HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Narisa




 

Share
 

 Narisa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Narisa


Narisa


Liczba postów : 113
Dołączył/a : 02/11/2017

Narisa Empty
PisanieTemat: Narisa   Narisa EmptyNie Lis 05 2017, 16:11

Imię: Narisa
Pseudonim: ---
Nazwisko: ---
Płeć: Kobieta
Waga: 63 kg
Wzrost: 172 cm
Wiek: 20 lat
Gildia: Samotnicy
Miejsce umieszczenia znaku gildii: ---
Klasa Maga: Zero.

Wygląd:
Obrazek:
   Narisa jest wysoką na 172 cm szczupłą kobietą, na której twarzy często widnieje uśmiech. Niech jej waga 63 kg nie będzie myląca, gdyż ma sylwetkę atletyczną przez to, ze w przeszłości pracowała fizycznie. Poza tym nie można zapomnieć, że natura hojnie ją obdarowała. Ładna buzia o delikatnych rysach w połączeniu z jej świetną figurą może się wielu wydawać atrakcyjna, jednak jej czarny kolor włosów nie jest niczym szczególnym. Są długie, zadbane, często upięte w koński ogon, a na czoło opada delikatna grzywka. Fioletowe oczy natomiast mogą przyciągnąć wzrok, gdyż nie jest to często spotykany kolor.
   Posiada także znak szczególny. Na prawym przedramieniu ma wypalony znak niewolniczy, który zakrywa drewnianą bransoletą.
Symbol niewolnictwa:
   Na wierzchu nosi granatowy żakiet sznurowany z lewej strony, do tego spódniczka o tym samym kolorze, sięgająca przed kolana. Pod żakietem biała bluzka i oczywiście jakaś bielizna, bo kto normalny chodzi bez. Nie można także zapomnieć o czarnych sportowych butach.
  Nie rozstaje się ze swoim plecakiem, w którym ma swoją apteczkę, a także ze swoją bronią, wakizashi, którą nosi w plecaku lub czasem przypiętą do niego.

Charakter:
   Jej przeszłość związana z Policją Magiczną, a także natura jej magii miały ogromny wpływ na jej charakter. Po pierwsze nie znosi samotności i ciągnie ją do ludzi. Nie musi z nikim rozmawiać, wystarczy, że zawsze ktoś będzie obok. Poza tym im więcej ludzi ją otacza, tym czuje się lepiej.
  Po drugie nie potrafi odmówić nikomu pomocy, przynajmniej takie sprawia wrażenie. Gdy dzieje się coś złego, rzadko kiedy stoi z boku i nic nie robi. Nie rzuca się jednak bezmyślnie każdemu na pomoc, tylko najpierw rozważa możliwe opcje. Oczywiście o ile ma na to czas i jest to dla niej w jakikolwiek sposób opłacalne. Życie niewolnicze nauczyło ją, że nie ma nic za darmo i nikt nie pomaga z czystej dobroci serca, tylko zawsze oczekują czegoś w zamian.
   Pomimo swojej przeszłości sprawia wrażenie osoby pogodnej - potrafi śmiać się i żartować, chociaż jej myśli nie zawsze są przyjemne i zgadzają się z tym co mówi. Stara się także wierzyć, że szczęście jej nie opuściło.
  Poza tym lubi ład i porządek. Uwielbia psy i ostre potrawy, które jako jedyne przyrządza z pasją, chociaż w ogóle nie ma talentu do gotowania. Nie jest wyznawcą żadnej religii, ale szanuje wszystkie i nie toleruje profanacji.
  Jeśli chodzi o jej mroczniejszą stronę to nienawidzi gwałcicieli i morderców, mordowałaby ich gołymi rękami. Pomimo to sama lubi popatrzeć na nagie ciała, czy to męskie, czy damskie, nie ma różnicy dopóki jest na co popatrzeć, chociaż się do tego nie przyznaje.
   W wolnym czasie, kiedy nie próbuje uczyć się gotować, popija herbatę. Jej ulubiona to herbata cytrynowa z nutką mięty. Mogłaby pić ją w nieskończoność. Poza tym uczy się medycyny, do czego ma już dobre predyspozycje, ale naukę zaczęła niedawno, więc trochę czasu minie, nim będzie z niej dobry lekarz, ale nie zamierza się poddawać.
   Swoje podejście do niewolnictwa stara się ukrywać i okazuje neutralność, dopóki przy niej nie dzieje im się jakaś większa krzywda, chociaż najchętniej zniosłaby niewolnictwo. Takiej władzy jednak niestety nie posiada. Gdyby jednak nadarzyła się okazja to kto wie, czy by z niej nie skorzystała.

Historia:
Spoiler:

Umiejętności fabularne:
- potrafi czytać, pisać i liczyć
- specjalizuje się w gotowaniu potraw na ostro
- rozumienie dialektu Deryjskiego

Umiejętności:
- Zapasy magiczne - lvl 2
- Medyk - lvl 3
- Support - lvl 1
- Wytrzymałość - lvl 2

Zablokowane: Ofiara, Towarzysz, Geniusz Magiczny

Ekwipunek:
- Plecak, a w nim:
* wakizashi
* profesjonalna apteczka
* 2 pary kajdanek
* 2.500 klejnotów

Rodzaj Magii:
Hinansho no mahō (Magia Azylu):

Pasywne Właściwości Magii
Spoiler:

Zaklęcia:

Leczenie:

Wzmocnienia:


Ostatnio zmieniony przez Narisa dnia Nie Lis 19 2017, 17:33, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4769-bank-narisy https://ftpm.forumpolish.com/t4685-narisa
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyWto Lis 07 2017, 19:02

Wygląd:
Nie ma u nas mundurów policyjnych. Więc nie możesz takowego posiadać. Służby porządkowe poruszają się "W cywilu" jedynie kolor ich ubioru odpowiada barwą odpowiednich oddziałów. Jaki znak niewolniczy? Jak konkretnie coś takiego wygląda?

Charakter:
Jeśli o samo Fiore chodzi to o ile mnie pamięć nie myli, tutaj niewolnictwo jest nielegalne.

EQ: Zostaje ci 2,500 klejnotów

Magia:
1. Nie będziesz rzucała 4 zaklęć na raz, wywal ten fragment
2. Uważaj z tą magią. Bardzo mocno nachodzi na magią przestrzeni która jest zakazana. Wiele z twoich zaklęć może z tego powodu nie przechodzić.
3. Działanie twojej magii i PWM będzie miało olbrzymi wpływ na działanie twoich zaklęć, jako że trzeba brać poprawkę na dowolną ilość osób i nigdy nie zmniejszający się wbrew twojej woli zasięg. Dlatego twoje zaklęcia będą słabsze niż u normalnych magów oraz nie masz co się sugerować luźnymi ramami.

PWM:
2. 10 metrów +Zwiększasz zasięg o 5 metrów za bycie magiem rangi S oraz o 5m za bycie magiem rangi S+
6. Tylko obszarowiec.
9. Odpada

W zasadzie zanim sprawdzę same zaklęcia, przejdźmy przez to. Ogólnie Supportowanie każdej wybranej osoby bez limitu osób, oraz nie zmieniający się zasięg, to ograniczniki balansu. Dają mniej opcji przy balansowaniu zaklęć, dlatego niektóre z zaklęć wyjdą słabiej niż przeciętne zaklęcie tej rangi. Zakaz rzucania zaklęć ofensywnych w delikatny sposób to zredukuje, ale bardziej na zasadzie przychylnego patrzenia na zaklęcia które zakrawają na magię przestrzeni[Boga Wojny], niż na sam balans zaklęć. Co do PWM nr. 10, na pewno poprawi to w jakiś sposób sytuację, ale szczerze mówiąc przez brak ograniczenia ilości osób w Sanktuarium, nie będzie to znaczący "Plusik" na twoją korzyść.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Narisa


Narisa


Liczba postów : 113
Dołączył/a : 02/11/2017

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyWto Lis 07 2017, 22:44

Wygląd:
Poprawię wzmiankę o mundurach. Nie wiem skąd mi się ubzdurało, że niektórzy nosili mundury.
Jeśli natomiast chodzi o znak niewolniczy to moja postać była niewolnicą w Dessertio przez większość życia. Znając historię ludzkości to niektórzy lubili znakować swoich niewolników, więc pewnie ma na ręku wypalony znak przynależności do danej osoby/jakieś nazwisko czy cokolwiek. Mam to opisać dokładnie w swoim wyglądzie?
Poprawię obie rzeczy na raz, jeśli będzie trzeba, po Twojej odpowiedzi.
Na razie chcę się skupić na magii.

Charakter:
Może i we Fiore nie ma niewolnictwa, ale jak już wspomniałam, moja postać nie jest z Fiore. W skrócie historia mojej postaci wygląda tak, że jest z przyszłości,cofnęła się w czasie, może nawet wylądowała w równoległym świecie gdzie historia potoczyła się inaczej i część jej pamięci została wymazana, dlatego też nie będę znać przyszłości, jeśli o to chodzi.

Magia:
1. Usunięte
2. Głównie nastawiam się na buffowanie, leczenie i jakieś debuffowanie. Mam nadzieję, że nie pożałuję. Zobaczy się. (Najwyżej mi pomożesz, a nie będziesz tylko bił po głowie, prawda...?)
3. Więc może to lekko poprawię.

PWM:
2. To jest... bardzo mało. Biorąc pod uwagę to, że zazwyczaj podczas większej potyczki dużo się dzieje na polu bitwy, a ja jeszcze mam być w samym centrum i przytulać się do wszystkich żeby mieli buffy? O nie... Szczególnie, że zaklęcia czasami potrafią latać na lewo i prawo, a ja nie mam skłonności samobójczych, więc trzeba to będzie jakoś przerobić.
6. Ok. Poprawione.
9. Usunięte, tak jak w opisie.


Podsumowując, mam kilka propozycji i chcę poznać Twoje zdanie, może nawet sam coś zaproponujesz (i nie mam dalej pojęcia co to za Magia Boga Wojny, chociaż brzmi interesująco).
1. Mogę zmienić punkt 7. PWM tak, żeby całkowicie zrezygnować z możliwości nauki zaklęć zadających obrażenia. Bardziej mi zależy na byciu użyteczną niż na łamaniu komuś kości, ale mam nadzieję, że się to na mnie kiedyś nie odbije.
2. Zgodzę się na ten mały zasięg 10 m promienia, ale ja w takim razie nie chcę być centrum Sanktuarium. Jak już wspomniałam, nie chcę się ściskać, albo biegać za moimi sojusznikami, bo łatwo odbiec te 10 metrów. Chociaż wyjście byłoby też przywiązanie się do czyichś pleców, ale wolę tego uniknąć.
W takim razie co mogłoby być centrum Sanktuarium? Może będę tworzyć małą piłeczkę (np. wielkości piłki od tenisa), którą mogę dowolnie manipulować (w jakiejś tam konkretnej odległości od siebie, ale nie wiem ile i czy wtedy działała by umiejętność Obszarowiec czy Przedłużacz?) i to ona wyznaczałaby promień Sanktuarium i jego położenie? Tylko nie wiem czy ma być to materialna piłeczka czy nie, bo wolę, żeby ktoś mi jej nie ukradł i nie biegał z nią.
3. Możemy ograniczyć ilość osób które mogą mieć przepustki, żeby nie tracić na sile buffów.
a) Mogę mieć np. w ogólnej puli x Przepustek. Przepustki te mogę dowolnie rozdawać pomiędzy sojuszników (może nazwę je Błogosławieństwa, skoro uparliśmy się na jakąś magię Boga Wojny :P ), a wrogów (a te nazwę Kary, albo Przekleństwa). Oczywiście tylko sojusznicy z Przepustkami będą dostawać buffy, a wrogowie z Przepustkami debuffy. Mogę sobie jednak zostawić to, że mogę dowolnie zmieniać właścicieli Przepustek.
b) będę miała osobną pulę Przepustek dla sojuszników i osobną dla wrogów.
c) ilość Przepustek może się zwiększyć jak zostanę magiem wyższej rangi tak jak w przypadku zasięgu
d) i może wtedy wyrzucę punkt 10. PWM, bo sama będę musiała zadecydować czy lepiej zbuffować/wyleczyć siebie, czy lepiej sojusznika.

Po zaakceptowaniu KP proszę o usunięcie tego całego spamu, który z pewnością się tu utworzy, bo to wygląda paskudnie pod KP.
Czekam na werdykt ^.^

Cytat :
Edit: Poprawiłam wygląd w zakresie munduru policyjnego.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4769-bank-narisy https://ftpm.forumpolish.com/t4685-narisa
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyPią Lis 10 2017, 13:07

Tak. Zapewne jakieś tam rodziny czy handlarze niewolników, jakoś swoją trzodę znakowali, to całkiem ok. Ale jak konkretnie w twoim przypadku? To dość ważny detal

Ok. Zwyczajnie założyłem że chciałabyś znieść niewolnictwo w kraju w którym aktualnie przebywasz, a nie taki bizarre cel jak zniesienie niewolnictwa na całym świecie

Magia Boga Wojny to magia kontrolowania przestrzeni dookoła ciebie. W skrócie stajesz się "Bogiem" na tym drobnym wyznaczonym terenie(U nas to bodajże promień 5m). Możesz mieć spelle edytujące tą przestrzeń[Mniej tlenu, większa grawitacja, zakaz posiadania broni etc.] czy zmieniające rzeczy[Teleportacja jednostek na obszarze]

1. To na pewno pomoże, ale ciężko mi jeszcze określić do jakiego stopnia, kiedy nie mamy zarysu całej magii. Zostawmy to na koniec
2. To odpada. Znaczy nie do końca. Szczerze mówiąc to, po prostu zwiększy twoje nerfy. Tyle. Więc mało pomocna sprawa.
3. To bym widział bardziej jako ograniczenie w samych zaklęciach, nie magii per se. Zrobi to ten sam problem co w przypadku zasięgu. Widzisz uważasz że 10m to strasznie mało, a ja nie jestem taki pewien. Bo zaklęcie zaklęciu nie równe. Możemy zwiększyć do 30m ale to będzie miało bardzo duży wpływ zwłaszcza na słabe rangowo zaklęcia. I ten sam problem będzie z przepustkami. 3 przepustki +1 za każdą rangę i to łącznie dla tych dobrych i złych to dla mnie bardzo dużo. Dla ciebie pewnie bardzo mało. I znów, zwiększenie/zmniejszenie tego będzie miał ogromny wpływ na balans konkretnych zaklęć. Ba, nawet ta cyfra, będzie taki wpływ mieć. Zarówno zasięg jak i liczba objętych osób to coś co najlepiej mieć w zaklęciach, nie bezpośrednio w magii. Tyle że twoja magia działa tak, że lepiej by ten zasięg był tam gdzie jest. Dlatego musisz podjąć decyzję czy bardziej zależy ci na zasięgu, czy sile zaklęć. A może w ogóle przenieść zasięg i mechanikę do zaklęć? Ciężko mi ci coś poradzić, bo nadal nie specjalnie wiem czego oczekujesz po swojej magii. Na czym zależy ci najbardziej a na czym nie specjalnie. Jeśli liczy się tylko użyteczność to najlepsze będą zwykłe zaklęcia wspierające. Ot, wybierasz cel/cele i rzucasz zaklęcie które trwa X postów. Tyle. Ale to mało oryginalne więc no.

I ten "Spam" nie zostanie usunięty.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Narisa


Narisa


Liczba postów : 113
Dołączył/a : 02/11/2017

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyPią Lis 10 2017, 18:30

Mój znak niewolniczy - To opiszę w wyglądzie jak mnie znakowano, może nawet znajdę jakiś sensowny obrazek. Ale to nie dzisiaj. Jutro.

Zniesienie niewolnictwa - To nie jest cel życiowy mojej postaci. Po prostu coś, co ją irytuje i jeżeli będzie miała możliwość pozbycia się tego całkowicie to ją wykorzysta, jednak nie jest to coś co chce osiągnąć za każdą cenę.
Poza tym to nie moja postać nosi znak gildii na tyłku... ale to nie czas na rozmowę o gustach.

Magia BW - ciekawe, jednak moja postać nie będzie naśladować swojego tatusia i nie będzie bawiła się w boga. Poza tym nie mam w swoim asortymencie zaklęć (tych co umieściłam i tych jeszcze nie zamieszczonych) niczego, co wymieniłeś. Chociaż zablokowanie możliwości używania MM na jakimś zaklęciu rangi S/SS mnie kusi, albo zablokowanie możliwości używania zaklęć danej rangi, ale najpierw zajmijmy się samą magią...

1. No to zostawiamy na sam koniec.

2. Więc mam inną propozycję.

3. W sumie ta magia może wyglądać trochę dziwnie, bo bazowo miała być nastawiona na rozwijanie się, ale ją jednak przerobię i dostosuję się do nowych wymagań.
I. Zasięg Sanktuarium
Rzeczywiście masz rację co do zasięgu 30 m dla zaklęć o niższej randze. To byłoby zbyt mocne. Przypisanie zagięgu do danej rangi zaklęcia ma tutaj największy sens, jednak nie w każdym przypadku. Możemy to rozpisać na poszczeólne przypadki. Mam taką propozycję:
1- Zostawiamy bazowy zasięg Sanktuarium 10m i +5m za każdą kolejną rangę maga.
2- Zaklęcia wzmacniające i osłabiające - będą miały osobny zasięg, chociaż mogą znaleźć się wyjątki, które będą miały zasięg Sanktuarium, ale to będzie opisane w danym zaklęciu.
3- zaklęcia obronne i leczące - myślę, że tutaj będą miały zasięg głównie Sanktuarium. Szczególnie zaklęcia obronne, gdzie "tarcze" będą się tworzyć na całej powierzchni Sanktuarium, tworząc ochronne kopuły. A zaklęcia leczące... no raczej ciężko wyleczyć skutecznie kogoś kto jest 50 metrów od nas, chociaż mówimy tutaj o "magii". Również mogą być jakieś wyjątki.

II. Przepustki
Chcę iść bardziej pod jakość, a nie ilość. Chyba nawet skuszę się na to co zaproponowałeś i przeniesiemy nie tylko zasięg, ale i mechanikę do zaklęć, a przynajmniej do większości.
1- Wyrzucamy standardowe Przepustki.
2- Zasięg i liczba celów będzie ustalana osobno dla każdej rangi zaklęcia.


Jeśli się zgodzisz na powyższe, czeka mnie lekkie przerabianie zaklęć, więc jeszcze poczekaj z ich sprawdzaniem. Jednak przyznam się, że jeżeli chodzi o część czysto mechaniczną, to będzie to dla mnie zgadywanie i loteria, bo jeszcze ciężko mi się w tym wszystkim odnaleźć. Mam nadzieję jednak, że teraz przez sobotę i niedzielę będę mogła się tym zająć, bo w tygodniu po pracy to ciężko będzie nad tym myśleć.
Dlatego ładnie proszę o szybkie podjęcie decyzji.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4769-bank-narisy https://ftpm.forumpolish.com/t4685-narisa
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptySob Lis 11 2017, 12:11

Ogólnie skoro zasięg ma być i tak różny, to nie wygodniej ci będzie do konkretnych zaklęć w tym wypadku obronnych i leczących przenieść "10m +5m za rangę maga" niż tworzyć dwie mylące mechaniki, jedną w PWMkach a drugą w wybranych zaklęciach? Ale to tylko taka sugestia, koniec końców zrobisz jak uważasz. Ogólnie popraw, teraz kiedy już wiesz na czym stoisz i przejdziemy dalej. I nie martw się balansem, jak już opiszesz na ślepo co i jak, to ci potem pomogę to z balansować(nawet muszę, taka moja "praca").

Tak więc no, edytuj i daj znać jak to zrobisz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Narisa


Narisa


Liczba postów : 113
Dołączył/a : 02/11/2017

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptySob Lis 11 2017, 18:28

Ułatwię nam trochę sprawę i na razie skupimy się na tym co chcę wykupić i na co mnie stać. Resztę zaklęć wrzucę później do księgi zaklęć, gdzie będą czekać na dalsze akcepty i poprawki. Dodałam w opisie wyglądu obrazek z symbolem niewolnictwa oraz poprawiłam PWM i główny opis magii. Zaklęcia będą wielopoziomowe, więc użyję innego podziału w ich przypadku: według typu.

Cytat :
Wykupione umiejętności w paczce:
Medyk lvl 2 i 3
Wytrzymałość lvl 1 i 2
Zapasy magiczne lvl 2
Łączny koszt 140 PD

Cytat :
Wyrzuciłam punkt PWM:
10. (Jeżeli magia okaże się zbyt silna w takiej postaci jak jest powyżej, to wtedy dojdzie ten efekt: „Zaklęcia wzmacniające działają na użytkownika magii o połowę słabiej.” lub „ Zaklęcia wzmacniające nie działają na użytkownika magii.”
Stąd też dopiski w nawiasach pod każdym zaklęciem, na wszelki wypadek, żeby potem nie zapomnieć.)

Cytat :
Zastanawiam się także czy do PWM mogę wstawić coś w tym stylu:
Użytkownik raz na 5 tur jest w stanie określić dokładny stan fizyczny wszystkich osób będących w zasięgu Sanktuarium. Jest to umiejętność, która w pewien sposób pozwala dokładnie "prześwietlić" czy też "wyczuć" ciało. Dzięki temu wie kto jakie posiada obrażenia, a także kogo najpierw powinien wyleczyć. Pomaga mu przy tym bardzo jego wiedza medyczna, bez której mógłby sobie nie poradzić z rozpoznaniem co jest nie tak z danym ciałem.
Co o tym myślisz?

Wstawione są zaklęcia z kilkoma rangami, chociaż i tak wykupię tylko rangę D, ale chciałam byś ocenił całość (wiem, że trochę przesadziłam).
To na razie tyle.



Ostatnio zmieniony przez Narisa dnia Nie Lis 12 2017, 17:49, w całości zmieniany 1 raz (Reason for editing : Edit: Jednak jeszcze coś chciałam zmienić. Można sprawdzać.)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4769-bank-narisy https://ftpm.forumpolish.com/t4685-narisa
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyPon Lis 13 2017, 15:34

Nowe PWM -> Za mocne

Zaklęcia.
1. Zaklęcia trwają 2 tury. Przez te 2 tury uśmierzysz ból/uleczysz rany rangi D/uleczysz rany rangi C dla kolejnych rang zaklęcia. Rzecz jasna pełny efekt dopiero na koniec drugiej tury. W trakcie rzucania musisz stać nieruchomo i skupiać się na wykonywanej czynności.

2, 3 i 4. 1 osoba. 3 tury. 1 CD na każdym lvlu


Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Narisa


Narisa


Liczba postów : 113
Dołączył/a : 02/11/2017

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyPon Lis 13 2017, 16:00

Dzięki. Poprawione.

Co robimy z PWM:
Cytat :
5. Użytkownik nie ma możliwości używania żadnych zaklęć ofensywnych (zadających obrażenia) z jakiejkolwiek magii podczas istnienia Sanktuarium. Jeżeli złamie tą zasadę sfera się rozpada i nie można jej ponownie utworzyć przez następne 3 tury.
Zostawiamy jak jest czy nakładamy całkowity zakaz nauki zaklęć ofensywnych?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4769-bank-narisy https://ftpm.forumpolish.com/t4685-narisa
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptySro Lis 15 2017, 17:35

PWM: Niech zostanie

Zaklęcia:
1. Na randze D tylko uśmierzysz ból. Na randze C wyleczysz rany D i tak dalej. Ale możemy pomyśleć o nerfie w inną stronę jak ci to nie pasuje
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Narisa


Narisa


Liczba postów : 113
Dołączył/a : 02/11/2017

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyCzw Lis 16 2017, 22:04

Cytat :
Nazwa: Aura Życia
Typ: leczenie
Mag wykorzystując swoje umiejętności uzdrawiania i wypełnia Sanktuarium leczniczą energią. Wnika ona w ciała sprzymierzeńców, stabilizując ich stan (nawet krytyczny), a następnie leczy obrażenia. Zaklęcie działa obszarowo w zasięgu całego Sanktuarium, dzięki czemu rzucający może uleczyć w ten sposób także siebie. Samo leczenie nie jest bolesne, jednak można odczuwać pewien dyskomfort podczas działania zaklęcia, w zależności od posiadanych obrażeń.
W trakcie rzucania zaklęcia należy stać nieruchomo, by móc w pełni skupić się na wykonywanej czynności.
Wymagania: Medyk lvl 1 lub Uzdrowiciel lvl 1

  • Ranga D
    Efekt: Leczy rany maksymalnie rangi D i uśmierza ból. Rany rangi D zostają w pełni wyleczone pod koniec 2 postu.
    Koszt: 5 MM od osoby
    Czas trwania: 2 tury, zaklęcie wymaga istnienia Sanktuarium
    Zasięg: Sanktuarium
    Liczba celów: maksymalnie 2 osoby

A może teraz? Bo jednak to co zaproponowałeś to trochę za słabe. Zmieniłam koszt i liczbę celów.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4769-bank-narisy https://ftpm.forumpolish.com/t4685-narisa
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyNie Lis 19 2017, 16:09

To zróbmy może tak.
1 post - rany rangi D
3 posty - rany rangi C
5 postów - rany rangi B
Max 2 osoby, nie możesz się ruszać, w pierwszym poście płacisz 7MM za osobę, od drugiego koszta spadają do 3MM za osobę. Pasuje? Twoja wersja również jest ok, ale wydaje mi się słabsza od tego co ja ci zaproponowałem, tak więc zdecyduj się, popraw i daj znać. Nie możesz zwiększyć liczby celów w trakcie trwania zaklęcia (tą zasadę dodaj również jeśli zdecydujesz się na swoją wersję)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Narisa


Narisa


Liczba postów : 113
Dołączył/a : 02/11/2017

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyNie Lis 19 2017, 17:34

Okej, poprawiłam. Mam nadzieję, że teraz jest już wszystko tak jak chciałeś ^.^
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4769-bank-narisy https://ftpm.forumpolish.com/t4685-narisa
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa EmptyNie Lis 19 2017, 17:36

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





Narisa Empty
PisanieTemat: Re: Narisa   Narisa Empty

Powrót do góry Go down
 
Narisa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Narisa
» Narisa

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.