Liczba postów : 137
Dołączył/a : 23/12/2012
Skąd : PIEKŁO.
| Temat: Wszystko ukradzione Wto Sty 31 2017, 12:42 | |
| Umiejętności Fabularne:
- Ekspert od Joyi – skoro się tam urodziła, to zna język, demografię, zwyczaje… no i wszystko.
- Ze mną się nie napijesz? - +10 do szacunu na dzielni, +20 do tolerancji alkoholu, +5 do ziomeczkowania. A tak na serio, przez jej kontakty z tą bardziej szemraną częścią miasta oraz częste przebywanie w barach i karczmach, ma ileś tam znajomych (jak i wrogów) w takim towarzystwie. Objawia się to wzajemnym kojarzeniem się Karin i ziomeczków, jedni chętnie się z nią napiją i pomogą, sprzedadzą gorące ploteczki, inni będą chcieli obić mordę (zazwyczaj właściciele karczm czy ci, którym coś zniszczyła). No i faktycznie ma mocniejszą głowę od przeciętnej osoby, w końcu ma wprawę.
- Mistrz Gier – Karciane, kościane, głównie te spotykane w barach. Nie dość, że zna zasady większości z nich, to jest w nie dobra, zna odpowiednie sztuczki (grunt to oszukiwać tak, aby nikt nie widział, że oszukujesz) i zwyczajnie ma w nich szczęście.
Startowe:
- Władca krzeseł [1]
- Wytrzymałość [1]
- Regeneracja [1]
Z Paczki:
- Łamacz Kości [1]
- Medytacja [1]
- Zapasy Magiczne [1]
- Siłacz [1]
- Zmysł Walki [1]
[!Zablokowane umiejętności: Nadwrażliwość, Tropiciel, Towarzysz, Łucznik, Retoryka]Magia Posiadane Magie: Magia Kopii (zamiennie z magią kopiowania, powielania, dublowania, odwzorowywania – różne bywa nazewnictwo) Opis Magii: W przeciwieństwie do większości magii, które polegają na tworzeniu czegoś z niczego, manipulacji otoczeniem czy własnymi umiejętnościami, Magia Kopii skupia się na odwzorowywaniu obiektów, materii, zjawisk, umiejętności i cech, aby stworzyć ich bardziej lub mniej wierną kopię. Jakość kopii w głównej mierze zależy od skomplikowania natury oryginału jak i umiejętności maga kopiującego. Posiadane PWM:
- Tworzenie Duplikatów – Cóż się rozpisywać, jest w stanie powielać małe, niemagiczne i niebojowe przedmioty oraz tworzyć ich dokładne kopie. Aby to zrobić, musi widzieć daną rzecz. Po 3 postach przedmiot się niszczy.
- Zmiana wyglądu – Jest w stanie zmienić swój wygląd, głos, posturę, sposób chodzenia – oczywiście na takie, które już u kogoś widziała. Nie musi zamieniać się w 100% brata bliźniaka pierwowzoru, może to być jedna czy tylko parę wybranych cech wyglądu – kolor oczu, kształt nosa, ułożenie włosów. Tyczy się to także ubrań. Maksymalnie przemiana raz na dzień, tylko na okres 3 postów.
- Doskonała Pamięć - Potrafi na stałe powielać informacje do swojego umysłu, gdzie je przetrzymuje. Objawia się to tym, że to, co miało ulec zniszczeniu w pamięci krótkotrwałej zostaje przekopiowane do pamięci trwałej. Dodatkowo, jej pamięć jest pojemna i uporządkowana – skoro przetrzymuje tak dużą informacji o oryginałach swoich duplikatów, to jakoś musi sobie z tym radzić. W skrócie - jej pamięć jest lepsza niż u innych ludzi.
- Mini Nastya – Potrafi stworzyć malutką kopię siebie (10cm wzrostu), która nie posiada żadnych umiejętności bojowych czy magicznych, potrafi tylko mówić. Głównie do przekazywania informacji, taki posłaniec. Po zniknięciu (poprzez zniszczenie – jest bardzo krucha, czy na wolę Karin) wszelkie informacje, które zebrała, automatycznie pojawiają się w głowie maga. Ograniczony zasięg działania: do tematu, w którym znajduje się Karin.
- Kopiowanie PWM – Potrafi skopiować proste zdolności magiczne innych magów, bardziej w ramach sztuczek niż zaklęć. Nie tyczy się to efektów stałych i umiejętności wynikających z magii (np. posługiwania się bronią białą od Magii Rycerskiej). Aby skopiować PWM, musi zostać jej wytłumaczone (werbalnie czy poprzez pokazanie) na jakich zasadach ono działa. Koszt kopi takiego PWM to 2PD.
- Torba bez dna – A raczej torba, której przestrzeń wewnętrzna została dwukrotnie powielona, aby dało radę w niej zmieścić się więcej przedmiotów, bez zwiększania jej wewnętrznego rozmiaru. Wymiary torby na zewnątrz: 33cm/42cm/10cm. Wymiary torby wewnątrz: 66/84/20.
- Przekazywanie Many - Karin jest w stanie przelewać swoją własną Moc Magiczną do swoich klonów w dowolnym momencie. Aby to zrobić, musi fizycznie dotknąć klona.
- Magie Zakazane - Są magie tak skomplikowane naturą, że ciężko je odwzorować czy powielić. Dlatego też Karin nie jest w stanie skopiować żadnego zaklęcia, umiejętności czy efektu pasywnego wynikającego z posiadania magii zakazanej. Jeśli jednak stanie się bardziej zaawansowanym magiem (ranga S), ograniczenie to znika.
Zaklęcia D:Zaklęcia C:
- Podwójna Skóra – Poprzez powielenie komórek skóry i mięśni, obszarowo sprawia (max jedna kończyna, tułów lub głowa), że jej skóra staje się bardziej wytrzymała (o 80%) w danym miejscu, przez co mniej podatna na zranienia. Nie traci przy tym swojej elastyczności, czyli nie utrudnia to w żaden sposób ruchów. Nie posiada widocznych skutków ubocznych, acz nadużywanie może wywołać bóle w miejscach użycia zaklęcia.
Zaklęcia B:
- Kopia Zaklęcia (lvl up: PWM -> B) – Tak jak PWM, jest w stanie kopiować zaklęcie innego maga. Aby to zrobić, musi zrozumieć naturę zaklęcia (co to: światło, ogień, superman?) oraz sposób jego działania. Oczywiście musi także zaklęcie zobaczyć. Po tym procesie może w dowolnej chwili użyć kopii danego zaklęcia, a koszt jego wynosi tyle samo MM co koszt oryginału. Skopiowane zaklęcia są o pół rangi słabsze od ich pierwowzorów, a ich ilość ograniczona. Na chwilą obecną może mieć skopiowane do 4 zaklęć (o maksymalnej randze, kolejno: A, B, C, C). Aby skopiować nowe zaklęcie, musi poświęcić inne z slotu (czyli jeśli slot rangi A jest zajęty, a chcemy nowe zaklęcie rangi A, trzeba wywalić poprzednie zaklęcie). MG może odblokowywać kolejne sloty w nagrodę za fabułę/misje.
Sloty:- A:
-
- B:
Takeover: Kikimora (B) - Złośliwy potwór, który przeważnie zamieszkuje lasy koło wiosek. Za dnia ukrywa się w gąszczu, zaś nocami przekrada się do miast i psoci. W gruncie rzeczy nie jest szkodliwa, jednak nienawidzi mężczyzn i jeśli natknie się na kogoś, próbuje go zabić. Potrafi stać się niewidzialna. Działanie: Ciało Vanessy oraz rzeczy który aktualnie posiada zachowują się jak kameleon, przez co o wiele łatwiej jest jej się ukryć. Oprócz tego nie można jej wyczuć przy pomocy zmysłów. Można wykryć przy pomocą magicznych sonarów, jednak jest to trudniejsze niż normalnie. 1 post trwania.
- C:
Duch (D) – Saulo już był raz martwy i może ciągle zmieniać swoją postać w duchową, by przenikać przez ściany czy też uniknąć części obrażeń. Jest nietykalny przez 1 post, jednak nie może wtedy używać zaklęć czy też atakować. Wszelkie zaklęcia go trafią tak samo jak przedmioty wypełnione magią. Lvl up PWM.
- C:
-
Zaklęcia A:
- Klon – Potrafi sklonować osobę, najczęściej (i tak jest najbezpieczniej) jest to sama Karin. Człowiek z krwi i kości, o takich samych zdolnościach fizycznych jak oryginał. Posiada własną pulę MM (równe 60), może używać magii osoby sklonowanej (!jeśli jest to klon Karin, to klon nie może tworzyć innych klonów). Znika dopiero po otrzymaniu jednej rany rangi A, dwóch B, trzech C - lub gdy zostaje odwołany przez Nastyę. Klon jest jej całkowicie posłuszny i łączy go z Karin stała więź telepatyczna. Na raz może istnieć tylko jeden taki klon.
Zaklęcia S:Zaklęcia SS:Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Ostatnio zmieniony przez Karin dnia Nie Lut 12 2017, 19:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
Liczba postów : 137
Dołączył/a : 23/12/2012
Skąd : PIEKŁO.
| Temat: Re: Wszystko ukradzione Nie Lut 12 2017, 18:59 | |
| Zajmuję slot B oraz jeden slot C przy kopii zaklęcia - Link |
|