snów.
Pasywne Właściwości Magii:*Piasek Snów - Rzucanie zaklęć powoduje powstanie drobnego i magicznego piasku, który "wysypuje" się z ciała Emila i usypia przy kontakcie z człowiekiem. Im większa ilość piasku dotknie daną osobę tym bardziej staje się śpiący, jeśli jednak piasek wpadnie do oczu to nawet najmniejsza ilość ma spore szanse uśpić. Garść piachu na ciele wywołuje mocną chęć pójścia spać i zmęczenie, wiadro piasku powinno doprowadzić kompletnego wycieńczenia, coś pomiędzy garścią, a wiadrem piasku wywoła poważne objawy bezsenności, a wanna piasku uśpi od razu. Im bardziej zmęczona osoba tym skuteczniej zadziała na nią piasek. Długość spania wywołanego piaskiem jest określana przez Piaskowego Dziadka i może być zmienna jednak nie może ona przekraczać więcej niż 24 godziny. Niektóre umiejętności lub zaklęcia mogą osłabić efekty Piasków Snów.
*Insomnia - Piaskun nie może zasnąć, jednakże potrzebuje odpoczynku tak samo jak człowiek. Kiedy przesiaduje lub czuwa nad śpiącą osobą w promieniu conajwyżej 50 metrów wówczas odzyskuje siły i poprawnie odnawia się jego Moc Magiczna. Podczas takiego przesiadywania nie może robić nic innego innaczej przerywa to jego odpoczynek.
*Szczypta - Tworzy w dłoni szczyptę swoich Piasków Snów.
*Oko Snów - Jeżeli pochyli się i skupi spojrzenie nad śpiącą osobą, może wówczas dostrzec zarys tego o czym śni.
*Pobudka - Może obudzić jakąkolwiek śpiącą osobę w okolicy pstyrkając raz palcami jeżeli zasnęła dzięki niemu, została potraktowana Piaskiem Snów lub zaklęciem.
*Głęboka Troska - Jeśli ktoś wierzy w Piaskowego Dziadka(i jest człowiekiem) i "pomodli" się do niego o pomoc z zaśnięciem, wówczas w koniuszkach oczu tej osoby pojawią się ziarnka Piasku Snów. Taka osoba niechybnie zaśnie i sen jego będzie błogi oraz odprężajacy.
*Zrodzony Ze Snów - Jeżeli ciało Piaskowego Dziadka umrze, wówczas jego istnienie przenika do świata snów z którego może podróżować po snach śpiących ludzi. Jeśli znajdzie on osobę, która w niego wierzy lub choć raz została uśpiona za pomocą Piasków Snów, może on odrodzić się tuż obok jego śpiącego ciała. Zostaje to wykonane w formie sesji fabularnej z MG.
*Piaskowe Ciało - Jeśli ciało Piaskuna zostanie zranione z jego ran nie wylatuje krew, tylko wytryskuje Piasek Snów. Wciąż jednak zostaje on ranny i może być leczony standardowymi metodami zupełnie jak u człowieka.
*Wyczucie - Emil wyczuwa osoby, które śpią w okolicy w promieniu 20 metrów.
Zaklęcia: Ranga D:
*Garść - Tworzy w dłoni sporą garść swoich Piasków Snów. Może ją wyrzucić z dłoni wcześniej ulepiając niczym "śnieżkę", która rozsypie się przy uderzeniu lub rozsypać przy rzucie jak ma w zwyczaju piasek.
*Wizja Snów - Pochylając się nad kimś kto śpi, Morfeusz może ujrzeć dokładnie o czym śni dana osoba. Po użyciu zaklęcia zna cały sen na pamięć.
Ranga C:
*Kojący Sen - Piaskowy dotyka ręką daną osobę, a następnie wprawia ją w błogi sen lub dotyka już śpiącą osobę. Następnie tworzy się wokół tej osoby bańka z piasku i utrzymuje się wraz ze snem. Osoba poddana takiemu zaklęciu otrzymuje bardzo relaksujący sen, który przywraca pogodę ducha i leczy zadane rany. Leczenie jest tym skuteczniejsze im dłużej trwa sen: rany rangi D przez 2 tury, obrażenia rangi C przez 4 tur, B 8. Obrażenia wyższych rang potrzebują znacznie więcej czasu jednak przy zdrowych 8 godzinach snu prawie wszystkie rany powinny być zaleczone.
Ranga B:
*Piaskowy Obłok - Emil wytwarza ze swojego ciała sporą ilość Piasków Snów, a następnie unosi nad sobą w powietrze cały stworzony dotychczas piasek. Następnie formuje on z niej chmurę z której niczym sypki śnieg spadają ziarnka piasku. Im więcej piasku zostało wykorzystanych do Piaskowego Obłoku tym większy on jest. To zaklęcie jest ładowane i każda tura ładowania to dodatkowa tura trwania chmury oraz zwiększenie jej wielkości.
*Strumień - Z pojedyńczej dłoni Piaskuna wystrzeliwuje szeroki strumień Piasków Snów pod ciśnieniem. Strumień ten jest w stanie polecieć na odległość 10 metrów potem zaczyna opadać. Dzięki temu można posłać Strumień w kształcie łuku nad przeszkodami takimi jak ściany. Strumień utrzymuje się maksymalnie jedną turę, a ogólna ilość wytworzonego w ten sposób piasku pozwolilaby na zapełnienie wanny.