Liczba postów : 46
Dołączył/a : 10/01/2017
| Temat: Czarujące Myśli Pon Mar 06 2017, 21:09 | |
| - Umiejętności:
Level 1: Skrytobójca, Psi Węch, Kocie Uszy Level 2: Szermierz, Siłacz
Zablokowane do kupna: mnich, szał, łucznik, spokojny umysł, alchemik
- Umiejętności Fabularne:
- Zna język Fioryjski oraz jest w stanie rozpoznać w jakim języku mówi dana osoba (grupę języka, gorzej z dokładnym określeniem rodzaju dialektu) - ma nieco większą wiedzę ogólną niż przeciętny człowiek - zna się na polowaniu, tropieniu i ogólnym poruszaniu się w terenie.
- PWM:
- Basis - wspaniała pwm, dzięki której użytkownik magii myśli jest w stanie określić, co chodzi innym po głowie. Użytkownik odczytuje to niczym książkę - tekst, czyste informacje, nie są one jednak dokładne. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
- View - kolejna wspaniała pwm, tym razem pozwalająca na odczytanie wizji, a więc czegoś odczytanego za pomocą zmysłów - smaku, węchu, dotyku, wzroku, słuchu. Użytkownik może usłyszeć muzykę, którą aktualnie słyszy dana osoba, poczuć smak zjadanej kanapki czy zobaczyć co dana osoba widzi za oknem. Pozwala zobaczyć coś wszystkimi zmysłami, jednak po "powrocie" do własnego ciała mag myśli jest rozkojarzony przez jedną turę. No i podczas czytania wizji nie jest w stanie panować nad własnym ciałem, a osoba, której wizję czyta nie jest tego świadoma. Potrafi to zrobić tylko podczas odczytywania czyichś myśli i jest wtedy wyłączona z walki.
- Transference - mag myśli potrafi również przekazać wizje. Wtedy dana osoba ma odczucie, jakby to kiedyś przeżyła, niczym wspomnienie z dawnych lat. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
- Whisper - mag myśli przekazuje nie tylko wizje, ale także słowa. Może komuś wyszeptać w głowie pomysł. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM), max 3 słowa
- Feeling - Czasami podczas odczytywania wizji przepełnionej ogromnymi emocjami, wpływają one na maga - mogą np. lecieć samoistnie łzy, czy też mag zaczyna uśmiechać się głupkowato. Jest to po prostu związane z empatią, która jest o wiele większa podczas czytania czyichś myśli niż gdyby ktoś o tym zdarzeniu opowiadał.
- Wild - Mag myśli czyta zarówno odczucia ludzi jak i zwierząt, jednak u zwierząt wizje te są inne. U psa na przykład są inne kolory, mocniejszy węch i słuch. Ilość istot oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
- Population - Mag myśli potrafi równocześnie czytać myśli paru osób, jednak wymaga to wielkiego skupienia. Ilość osób zależna od poziomu. Każdy poziom to +1 osoba. Jeden poziom można wykupić za 10 PD. Aktualny poziom: 1.
- Intentions - wystarczy krótkie skupienie się na myślach danej jednostki, aby określić jego zamiary względem innej, jednej jednostki. Aby dowiedzieć się o zamiarach względem większej liczby jednostek, trzeba się dłużej skupić. Umiejki Spokojny Umysł i Bariera Umysłowa blokują tą pwm
- Prediction - dzięki swojemu "podsłuchowi" mag myśli zna każdy następny ruch przeciwnika w jakimś stopniu. W końcu aby coś zrobić, trzeba o tym najpierw pomyśleć! Nieznacznie podwyższony Zmysł Walki, jeśli cel jest istotą myślącą.
- Verdict - magia myśli pozwala również na odczytanie z umysłu istoty żywej, czy mówi prawdę czy fałsz. Oszukać można przy umiejkach Spokojny Umysł i Bariera umysłowa.
- Telepathy - choć wydaje się to oczywiste, warto o tym wspomnieć. Mag myśli potrafi rozmawiać z ludźmi nie odzywając się. Przekazuje danej osobie myśli i wystarczy, że ta osoba pomyśli o tym, co chciałaby powiedzieć, aby mag myśli odebrał informację. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
- Noise - dzięki tej wspaniałej pwm mag myśli potrafi utrudnić komuś wykonywanie czegokolwiek oraz racjonalne myślenie (niczym bardzo uporczywy ból głowy) jednak wymaga to od maga myśli skupienia i przerwania bardziej skomplikowanych czynności (walka, pisanie, mówienie, bieganie). W skrócie telepatycznie zakłóca wykonywanie bardziej skomplikowanych czynności (bieganie, walka, używanie magii). Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
- Memorizing - mag myśli jest w stanie zapamiętać wspomnienie wybranej osoby. Wymagane jest zapisać w księdze zaklęć zapamiętane wspomnienia. Wspomnienia widzi tylko wtedy, gdy cel o nich w tym momencie myśli
- Reach- wszystkie jej umiejętności mają zasięg zależny od poziomu. Każdy poziom to +10 metrów zasięgu. Jeden poziom można wykupić za 10 PD. Aktualny poziom: 1.
- Perception - mag myśli jest w stanie skupić swoje myśli na otoczeniu, zwiększając nieznacznie umiejętność percepcji - dostrzega więcej szczegółów i jest mu łatwiej skupić się na wielu rzeczach na raz. Wpływ na umiejętności nieznaczny
- Fencer - skupiając się na walce, jest w stanie nieznacznie zwiększyć umiejętności sztuk walki. Wpływ na umiejętności nieznaczny
- Defender - skupienie się na obronie pozwala nieznacznie zwiększyć obronę i uniki przed atakami. Wpływ na umiejętności nieznaczny
- Vision - dzięki niewielkiemu wpływowi jest w stanie zmienić to, w jaki sposób działają zmysły osób w pobliżu - wydaje im się na przykład, że dziewczyna jest nieznacznie niższa lub że mówi nieznacznie głośniej, bądź że ciasto pachnie nieznacznie lepiej, czy że woda smakuje nieznacznie lepiej niż normalnie. Tylko nieznaczne zmiany, niewpływające na walkę.
- Impact - może spróbować zmienić decyzję przeciwnika, “podszeptując” mu inne rozwiązanie. Powodzenie tego zależne od kostki (k10, 10 - powodzenie). Jedna decyzja na post. Jednak nawet przy powodzeniu zaklęcia, wpływ na przeciwnika jest niewielki i może w ogóle nie zmienić jego wyboru
- Weakness - może spróbować obniżyć nieznacznie dowolną umiejętność danej osoby wpływając na nią telepatycznie. Zależne od kostki (k4, 4 - powodzenie)
- Knowledge - dzięki czytaniu myśli wielu osób nauka przychodzi jej łatwiej. Zmniejsza koszt każdego poziomu umiejętności o 5 PD, pod warunkiem, że czytała myśli osoby posiadającej tą umiejętność na poziomie wyższym niż wykupywany. Długość czytania jest zależna od wykupywanego poziomu (1 lvl - 1 post, 2 lvl - 2 posty, 3 lvl - 3 posty). Musi być również wyrażona zgoda osoby, której czytano w myślach. Przy kupowaniu umiejek musi dać link do posta, gdzie inna postać zgodziła się udostępnić własne myśli
- Linguist - dzięki przebywaniu przy osobach używających danego języka jest jej łatwiej się go nauczyć i dzieje się to szybciej, większe postępy w nauce w każdej dziedzinie porozumiewania się międzyludzkiego (czyt. języków)
- Tamer - po skupieniu się na danym osobniku (zwierzęciu) jest w stanie zmienić jego nastawienie, na przykład wściekłego wilka jest w stanie przekonać, iż jest miłą osobą i nie należy jej gryźć. Nie może jej wtedy nikt przeszkadzać i np. wpływać na te zwierzęta, atakować je itp. Powodzenie zależne od monety, rzut dla każdego osobnika, orzełek - powodzenie. Dotyczy tylko niemagicznych zwierząt. Im więcej zwierząt, tym trudniej. Czy się udało, zależy od MG. Ilość zwierząt oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
- Dispersal - może spróbować rozproszyć uwagę przeciwników, dzięki czemu nie zauważą oni jakiegoś elementu otoczenia. Rzut monetą przy każdej osobie osobno, reszka - powodzenie. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
Zaklęcia:Satellite (A) - ciało dziewczyny zaczyna świecić jasno-żółtą poświatą i tak aż do końca zaklęcia i jeden post po nim. Pozwala jej to na zwiększenie zasięgu swoich myśli, dzięki czemu może czytać myśli ludzi oraz mocy swoich myśli, dzięki czemu może używać w danym momencie więcej pwm przy tej samej ilości uwagi temu poświęcanej. Zasięg zależny od pwm Reach (aktualny poziom +3 [+30m]). Ilość osób na raz, które moze zlokalizować oraz którym może czytać w myślach zależna od pwm Population (aktualny poziom +3 [+ 3 osoby]) Koszt równy randze zaklęcia. Jeśli jedynie czyta ludzkie myśli, jest w stanie jako tako walczyć, jeśli jednak chce zlokalizować myślami ludzi, nie jest w stanie walczyć, ponieważ wymaga to ogromnego skupienia. O ile korzysta z wielu pwm w bazowej odległości (pwm Reach) i w bazowych ilościach ludzi (pwm Population) może wykonywać wszystkie czynności (maks 6 pwm, więcej niż 6 utrudnia walkę i rozprasza uwagę na działaniu). Trwa 3 posty.
Ostatnio zmieniony przez Ayako dnia Sro Paź 04 2017, 21:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
| Temat: Re: Czarujące Myśli Pią Wrz 08 2017, 13:10 | |
| Mini renerfik - 3 posty działania, możesz sobie przedłużać(kolejne 33MM za kolejne 3 posty)
Pasuje czy masz jakąś inną propozycję? Ogólnie problem się pojawił przy braku czasu trwania. |
|
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 10/01/2017
| Temat: Re: Czarujące Myśli Sro Wrz 27 2017, 12:00 | |
| - Goomoonryong napisał:
- Mini renerfik - 3 posty działania, możesz sobie przedłużać(kolejne 33MM za kolejne 3 posty)
Pasuje czy masz jakąś inną propozycję? Ogólnie problem się pojawił przy braku czasu trwania. Hm Hm, słyszałam i pasi, przy czym chciałabym dodać do tego zaklęcia notkę o większej percepcji w używaniu pwm, tak jak używanie kilku na raz jest ciężkie o czym uświadomił mnie Asthor w trakcie trwania misji, o tyle podczas zaklęcia które teoretycznie i praktycznie jest poszerzeniem jej "myśli", a więc mocy pwm fajnie byłoby mieć jednak większe możliwości, bo o to chodzi w tym zaklęciu w sumie. Moja propozycja: Satellite (A) - ciało dziewczyny zaczyna świecić jasno-żółtą poświatą i tak aż do końca zaklęcia i jeden post po nim. Pozwala jej to na zwiększenie zasięgu swoich myśli, dzięki czemu może czytać myśli ludzi oraz mocy swoich myśli, dzięki czemu może używać w danym momencie więcej pwm przy tej samej ilości uwagi temu poświęcanej. Zasięg zależny od pwm Reach (aktualny poziom +3 [+30m]). Ilość osób na raz, które moze zlokalizować oraz którym może czytać w myślach zależna od pwm Population (aktualny poziom +3 [+ 3 osoby]) Koszt równy randze zaklęcia. Jeśli jedynie czyta ludzkie myśli, jest w stanie jako tako walczyć, jeśli jednak chce zlokalizować myślami ludzi, nie jest w stanie walczyć, ponieważ wymaga to ogromnego skupienia. O ile korzysta z wielu pwm w bazowej odległości (pwm Reach) i w bazowych ilościach ludzi (pwm Population) może wykonywać wszystkie czynności (maks 6 pwm, więcej niż 6 utrudnia walkę i rozprasza uwagę na działaniu). Trwa 3 posty. Jakoś tak, trudno to dobrać w słowa. |
|
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
| Temat: Re: Czarujące Myśli Pon Paź 02 2017, 16:17 | |
| |
|
| Temat: Re: Czarujące Myśli | |
| |
|