Imię: Noxxis
Pseudonim: Nie dotyczy
Nazwisko: Brak
Płeć: Samiec
Waga: 476 Kg
Wzrost: 3 metry 67 centymetrów [87 z rogami]
Wiek: Przedwieczny
Gildia: Nie dotyczy
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Nie dotyczy
Klasa Maga: 0
Wygląd: Noxxis nie jest i nigdy nie był człowiekiem. Przywołany do istnienia wieki temu, nigdy nie wybrał ludzkiego wyglądu. Jest on wielką, ponad trzy i półmetrową bestią, hybrydą. Jego prawa dłoń wyposażona jest w 3 chwytne palce, lewa całkiem normalnie - w 5. Posiada dwa ogony, jeden z tak zwanym pędzlem, drugi wilczy. Prawe zielone oko, lewe niebieskie. Jest w całości pokryty futrem w różnych odcieniach brązów, z czerwonym akcentami na pysku i końcówkach ogonów. Różne części jego ciała pokrywa także pancerz kostny, wytworzony w celu dodatkowej defensywy.
- Reference:
Charakter: Noxxis jest bardzo stoicką istotą. Stworzony przez wiry magii, nie nawykł do ludzkiej furii czy nienawiści. Jest pragmatyczny i niestety, dość toporny. Często powie co myśli zanim rozważy fakt iż może kogoś urazić bądź zrazić do siebie. Nie jest istotą przyzwyczajoną do towarzystwa i jeżeli ktoś nie toleruje jego "dziwactw", to cóż.. jego to nie będzie obchodziło. W stosunku do obcych nauczony doświadczeniem jest już ostrożny, momentami do przesady. W stosunku do bliskich, których na razie nie posiada, byłby bardzo czuły, protekcyjny i prawdopodobnie odrobinę za delikatny.
Historia: Narodzony stulecia temu, z pierwotnej magii Noxxis nie jest człowiekiem. Co więcej, dość mu daleko to bycia tworem ewolucji. Przez wieki doskonalił on swoją magię, szukając najlepszego źródła a także metody jej użytkowania, ostatecznie poprzestał na głosie. Gladr jest jego metodą używanej magii - inkantacje, zaśpiewy.. Głos rozbrzmiewający przeciw wiatrowi. Jednak, kiedy prądy magii zostały potężnie zdestabilizowane - Noxxis zasnął. Spał snem kamiennym, przez wiele wieków, nawet tysiącleci. Po trzykroć się budził i po trzykroć ponownie zasypiał. W tym czasie powstały dwa mity o jego istocie, będącej zwiastunem wojen i smutku. Jedno wielkie polowanie na bestię z gór które zakończyło się.. Nieodnalezieniem jego legowiska. Niedługo po tych wydarzeniach nastąpiła kolejna wielka wojna, która wstrząsnęła światem.. Wiele wieków później Noxxis obudził się ponownie. Jak za każdym razem, poczuł wielką pustkę w swej duszy. Zdecydowana większość jego mocy ponownie zanikła i tylko jedna runa dalej wirowała w jego duszy. "Raidho.." wyszeptał, rozpoczynając pierwszy Gladr od swej pobudki. Wzywając drogę, którą będzie podążał. By mu się ukazała i go poprowadziła ku reszcie jego duszy i magii.
Umiejętności fabularne: - Zapomniane opowieści - Okazjonalnie opowieści sprzed wieków wypłyną do pamięci Noxxisa. Pozwala mu to prowadzić piękne bajdy a także często "oczarować" swoimi opowieściami innych.
- Wytrenowany głos - Wybór metody używania magii - Gladr, z czasem doprowadził do tego że głos Noxxisa jest jednym z jego najlepszych narzędzi. Potężny, niski, prosto z przepony.. Albo szept, który usłyszy on sam.
- Granie na gitarze - Pewne talenty najwyraźniej nie zanikły po wiekach snów. Po pobudce Noxxis odkrył że nadal umie grać na gitarze i nadal pamięta parę piosenek. Ciekawostka.
Umiejętności: - Regeneracja [1]
- Psi Węch [1]
- Tkacz Zaklęć [1]
Pakiet:
- Łamacz Kości [2]
- Siłacz [1]
- Walka Wręcz [2]
- Samotny Wilk [1]
- Druid [1]
Umiejętności zablokowane : Nadwrażliwość, Łucznik, Blokada emocjonalna, Inteligencja, Zdrajca.
Ekwipunek: Niewielka sakiewka z zawartością wartą 5K klejnotów z jego poprzedniego "życia". Czarny szal wokół szyi. Długi, z frędzlami na końcu. Nigdy go nie zdejmuje. Nie pamięta do kogo on należał ale jest mu bardzo drogi.
Rodzaj Magii: Gladr Runiczny.
- Czym jest Galdr?:
Galdr (plural galdrar) is one Old Norse word for "spell, incantation"; these were usually performed in combination with certain rites. It was mastered by both women and men
Gladir Runiczny jest magią, która zapoczątkowała samo istnienie Noxxisa. Bez mocy, która drzemie w runach prawdopodobnie nie byłoby bestii na świecie, z tego tytułu Noxxis potrafi intuicyjnie wykorzystywać moc pierwotnych run do swoich celów, o dziwo, za pomocą własnego potężnego głosu. Gladr jest najbardziej pierwotnym rodzajem magii run i czerpie moc ze znaczeń starszego futharku. By Noxxis mógł rzucić zaklęcie musi rozpocząć inkantację runy. Może próbować kombinować runy w celu osiągnięcia innego efektu, jednak kosztowało by go to więcej MM. Efekt zaklęcia zależałby od runy, którą wybrał, poziomu zaklęcia i ich kombinacji Ponieważ jednak podczas swojego długiego snu Noxxis stracił wszystkie runy, teraz musi je na powrót zebrać. Każda runa odblokowywana była by w sposób fabularny, potem za pomocą PD byłyby robione zaklęcia z odblokowanej runy.
Pasywne Właściwości Magii - Głos Gladr - Raz rozpoczętej inkantacji nie można zatrzymać poprzez uciszenie Noxxisa. Niesie to za sobą szereg niedogodności, jednak zaklęcie dojdzie do skutku. Można próbować go pozbawić przytomności, co przerwie inkantację.
- Wieczne Runy - Raz poznana runa zostaje wyryta w jego duszy i nie ma możliwości, by zapomniał o niej oraz zaklęć na niej bazowanych.
- Odnajdowanie Run - Odkrywanie ich to poszukiwanie ich pierwotnego konceptu w świecie, poszukiwanie ich zrozumienia. Noxxis odblokowuje kolejne runy dopiero łącząc się z jakimś ich pierwotnym znaczeniem [Np.: Runa Laugaz - Woda może zostać odkryta i odblokowana u źródła czystego, górskiego potoku]
Aktualne Runy:
- Raidho
- Inkantacje Runiczne - Połącz Kaunaz z Uruz i podpalisz im ziemię pod nogami..
Noxxis może łączyć pewne runy i zaklęcia w inkantacje, kombinując ich efekt. Kosztuje to go 1,5 więcej MM niż rzucenie ich oddzielnie
- Zaśpiew - Wyśpiewanie inkantacji jednak chwilę trwa. Rzucenie pojedynczej inkantacji to zawsze będzie jeden post dla Noxxisa, nieważne czy to będzie pojedyncza runa inkantowana czy bardziej skomplikowane zaklęcie.
- Pierwotna Runy - Magia Noxxisa opiera się na bardzo pierwotnym koncepcie pierwszych liter i słów - pozwala mu to instynktownie, w ograniczonym stopniu, czytać i rozumieć inne języki, nie jest on jednak w stanie w nich mówić czy pisać. Łatwej mu za to się ich uczyć.
- Wizje przeszłości - Natura jego istoty powoduje że za każdym razem jak Noxxis zasypia, traci wspomnienia i swoją moc. Jednak, okazjonalnie pojedynczy fragment jego "starego" siebie pozostaje i w chwili potrzeby błyśnie by się wypalić chwilę później. [Czysto fabularny smaczek, MG może pozwolić by pomogło mu to raz na misję]
- Rozproszenia magii - Noxxis jest stworzony w dużej mierze z magii. Fizyczna bariera skóry i biologii powoduje że pomniejsze zaklęcia rozpraszające działają na niego normalnie. Potężne zaklęcia magii rozpraszającej jednak pozbawiają go możliwości używania magii tymczasowo. [Zaklęcia magii rozpraszającej ranga A i wyżej na pewien czas wyłączają mu możliwość używania magii. Czas trwania blokady ustala MG.]
- Jam jest pierwotny - Geneza Noxxis jest dość magiczna i biologia jego organizmu różni się dość od ludzkiej. Jest także stale w stanie lekko zwiększonego krążenia magii co potężnie zwiększa jego odporność na choroby czysto ludzkie. Jednak "choroby" duszy i magii są dla niego o wiele bardziej destrukcyjne niż dla przeciętnej istoty. Na szczęście dla niego, nie zważa on też na takie szczegóły jak brak pokarmu czy potrzeba picia. [Jak najbardziej wrażliwy na trucizny i toksyny]
Zaklęcia: "
Raidho" [Ranga D] - Runa ta jest runą jego drogi. Wzywa go do ciągłej podróży i poszukiwania kolejnych run, a gdy wezwana pozwala mu odnaleźć drogę - Ukazuje mu w umyśle najkrótszą i najszybszą drogę do wybranego celu. [Raz na walkę/misję]
Zostało 9 PD