Liczba postów : 174
Dołączył/a : 14/08/2012
Skąd : Krk
| Temat: The Fierro Pon Kwi 02 2018, 12:44 | |
| Przedmioty: + Naszyjnik w kształcie drzewa - po przelaniu w niego 3MM, pozwala na przekazanie wiadomości telepatycznej osobie posiadającej ten sam rodzaj urządzenia. Działa na niewielkie odległości - do 30 metrów. + Rapier pokryty srebrem + - SR:
Ressurection: Don kichote Przypomina pierścień z niebiesko-fioletowym kryształem ze diamentowym krzyżem pośrodku. Aktywny zmienia się w rękawicę i naramiennik na prawej ręce Saulo w kolorze fioletowo-niebieskim. Krzyż pojawia się jako amulet na jego szyi. Rapier Saulo pojawia się automatycznie w jego ręce.
Poziom pierwszy: W momencie, w którym Saulo walczy z silniejszym przeciwnikiem jego umiejętność szermierza jest nieznacznie wzmocniona. Jeśli broni on słabszych bonus jest wzmocniony. Wymagania: Brak
Poziom drugi: W momencie, w którym Saulo walczy z silniejszym przeciwnikiem jego umiejętność szermierza jest znacznie wzmocniona. Jeśli broni on słabszych bonusy są wzmocnione. Wymagania: Towarzysz lvl 1
Poziom Trzeci:W momencie, w którym Saulo walczy z silniejszym przeciwnikiem jego umiejętność szermierza jest znacznie wzmocniona. Jeśli broni on słabszych bonusy są wzmocnione. Saulo może złożyć komuś przysięgę rycerską i przenosić na siebie obrażenia tej osoby. Taka osoba ma nad swoją głową koronę. Wymagania: Buttmonkey lvl 2
Poziom czwarty: W momencie, w którym Saulo walczy z silniejszym przeciwnikiem jego umiejętność szermierza jest znacznie wzmocniona. Jeśli broni on słabszych bonusy są wzmocnione. Saulo może złożyć komuś przysięgę rycerską i przenosić na siebie obrażenia tej osoby. Taka osoba ma nad swoją głową koronę. Oferując swoją służbę danej osobie przejmuje część jej magii jako dodatkową “formę” zyskując dostęp do 2 losowych zaklęć swojego “pana” i zostaje wzmocniony czyjąś magią zyskując np. nowe elementy ubioru i przykładowo magia Ognia sprawi, że jego rapier będzie płonął. Wymagania: 7 postów trwania SR
Poziom piąty: W momencie, w którym Saulo walczy z silniejszym przeciwnikiem jego jego umiejętność szermierza jest znacznie wzmocniona. Jeśli broni on słabszych bonusy są wzmocnione. Saulo może złożyć komuś przysięgę rycerską i przenosić na siebie obrażenia tej osoby. Taka osoba ma nad swoją głową koronę. Oferując swoją służbę danej osobie przejmuje część jej magii jako dodatkową “formę” zyskując dostęp do 2 losowych zaklęć swojego “pana” i zostaje wzmocniony czyjąś magią zyskując np. nowe elementy ubioru i przykładowo magia Ognia sprawi, że jego rapier będzie płonął. Saulo może przetrzymywać formę z jednego poprzedniego “pana” i robić kombinacje z nową. Przykładowo jeśli poprzednia osoba była magiem ognia i nowa będzie od błyskawic to będzie mógł je połączyć w jedną. Wymagania: Uratowania życia graczowi/ważnemu NPC LUB wskrzeszenie takiej osoby podczas dnia zmarłych
|
|