-
God Aging - chłopak wychowywany w krainie wilków otrzymał cząstkę bogini, osoby do pewnego stopnia nieśmiertelnej. Zatrzymało to w wielkiej części rozwój fizyczny chłopaka, tym samym uniemożliwiając mu śmierć ze starości. Wątpliwe, żeby jednak i tak jej dożył z racji na swoją profesję.
-
Emotion Detector - chłopak nabył zdolność, którą posiadają prawie wszystkie zwierzęta. Jest w stanie wyczuć czy pobliska osoba ma dobre, czy złe żądze. Nie zawsze to jednak działa, jako że nie jest takim prawdziwym zwierzakiem. Ułatwia mu to jednak rozpoznawanie intencji innych osób.
-
Half-wolf - Jako, że została w nim zaszczepiona oryginalnie wilcza moc, chłopak przejął parę ich cech. Parę z nich odnosi się do jego ciała. Po otrzymaniu tej magii, chłopakowi wyrósł 80 centymetrowy ogon (beż żadnych alternacji) i średniej wielkości uszy, wszystko w kolorze jego włosów. Są to dwie najbardziej widoczne cechy jakie otrzymał. Poza nimi, zęby chłopaka lekko zmieniły formę, bardziej przypominając teraz kły, i wydłużyły się. Do tego paznokcie u rąk i u nóg zostały zamienione na zwykłe pazury, trochę twardsze od paznokci.
-
Petwolf - Zdolność ta pozwala Nev’owi zmienić się w czarno-białego miniwilka z paroma czerwonymi znaczkami, które są tylko efektem stylistycznym. Takiego bardzo mini, o wysokość w kłębie 30cm, a długości 45 cm. Zamiana w tą formę zmniejsza jego maksymalne rezerwy MM o 25% i pozwala na używanie niektórych zaklęć, maksymalnie rangi B. Czas jaki może w niej przebywać jest nieograniczony. Zależy on tylko od chęci chłopaka. Szybkość malucha podczas biegania jest taka sama jaką mógłby osiągnąć w swojej ludzkiej formie.
- Wygląd:
-
Wolf Body - ciała chłopaka zostało nieznacznie i naturalnie wzmocnione w paru aspektach fizycznych, tak by bardziej było pasujące do predatora jakim się stał. Sprinter, Wytrzymałość i Siłacz zwiększone o 0.1 poziomu.
-
Wolf Instincts - naturalnie, chłopak dzięki swojej wilczej magii, ma nieznacznie rozwinięte parę zmysłów niczym wilk. Psi węch i Kocie uszy zwiększone o 0.1 poziomu.
-
Transcendent Negation - zdarzają się istoty boskie, lub takie, które chociaż są im mocno bliskie. I chodzi tu raczej o poziom mocy, porównywalny do bogów, niżeli ich samych. Czasami, takie stworzenia są nietykalne (fizycznie i magicznie) ze względu na ich “status”. Jako, że chłopak ma w sobie cząstkę bogini, jest on w stanie negować ten efekt i zranić takie istoty. Osobiście, Nev wątpi żeby zrobiło to wielką różnicę na tak potężnych istotach, ale lepiej być ubezpieczonym.
-
Simple Growlling - dosłownie, jest to prawie zwyczajny warkot. Zwykli ludzi mogą naśladować zwierzęce odgłosy, niektórzy są nawet tak utalentowani że brzmią prawie jak zwierzęta. Nevah jednak dzięki tej zdolności przebija ich umiejętności, będąc w stanie zawarczeć jak najprawdziwszy wilk alfa. Efekty takiego warczonka? Inne osoby mogą odczuć strach i będą czuły się, jakby był kimś on wyższym niż oni. Tak jak to jest w wilczych stadach. Oczywiście, na niektórych to po prostu nie zadziała.
-
Spirit Eyes - jest to dość prosta umiejętność. Chłopak dzięki panowaniem nad duszami i ich energią, jest w stanie widzieć duchy jakie poruszają się po świecie. Wielkim minusem tej zdolności jest to, że ktoś w ten sposób może spróbować go zaatakować, a owej PWM’ki nie da się wyłączyć. Duchy widzi się wyraźnie do 5m, ponad to do 20m są rozmazane. Im dalej tym bardziej rozmazane. Po 20m już ich nie widać.
-
Magic Concealment - dość przydatna technika do zabawy w chowanego. Tym samym infiltracji, misji polegających na cichym zabójstwie i tym podobne. Jako, że moc magiczna rezyduje raczej w duszy, niżeli w ciele, to chłopak jest w stanie ją ukryć, razem ze swoją duszą. Dzięki temu tylko osoby wyspecjalizowane w wykrywaniu form życia lub istot z magią, są w stanie go wykryć. Trwa to chwilę i wymaga 2 postów przerwy.
-
Spirit Detection - technika podobna do Magic Concealment, jednocześnie będąca jej przeciwieństwem. Chłopak skupiając się jest w stanie wykryć wszelkie formy życiowe i magiczne, tak długo jak nie ukrywają się pod jakimś zaklęciem, w obrębie 10 metrów od niego. Chłopak jest w stanie określić dzięki temu, czy ktoś jest magiem czy nie, ale nie ma możliwości sprawdzenia ich mocy, oraz tego czy ich zdolności są uśpione.
-
Soul Trail - dosłownie, chłopak jest w stanie zobaczyć ślady, który zostawiają wędrujące po świecie dusze. Dzięki temu, widząc jakiegoś trupa, byłby w stanie znaleźć duszę tej konkretnej osoby idąc “szlakiem”, który jest po prostu błękitną smugą widoczną tylko przez niego. W tym samym czasie, można się skupić tylko na jednym szlaku, przez co reszta staje się niewidoczna. Chłopak może też użyć tej umiejętności w otwartym terenie, w miejscu gdzie ktoś zginął. W takim wypadku, musi jednak wiedzieć czy ktoś tam zginął i parę cech tej osoby. Niezależnie, czy są to cechy charakteru czy wyglądu. W końcu ciało mogło zostać zniszczone lub przetransportowane. Widoczne są ślady mające maksymalnie pół godziny.
-
Spiritual Aura - jest to zdolność, odpowiedzialna za manipulację aurą duchową, która jest wytwarzana non stop. Chłopak jest w stanie zwiększyć jej intensywność, przez co staje się widoczna gołym okiem. Ma ona niebieski kolor i zależnie od jego emocji przybiera inną formę. Przykładowo, jak chłopak jest spokojny, to taka jest też jego aura i wygląda jak zwykła otoczka wokół jego ciała, a gdy jest zdenerwowany, to może bardziej przypominać huragan. Wywołuje ona też lekki nacisk na przeciwniku, bo czuje on po prostu więcej mocy od Nevah’a, chociaż nie oznacza to że jest on znaczny. Oczywiście, tak naprawdę jego moc ani mana nie rośnie. Po prostu staje się bardziej widoczna.
-
Wolf Ferocity - wilki są pewnie jednymi z bardziej upartych zwierząt. Przez to, rany jakie otrzymują nie dekoncentrują ich w walce. W przypadku chłopaka jest to samo. Te pomniejsze rany nie odbierają znacznie jego koncentracji w walce.
-
Wolf Pheromones - zdolność, której chłopak czasami nie chciałby posiadać. Jest ona odpowiedzialna za zwiększenie cech, które czynią wilka alfą. Nevah uważa, że jest to sprawka zmutowanych feromonów, jednak nie zna się na tym na tyle by być tego pewnym. Osoby wokół są w stanie łatwiej mu zaufać, powierzyć władzę, chcą się go słuchać a czasami powoduje to że mają na niego chrapkę bardziej niż powinni. To ostatnie szczególnie go boli. Efekt ten nie jest 100%, na niektórych w ogóle nie działa i nigdy nie zadziała. Jest to losowe, ale zdecydowane już od urodzenia. Zdolność też nie działa na osoby, które wiedzą iż na ich myśli wpływają te feromony, oraz na te które mają mocne podstawy by to podejrzewać. MG decyduje kto ulegnie a kto nie i w jakim stopniu. Odpowiednie umiejki u graczy i NPC osłabiają to (np. kontrola ciał lub odporność na iluzje).
-
Wolf Fighting Style - jak wiadomo, wilczy chłopak zdobył ogon, pazury i kły. Oczywiście, ma on też możliwość walki nimi, jednak czy jest to mądre to inna sprawa. Nie mniej jednak, walka nimi jest możliwa i umiejętność walki nimi, jest zaliczana jako walka wręcz.
-
Xana Spirit - wraz z magią, dusza Xany została przywiązana do chłopaka. Nie chodzi tu oto, że ma on dwie dusze w jednym ciele, tylko o to że Xana jest w pewnym sensie do niego przywiązania. Mówiąc w skrócie, jest jak na smyczy. Tyle, że jest z własnej woli. Nie ma ona jednak ciała, jest tylko duchem i jedyne co w tym momencie może to dotrzymywanie mu towarzystwa. Czasami zauważy coś innego od niego, podzieli się swoimi poglądami i tym podobne. Xana może przyjmować różne formy, jednak nadal będzie tylko eterycznym bytem. Może ukazać mu się w swojej wilczej formie, pół wilczej i w ogóle nie pokazywać. Wtedy byłaby tylko głosem w jego głowie. Jest ona widoczna dla niego, i dla osób widzących dusze. Jak ktoś się na tym zna, to zerwie więź. Jednak nic straconego! Jak duch zechce może ją odnowić. Xana również jako duch może zostać złapana w specjalną pułapkę itp. Natomiast jej wypędzenie z tego świata jest bardzo trudne. Wymaga mocy minimum poziomu świętego maga i znaniu się na wyganianiu duchów. Jeśli chłopak stanie się potężniejszy niż Xana zanim obdarzyła go mocą, trudność ta wzrośnie jeszcze bardziej.
- Wygląd: