HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Myxir




 

Share
 

 Myxir

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Myxir


Myxir


Liczba postów : 10
Dołączył/a : 02/02/2018

Myxir Empty
PisanieTemat: Myxir   Myxir EmptySob Lut 03 2018, 00:38

Myxir Ozdobafai_qnrnxap
Informacje Podstawowe:


Myxir Ozdobafai_qnrnxap


Wygląd:



Myxir Ozdobafai_qnrnxap


Charakter:



Myxir Ozdobafai_qnrnxap


Historia:

Myxir Ozdobafai_qnrnxap


Umiejętności Fabularne:

Myxir Ozdobafai_qnrnxap

Umiejętności:

Myxir Ozdobafai_qnrnxap

Ekwipunek:

Myxir Ozdobafai_qnrnxap

Rodzaj Magii:
Smaragdus Particeps:
Krótki Opis:

Opis Trigemini:


Opis Stigma:


Opis Używania Zaklęć:

Myxir Ozdobafai_qnrnxap

Pasywne Właściwości Magii:


Myxir Ozdobafai_qnrnxap

Zaklęcia:

* Zaklęcia z wykorzystaniem Clipeum
* Zaklęcia z wykorzystaniem Gladio
* Zaklęcia z wykorzystaniem Traicere


Zaklęcia Kategorii D:



Zaklęcia Kategorii C:



Zaklęcia Kategorii B:


Zaklęcia Kategorii A:




Myxir Ozdobakon_qnrxnse[/i]


Ostatnio zmieniony przez Myxir dnia Czw Lut 22 2018, 21:02, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry Go down
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptySro Lut 14 2018, 15:16

Umiejętności: Nie możesz wziąć percepcji bo nie spełniasz wymagań

Zaklęcia i PWM na razie zostawiam, skupmy się na magii. I zacznijmy od podstaw podstaw czyli samego opisu...

a) Kulki muszą różnić się od siebie. Kolorami na przykład
b) Twoje zaklęcia będą słabsze niż powinny. Masz jakby 3 magie w jednej, więc na pewno cię to dotknie
c) Kulki nie będą przez nic przenikały ani w nic wnikały
d) Ogólnie rozumiem twój zamysł na stigmę ale to za dużo na teraz. Ogólnie widzę to tak że "Masz" stigmę, ale jest ona całkowicie zablokowana. Wszelkie umiejętności stigmy oraz to jak będą one wyglądały dokładnie, odkryłbyś dopiero w trakcie rozwoju postaci i prędzej na fabule, niż ot tak w KP.
e) Zasięg i szybkość kulek to też coś co jeszcze dogadamy, nie nastawiaj się na te które sobie wpisałeś. Na chwilę obecną wydają się ok, ale muszę to przeanalizować, przyglądając się zaklęciom.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Myxir


Myxir


Liczba postów : 10
Dołączył/a : 02/02/2018

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptySro Lut 14 2018, 16:48

A więc lecimy:
a) (kolory kulek będą adekwatne do kolorów zaklęć, opisane w legendzie, dodam też komentarz w opisie Trigemini) Kulka Clipeum będzie się świeciła kolorem błękitnym, Gladio czerwonym natomiast Traicere zielonym.
b) Przed zaklęciami dodam komentarz, aby MG wiedział, że przy rozpatrywaniu zaklęć powinien wziąć poprawkę na ich obniżony efekt działania, ze względu na mnogość rodzajów magii, którymi postać dysponuje.
c) Usuwamy PWM mówiące o przenikaniu. (chyba, że zaklęcie tego wymaga, jak na przykładzie Vestibulum Captionem). Dodatkowo jak już jesteśmy przy temacie usuwanie PWM, to również wylatują te, które dotyczą stigmy.
d) Też może być, w sumie to nawet ciekawsze będzie jak mi jakiś MG coś wymyśli, niech się dzieje wola nieba. (jeżeli dobrze zrozumiałem twoje intencje. Ale taki model jak napisałem też mi pasuje o ile będzie wam się chciało coś wymyślić :D )
e) Co do zasięgu kulek, to naprawdę nie mam punktu odniesienia, jednakże dobrze by było jakby był w miarę duży, ponieważ moja postać z założenia ma być słaba fizycznie, opierać się głównie na utrzymywaniu walki w dystansie, a przynajmniej próbach. Jeżeli chodzi o kwestię prędkości, to moja propozycja jest taka, że jest ona taka jak gracza, uwzględniając bonusy z umiejętności (takie bonus, który trwale zwiększają predyspozycje fizyczne postaci) natomiast nie uwzględnia bonusów, w postaci zaklęć etc. żeby nie było sytuacji, że jakieś wzmocnienie rangi S da im taką prędkość, że przeciwnik nawet ich nie zauważy.
f) Co do umiejętności to zamiast percepcji, wziąłbym Kontrola przepływu magii.
Powrót do góry Go down
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptySro Lut 14 2018, 17:10

Ogólnie co do mocy Stigmy, to zależy od tego jak dogadasz się z MG. Może to będzie coś, co sam wymyślisz, a może właśnie coś co wymyśli MG. Ja osobiście wolę zawsze drugą opcję, jest ciekawiej. Ale niektórzy wolą własne pomysły i są MG którzy pozwolę ci spełnić własną koncepcję. Nie musisz dodawać adnotacji przed zaklęciem, a w opisie trigemini po prostu daj opis że zaklęcia zawsze są "Osłabione", niekoniecznie o rangę, ale jednak słabsze niż być powinny

PWM:
Pierwsze trzy do wywalenia
4. No myślę że to musisz zmienić na kolor adekwatny do koloru kulki zgodnie z tym co ustaliliśmy. Zmniejsz też zasięg do metra
9. Za silne na PWM

Zaklęcia:
1. Wywal zasięg i czas castowania. To drugie jest zbędne, to pierwsze zależy od zasięgu kul IMO i to konkretne zaklęcie nie wymaga zmian w tym temacie. Co do jednak siły paraliżu, to będzie to jedynie paraliż nogi, która wdepnie w pułapkę na czas 1 tury.
2. Normalnie, to jest 1/3/5 a nie 1/2/3. Dla ciebie to będzie 2/4. Wyleczysz tylko rany rangi D i C.
3. Wywal ten czas castowania. Oślepienie trwa kilka sekund, potem do końca postu osoba która tym oberwała ma po prostu rozmyty wzrok

Zastanawiam się czy nie pomyliłeś czasu castowania z czasem trwania i szczerze mówiąc bardzo utrudnia to sprawdzanie KP. Wywal wszystkie czas castowania chyba że to czasy trwania, wtedy zwyczajnie zmień nazwę. Wprowadź też poprawki co do tego w czym się dogadaliśmy - zwłaszcza te w opisie magii - i odnieś się do ocen PWM oraz zaklęć D, wtedy przejdziemy do reszty.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Myxir


Myxir


Liczba postów : 10
Dołączył/a : 02/02/2018

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptySro Lut 14 2018, 17:37

Poprawki wprowadzone, proszę o sprawdzenie i dalsze konsultacje.
Powrót do góry Go down
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptyCzw Lut 15 2018, 12:13

Od Rangi C w dół:

1. Wywal z danych technicznych obrażenia. To zbyt płynny temat byśmy obstawiali coś jako "Gwarantowane". To w końcu broń i wiele zależy od tego jak i gdzie zaatakujesz. Zaklęcie działa 2 tury. Pojedyncze uderzenie powoduje jedynie odrętwienie. Im więcej uderzeń w to samo miejsce tym większe odrętwienie/paraliż
2. 1 post CD po użyciu
3. 2 posty CD po użyciu
4. Ściany i dach mają wytrzymałość tworu rangi D. 2 posty CD
5. Zasięg 15 metrów. Zaklęcie powoduje jedynie lekkie odrętwienie + obrażenia adekwatne do rangi czyli pierwsza osoba B, druga C i trzecia D. Zmień też to przeciwnik na "osoba", czyli zaklęcie może targetować również sojuszników. Jeśli sam znajdujesz się jedynie dwa metry od przeciwnika i nie ma innego celu, piorun wróci i uderzy w ciebie
6. Po skończonym działaniu, 3 posty CD. Oraz uniemożliwia ci użycia kuli Gladio przez 1 post
7. Ok
8. Zasięg 30 metrów, obrażenia ranga B, bardzo silne odrętwienie. Masz 1 post by wskazać ofiarę a potem smok ma 1 post by ją dopaść. Po skończonym działaniu, wszystkie kule przez 1 post są niedostępne.

Ogólnie co do paraliży - tak silne CC są u nas mocno nerfione. To nie kwestia twojej magii, ogólnie coś takiego jak Paraliż, uśpienie etc. to rzeczy które bardzo ciężko dostać i są mocno nerfione.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Myxir


Myxir


Liczba postów : 10
Dołączył/a : 02/02/2018

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptyCzw Lut 15 2018, 18:35

Poprawione :D
Powrót do góry Go down
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptyPią Lut 16 2018, 15:10

1. Nie wpisałeś czasu trwania
3. 2 posty CD
5. Miałeś zmienić przeciwnka na osobę i zaznaczyć że jak jesteś w zasięgu a piorun nie ma na kogo przeskoczyć, to przeskoczy na ciebie
8. Dodaj że masz też 1 post na wskazanie ofiary smokowi
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Myxir


Myxir


Liczba postów : 10
Dołączył/a : 02/02/2018

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptyCzw Lut 22 2018, 15:18

Poprawione
Powrót do góry Go down
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptyCzw Lut 22 2018, 20:59

1. Nadal nie dodałeś że bicz utrzymuje się 2 posty
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Myxir


Myxir


Liczba postów : 10
Dołączył/a : 02/02/2018

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptyCzw Lut 22 2018, 21:02

Done
Powrót do góry Go down
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir EmptyCzw Lut 22 2018, 21:05

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





Myxir Empty
PisanieTemat: Re: Myxir   Myxir Empty

Powrót do góry Go down
 
Myxir
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.