HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Płomyki




 

Share
 

 Płomyki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Yves


Yves


Liczba postów : 35
Dołączył/a : 09/05/2017
Skąd : Kraków

Płomyki Empty
PisanieTemat: Płomyki   Płomyki EmptySro Cze 21 2017, 10:37

PWM

Mobility: Dust & Ashes Xploit (DAX) - ciało Yves'a zamienia się w mobilny snop iskier. Pod tą postacią może on przenikać przez nieszczelne bariery, zyskując jednocześnie odporność na fizyczne ataki. Magia i magiczne przedmioty to wciąż broń, której ognisty twór musi się obawiać. Powodzenie tej akcji jest zależne od decyzji MG. W przypadku sukcesu, koszt wynosi 4 MM.

Regeneration: What Scars? (Jakie Blizny?) - większość z poważnych ran na ciele Beaumonta, nawet po zaleczeniu, mogłaby zostawiać po sobie ślady w postaci imponujących/makabrycznych/potwornych/szpetnych/fuj blizn, które znaczyłyby powierzchnię skóry chłopaka na resztę jego życia. Magia przeciwdziała temu zjawisku, z czasem 'wypalając' złowieszcze znamiona, pozostawiając skórę gładką i pozbawioną jakichkolwiek pamiątek po cierpieniach. W większości przypadków, po wyleczeniu obrażeń, wystarczy dłuższa drzemka, aby zapomnieć o uciążliwych znamionach.

Enhancement: Heat (Żar) - białko wcale nie musi zawsze ścinać się w temperaturze 42°C. W przypadku organizmu Yves'a, rzadko zdarza się, by nie trawiła go zabójcza dla przeciętnego śmiertelnika gorączka. Dla niego zresztą, jest to zupełnie normalny, zdrowy stan rzeczy. W przypadku ewentualnego wystąpienia u niego choroby, przez ograniczony czas, temperatura ciała chłopaka może sięgać nawet ok. 45°C. Doświadczane poparzenia są odrobinę mniej dotkliwe przez zwiększoną tolerancję na temperatury.

Summon: Giggling (Chichotek) - pocieszny towarzysz Ikara na jego drodze życia. Jest niegroźnym, tulaśnym płomykiem, spokojnie mieszczącym się w dłoni. Nie parzy - emanuje przyjemnym ciepłem. Gdy się pojawia/znika, towarzyszy temu dziecięcy śmiech/pogwizdywanie/wesołe nucenie. Chichotek porozumiewa się za pomocą emotek/obrazków, pojawiających się na jego iskrzącym 'ciałku'. Często daje się głaskać. Może przeciskać się przez nieszczelne przeszkody i oddalać się na odległość do 5 metrów od Beaumonta. Po przekroczeniu tego dystansu, bądź, gdy stanie mu się krzywda, teleportuje się on z powrotem do maga. W ciemnościach może rzucać wątłe światło, pełniąc rolę lichej, niepełnowartościowej pochodni.

Adjustment: Glimmer (Ognik) - w oczach Yves'a mogą pojawić się błyskające ogniki, niekoniecznie jednak wywołane tym, że chłopak akurat promienieje szczęściem. Potrafią one bowiem, w tym przypadku, poprawiać jego widzenie w ciemnościach. Z perspektywy osoby trzeciej wygląda to tak, jakby rzeczywiście w źrenicach Beaumonta zapłonęło drobne ognisko.

Rescue: Flare (Flara) - w obliczu zagrożenia dobrze jest dysponować jakimiś sygnałami. Czy to ostrzegawczymi, czy też oznaczającymi wzywanie pomocy. Beaumont nauczył się posyłać w niebo różnokolorowe wiązki światła, pomagające innym w odnalezieniu go w przypadku rozdzielenia się, zgubienia, czy zdobycia upragnionego przedmiotu w ramach misji. Zaklęcie nie ma zastosowania bojowego, może zostać wymierzone jedynie w górę, nie zadaje obrażeń i nie parzy. Może najwyżej odrobinę nastraszyć, bo podczas wydobywania się wiązki, pojawia się odgłos przytłumionego wystrzału. Możliwe użycie raz na post.

Cover: Fireproof Clothes (Ogniotrwały Ubiór) - zabawy z ogniem mają niekiedy przykre skutki. Poparzenia wywołują często ból, pieczenie, dyskomfort i inne niekoniecznie najbardziej sympatyczne bubu, tudzież auć. Temu jednak ciężko zapobiec, jeżeli władanie ogniem jest dla Ciebie sposobem na zarobek i nieodzowną, pełnoprawną częścią Twojego życia. Czemu jednak możesz przeciwdziałać, to sfajczeniu sobie gaci. Wystarczy odrobina pomyślunku, kilka zaklęć ochronnych, wykorzystanie tajemnych technik obrony m.in. przed samym sobą i voilà. Ogień pochodzący od Yves'a nie niszczy jego ubrań. Ale już w przypadku zwykłych płomieni, bądź obcej magii ognia, lepiej byłoby zachować zwiększoną ostrożność.

Creation: Spark (Iskra) - po pstryknięciu, z dowolnego palca Beaumonta zaczyna wydobywać się płomyk, który można byłoby porównać do tego w zapalniczce. To proste zaklęcie może walnie przysłużyć się do zapalania papierosów, spalania kart pergaminu i innych złowieszczych, bądź niezdrowych czynności. Czy wspominałem o możliwości przypiekania cukrowych pianek? Mniam!

Resistance: Incinerate (Spopielenie) - zaklęcie objawiające się pojawieniem się w organizmie Yves'a oczyszczającego ognia. Na poziomie PWM, jest ono w stanie usuwać równorzędne dla siebie osłabienia utrzymujące się w ciele Beaumonta i trawiące je trucizny z poziomu PWM. Skuteczność zależna od MG. Osłabienia (debuffy) i zatrucia podlegają PWM Podatność.

Mindshield: Fiery Mind (Palący Umysł) - wpadanie w bitewny amok powoli stawało się jedną z domen Beaumonta. Gdy Yves działa pod wpływem impulsów, trudniej jest czytać w jego myślach. Głównie wynika to z tego, że w jego głowie zachodzi wtedy niewiele zjawisk. Zamiast myśli, pojawiają się jakby mentalne płomienie, które u ewentualnego ciekawskiego maga, który chciałby zajrzeć wewnątrz głowy Yves'a, powodują spory dyskomfort. To jakby włamać się do płonącego domu i szukać pieniędzy. Możliwe. Niełatwe. I można przeżyć spory zawód. Na tym poziomie jest to jednak nieznaczna przeszkoda. Powstrzymuje mentalne zaklęcia z poziomu PWM. Właściwość ta podlega PWM Podatność.

Headstrong: Impression (Wrażenie) - właściwość podobna do Palącego Umysłu, jednak dotyczy reagowania na iluzje. Podczas odczuwania fałszywych, magicznie wytwarzanych sygnałów, organy odpowiedzialne za zmysły Yves'a, zaczynają odrobinę piec/swędzieć, jakby Beaumonta zaatakowały nagle objawy alergii. Nie ma bezpośredniej podpowiedzi, co jest fałszywym tworem, jednak samo np. lekkie pieczenie oczu, czy skóry, mogą już być wystarczającymi podpowiedziami. Zdolność zapewnia nieznaczną odporność na iluzje, powstrzymuje również te z poziomu PWM. Podlega PWM Podatność.

Hatred: Affection (Tkliwość) - ostatnia już właściwość z grupy odporności, tym razem odpowiedzialna za emocje. Sprawia, że zaklęcia tego typu są nieznacznie słabsze, a na poziomie PWM, jedynym rezultatem, jaki przynoszą, jest efekt narastania w Yves'ie gniewu, zamiast tego, za co rzeczywiście były odpowiedzialne. Uroki gorącej głowy. Tkliwość należy do grupy zdolności podlegających PWM Podatność.

Influence: Vulnerability (Podatność) - łącząca właściwości obronne organizmu zdolność, która za każdym razem, gdy u Yves'a będzie musiała aktywować się któryś z należących do grupy systemów, wpływa na samopoczucie Beaumonta oraz jego efektywność. Każdy zablokowany przez tę grupę impuls, czy zaklęcie, wzmaga w magu gniew i, co jakiś czas, moc następnego zaklęcia. Wzrost o pół rangi dla rang D i C, od B wzwyż wzmocnienie nieznaczne, bądź nałożony zostaje na nie losowy, pozytywny efekt. Aktywuje się co piątą próbę zatrucia/debuffów/czytania w myślach/iluzji/wpływów na emocję, bądź funkcjonowanie mózgu maga, a zatem po każdej reakcji przynależących do grupy systemów odporności. Gdy się uruchamia, na prawym nadgarstku Beaumonta pojawia się do czasu rzucenia wzmocnionego zaklęcia nowy tatuaż. Po rzuceniu mocniejszego czaru wyładowuje się, a gniew w Yves'ie znacznie opada, choć łatwo wywołać go ponownie, choćby za pomocą tych samych narzędzi/metod/działań. Po dwóch wyładowaniach, trzecie sprawia, że Beaumont wpada w szał na 3 tury, a jego jedyną myślą na ten okres jest żądza mordu upierdliwej jednostki. Po trzeciej aktywacji i przeminięciu szału, całość zatacza koło.

Aura: Shell (Skorupa) - jeżeli Yves ma czas na reakcję, zanim będzie musiał przyjąć na siebie fizyczne obrażenia, jest on w stanie na okres jednej tury zasłonić podatny na ciosy fragment swojego ciała, aby nieznacznie zmniejszyć poniesione szkody. Objawia się to pojawieniem się na skórze w wybranym miejscu ciemnej powłoki, przypominającej nieco powierzchnię zwęglonego drewna. Na tym poziomie, zaklęcie nie ma jednak wpływu na odniesione rany, a efekt jest zaledwie wizualny.

Ailment: Achoo! (Apsik!) - podczas przeziębienia, bądź w przypadku zmarznięcia, Yves'owi towarzyszy dość charakterystyczna przypadłość. Chłopak jest w stanie kaszleć niegroźnymi, szybko ulatniającymi się kłębkami dymu, a gdy kicha, z nosa potrafią strzelać mu iskry i płomienne języki. Efekt ten jest jednak wyłącznie wizualny, bo wyrzucany z organizmu ogień nie jest zdolny do podpalenia czegokolwiek.

Exercise: Breath (Oddech) - podczas intensywnego wysiłku, w organizmie Yves'a nie pojawia się zjawisko pocenia się. Zamiast tego, ze skóry chłopaka zaczyna wydobywać się charakterystyczny, łagodny i całkiem przyjemny zapach palonych liści. Kosmetyczna zmiana. Dosłownie.

Swiftness: Warm-Up (Rozgrzewka) - dzięki żywiołowi ognia, tętniącemu w jego organizmie, mięśnie Yves'a są ciągle rozgrzane i przygotowane na zerwanie się do działania, szybką reakcję, czy też intensywny wysiłek. U Beaumonta rzadziej przez to występują skurcze.

Fire Arts: Soot (Sadza) - zaklęcie umożliwia kreślenie, za pomocą ognia pojawiającego się na palcach, liter, kształtów i niewielkich obrazów na różnych powierzchniach. Płomień, za sprawą którego powstają takie twory, nie parzy, lecz zostawia ciemne ślady. Yves ma również możliwość tworzenia różnych wzorów na własnym ciele, zarówno dzięki rysowaniu, jak i po prostu bezboleśnie 'wypalając' je na czarno, na powierzchni naskórka. Wypalone na sobie twory mocno przypominają tatuaże i utrzymują się około 1 dnia. Podobną trwałość mają wszystkie inne malunki. Z czasem, Beaumont nauczył się 'tatuować' sobie na ciele znaki gildii, których fałszywość potrafi rozpoznać jedynie naprawdę wprawne oko [Sokolooki 2 lub odpowiednie zaklęcia]

Touch: Warm Palms (Rozgrzane Dłonie) - na życzenie, Yves może uczynić, że jego dłonie i palce zaczną być gorące w dotyku. Zaklęcie nie ma właściwości bojowych, raczej poprawia efektywność masaży, czy ogrzewania komuś łapek.

Witchcraft: Heart of Stone (Serce z Kamienia) - robota pewnej starej wiedźmy, biorącej udział w projekcie związanym z eksperymentem o kryptonimie ICARUS. Na serce Beaumonta nałożone jest zaklęcie, czy też rodzaj klątwy, który sprawia, że w przypadku, gdy Yves jest w stanie bliskim śmierci, a więc jego organizm znajduje się w stanie krytycznym, chłopak zamienia się w lotny pył i znika z niebezpiecznej lokacji, by przybrać dawną postać po 24 godzinach, w najbliższym szpitalu, bądź w innej wybranej lokalizacji, gdzie będzie mógł liczyć na pomoc. Jeżeli mag zapragnie, może opóźnić aktywację zaklęcia, jednak tylko o jeden post. W trakcie ponownego materializowania się, regeneruje on pełnię MM, a jego krytyczne obrażenia regenerują się do poziomu, w którym, leczone, nie będą już zagrażać życiu. Taka 'ucieczka', pozbawia Yves'a całego ekwipunku, który zostaje, jako łup dla ewentualnych zainteresowanych, a, w przypadku misji, traci on również możliwości otrzymania jakichkolwiek materialnych nagród. Aktywacja zaklęcia może wiązać się z pojawianiem się kolejnych 'śladów' na ciele/psychice Beaumonta, jednak są one zawsze ściśle związane z sytuacją/typem obrażeń, jakie towarzyszyły Yves'owi w momencie krytycznej przemiany. Jeżeli, dajmy na to, maga palono na stosie, może to być np. czarna plama po poparzeniu, obejmująca całą nogę, która utrudniać będzie bieganie i wybijanie się z niej. Skutkiem zaklęcia jest również niemożność powrotu do niebezpiecznej lokalizacji do czasu zakończenia dziejących się tam wydarzeń związanych z wywołaniem u Beaumonta krytycznych obrażeń. W przypadku, gdy śmiertelne zagrożenie życia pojawiło się bezpośrednio ze strony gracza/NPC, zaklęcie dopilnuje, aby chłopak do momentu powrotu do zdrowia w miejscu, w którym znalazł się po ucieczce, nie spotkał tych drani/łotrów/łajdaków. Do ewentualnego spotkania może dojść dopiero po opuszczeniu przez Beaumonta wybranego tematu. Po aktywacji, kamień potrzebuje trzech misji/fabuł/eventów na ponowne naładowanie się. Dla każdej z podanych aktywności występuje osobny licznik.

Catalyst: Trigger (Cyngiel) - wewnętrzną część lewego nadgarstka Beaumonta zdobi blady 'tatuaż'. Co pięć napisanych postów nabiera on na moment intensywnie czerwonego koloru i otrzymuje jeden ładunek. Pełni on jednocześnie dwie funkcje: stabilizatora, normującego funkcjonowanie tego chaotycznego żywiołu w ciele Yves'a, oraz wspomagacza, wzmacniającego jednorazowo efekt rzucanego zaklęcia. Podczas fabuły/misji ładunki mogą kumulować się w nieskończoność, jednak po opuszczeniu tematu, zostają one wyzerowane. Nawet, gdy Yves posiada więcej niż 1 ładunek, pomiędzy użyciami Cyngla wymagany jest post przerwy. Na PWM może wpływać on jedynie wizualnie. Zaklęcia rangi D i C są z reguły wzmacniane o pół rangi, bądź otrzymują dodatkową właściwość. Od rangi B w górę jest to już wyłącznie dodatkowa cecha dla zaklęcia, losowy, pozytywny efekt. Użycie Cyngla łączy się z 50% szansą na zwiększenie kosztu MM rzucanego zaklęcia. W przypadku rangi D - o 2 MM, C - o 3, od B wzwyż - o 1 MM. Poniżej wypisane są przykładowe wariacje użycia Cyngla. Podczas czarowania, wzmocnienia mogą przyjąć również inne, niezapisane formy, jednak zawsze są to efekty pozytywne.

PWM - Creation: Spark (Iskra) - zamienia płomyk 'zapalniczki' w kulę ognia (jest fireball!) o rozmiarze futbolowej piłki. Zastosowań bojowych brak, choć pewnie groźnie wygląda. Jest to jedyne zastosowanie Cyngla, które nie zużywa dostępnego ładunku. Ale i tak należy odczekać turę przed jego ponownym użyciem. I wymaga wcześniejszego posiadania ładunku.
D - Swiftness: In a Flash (Migusiem!) - mignięcie przypominające teleport, na odległość 2 metrów.
D - Regeneration: Itchy! (Swędzi!) - natychmiast leczy obrażenia rangi D+, poradzi sobie też z raną rangi C w ciągu 2 tur, zamiast 3.
D - Enhancement: Heat (Żar) - obrażenia wzrastają o 20%, wokół pięści pojawiają się drobne płomienie. Zwiększona szansa na poparzenia, mogące sięgać obrażeniami rangi D+ . Utrzymuje się przez 1 turę.
D - Summon: Gigglings (Chichotki) - Chichotki mogą jednorazowo zapłonąć większym płomieniem, co na bliskim dystansie spowoduje poparzenia rangi D-. Potem wracają do normy. Nie mogą zaatakować tego samego celu.
D - Rescue: Flare (Flara) - w przypadku wybuchu przy twarzy wywołuje kilkusekundowe oślepienie.
D - Cover: Bubble (Bańka) - poparzenia rangi D+ w przypadku bezpośredniego kontaktu przeciwnika z barierą.
D - Resistance: Incinerate (Spopielenie) - usuwa trucizny/debuffy rangi D+ lub skraca czas trwania do jednej tury w przypadku rangi C.
D - Aura: Shell Shard (Łupina) - możliwe jest objęcie całej kończyny/całych pleców/całego torsu, a zatem rośnie maksymalna powierzchnia Łupiny LUB Łupina utrzymuje się przez 2 tury zamiast 1, nie zmieniając swojej powierzchni.
C - Summon: Gigglings (Chichotki) - po łączonym wybuchu rangi C, jeden z Chichotków nie znika i zachowuje potencjał właściwy randze C.

D

Swiftness: In a Flash (Migusiem!) - ciało Yves'a, za sprawą częściowego spalenia, traci swą stałość i duży procent masy. Dzięki temu, chłopak staje się znacznie bardziej mobilny - jego ruchy są bardziej płynne, a on sam porusza się szybciej. Efekt trwa przez jedną turę. Istnieje również możliwość uprzedniego przygotowania się do rzucenia tego zaklęcia, aby w pełni skorzystać z uroków mobilności w kolejnym poście.

Regeneration: Itchy! (Swędzi!) - natychmiastowe wypalenie drobnych ran i urazów rangi D lub 3-turowa kuracja poniesionych szkód rangi C. Gojeniu się obrażeń towarzyszy charakterystyczne swędzenie, które niejednego potrafi doprowadzić do szału i zadrapania się na śmierć. Na czas leczenia lepiej znaleźć sobie jakieś angażujące, ciekawe zajęcie, żeby nie zwariować od schodzących się rozcięć i regenerujących przetarć.

Enhancement: Heat (Żar) - zaklęcie umożliwia manualne zwiększanie temperatury w wybranej kończynie, co prowadzi do zwiększenia szybkości i siły uderzeń nią o 10% na 1 turę. W tym stanie obrażenia wzrastają, ponieważ oprócz normalnych szkód fizycznych, możliwe jest również wywołanie urazów w postaci poparzeń rangi D.

Summon: Gigglings (Chichotki) - możliwe staje się przyzwanie drugiego płomyka o podobnych do pierwszego właściwościach. Po rzuceniu tego zaklęcia, oba twory mają zwiększony zasięg działania, sięgający 10 metrów. Mogą również przenikać przez ściany. Na życzenie mogą one 'zapłonąć' mocniej, niż dotychczas, rzucając dzięki temu więcej światła na otoczenie. Drugi płomyk i efekt zaklęcia utrzymują się, dopóki jeden z Chichotków nie zostanie zniszczony za sprawą obrażeń fizycznych/magii.

Rescue: Flare (Flara) - zaklęcie może zostać zastosowane do obrony przed nadchodzącą szarżą, czy podążającym za Yves'em, naprowadzanym pociskiem/zaklęciem. Wypuszczona z palców w odpowiednim kierunku, może wybuchnąć światłem przed celem i skutecznie go oślepić/rozkojarzyć/zdezorientować. Bliski kontakt może spowodować u celu również drobne poparzenia. Z wyglądu przypomina poniekąd fajerwerki.

Cover: Bubble (Bańka) - osłona jest w stanie rozszerzyć się z ubrań i objąć całe ciało Yves'a, co wygląda wtedy, jakby został on zamknięty w magicznej, ochronnej bańce. Jej główną cechą jest blokowanie magicznych ataków z zewnątrz, a przy bezpośrednim kontakcie oponenta z nią, mogą wystąpić niewielkie poparzenia. Możliwe jest powstrzymanie jednego zaklęcia rangi D, mocniejsze ataki jedynie osłabi.

Resistance: Incinerate (Spopielenie) - oczyszczający ogień znowu w akcji, tym razem z nieco zwiększonym potencjałem, sięgającym usuwania debuffów i trucizn rangi D. Jeżeli tak zadecyduje MG, zaklęcie może być zdolne również do zneutralizowania trucizn pochodzenia naturalnego.

Aura: Shell Shard (Łupina) - zasłona obejmująca fragment ciała, chroniąca je przed fizycznymi obrażeniami. Zaklęcie może objąć np. jedno przedramię, jedno udo, połowę pleców, klatkę piersiową i nie ma szans na osłonięcie np. całej kończyny, czy całego torsu. Znacznie redukuje otrzymane obrażenia fizyczne w wybranym miejscu i trwa jedną turę. Powstrzymuje do 4 ciosów. Mniej, jeżeli otrzymane ataki były wzmocnione buffami.

C

Summon: Gigglings (Chichotki) - ilość Chichotków zwiększa się do 3, zasięg ich funkcjonowania to już promień 15 metrów od Beaumonta. Przenikają przez ściany, oprócz emotkowego komunikowania się, mogą również wydobywać z siebie pojedyncze słowa. W ciemności/mgle świecą jasno, oświetlając pomieszczenia/drogę/otoczenie. Jeżeli uznają kogoś za wroga, mogą w kontakcie z nim wywoływać u niego poparzenia rangi D. Każdy z Płomyków może w wybranym momencie wybuchnąć, zadając przy bliskim kontakcie obrażenia rangi D i niosąc poważne zagrożenie poparzeniami. Po wybuchu znika, a jeżeli został już tylko jeden, to cofa się on do poziomu PWM. Istnieje też możliwość, aby wszystkie 3 połączyły się i stworzyły wybuch o sile rangi C, wielkości mniej więcej 1m². Wtedy jednak przepadają wszystkie, a Chichotek pojawia się dopiero pod koniec następnej tury i wraca do swojego poziomu i możliwości z PWM.


Ostatnio zmieniony przez Yves dnia Sro Cze 28 2017, 17:08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4075-flota https://ftpm.forumpolish.com/t3998-project-icarus#79318
Yves


Yves


Liczba postów : 35
Dołączył/a : 09/05/2017
Skąd : Kraków

Płomyki Empty
PisanieTemat: Re: Płomyki   Płomyki EmptySro Cze 21 2017, 12:16

D

Aura: Shell Shard (Łupina) - zasłona obejmująca fragment ciała, chroniąca je przed fizycznymi obrażeniami. Zaklęcie może objąć np. jedno przedramię, jedno udo, połowę pleców, klatkę piersiową i nie ma szans na osłonięcie np. całej kończyny, czy całego torsu. Znacznie redukuje otrzymane obrażenia fizyczne w wybranym miejscu i trwa jedną turę. Powstrzymuje do 4 ciosów. Mniej, jeżeli otrzymane ataki były wzmocnione buffami.

C

Summon: Gigglings (Chichotki) - ilość Chichotków zwiększa się do 3, zasięg ich funkcjonowania to już promień 15 metrów od Beaumonta. Przenikają przez ściany, oprócz emotkowego komunikowania się, mogą również wydobywać z siebie pojedyncze słowa. W ciemności/mgle świecą jasno, oświetlając pomieszczenia/drogę/otoczenie. Jeżeli uznają kogoś za wroga, mogą w kontakcie z nim wywoływać u niego poparzenia rangi D. Każdy z Płomyków może w wybranym momencie wybuchnąć, zadając przy bliskim kontakcie obrażenia rangi D i niosąc poważne zagrożenie poparzeniami. Po wybuchu znika, a jeżeli został już tylko jeden, to cofa się on do poziomu PWM. Istnieje też możliwość, aby wszystkie 3 połączyły się i stworzyły wybuch o sile rangi C, wielkości mniej więcej 1m². Wtedy jednak przepadają wszystkie, a Chichotek pojawia się dopiero pod koniec następnej tury i wraca do swojego poziomu i możliwości z PWM.

PWM

Catalyst: Trigger (Cyngiel) - nowe kombinacje:

D - Aura: Shell Shard (Łupina) - możliwe jest objęcie całej kończyny/całych pleców/całego torsu, a zatem rośnie maksymalna powierzchnia Łupiny LUB Łupina utrzymuje się przez 2 tury zamiast 1, nie zmieniając swojej powierzchni.

C - Summon: Gigglings (Chichotki) - po łączonym wybuchu rangi C, jeden z Chichotków nie znika i zachowuje potencjał właściwy randze C.


Ostatnio zmieniony przez Yves dnia Sro Cze 28 2017, 17:08, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4075-flota https://ftpm.forumpolish.com/t3998-project-icarus#79318
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Płomyki Empty
PisanieTemat: Re: Płomyki   Płomyki EmptyCzw Cze 22 2017, 12:15

na chochliki akcept

1. Nie zwiększysz ofensywy. Co do defensywy skorupa skruszy się po 3-4 ciosach zwykłej siły, lub po jednym wzmocnionym umiejkami.

PWM ok
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Yves


Yves


Liczba postów : 35
Dołączył/a : 09/05/2017
Skąd : Kraków

Płomyki Empty
PisanieTemat: Re: Płomyki   Płomyki EmptyNie Cze 25 2017, 10:25

Chochliki coś za szybko poszły, dodałem lekkie poparzenia i zniknalność.

Łupinie dałem też blokowanie słabych buffów.

PWMka Chichotkowa bogatsza o jednorazową znikalność bez konsekwencji. Hm.



Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4075-flota https://ftpm.forumpolish.com/t3998-project-icarus#79318
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Płomyki Empty
PisanieTemat: Re: Płomyki   Płomyki EmptyNie Cze 25 2017, 12:26

Łupina - Niby ok, ale nie wiem czy lepiej ci nie wyjdzie zostawić te 4 ciosy zwykłe. Bo wtedy to jaki wzmocniony efekt przetrzymasz zależy od MG. Może ci powiedzieć że pęka już po jednym D, a może ci pozwolić zablokować takie dwa. Więc niby ok, ale może warto przemyśleć?

Chichotki - Nah, zniszczony chichotek, zwyczajnie znika i go nie ma. Dodatek w ulepszeniu chichotków też wywal.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Yves


Yves


Liczba postów : 35
Dołączył/a : 09/05/2017
Skąd : Kraków

Płomyki Empty
PisanieTemat: Re: Płomyki   Płomyki EmptySro Cze 28 2017, 17:12

Poprawione, od razu dodałem to wszystko do pierwszego posta, żeby potem nie odkopywać. @@

W sumie do mnie dotarło, że nie ustaliliśmy np. jak szybko poruszają się Chichotki. Czy od rangi C mogą mieć np. Sprintera I?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4075-flota https://ftpm.forumpolish.com/t3998-project-icarus#79318
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Płomyki Empty
PisanieTemat: Re: Płomyki   Płomyki EmptyCzw Cze 29 2017, 11:50

Skoro od razu wykupujesz te spelle, to bank załóż. Jak nie, to wrzuć je niżej w zaakceptowane ale nie wykupione.

Co do szybkości chichotków to jest to taka normalna szybkość. Jak szybki krok Yvesa. Nawet na C

Więc ogólnie to akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





Płomyki Empty
PisanieTemat: Re: Płomyki   Płomyki Empty

Powrót do góry Go down
 
Płomyki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.