I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Temat: Zaklęcia Kinga Asthora Sob Lip 01 2017, 21:40
Rodzaj Magii:
Spoiler:
Magia metamorficznego ciała - Jest to moc, która pozwala użytkownikowi na zwiększenie na stałe zdolności swojego ciała przez połączenie ich z artefaktami lub magicznymi kryształami Zerefa. Połączenie może być zainicjowane w dowolnym momencie, ale do skutku dochodzi po misji/fabule/eventcie w odpowiednim miejscu z przyrządami do modyfikacji demonów, które kiedyś znajdowało się na wyposażeniu Tartarosa. W wyniku połączenia zmianie może ulec wygląd samego użytkownika magii [np. przez wyrośnięcie skrzydeł], ale nie jest to warunek konieczny. Ewolucja ciała może być pasywna jak zwiększenie rozmiarów, wyrośnięcie pazurów, zwiększenie na stałe szybkości itd, jak również aktywna jak możliwość wyrzucenia kuli ognia, albo zamrożenia przeciwnika. Więcej zasad dotyczących połączeń znajduje się w opisie PWM.
PWM
Spoiler:
1. Ewolucja - Najważniejsza zdolność tej magii. Do wykonania jej potrzebny jest kryształ Zerefa lub magiczny artefakt. W wyniku połączenia może dojść do zmiany wyglądu postaci. Jeśli przykładowo mieliśmy przedmiot w wyniku, którego nasza postać mogła latać to po połączeniu postaci mogą wyrosnąć na stałe skrzydła. Jeśli połączy się z przedmiotem, który dawał wytrzymalość kolor skóry może zmienić się na nieco ciemniejszy. Zmiana wyglądu nie może spowodować niepełnosprawności [np. głowa 10 razy większa od reszty ciała]. Przy łączeniu spala się używany przedmiot wnikając w nas na stałe. Ewolucji można użyć w każdej chwili, ale jej efekt będzie miał skutek dopiero po misji/walce/fabule/eventcie, gdyż dokończony może zostać tylko na sterowcy GH w specjalnych labolatoriach odziedziczonych po Tartarosie.
Pochłaniając przedmiot konkretnej rangi, do ewolucji płaci się połowę PD jak za zaklęcie danej rangi(zaokrąglane w górę) i uzyskuje ulepszenie tej konkretnej rangi. Korzystając z przedmiotu o niższej randze i chcąc uzyskać ulepszenie o wyższej randze, płaci się podstawowy koszt zaklęcia danej rangi + połowę kosztów wszystkich rang po drodze. Ulepszając zaś silniejszym przedmiotem i osiągając niższy poziom ulepszenia, od polowy kosztu zaklęcia odpowiadającego sile przedmiotowi, odejmuje się połowę kosztów zaklęć na drodze do wymarzonego ulepszenia.
Na przykładach a) Poświęcony miecz rangi A i zapłacone 20 PD za ewolucje A b) Poświęcony miecz rangi D i chce się ewolucje A, płaci się więc 40 PD + 5PD(Połowa za C) + 10 PD(Połowa za B) czyli łącznie 55PD c) Poświęcony miecz rangi A i chcę ewolucje D, płacę więc 20 PD - 10 PD(Połowa za B) - 5 PD(Połowa za C) = 5 PD
Dokładne zasady ustalone są przez MG/technicznego, który prowadzi daną postać. Każde ulepszenie zapisywane są jak zaklęcia, tyle, że są ewolucjami, nowymi normami i nie pobierają żadnej magicznej mocy. Ewolucje dzielą się na pasywne, czyli takie, które działają cały czas po użyciu jak możliwość latania po pojawieniu się skrzydeł, stałe zwiększenie szybkości, wytrzymałości, zwiększona odporność na zaklęcia ognia oraz aktywne które działają jednorazowo lub przez określony czas jak latanie przez trzy posty, użycie kuli ognia, oślepienie wroga. Druga grupa zwykle posiada określony czas do ponownego użycia, ponieważ nie pobiera MM. Zawsze ewolucja ma dużo wspólnego z użytym przedmiotem. Generalnie zasada wygląda tak, że przy ewolucjach, które są aktywne CD zostaje zwiększony o około D->1 post, C->2 posty, B->3 posty. A->4 posty, S->5 postów, SS->6 postów. Szczegóły oczywiście ustalane są przez technicznego/MG. Czyli przykładowo jeśli mogliśmy używać przedmiotem kuli ognia za 20MM na randze B bez żadnego CD wzrasta on do użycia raz na 3 posty, ale bez kosztu MM.
Przykłady to: A) Katalizator: przedmiot magiczny, który powoduje, że za 20MM używamy kuli ognia rangi B [przedmiot rangi B] oraz 10PD -> Ewolucja aktywna rangi B. Możemy raz na trzy posty użyć kuli ognia rangi B. B) Katalizator: przedmiot magiczny jednokrotnego użytku, który zwiększa naszą siłę o 100% na czas 3 postów [ranga C] + 10PD -> Ewolucja aktywna rangi C. Zwiększa siłę postaci po aktywacji na czas 2 postów o 50%. Potem 3 posty CD. C) Katalizator: przedmiot magiczny, który powoduje, że rany nim zadane nie leczą się za pomocą magii [ranga C], użyte 50PD -> Ewolucja pasywna rangi A. Rany zadane przez postać nie mogą zostać uleczone za pomocą magii.
Nowe ewolucje jak wspomniałem ustalane są przez MG/Technicznego, ale to gracz wybiera rangę ewolucji oraz czy ma być to ewolucja aktywna czy pasywna. Wiadomo, że w rozwój ewolucji pasywnej wliczone zostaje to, że działa cały czas, a nie jeden post raz na pięć postów czyli pięć razy dłużej działające i pięć razy silniejsze. Ewolucje też powinny być powiązane z wcześniejszą zdolnością magiczną przedmiotu.
Przedmiotów rangi S i S+ jako katalizatorów można używać adekwatnie do rangi rozwoju postaci.
2. Każda ewolucja jest jakby nową normą, standardem, elementem ciała, rasy. Nie jest żadnym buffem, magia czy zaklęciem. W efekcie tego umiejętności, które zwiększały siłę zaklęć ofensywnych, buffów nie odnoszą tutaj rezultatów. Z drugiej jednak strony postać może przyjąć nieograniczoną ilość pasywnych wzmocnień oraz aktywnych, które zwiększają jej zdolności fizyczne, gdyż nie są to buffy. Oczywiście wzmocnienia sojuszników są zaklęciami i tutaj mamy standardowe limity. Ciężej również cofnąć taką ewolucję, możliwe jest to tylko wysokiej rangi specyficznymi zaklęciami. Wiadomo jeśli postaci wyrosną skrzydła nie usunie się ich wyłączając magię, ale cofając rozwój postaci o pięć lat. Owszem.
3. Przedmioty magiczne jednorazowego użytku magicznego, które mogą być wykorzystywane do ewolucji kosztują około: -ranga PWM -1.000, D-10.000, C-20.000, B-30.000, A-40.000, S-50.000, SS-60.000. Istnieją też tak zwana kryształy Zerefa, magiczne artefakty, które mogą zostać wykorzystane jedynie do ewolucji Kinga Asthora i kosztują o 10-20% mniej niż w/w przedmioty. Oczywiście ceny są całkowicie orientacyjne i mogą nieco różnić się w zależności od sytuacji handlowej.
4. Cofnięcie ewolucji - Zawsze istnieje możliwość cofnięcia ewolucji, która z jakiś powodów okazała się nieopłacalna. Przy cofnięciu ewolucji przedmiot i połowa kosztów PD ewolucji przepada. Czas na cofnięcie ewolucji wynosi realny miesiąc.
5. Brak możliwosci nauki innych magii oraz klątw - Po prostu się nie da. Mamy tą jedną klątwe i to wszystko.
6. Brak możliwości innej nauki - Postać generalnie nie może uczyć się nowych mocy tak sama z siebie bez ewolucji. Wyjątkiem może być fabuła, gdzie owe zaklęcie można otrzymać.
7. Nie posiada cech płciowych - Bo jest demonem Zerefa.
8. Wieczna młodość - Jest demonem Zerefa, nie starzeje się. Bo jak?
9. Wchłonięcie Sacred Relictu - Sacred Relict jest przedmiotem, który posiada fizyczna formę. Ewolucja z wykorzystaniem Sacred Relictu wykorzystuje ten przedmiot, nie pobiera dodatkowych PD. Efekt tego jest taki, że zamiast przedmiotu, który posiada fizyczną formę z jego właściwości możemy korzystać naturalnie przez aktywacje. Oczywiście nie wzmacnia to w żaden sposób efektów SR. Po prostu nie mamy przedmiotu, który posiada fizyczną formę, ale po zapłaceniu standardowych kosztów mamy jego błogosławieństwa.
10. Określenie rangi - King potrafi rozpoznawać magiczne przedmioty oraz ich rangę dzięki, czemu może dokonać ewolucji. Dotykając przez chwilę przedmiot poza walką przez cały post potrafi zidentyfikować czy jest to magiczny przedmiot oraz rozpoznać rangę przedmiotu, aby odpowiednio dobrać PD do kolejnej ewolucji. PWM nie pozwala jednak w żaden sposób określić właściwości przedmiotu itd., jedynie niezbędne informacje czyli to czy jest to magiczny przedmiot oraz jego rangę. Nie działa w trakcie walki z przeciwnikiem, a określenie rangi i wchłonięcie przedmiotu nie przyśpiesza ewolucji, nadal jest to czasochłonny proces w odpowiedniej maszynie, który ma miejsce jako część fabuły. Istnieje drobne ryzyko złej oceny rangi przedmiotu, ale jest ono naprawdę niewielkie. Przed określeniem rangi potrzebna jest zgoda MG oraz konsultacja z moderatorem sklepu magicznego.
Zaklęcia: Ranga D:
Spoiler:
???(D) - Zaklęcie to sprawia że w dłoni Kinga pojawia się magiczny kotlet schabowy. Jeśli King zje całego kotleta, przez 2 posty nie odczuwa zmęczenia, która aktualnie go atakuje, tak długo jak nie jest to zmęczenie wywołane za pomocą zaklęcia, lub jakiejś nadnaturalnej zdolności.
Ranga C:
Spoiler:
Third Eye (C) - Gdy to zaklęcie jest aktywne, wszelkie inne zdolności(a więc i mutacje) Asthora, posiadają zwiększony zasięg lub obszar działania o 20%. Zaklęcie prezentuje się jako oko na czole Kinga. Jest całe czerwone poza czarną, gadzią źrenicą i poza magicznymi zdolnościami posiada normalne właściwości oczu Kinga. Działa 3 posty.
Ostatnio zmieniony przez King Asthor dnia Czw Lis 02 2017, 09:11, w całości zmieniany 6 razy
Chciałbym zaproponować sobie takie PWM, które w sumie wydaje się niezbędne w mocy Kinga, a przy tworzeniu po prostu o nim zapomniałem.
Spoiler:
Określenie rangi - King potrafi rozpoznawać magiczne przedmioty dzięki, którym może dokonać ewolucji oraz określać ich rangę. Dotykając przez chwilę przedmiot poza walką potrafi zidentyfikować czy jest to magiczny przedmiot, a następnie rozpoznać rangę przedmiotu, aby odpowiednio dobrać PD do kolejnej ewolucji. PWM nie pozwala jednak w żaden sposób określić właściwości przedmiotu itd., jedynie niezbędne informacje czyli to czy jest to magiczny przedmiot oraz jego rangę. Nie działa w trakcie walki z przeciwnikiem.
W sumie oczywiste, stosowałem na fabule nawet nie mając tej umiejki, dopiero teraz zdałem sobie sprawę z tego, ze fajnie byłoby mieć takową umiejętność.
Potrzebujesz pełnego postu skupienia i żeby tego użyć musisz mieć zgodę MG aktualnie prowadzącego ci fabułę/nie być na fabule. Chodzi po prostu o to że powinno być podobnie czasochłonne co do tego co zrobiłeś na sterowcu. Ranga przedmiotu jest "względnie-płynna". Prościej mówiąc jeśli określisz że to ranga A, jest mała szansa że to ranga B lub S. Jednak przedmioty magiczne to nie są zaklęcia i nie mają rang. Więc również istnieje margines błędu. Przed określeniem rangi przedmiotu konsultacja z moderatorem sklepu magicznego(Ja, Tora). To my przydzielamy rangę itemowi.
Generalnie ja dalej i tak mogę z przedmiotami łączyć się tylko na sterowcu - potrzebuję tego przedmiotu, na misji mogę go wchłonąć, ale efekt będzie po napisaniu postu w siedzibie GH, nie chcę z tego rezygnować, chcę to zachować, bo cenię sobie takie rozwiązanie. Reszta jak dla mnie okej. Pytanie -> Ja mam się zatroszczyć, aby moderator sklepu wycenił mi rangę przedmiotu czy troszczy się o to MG? Poprawiona wersja:
Spoiler:
Określenie rangi - King potrafi rozpoznawać magiczne przedmioty oraz ich rangę dzięki, czemu może dokonać ewolucji. Dotykając przez chwilę przedmiot poza walką przez cały post potrafi zidentyfikować czy jest to magiczny przedmiot oraz rozpoznać rangę przedmiotu, aby odpowiednio dobrać PD do kolejnej ewolucji. PWM nie pozwala jednak w żaden sposób określić właściwości przedmiotu itd., jedynie niezbędne informacje czyli to czy jest to magiczny przedmiot oraz jego rangę. Nie działa w trakcie walki z przeciwnikiem, a określenie rangi i wchłonięcie przedmiotu nie przyśpiesza ewolucji, nadal jest to czasochłonny proces w odpowiedniej maszynie, który ma miejsce jako część fabuły. Istnieje drobne ryzyko złej oceny rangi przedmiotu, ale jest ono naprawdę niewielkie. Przed określeniem rangi potrzebna jest zgoda MG oraz konsultacja z moderatorem sklepu magicznego.
Pytanie teoretyczne. Co się stanie jeśli przedmiot określę na rangę A, a będzie to ranga B lub ranga S, a ja wchłonę przedmiot poświęcając załóżmy 20PD?
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Zaklęcia Kinga Asthora Sob Lip 08 2017, 12:42
Będziesz mógł zmienić ilość poświęcanego PD by - wciąż - osiągnąć to samo co chciałeś. Nie będziesz tutaj nic stratny, to ma działać raczej na zasadzie -> W nagrodę są 3 magiczne przedmioty, ty masz wybrać jeden. I wtedy możesz się pomylić w ocenie. Ewoluując nawet jak pomylisz się w ocenie, pozwolę ci odpowiednio zmodyfikować wydawane PD żebyś wciąż osiągnął to co chciałeś.
Temat: Re: Zaklęcia Kinga Asthora Nie Sie 20 2017, 09:44
Prosiłbym o wymianę w kociołku zaklęcia rangi C:
Spoiler:
??? - Zaklęcie to przywołuje do dłoni Kinga miecz stworzony z "utwardzonego" światła. Nie zadaje on jednak ran ciętych a niczym laser, przepala to z czym się zetknie. Materie organiczną tnie z siłą normalnego miecza, czyli nie jest od miecza ani ostrzejszy ani lepiej tnący. Co do twardszych materiałów jak metal, czy kamień, zrobi to lepiej i szybciej niż zwykły miecz, jednak trochę mu to zajmuje, dlatego wymiana ciosów nie zniszczy wrogiego miecza ale już jakoś 1,5 posta nieustającego kontaktu może miecz przepalić. Dodatkowo miecz ten jest poręczny, lekki i nie rani samego Kinga. Jednak jest dość mało wytrzymały i nie poleca się blokowania nim. Znika po 3 postach
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Zaklęcia Kinga Asthora Nie Sie 20 2017, 15:45
Third Eye (C) - Gdy to zaklęcie jest aktywne, wszelkie inne zdolności(a więc i mutacje) Asthora, posiadają zwiększony zasięg lub obszar działania o 20%. Zaklęcie prezentuje się jako oko na czole Kinga. Jest całe czerwone poza czarną, gadzią źrenicą i poza magicznymi zdolnościami posiada normalne właściwości oczu Kinga.
Puszek
Liczba postów : 744
Dołączył/a : 10/03/2017
Temat: Re: Zaklęcia Kinga Asthora Nie Sie 20 2017, 15:47
Szybkie pytanie -> jest jakiś czas trwania zaklęcia ; 3? Czy działa dopóki nie postanowię go wyłączyć, bo nie jest to sprecyzowane w sumie ; ]?
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Zaklęcia Kinga Asthora Nie Sie 20 2017, 15:48
Hmm generalnie myślałem o PWM, które nieco rozbudowałoby zdolności bojowe Kinga będzie to jednak nieco skomplikowane i pewnie będzie w tej kwestii trochę dyskusji, więc to co tutaj wrzucam to wersja alfa, zapewne do dłuższej dyskusji. Samo PWM, jako że uważam je bardziej za rozbudowanie w pewnym sensie magii, chociaż z drugiej strony zgodne z jej opisem i ideą proponowałbym wycenić nie na 1PD, a na powiedzmy 50PD, przejście odpowiedniego treningu pod okiem MG, albo obie te rzeczy. To moja sugestia, gdyż 1PD to definitywnie za mało na coś takiego. Jeśli chodzi o ogólne założenie: Do tej pory King potrafił wchłaniać tylko przedmioty magiczne, ale czy to tak naprawdę jedyne źródło z jakiej można czerpać moc do ewolucji demona Zerefa? Z pewnością nie! Może ich być więcej, o ile zawierają jakiś sens. Jako takie źródło widziałbym również innych magów. Skoro magiczne przedmioty może pochłaniać i ewoluować to teoretycznie możliwe jest też wykorzystanie do tego maga, a w szczególności jego ciała, może martwego ciała? W sumie ciało maga to przedmiot, w sumie posiada magiczną moc, więc ... dlaczego nie? Logika pozostaje zachowana. Koszt nauki takiej sztuczki oczywiście powinien odpowiednio kosztować moim zdaniem, 50PD lub trening z MG wydaje się słuszny. Oczywiście zgadzam się również, że powinno mieć to swoje ograniczenia. Ale od początku...
1. Sposób aktywacji - Widziałbym to jako wchłonięcie ciała nieprzytomnego lub martwego maga (W ciągu maksymalnie godziny, aby nie kopać zwłok xd). Efekty dopiero na sterowcu GH po odpowiednim poście transformacji. 2. Efekty - Możliwość wchłonięcia części mocy maga. Widziałbym to jako zdobycie jego mocy oraz możliwości jej normalnego opisanego w encyklopedii rozwoju (np. magia ziemi i zaklęcia tej magii), zaklęć z 25% szansą na sukces (na każde zaklęcie rzut kością czy przechodzi na Kinga), oraz 25% szansy na rozwój umiejętności ( na każdą posiadaną przez wchłanianego maga umiejętność) oraz ilość MM w ilości od 0-50%. Co do zaklęć mam dylemat czy traktować to jako nowe zaklęcia magiczne za MM/PK czy przerabiać je na wersje ewolucji Kinga. Tutaj fajnie byłoby dostać wskazówkę. 3. Ograniczenia - Wiem, że w ten sposób zdobywać magię mógłby być przypał. Poza kosztem tej PWM, o którym już wspomniałem sugerowałbym CD w postaci pół roku. Czyli jedno takie wchłonięcie na pół kalendarzowego roku. Zastanawiam się czy jako wymaganie nie dać posiadanie rangi S postaci oraz większa liczbę ewolucji z przedmiotami, ale to już fajnie jakby techniczny się wypowiedział, co o tym myśli. Poza tym ciągle jest punkt, który zakazuje mi posiadania nowych magii na standardowych zasadach, które są w encyklopedii. Dlatego myślę o próbie dokonania tego ewolucjami. Chyba nie najgorszy pomysł.
Jak widać jest trochę tych, ale i niepewności, dlatego rzucam pomysł, opisuję go i czekam na opinie sprawdzającego. Potem ubiorę to w słowa jeśli będzie wstępna zgoda
Opis magii - "Jest to moc, która pozwala użytkownikowi na zwiększenie na stałe zdolności swojego ciała przez połączenie ich z artefaktami lub magicznymi kryształami Zerefa."
Więc na moje, pochłanianie jeszcze magów to boost do magii. Bardzo silny swoją drogą. Musiałbyś przejść super trudną misję za którą dostałbyś TYLKO TO, by to faktycznie mieć. Co do samych efektów, to jednak dostawanie magii odpada. Dlatego masz taką magię jaką masz, że nie możesz uczyć się nowych magii. Tyle. Byłbym za tym, że po pochłonięciu maga, MT rzuca k10 na każde PWM, przy 10, dostajesz daną PWMkę. A następnie rzuca K6 na każde zaklęcie i przy 6 te zaklęcia stają się twoje. Możesz to robić na nieprzytomnych magach, ale ich to nie zabija. Zwyczajnie odbiera im magię, całą, nawet jeśli ty zaabsorbujesz tylko część. Rzecz jasna do zrobienia na sterowcu, jak reszta twoich ewolucji. MM nie wchłoniesz. No i z każdym wchłoniętym magiem, wciąż jakoś zmienia się twoje ciało. Możesz dostać też jakieś wspomnienia, lub nieco zmienić ci się charakter, więc to niebezpieczne. Ciała musiałyby być świeże jak powiedziałeś i CD trzech miesięcy.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.