I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Apollo ☩ Nemyu ☩ Nimen ☩ ♂ ☩ 67kg ☩ 184cm ☩ 19lat ☩ DHC ☩ Lewe udo ☩ 0
Wyglad:
Jak metryczka może wskazywać w liczbach chłopak ma niedowagę. W praktyce jednak posiada on taką budowę ciała, że mimo tak małego BMI nie widać po nim wychudzenia. Chłopak ubiera się w wygodne ciuchy, często sportowe, ale bywa i tak, że preferuje luźniejsze odzienie. Zacznijmy jednak od jego twarzy, która sama w sobie nie jest jakaś wyjątkowa. Jedyna cecha, na którą możemy zwrócić szczególną uwagę to jego błękitne oczy. Znając tendencje artów oczywiście barwa się różni, w praktyce zależy od słońca i w sumie pogody ducha czyż nie? Jak to mówią, podczas najszczęśliwszych chwil życia oczy mienią się jak kryształy. A tak pobieżnie, to prosty nos, średnie usta. Nie jakieś olbrzymie, ani takie, że ich nie ma. Są po prostu niebrzydkie. Podczas uśmiechu można ujrzeć dwa dołeczki na policzkach. Zostawiając twarz przechodzimy do włosów. Są one stosunkowo długie jak na płeć męską, jednak w obecnym świecie często spotyka się takie bądź dłuższe. Przycięte poza uszy, niesforne, bursztynowe kosmki. Niesforne, bo pomimo starań zawsze wyglądają na twórczy nieład. Można też je czasem określać jako czekoladowe, bądź wypłowiały brąz. Apropo postury Nemcia, jest ona dość dziwnym przypadkiem. Chudy, ale wyraźnie umięśniony Nie czepiać się o to, mam takiego kolegę w niektórych strojach wygląda wręcz spektakularnie. Przeważnie jednak mięśnie schowane są pod ubraniami, z tego powodu wynika, że nie jest doceniany przez przeciwników.
Charakter:
Chłopak skorupa- w środku wrażliwy, na zewnątrz oschły, by nie zostać zranionym. Sam siebie traktuje jak kogoś złego, niewartego uwagi. Posiada kilka ideałów, jak miłość, wierność i tego typu sprawy, lecz tylko jeżeli dotyczą jego samego. Dla innych jest bezwzględny. Strasznie unika zbliżenia się z kimś, z myślą, że jest powodem bólu i problemów. Jednak jak uda mu się spotkać osobę, która mimo jego dosyć nieprzyjemnego stylu bycia go zaakceptuje, zmieni się jego podejście do niej. Będzie wierny, miły, a nawet zabawny! Jak to niektórzy ludzie potrafią zmieniać. Niby spokojny na zewnątrz, jednak w środku targają nim rozterki i emocje. Czy dobrze, że go zabiłem? Czy jestem potworem, kiedy walczę dla własnych korzyści? Nie ma oporów, tylko później tego żałuje. W walce lubi myśleć na spokojnie, by nie doprowadzić do nieprzyjemnych dla chłopaka sytuacji, wtedy potrafi się tzw wyłączyć z uczuć, jednak do pewnego momentu. Jak już dojdzie do tego momentu oddaje się szale i swoim uczuciom. Wtedy już go nic nie obchodzi poza jego własnymi doświadczeniami, jego bólem, rozpaczą. Uwielbia czytać książki i walczyć kataną.
Historia:
Słyszeliście kiedyś, że osoby czytające przeżywają więcej? Apollo od zawsze kochał czytać książki, uciekać z tej szarej rzeczywistości w świat fantazji i przygód. W każdym wolnym czasie pożerał stronę za stroną. Co oczywiście miało przekład na to jak żył. Rodziców miał strasznie surowych, każących za byle przewinienie zarówno fizycznie jak i psychicznie. Między innymi dlatego kochał tak bardzo tą ucieczkę od świata. Czytał o potężnych magach i rycerzach. Oczywistą więc rzeczą było, że stał się marzycielem. Kiedy kończyły mu się książki, brał kij i uczył się prostych wymachów. Często przez jego głowę przechodziły myśli Jakbym był magiem... Jakbym umiał posługiwać się mieczem.... W szkole też miał trudno, łatwowierny chłopak był wykorzystywany i upokarzany. Z każdym kolejnym dniem, żal coraz bardziej wypełniał ciało chłopaka. Zaczął odczuwać wszystko spotęgowane. Aż w pewnym momencie nie wytrzymał. Nienawiść wypełniała jego umysł, tak bardzo chciał, by inni cierpieli jak on. I tak się stało. Pełen furii użył swojego pierwszego zaklęcia na swoim ojcu. Jednak zamiast podnieść to jego samoocenę, przeraził się. To prawda, że nienawidził ich, że to przez nich cierpieli. Ale... Bał się samego siebie, uznał za potwora. Czym prędzej spakował manatki i uciekł. Ta podróż zmieniła go, wszystkie te wydarzenia ukształtowały jego charakter. Wędrówka nie kończyła się... Do momentu trafienia do Gildii DHC we Fiore. Tam postanowił ostać.
Umiejetnosci fabularne:
Znajomość języków- Zna bardzo dobrze Boscano i wspólną mowę Mol książkowy- po przeczytaniu tylu książek potrafi łatwiej przyswoić informacje zawarte w książce i posiada większe szanse na zauważenie jakiś ważnych dla sprawy szczegółów.
Umiejetnosci:
Szermierz I, Timmer I, Czaromiot II, Tkacz Zaklęć I
Ekwipunek:
Katana Średnia jakość
Rodzaj Magii: Bodzców
Magia polega na manipulacją bodźców, ich wytwarzaniu, a także rzeczami, które na nich bazują w jakimkolwiek stopniu i nie są to zaklęcia czysto ofensywnym jak strzelaniem fajerbolami. Umożliwia boosty do niektórych umiejek, wytwarzanie iluzji.
Pasywne Wlasciwosci Magii
Pain Podczas dotyku fizycznego może wywołać delikatne mrowienie u drugiej osoby, a jeżeli już coś kogoś boli nieznacznie zwiększa ból. No one W odległości do 5 metrów, podczas skupienia na jednej osobie może zmienić postrzeganie swojej osoby. Dotyczy to małych zmian, np koloru oczu, barwy głosu. Trwa dwa posty i cały czas trzeba być skupionym. Bodźce Chłopak szybciej odbiera bodźce, a także go przesyła, co skutkuje na nieznacznie skróconym czasem reakcji. Ukojenie Wytwarza bodźce odpowiedzialne za uczucie przyjemności i ukojenia. Może nieznacznie poprawić samopoczucie poprzez dotyk osoby. Without Pain Poprzez koncentracje może krótko trwało zmniejszyć ból. Jednak do tego wymagany jest kontakt fizyczny z zranionym miejscem (najpierw ból dotyku, później pozbycie się bólu). Działa jednak tylko jeden post, później 2 cd na tej osobie, rozproszenie kończy działanie zaklęcia. Tylko na jednej ranie. Kamuflaż Potrafi zmienić bodźce jednego przedmiot na raz, który trzyma w dłoni na okres 2 postów. Obiekt niewielki, raz na fabułę/event/misję. Master of Pain Potrafi w nieznacznym stopniu regulować bodźcami dotykającymi jego osoby. Uśmierzyć ból? Wyostrzyć dotyk? W niewielkim stopniu nic prostszego. Zmysły Umki z działu zmysłów są nieco silniejsze. 6 zmysł W bardzo dużej losowości i zależności od mg potrafi dotrzeć do chłopaka bodziec zwiastujący coś złego. Bez jakichś informacji. Good shot! Po kontakcie fizycznym chłopak podświadomie wie, gdzie bodźce są odbierane najintensywniej.
Zaklecia:
Z A K L E C I A [A] Nothing for you
Spoiler:
W przypadku kontaktu fizycznego trwającego przynajmniej pół posta Na okres 2 postów, na dotkniętej osobie tworzy się powłoka blokującą wszelkie bodźce docierające do ciała. Istota dotknięta tym zaklęciem na wyłączone zmysły. Wszelkie rozproszenia magii/bariery/ochrony działające na postać mogą przerwać czas działania. Bez kontaktu fizycznego Jeden post tworzenia bariery, jeden post trwania, w trzecim wszystko wraca do normy. 20m zasięgu, tylko jedna postać. Osoby z wysoką kontrolą mogą próbować opierać się temu zaklęciu. Wyjście poza zasięg anuluje zaklęcie.
Z A K L E C I A [B] Shut down: Magic
Spoiler:
Wymaga kontakt fizyczny Blokuje przepływ bodźców odpowiadających za połączenie z zbiornikiem magicznym uniemożliwiając całkowicie używanie magii przez post. Działa tylko na 1 osobę na raz, cd 2 posty.
More Pain
Spoiler:
Nemyu tworzy bodźce odpowiedzialne za palący ból. Samo zaklęcie trwa 3 posty podczas, których nasilenie bólu rośnie. Zasięg 20 metrów. I post- Rosnący ból, jednak nie przeszkadza w walce II post- Palący ból III post- Osoba bez wytrzymałości może walczyć, ale z trudem, a osoby ranne/osłabione wyklucza z walki Istnieje możliwość przedłużenia do 5 postów, każdy następny kosztuje 10MM. IV post- wyklucza już osoby bez Wytrzymałości, jednak nie powoduje utraty przytomności a obezwładnienie wywołane bólem. Postać może coś robić, ale nie wykona czynności ofensywnych (chyba, że będzie miała ładną motywację/inne umiejętności, które ją wspomogą/buffy/debuffy/cokolwiek). V post- wywołuje już pozbawienie przytomności, może wywołać urazy na psychice. Zaklęcie działa tylko na jedną osobę naraz, cd 3 posty niezależnie czy zaklęcie zostało przedłużone.
Ostatnio zmieniony przez Nemyu dnia Nie Mar 05 2017, 01:06, w całości zmieniany 4 razy
Nemyu
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 28/02/2017
Temat: Re: Nemyu Sob Mar 04 2017, 13:38
Skończłam, liczę na sprawdzenie <3
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Nemyu Sob Mar 04 2017, 21:50
Opisówka spoko, choć krótka.
Eq - ok.
Magia Popraw opis, bo chyba obcięło ci jakieś słowo i powoduje to lekki chaos.
Spoiler:
Magia polega na manipulacją bodźców, ich wytwarzaniu, a także coś w jakimkolwiek stopniu wiąże się z nimi i nie jest to zaklęciem czysto ofensywnym jak strzelaniem fajerbolami.
PWM
Pain - mrowienie, a w przypadku rany nieznacznie zwiększa odczuwanie bólu. No one - Musisz się bardzo mocno skupić na jednej osobie (1 post), a zmiana, którą zauważy będzie niewielka, jednak żeby ją utrzymać, wciąż musisz być skupiony. Trwa dwa posty. Bodźce - ok. Ukojenie - ok. Without Pain - Hmm... Narkoza to coś innego, jak pozbycie się bólu, więc zmień proszę słówko. Możesz uśmierzyć ból tylko jednej rany. More interesting - Wyjaśnij, bo obecnie jest chaos, z którego nie wynika nic. Poza tym zmiana priorytetu bodźców (cokolwiek t znaczy), wydaje mi się za silna jak na PWM. Vision - Nope. Za silne na PWM. Kamuflaż - 1 przedmiot który trzymasz w dłoni. Inaczej zdecydowanie za mocne. HP Percent - co rozumiesz przez główne bodźce działajcie na osobę? Master of Pain - w nieznacznym stopniu i tylko na ciebie, ok. Zmysły - zmysły są niezaznanie silniejsze. Nie masz zniżki na umiejętności. Stacks - Nie. Toja magia nie dotyczy zmysłów, a bodźców. Nie mówiąc już o tym, że proponowane przez ciebie wzmocnienie jest po prostu za silne. 6 zmysł - Nie. PWM działa jak na Umiejętność Prekognicji, połączona z W czepku urodzony i Inteligencją. Obecnie mogę ci zaproponować tylko "bodziec" przed czymś bardzo, bardzo złym raz na misji/podczas walki, ale jest to bardzo losowe i zależne od MG. Bez szczegółów. Pamięć bodźców - co rozumiesz przez "bodźce w otoczeniu"? Nie mówiąc już o tym, że zbiornik magii nie gromadzi niczego poza etearno... Immune - Nie. Nie możesz mieć Immune na iluzji bo to umka blokady umysłowej/emocjonalnej minimum poziomu 2. I nie, nie jesteś ekspertem od iluzji bo uwaga, skupiasz się ogółem na bodźcach, a nie tylko tworzeniu iluzji. Więc ogółem to PWM niespecjalnie się nadaje w obecnej formie. Bodźce to nie spelle mentalne. Good shot! - przeredaguj trochę bo masło maślane. Musisz choć raz wejść w kontakt fizyczny.
Zaklęcia
Nothing for you - Popraw opis zaklęcia, bo ten strike tylko przeszkadza w odczytaniu jego działania. W przypadku kontaktu fizycznego (musi trwać pół posta) -> 2 posty trwania, 2 posty CD. Wszelkie rozproszenia magii/bariery/ochrony działające na postać mogą przerwać czas działania. W przypadku braku kontaktu -> Przez jeden post postać stopniowo traci zmysły, jednak może się wycofać poza twój zasięg i przerwie zaklęcie. W drugim traci wszystkie zmysły. W trzecim wszystko wraca do normy. 20m zasięgu, tylko jedna postać. Osoby z wysoką kontrolą mogą próbować opierać się temu zaklęciu.
Shut down: Magic - Wrzuć to na B, zamiast na A, ponieważ mogę ci przepuścić tylko pierwszą część zaklęcia. Czyli wyłączysz magię podczas kontaktu fizycznego na 1 post u przeciwnika i masz CD na spellu 2 posty. Na resztę się nie zgadzam, ponieważ powstaje sztuczne przedłużenie zaklęcia o 3 tury, jakby jeszcze resztki magii zostały w układzie, co mi się nie podoba i obarczone jest zbyt wysokim prawdopodobieństwem.
More Pain - Napisz mi zasięg działania i w jaki sposób działasz. Poziom 1, 2, 3 powiedzmy, że OK, aczkolwiek przy 3 poziomie osoby bez wytrzymałości mogą wciąż stać walczyć. 3 poziom może całkowicie wykluczyć z walki osoby już ranne/osłabione. Reszta jakoś da radę, ale będzie ciężko. Każdy następny poziom (IV i V) będzie cię kosztował 10 MM każdy, jeżeli będziesz chciała go przedłużyć. IV - wyklucza już osoby bez Wytrzymałości, jednak nie powoduje utraty przytomności a obezwładnienie wywołane bólem. Postać może coś robić, ale nie wykona czynności ofensywnych (chyba, że będzie miała ładną motywację/inne umiejętności, które ją wspomogą/buffy/debuffy/cokolwiek). Poziom V wywołuje już pozbawienie przytomności, może wywołać urazy na psychice, ogółem niefajne rzeczy. Niezależnie od tego, czy przedłużysz zaklęcie czy nie, CD trwa 3 posty.
Chyba niczym nie zapomniałam @_@
Nemyu
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 28/02/2017
Temat: Re: Nemyu Sob Mar 04 2017, 23:48
Poprawione /o
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Nemyu Nie Mar 05 2017, 00:28
PWM
Kamuflaż - wciąż nie jest poprawione, jak powinno. Możesz zmienić jeden przedmiot, który trzymasz w dłoni, a nie przedmioty w promieniu 5m od ciebie. I nie trwale a powiedzmy... 3 posty. Całą reszta ok. Popraw i będzie akcept.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.