Liczba postów : 183
Dołączył/a : 15/02/2013
Skąd : Poznań/Pobiedziska
| Temat: Księga dusz Craiga Pią Cze 23 2017, 19:12 | |
| Umiejętności:
- Zapasy Magiczne I
- Wytrzymałość I
- Walka Wręcz I
- Szermierz I
Umiejętności fabularne:
- Półświatek należy do mnie - Craig wychował się w złodziejskim półświatku, wie, jak dogadać się na czarnym rynku, wie, gdzie może teoretycznie znaleźć złodziejskie ugrupowania i zwraca uwagę na podejrzane, z uwagi złodziejskich zdolności, skrytki.
- Wytrych - Ojciec nauczył Craiga, jak używa się owego przedmiotu, więc z nieskomplikowanymi zamkami potrafi sobie poradzić bez trudu
- Urok badboya - cóż, Craig jest całkiem przystojny i wysportowany, a jego wrodzona zadziorność sprawia, że dziewczyny i kobiety się za nim oglądają. Łatwiej mu się dogadać i wyciągnąć informację od płci przeciwnej
Ekwipunek:
- 5.000
Rodzaj Magii: Demon Soul Take Over - Magia Przejęcia. Ta szczególna forma magii pozwala Craigowi na przejęcie mocy i formy różnych demonów. Demony te posiadają specjalne zdolności i cechy, od możliwości latania, poprzez zwiększoną wytrzymałość, aż po różnego rodzaju zaklęcia czy zdolności. Pasywne Właściwości Magii
- Demoniczne płomienie - Craig, zmienia część swojego ciała (np. rękę) w demoniczną i przyzywa niebieskie, zimne "kulki" płomieni. Ogień ten nie jest w stanie wyrządzić żadnej krzywdy, nie oślepia, a jedyne co robi, to oświetla przestrzeń wokół Craiga. Zmieniona część ciała nie zyskuje żadnych profitów, jak zwiększona wytrzymałość itp., o tak, jak gdyby był to efekt wizualny. Oświetlają teren do 1m.
- Oko demona - za pomocą tej właściwości, Craig zmienia jedno swoje oko w oko demona i dzięki temu potrafi dostrzec w przybliżeniu ingerencję innych demonów lub ich magii w otaczającą go rzeczywistość i środowisko. Zmienione oko jarzy się błękitnym ognikiem. Kiedy dostrzeże, że demon istotnie był tu obecny, może poświęcić 5MM i skupić się na tym, co dokładnie demon tutaj robił. (5 MM na post, jeśli używa tego oka dłużej).
- Częściowe przejęcie - Nie jest wymagane, by całkowicie przejąć demona. Możliwe jest przyswojenie go w konkretnej części ciała.
- Połączenie - za pomocą tej właściwości, Craig jest w stanie użyć kilku przejęć jednocześnie, jednak przejęcia te nie mogą na siebie "nachodzić", a możliwość używania właściwości przejęć jest ograniczona do części ciała, która przyswoiła demona. Zaklęcia pokazują zależność między częściowymi przyswojeniami, polega to na tym, że jedna umiejętność może wyłączyć drugą.
- Odesłanie - dzięki tej umiejętności, Craig potrafi w każdej chwili "zdjąć" częściowo lub w całości swoje przejęcie.
- Demon Soul Take Over - przejęcie przejęciem, ale dusze też trzeba jakoś pozyskiwać. Craig, pozostawiając swoje ciało całkowicie bezbronne jest w stanie przeniknąć do nie-świata, gdzie bytują demony i zmuszając któregoś do walki, i oczywiście wygrywając ją, pozyskuje jego duszę. Jeśli przegra, pozostaje nieprzytomny przez kilka godzin po walce. Jeśli spotka demona w prawdziwym świecie, również może z nim walczyć, a za wygraną pozyska jego duszę. Duszę demona można spróbować pozyskać, czytając bądź słuchając szczegółowe ich opisy. Pomagają przy tym obrazy. Po uzyskaniu duszy, samemu można stworzyć zaklęcie, płacąc za nie PD normalnie jak przy szkoleniu zaklęcia, ale zgodnie z wytycznymi, które określił MG. Wytyczne MG dotyczą zdolności demona (jego żywiołu itp.)
- Spis duszy posiadanych:
-Baal -Amon -Zepar -Agares -Dantalion Dusze po zdobyciu chowają się do jego "bestiariusza" i czekają, by nauczyć się przejęcia owego demona. Bez wykupienia zaklęcia, można przemienić się w niego tylko dla efektu wizualnego.
- Znikające ubrania - kiedy Craig zmienia się w demona, naturalnie zmienia się jego fizyczna postura, czy to rośnie, czy się zmniejsza. Po powrocie do swojej ludzkiej postaci, chłopak nadal ma na sobie swoje ubrania sprzed przemiany, przez co jest pewien, że nie będzie świecił golizną
- Ekwipunek - kiedy Craig zmienia się w demona, może wybrać, co schowa się razem z ubraniami, a co zostanie razem z nim. Nie można później wybierać co znika i co się pojawia. Trzeba ustalić przed przemianą. Można ponownie wybrać, jeśli między przemianami na chwilę znowu zmieni się w człowieka.
Zaklęcia:
- (C) Take Over: Zepar - pomniejszy demon wiatru. Domeną tego demona jest kontrolowanie wiatru i szeroko pojmowanych jego właściwości. Trwa 3 posty. Oko Zepara daję możliwość używania Podmuchu (do częściowego przywołania).
- Postura - Craig, przejmując duszę Zepara, zmienia się w małego karzełka, wysokości 70 cm i wadze 15 kg. Jego kości w środku są puste, przez co z łatwością unosi się na wietrze. Ma szpiczaste uszy i trzecie oko na czole, dodatkowo wyrastają z niego dwa niewielkie różki. Z pleców Craiga wyrastają niewielkie skrzydła.
- Zwinność Zepara - umiejętnością Zepara jest latanie. Dzięki temu przejęciu jest bardzo zwinny (wzmocnienie o buff D), ale jego wytrzymałość obniżona jest o debuff rangi D. Za to lata z szybkością sprintera wzmocnionego o buff D.
- Podmuch - Craig jest w stanie raz na post wywołać lekki podmuch wiatru, który jest w stanie ponieść go w wybranym przez niego kierunku.
(C) Take over: Agares - demon niszczycieli, którego domeną jest niezwykła siła. Trwa 3 posty. Przejęcie częściowe - Craig nie przejmuje całego demona, a tylko jego ramiona. Dzięki temu zaklęciu, dłonie Craiga pokrywa czarna, gruba łuska, a jego ciosy działają z taką siłą, jak wzmocnienie łamaczem kości o 1,5 poziomu. Nie przekroczy 3,5 poziomu. (częściowe przywołanie dotyczy właśnie rąk) (B) Take Over: Dantalion - demon czasu i przestrzeni. Domeną tego demona jest grawitacja, czas i przestrzeń. Trwa 3 posty. (częściowe przywołanie dotyczy oka) Częściowe przejęcie - Craig przejmuje tylko trzecie oko Dantaliona, gdyż przejęcie całości mogłoby zaburzyć grawitację na zbyt dużej przestrzeni, gdyż Dantalion jest dość młodym demonem, który nie opanował jeszcze kontrolowania swojej mocy. Wzmożony wysiłek - W odległości trzech metrów od Craiga trudno się jest poruszać, potrzeba więcej wysiłku by wykonać jakąś czynność, ruchy są wolniejsze i bardziej mozolne. Dzieje się tak za sprawą zwiększonej grawitacji. Debuff 80%. (A) Take Over: Baal - demon gniewu i bohaterów, zwany także Belialem. Domeną tego demona jest kontrolowanie piorunów, elektryczności i szeroko pojmowanych ich właściwości. Trwa 4 posty. Oko Baala daje Blinka. Ręce Baala dają Piorunujące Uderzenie (do częściowego przywołania) Postura - Craig, przejmując duszę Baala, mierzy 215 cm wzrostu plus rogi, waży 110 kg, z czego 10 kg to ciężar samych łusek. Łuski pokrywają całe ciało oprócz twarzy, na czole posiada trzecie oko a także wyrastają z niego rogi. Baal jest koloru czarnego z elementami ciemno żółtymi. Jego oczy są całe czarne z żółtymi tęczówkami. Siłacz wzrasta o 0,5 poziomu, nie przekroczy 3,5 poziomu. Demon Baal był znany z tego, że walczył również wręcz. Walka wręcz wzrasta o 1 poziom, nie przekroczy poziomu 3,5. Błyskawiczna szybkość - przejmując duszę Baal'a, demona piorunów, Craig zyskuje zwiększoną szybkość ataku i poruszania się. Sprinter wzrasta o 0,5 poziomu i Joker wzrasta o 1 poziom, nie przekroczą poziomu 3,5. Piorunujące uderzenie - dłonie Craiga spowijają wiązki elektryczności, każdy jego cios lekko paraliżuje uderzone miejsce (paraliż rangi C). Paraliż zwiększa się, kiedy uderzy się kilka razy w to samo miejsce. Aktywacja 10 MM i za każdy kolejny post 3 MM. Znacznik - Craig raz na post może zostawić na powierzchni niewielki znacznik, wizualnie wyglądający jak malutki piorun, który nie jest w stanie skrzywdzić nikogo. Blink - raz na trzy tury, Craig może zmienić swoje położenie w obrębie pięciu metrów, teleportując się do znacznika. (A) Take Over: Amon - demon surowości. Domeną tego demona jest kontrolowanie ognia i szeroko pojmowanych jego właściwości. Trwa 5 postów. Oko Amona daje Aurę Amona (do przyzwania częściowego). Postura - Craig, przejmując duszę Amona, nie zmienia swojego wzrostu ani wagi. Łuski pokrywają tylko jego ręce od palców do łokci i nogi od stóp do kolan. Na czole posiada trzecie oko. Przejmując duszę Amona, ogień który sam wytwarza staje się jego przyjacielem i nie parzy go. Amon znany był z tego, że w walce często posługiwał się mieczem. Szermierz wzrasta o 2 poziomy, nie przekroczy poziomu 3,5. (Za umiejętność szermierza odpowiadają ręce, dotyczy częściowego przywołania) Miecz Amona - Craig może przyzwać miecz Amona, którym posługiwał się sam demon, by kończyć życie swoich ofiar. Jest to półtoraręczny miecz, o ostrzu długości 120 cm i rękojeści 20 cm. Waga jego to około 2,5 kg. Tylko 1 na raz. (Za przyzwanie miecza odpowiadają ręce, dotyczy częściowego przywołania) Aura Amona - w trakcie trwania przejęcia, Craig emanuje ognistą aurą w promieniu 3 metrów, która w momencie, kiedy ktoś przebywa w jej zasięgu, zadaje obrażenia od poparzenia rangi C na post. Im dłużej przebywa się w otoczeniu Craiga, tym więcej obrażeń się otrzymuje. Aktywacja 10 MM, trwanie w kolejnych postach pobiera 5 MM.
|
|