HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Magiejowanie




 

Share
 

 Magiejowanie

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Monet


Monet


Liczba postów : 13
Dołączył/a : 08/02/2017

Magiejowanie Empty
PisanieTemat: Magiejowanie   Magiejowanie EmptyWto Kwi 25 2017, 22:40

Rodzaj Zdolności: Magiczny Rzemieślnik / Zaklinanie
Zaklinanie to sztuka polegająca na zamykaniu innych mocy w przedmiotach, tworząc tym samym różnorodne artefakty. Nie jest to magia, choć najczęściej tworzone przedmioty zawierają w sobie magię. Można jednak również zaklinać każdą inną zdolność, jak chociażby klątwy, czy nawet naturalne właściwości jakichś substancji, obiektów czy istot.
Istnieją dwie znane chłopakowi techniki Zaklinania:

-Pełne, które wymaga zużycia katalizatora, jednak przedmiot zaklinany jest na stałe
-Nietrwałe, które nie wymaga katalizatora, jednak trwa krótki okres czasu (zwykle 3 posty; działa na zasadzie zwykłych zaklęć buffujących)

Zaklinacz posiada również własny wymiar, w którym może przechowywać artefakty. Zdaniem większości zaklinaczy najlepsze efekty uzyskuje się w połączeniu z własnoręcznie wyprodukowanym Naczyniami, dlatego zdolność ta wspomaga również proces tworzenia samego Naczynia.

Słowem podsumowania - Magiczny Rzemieślnik  to zdolność opierająca się na tworzeniu od podstaw magicznych (i nie tylko) przedmiotów i ich przechowywaniu, a także wspomaganiu zdolności twórczych.

Pasywne Właściwości Zaklinania

Esencja Zaklinacza
Do czynienia zaklinania potrzebny jest specjalny katalizator, zwany Esencją Zaklinacza. Jest to błękitny, krystaliczny proszek, powiązany bezpośrednio z duszą użytkownika. Nie można go zatem w żaden sposób ukraść/zgubić/oddać. Jest jak PD. Można go za to w dowolnym momencie wytworzyć z własnych PD lub z klejnotów. Jego ilość mierzona jest w gramach, choć w podróży przyjmuje masę równą zero.
1 PD = 10g Esencji Zaklinacza
1.000  klejnotów  = 10g Esencji Zaklinacza

Pełne Zaklinanie
Zaklinanie opiera się na tworzeniu od podstaw magicznych artefaktów. By tego dokonać, potrzebne są 3 rzeczy.
- źródło pożądanej właściwości, zwane po prostu Źródłem
- obiekt zaklinany, zwany Naczyniem
- katalizator, czyli Esencję Zaklinacza
Każdy tworzony artefakt jest tworzony indywidualnie, zatem nie trzeba wydawać PD na naukę efektu, a jedynie na wytworzenie odpowiedniej ilości Esencji Zaklinacza. Ilość ta zależy od rangi efektu
Kod:
PWM - 10g
D - 50g
C - 100g
B - 200g
A - 400g
S - 600g
S+ - 1000g

Źródło
Źródłem może być właściwie cokolwiek.
Jeśli jest to jakaś substancja lub materiał, to zaklinany obiekt przejmie jakąś jego właściwość (zaklinając patyk używając jako Źródła żelaza, patyk może np. przyjąć twardość żelaza).
Jeśli jest to użytkownik/inne źródło jakiejś magii (lub klątwy czy czegoś innego), to efekt może być czymkolwiek, co dana magia może wywołać (niekoniecznie musi być to któreś z zaklęć już wykupionych przez Źródło).
Można też podjąć się próby skopiowania efektu posiadanego artefaktu lub przedmiotu magicznego.
Istnieje też możliwość stworzenia przedmiotu, który zamiast efektu pasywnego daje możliwość raz na jakiś czas rzucenia konkretnego zaklęcia, użytego przy procesie tworzenia.

Wyjątkowość
Zaklinanie nie jest magią. Wszelkie efekty neutralizujące magię zneutralizują Nietrwałe zaklinanie, jednak nie wpłyną na Pełne. Chyba, że wpływają na magiczne przedmioty/artefakty. Zneutralizują także zwoje i artefakty z zaklęciami.

Znawca
Użytkownik potrafi na pierwszy rzut oka rozpoznać przedmiot magiczny. Znacznie łatwiej jest mu poznać jego właściwości (zależne od MG). Potrafi także określić jakość dowolnego wyrobu rzemieślniczego. Wymaga chwili skupienia i koncentracji. Kontakt fizyczny ułatwia określenie takich rzeczy.

Ekspert Uzbrojenia
Monet dzięki swojej magii i nabytemu doświadczeniu zna właściwie każdy rodzaj oręża. Jest dzięki temu w stanie rozpoznać, jakiego przedmiotu użyto do zadania jakiejś rany. Zależne od dobrej woli MG, może wymagać dokładnych oględzin ran.

Umieszczenie
Po chwili skupienia użytkownik może wysłać do swojego wymiaru dowolny posiadany przedmiot (nie istoty żywe), by później go przywołać. Niemożliwe do użycia podczas walki z uwagi na adrenalinę i czynniki rozpraszające. Utrata koncentracji podczas wyjmowania lub wkładania przedmiotu może spowodować jego zniszczenie.

Nauka
Efektów Pełnego Zaklinania nie trzeba się uczyć, wystarczy wydać EZ na wytworzenie przedmiotu. Nietrwałe Zaklinanie wymaga dostępu do odpowiedniego Źródła w momencie nauki (podczas używania nie jest już w wielu przypadkach potrzebne), a sama nauka przebiega tak samo, jak w przypadku zaklęć.

Pełne Zaklinanie: Zwój
Dość ciekawa forma Pełnego Zaklinania. Pozwala zawrzeć efekt w nienaruszonej formie w zwoju, na kawałku papieru (ów kawałek papieru można zwyczajnie wyjąć z wymiaru zaklinacza, jego koszt jest pomijany). Tym samym tworzy się Zwój Zaklęcia, pozwalający dowolnemu posiadaczowi jednorazowo rzucić zaklęcie ze zwoju, za darmo - nawet, jeśli posiadacz nie posiada żadnych zdolności magicznych. Koszt stworzenia zwoju to 10g EZ dla zaklęć rangi D i 25g dla C. Stworzenie zwojów wyższych rang jest aktualnie niemożliwe dla Moneta.

Pełne Zaklinanie: Eliksir
Zaklęcia można także zaklinać w różnych napojach i wywarach, tworząc tzw. Eliksiry. Są one jednorazowe i działają tylko na osobę, która ją wypije. Koszt analogiczny do Zwojów.

Disenchant
Zdolność ta pozwala pozbawić dowolny przedmiot magiczny specjalnych właściwości, zyskując tym samym 50% EZ, która byłaby potrzebna na jego stworzenie. W przypadku przedmiotów stworzonych przez użytkownika jest to proces natychmiastowy - odwrócenie innego zaklinania wymaga jego długotrwałego badania i najprawdopodobniej czasochłonnych rytuałów (w zależności od siły efektu), które mogą trwać nawet wiele tygodni. A mogą też zająć kilka minut, w przypadku tych mniej wartościowych artefaktów.

Twórca
Zaklinanie opiera się na tworzeniu od podstaw magicznych przedmiotów. O ile pozostałe PWM dotyczą głównie procesu umagicznienia, samo wykucie artefaktu również jest elementem tej magii.
Gdy Monet pracuje, jego zdolność nie pozostaje uśpiona. Zaklinanie czyni ogień gorętszym, młot twardszym, metal bardziej plastycznym... To, połączone z jego sporym doświadczeniem owocuje wzmocnieniem umiejętności Kowal o 0.5 poziomu.

Rzemieślnik
Zaklinanie to zdolność objawiająca się tylko u mistrzów rzemiosła. Zdaniem wielu jej źródłem jest miłość do tworzenia i dążenie do perfekcji. Do zdolności rzemieślniczych, które mogą prowadzić do przebudzenia się Zaklinania należą umiejętności Kowal (metale wszelakie, najbardziej podstawowe rzemiosło), Mistrz Trucizn (substancje i specyfiki), Technik (maszyny i urządzenia), Alchemik (materiały i substraty) oraz Nadwrażliwość (zmysł dotyku jako niezbędny do rozpoznania materiałów i faktury). Za każdą z tych umiejętności rozwiniętą do 3 poziomu, Monet otrzyma jednorazową premię 200 gramów EZ. Za każdą z tych umiejętności na 4 poziomie, Monet otrzyma jednorazową premię 400 g EZ i boost do magii (siła boostu do uzgodnienia z MT). Może rozwinąć aż trzy umiejętności do poziomu 4, jak człowiek bez magii, jednak co najmniej 2 muszą być umiejętnościami rzemieślniczymi.

Pracownia
To PWM pozwala zagospodarować obszar o średnicy około 10 metrów. Monet przywołuje ze swojego podręcznego wymiaru wszelkie wyposażenie niezbędne do czynienia dowolnego rzemiosła. Zdolność ta pozwala przywołać kowadła, piec hutniczy, słowem wszystko, co potrzebne do produkcji przedmiotów wszelakich. Niemożliwe rzecz jasna do użycia w czasie walki.

Sakwa
Niewielka sakiewka, noszona zawsze przy sobie. W niej spoczywa EZ należąca do Moneta. Zawsze do niego wraca, nawet, jeśli zostanie zniszczona. Może pomieścić dowolną ilość EZ, a mimo to wciąż niemal nic nie waży.

Leksykon Artefaktów, Relikwii i Przedmiotów Magicznych
LARPM to jeden starożytnych grymuarów. W przeciwieństwie do pozostałych pradawnych ksiąg magicznych, to dzieło nie posiada jednej fizycznej formy. Jest to w rzeczywistości scalona w jedność wiedza każdego poprzedniego jej posiadacza. To dzieło, przekazywane z mistrza na ucznia, zawiera w sobie opisy wielu przedmiotów magicznych. Rzecz jasna wciąż nie jest to encyklopedia kompletna, jednak ofiarowuje posiadaczowi wiele informacji na temat artefaktów (to, czy jakaś informacja tam jest, jest zależne od MG - istnieje wciąż wiele nieopisanych przedmiotów). U każdego właściciela zagnieżdża się w jakiejś książce, wypełniając ją runami i znakami zrozumiałymi tylko dla niego. W przypadku Moneta scaliła się ze starym notesem. W przypadku zniszczenia lub zgubienia, po prostu przeniesie się do innej, posiadanej przez niego książki.

Wieczna Sztuka
Wszelkie przedmioty, rzeźby i obrazy stworzone przez Moneta są znacznie bardziej odporne na upływ czasu niż te tworzone przez innych.

Prawo Posiadania
Niezwykłe Prawo, zarazem często zapominane. Każdy artefakt magiczny doskonale wie, kto jest jego posiadaczem. Posiadacz może artefakt na przykład sprzedać lub oddać, wówczas przedmiot z tego też zdaje sobie sprawę i traktuje nowego właściciela jako "posiadacza". W przypadku kradzieży, Prawo przechodzi na nowego właściciela w drugim poście (poza walką jest to kilka minut).

Upgrade
Jest możliwe ulepszenie istniejącego artefaktu, poprzez dodanie mu nowego efektu lub wzmocnienia już posiadanego (wzmocnienie obecnego w przedmiocie efektu NIE wymaga Źródła, dodanie nowego już tak). Wiąże się to jednak ze zwiększeniem rangi przedmiotu. W celu dokonania takiego ulepszenia należy dopłacić EZ w ilości równej różnicy pomiędzy ilością potrzebną na stworzenie artefaktu nowej rangi a ilością EZ już wydaną na umagicznienie danego przedmiotu. W przypadku jakichś dziwnych przedmiotów z fabuły to MG określa ich koszty itp.

Mistrz Sztuk
Poza tym, że wszelkie przedmioty, rzeźby i obrazy tworzone przez Moneta są dzięki jego zdolności jeszcze piękniejsze, to jest on w stanie łatwo ocenić jakość i kunszt wykonania wszelkich przedmiotów, rzeźb, obrazów i tym podobnych. Nieco łatwiej od innych wykryje fałszywki.

Najjaśniejsza Gwiazda
Wszelkie przedmioty, rzeźby, obrazy i tym podobne tworzone przez Moneta są w stanie przyćmić inne obiekty w okolicy. Inne rzeczy tego samego rodzaju w okolicy po prostu wydają się brzydsze, gorzej wykonane.

Złota Rączka
Raz w ciągu misji/eventu/walki Monet może naprawić dowolny obiekt - miecz, dom, laskę, cokolwiek. Obiekt odtwarza się w ciągu 1 posta, im jest on cenniejszy/większy, tym bardziej męczy użycie tej zdolności. Można próbować użyć więcej razy, jednak tylko pierwszy raz jest pewny.
Może być wymagane poniesienie dodatkowego kosztu, np. w latach życia czy MM, lub nawet samego życia - dotyczy tych ogromnych obiektów, zależne od MG.

Mecenat Magii
Magia też jest rzemiosłem, magia też jest sztuką. Monet potrafi nieznacznie wzmocnić efekt zaklęcia rzuconego przez inną osobę. Działa tylko na zaklęcia powiązane z tworzeniem (np. różne twory elementarne) i ulepszaniem (buffy). Jedno zaklęcie na 3 posty.

Narzędzia
Pozwala przywołać młotek i inne podstawowe narzędzia rzemieślnicze. Max. 1 na raz. Brak zastosowania bojowego (co prawda można w kogoś rzucić, ale przy uderzeniu przedmiot znika, a ów "cios" jest na tyle słaby, że może co najwyżej zwrócić uwagę ofiary).

Skaza
Pozwala samym spojrzeniem naprawić drobne uszkodzenie, skazę jakiegoś przedmiotu. Przydatne, ponieważ "drobne" tyczy się skali uszkodzenia, a nie trudności jego naprawienia. Dzięki temu można więc nawet usunąć delikatne pęknięcie wewnątrz diamentu czy inne wewnętrzne zaburzenia struktury.
Można też użyć w przeciwnym celu, wywołując niewielkie pęknięcie/przebarwienie/innego rodzaju uszkodzenie przedmiotu. Nie zniszczy obiektu, jednak w niektórych przypadkach obniży jego wartość.

Odnowa
Monet intuicyjnie wie, jak wyglądał dany przedmiot przed zniszczeniem/zmodyfikowaniem. W wielu przypadkach potrafi też przywrócić jego dawny blask, korzystając z konwencjonalnych metod rzemieślniczych. Wymaga analizy i skupienia i trochę trwa, bo przekokszone.

Made by Monet
Przedmioty magiczne i inne pozostają w pewien sposób związane z twórcą, nawet gdy zrzeknie się on Prawa Posiadania. Dzięki temu PWM Monet posiada nieznaczną odporność na negatywne skutki działania wytworzonych przez niego przedmiotów.

Glify
Monet potrafi również wykonywać glify. Są to kamienie wielkości pięści, oszlifowane w formę graniastosłupów sześciokątnych. Pokryte są runami, po których rozpoznać można rodzaj glifu - te nieaktywne nie wyglądają zbyt nadzwyczajnie, runy w glifach mniejszych błyszczą lekko, podczas gdy symbole na glifach większych przypominają słabe neony. W glifach zmagazynować można magię dowolnego rodzaju, po czym użyć jej jako Źródła. Glify są wielokrotnego użytku i praktycznie darmowe, jednak trzeba się trochę namęczyć, by je wykonać.
Samo przygotowanie kamienia zajmuje około dnia. Wszystkie wyżłobienia muszą być bowiem idealnie zrobione, inaczej glif okaże się bezużyteczny. Następnie wymagane jest naładowanie glifu mocą danego Źródła.
W przypadku glifów mniejszych, czynność ta zajmuje stosunkowo krótko, albowiem jedynie kilka minut. Glify mniejsze przechowują w sobie konkretny efekt, np. spowolnienie czy leczenie.
W przypadku glifów większych, proces zaklinania zajmuje aż kilka godzin. Glif taki przechowuje jednak całą "magię" Źródła użytego przy jego procesie. I tak na przykład korzystając z pomocy maga ognia można wytworzyć Glif Ognia. Warto tu zaznaczyć, że proces zaklinania w tym przypadku skupia się na odpowiednim formowaniu i kształtowaniu pobranej mocy, a nie gromadzeniu jej dużej ilości - z tego powodu dostęp do Źródła wymagany jest tylko przez kilka pierwszych minut.
Niezależnie od typu glifu, jego użycie wywoła jego czasowe osłabienie. Z tego powodu z glifu korzystać można jedynie raz na tydzień. Kilkugodzinny rytuał z dostępem do odpowiedniego Źródła może jednak przywrócić moc glifu szybciej.
Nie istnieje ograniczenie posiadanej ilości glifów aktywnych. Puste glify są jednak stosunkowo niestabilne, więc ich większe nagromadzenie mogłoby wywołać negatywne konsekwencje - z tego powodu na raz można mieć ich wytworzonych tylko 3.
Podczas tworzenia Źródło nie może się opierać (ergo musi być chętne lub obojętne). Przerwanie procesu niszczy glif.

Wizjoner
Monet posiada nadludzką intuicję, pozwalającą mu odkrywać upodobania innych. Wykształcił ją, by być w stanie tworzyć taką sztukę i takie przedmioty, jakie spodobają się przyszłemu posiadaczowi. Po prostu nie będzie potrzeba żadnych poprawek, od razu stworzy to, czego oczekuje klient. Nic nie zabrania mu jednak próbować użyć tej zdolności w jakimś innym celu.

Tworzenie ponad wszystko!
Kto by się przejmował materiałami, liczy się przecież sam fakt tworzenia! Jest to PWM używane przez Moneta nieświadomie. Jest on w stanie osiągnąć dobre rezultaty nawet w przypadku posiadania słabej jakości materiałów - słowem stal o słabej wytrzymałości nie wpłynie na wytrzymałość wykutego z niej miecza, a kamienie szlachetne w tworzonych naszyjnikach nabiorą nowego blasku. Uodparnia go to na negatywne skutki złego zaopatrzenia. W chwilach artystycznego uniesienia rzeczywistość ignoruje wiele swoich normalnych zwyczajów, pozwalając mu tworzyć nawet pomimo braku jakichkolwiek materiałów, jakby nawet niektórzy bogowie oczekiwali z niecierpliwością na wynik pracy (zależne od MG, raczej do użytku fabularnego).
CAŁA TA PWMKA ZALEŻNA OD MG - KOSZTY, EFEKT ITD.

Sztuka Rzemiosłem, Rzemiosło Sztuką
Gdy Monet tworzy, ściąga na siebie uwagę postronnych. Nie ważne, czy kuje stal, czy wyplata wiklinowe koszyki, robi to tak pięknie, że trudno odwrócić od niego wzrok. Nikt ani nic nie jest w stanie mu przeszkodzić tak długo, jak znajduje się w stanie uniesienia artystycznego.


Zaklęcia i Nietrwałe Zaklinanie:

[ B ] Renaissance - niewykupione
Użytkownik sprowadza na siebie natchnienie, szykując się do wykonania wielkiego dzieła. Sprawia to, że jakiś konkretny tworzony przez Moneta przedmiot staje się lepszy niż bez tego, wystarczający, by zaspokoić większość krytyków. Dodatkowo raz na miesiąc czasu realnego pozwala podnieść zdolności twórcze wystarczająco, by stworzyć przedmiot wręcz olśniewający pięknem i kunsztem wykonania, w którym niemal niemożliwe jest znalezienie jakiejś niedoskonałości - osoba go krytykująca stanie się pośmiewiskiem obserwatorów. Może to być właściwie cokolwiek. Podczas procesu tworzenia użytkownika otacza świetlista aura (efekt wyłącznie wizualny).
Tworzenie wielkich dzieł wymaga czuwania MG nad całym procesem (nie można tego robić zakulisowo).

[ B ] Przebudzenie - niewykupione
Każdy przedmiot wykonany przez prawdziwego rzemieślnika zawiera w sobie cząstkę jego samego, element jego duszy. Za pomocą tej zdolności Monet może wydobyć z przedmiotu uśpione w nim życie, "ożywiając" go. Rozbłyska on błękitną energią, ulatującą w formie błękitnego dymu z każdej jego szczeliny czy zagłębienia. Przebudzony przedmiot potrafi się poruszać (najczęściej po prostu lewituje, choć jeśli to np. posąg to może zamiast tego chodzić - ma szybkość zwykłego człowieka) i jest posłuszny Monetowi. Zachowuje też wszystkie swoje normalne właściwości, w tym cechy magiczne.

Na tym poziomie Monet jest w stanie przebudzić tylko własnoręcznie wytworzone przedmioty, na okres trzech postów. Bazowo działa na przedmioty rozmiaru maksymalnie człowieka. Większe przedmioty pochłoną większą ilość MM na przebudzenie. Z drugiej strony w przypadku przebudzenia przedmiotu w tylko niewielkim stopniu (np. tylko nogi posągu) kosztuje to mniej MM. Koszt MM pozostaje do dyspozycji MG, podobnie jak w innych zdolnościach tej magii możliwe jest poniesienie większego kosztu niż aktualna ilość MM, płacąc na przykład latami życia czy samym życiem. Można przedłużać o kolejne 3 posty płacąc ponownie koszt. Możliwe jest też stworzenie przebudzonego przedmiotu z użyciem pełnego zaklinania.


Ostatnio zmieniony przez Monet dnia Sro Lis 22 2017, 23:10, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3959-itemki-hajs-itp-moneta#78440 https://ftpm.forumpolish.com/t3814-monet
Monet


Monet


Liczba postów : 13
Dołączył/a : 08/02/2017

Magiejowanie Empty
PisanieTemat: Re: Magiejowanie   Magiejowanie EmptySob Lis 18 2017, 12:44

[ B ] Przebudzenie
Każdy przedmiot wykonany przez prawdziwego rzemieślnika zawiera w sobie cząstkę jego samego, element jego duszy. Za pomocą tej zdolności Monet może wydobyć z przedmiotu uśpione w nim życie, "ożywiając" go. Rozbłyska on błękitną energią, ulatującą w formie błękitnego dymu z każdej jego szczeliny czy zagłębienia. Przebudzony przedmiot potrafi się poruszać (najczęściej po prostu lewituje, choć jeśli to np. posąg to może zamiast tego chodzić - ma szybkość zwykłego człowieka) i jest posłuszny Monetowi. Zachowuje też wszystkie swoje normalne właściwości, w tym cechy magiczne.

Na tym poziomie Monet jest w stanie przebudzić tylko własnoręcznie wytworzone przedmioty, na okres trzech postów. Bazowo działa na przedmioty rozmiaru maksymalnie człowieka. Większe przedmioty pochłoną większą ilość MM na przebudzenie. Z drugiej strony w przypadku przebudzenia przedmiotu w tylko niewielkim stopniu (np. tylko nogi posągu) kosztuje to mniej MM. Koszt MM pozostaje do dyspozycji MG, podobnie jak w innych zdolnościach tej magii możliwe jest poniesienie większego kosztu niż aktualna ilość MM, płacąc na przykład latami życia czy samym życiem. Można przedłużać o kolejne 3 posty płacąc ponownie koszt. Możliwe jest też stworzenie przebudzonego przedmiotu z użyciem pełnego zaklinania.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3959-itemki-hajs-itp-moneta#78440 https://ftpm.forumpolish.com/t3814-monet
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Magiejowanie Empty
PisanieTemat: Re: Magiejowanie   Magiejowanie EmptyNie Lis 19 2017, 16:54

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





Magiejowanie Empty
PisanieTemat: Re: Magiejowanie   Magiejowanie Empty

Powrót do góry Go down
 
Magiejowanie
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.