Rodzaj Magii:
Szermierz- magia pozwalająca w pełni wykorzystywać potencjał wszelkiego rodzaju katan czy też mieczy oraz zezwalająca użytkownikowi na złamanie pewnych barier fizycznych jak np. zwiększenie szybkości, siły, etc.
Pasywne Właściwości Magii:
Wzmocnienie miecza- broń jest trochę ostrzejsza a zadawane nią cięcia i ciosy są silniejsze. Niewiele, ale jednak trochę.
Latarka- ostrze zasilone nawet najmniejszą ilością mocy magicznej może świecić, jeżeli użytkownik sobie tego zażyczy, dzięki czemu może pełnić rolę słabej latarki. Maksymalny obszar oświetlony to około metr dookoła użytkownila.
Zmiana ciężaru- a przynajmniej pozorna. Walka a w szczególności stałe trzymanie broni męczy Jina mniej niż innych. Nieznacznie, ale zawsze coś.
Poprawione statystyki- lekko silniejszy, szybszy, zręczniejszy i wytrzymały. A wszystko przez trening magiczny oraz fizyczny. Nie jest to jakaś mocna poprawa, jednak lekko odczuwalna przez maga.
Zaklęcia:
Ranga D:
Sztuka umysłu: Radar - czarodziej tworzy pod stopami magiczny okrąg o delikatnym, zielonym świetle, który po chwili znika. Oczywiście zaklęcie nie polega na tym efekcie wizualnym a na jak sama nazwa wskazuje: radarze. W sen sposób wytwarza się niewidzialna kula, która jest przyklejona do czarodzieja. Co pół tury rozszerza się ona do maksymalnych rozmiarów równych promieniowi pięciu metrów ujawniając wszystkich wrogów w jej zasięgu. Potem wraca do swoich rozmiarów ujawniając ich ponownie. Cały proces trwa zatem turę. W połowie powiększenie, pod koniec zmniejszenie. Działa przez dwie tury. Nie ujawni wrogów ukrytych za pomocą zaklęć rangi C w górę.
Sztuka umysłu: Niszczyciel - Jin wyciąga katanę z pochwy a następnie ją "strzepuje" na bok, jakby chciał zrzucić z niej np. krew. Tworzy w ten sposób silny podmuch wiatru za sobą, który jednak mimo wszystko nie zrobi NIC! Jest to efekt wizualny, który ma tylko zastraszyć wroga i uświadomić mu jaką siłą włada szermierz. No może gdyby ktoś stał za nim to jakiś piasek wpadłby mu do noska i zmusił do kichnięcia ale poza tym to raczej... nic!
Sztuka ciała: Skoczek - czarodziej zbiera moc magiczną w stopach po czym wyskakuje. Patrzcie! Czy to samolot? Nie, to ptak! Nie, czy to superman!? Głupcy, to Jin! O tak! Szermierz wyskakuje jednorazowo nawet do wysokości sześciu metrów!
Ranga C:
Sztuka ciała: Siłacz - siła czarodzieja rośnie stopniowo przez okres trzech tur. W pierwszej turze jest to delikatne zwiększenie, jednak odczuwalne. Jakieś 20%. W drugiej turze osiąga szczyt i sięga nawet 60%. W trzeciej natomiast ponownie spada do 30%. Dzięki zaklęciu może on wykonać silniejszy cios, przebić się przez blok, który był za silny czy po prostu mocniej kopnąć kogoś, kto go zirytował.
Ranga B:
Ranga A: