I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Koga Pseudonim: Ostatni Turstakuri Nazwisko: - Płeć: Mężczyzna Waga: 83 kg Wzrost: 185 cm Wiek: 20 lat Gildia: - Miejsce umieszczenia znaku gildii: - Klasa Maga: 0
Wygląd: Zaczynając od głowy, Koga obcina się na wąskiego irokeza, którego wieńczą włosy koloru niebieskiego. Jego twarz ma wyraziste rysy. Oczy posiada koloru brązu. W oczy najbardziej rzuca się początek tatuażu, który zaczyna się od końca czoła i ciągnie wzdłuż prawej strony twarzy w dół ciała. Tatuaż ten sam, przechodzi dalej przez szyję, obejmuje klatkę piersiową i brzuch. Symbolizuje przynależność do mnichów Turstakuri, którzy go wychowali. Jego ciało jest umięśnione i nie posiada widocznych oznak tkanki tłuszczowej, co świadczy o ciągłym trenowaniu własnej tężyzny. Na co dzień ubrany jedynie w szerokie w udach spodnie z bawełny, koloru fioletowego. Na nogach nosi drewniane sandały. W zimniejsze dni zakłada grubszą bluzę, jednak musi to być temperatura naprawdę na minusie.
Charakter: Koga jest osobą powściągliwą i raczej zamkniętą w sobie. Z tego powodu jest małomówny i z trudem nawiązuje bliższe relacje. Pomaga bliźnim (czy to w przypadku drobiazgów, czy ratowanie życia) tylko kiedy zobaczy w tym korzyść albo najprościej w świecie jeśli mu się zachce. Jest typem samotnika, irytują go większe skupiska ludzi. Dlatego jeśli nie musi to nie pojawia się w miastach. Jest mu dobrze samemu. W swych działaniach jest perfekcjonistą, co przejawia się także w odniesieniu do samego siebie. Dlatego też dba o siebie, o własne ciało, które uważa za świątynie. Wyniósł ten nawyk z czasów swojej młodości i zostało mu do tej pory. Dąży do poprawy swoich umiejętności fizycznych, magicznych poprzez trening ale również i innymi metodami, jeśli nadarzy się okazja.
Historia: Koga nie znał swoich rodziców. Nie wie w jakiej wiosce się urodził. Co wie o swojej przeszłości to to, że został wychowany w zachodniej wyspie Caelum, przez zamieszkujących tam mnichów Turstakuri. Znaleźli go oni pod swymi drzwiami, w wiklinowym koszu. Mówi się, że była to część rytuału aby mnisi wyprosili Bogów o urodzaj na ziemi. Inni jednak mówią, że matka chciała się pozbyć ciężaru z powodu swej biedoty. Tak czy inaczej od tamtej pory chłopak został z nimi związany. Jeśli chodzi o mnichów to przywiązywali oni największą uwagę do rozwoju fizycznego oraz duchowego, także praktykowania magii. W swej naturze byli perfekcjonistami toteż ciągły rozwój w/w dziedzin zaszczepili w chłopcu. Moralnie nauczali aby "robić to co podpowiada serce, żyć w zgodzie z własną naturą, lecz także naturą nas otaczającą". Kwestię interpretacji tej myśli przewodniej, zostawili każdemu z mnichów wedle uznania. Kiedy chłopak osiągnął wiek 18 lat, nastąpiło zdarzenie, które zmieniło jego życie. Klasztor został zaatakowany, a świętokradztwa dopuścili się bliżej nieznani sprawcy. Przeważając liczebnie mnichów wymordowali niemal wszystkich. Koga zabarykadował się z duchowym przywódcą mnichów w ostatnim z niepłonących budynków i oczekiwał na ostateczne starcie. Nim grupa napastników przełamała drewnianą zaporę chłopak stracił przytomność. Nie wiedział, że człowiek który go przyjął za niemowlaka i ocalił od śmierci, zrobił to ponownie. Użył czaru usypiającego na chłopaku i resztkami sił, wykonał czar teleportacji. Siła czaru była na tyle duża, że mnich zmarł z wyczerpania a Koga obudził się na nieznanej dotąd ziemi Królestwa Fiore. Od tamtego czasu, unikając ludzi, bytuje z dnia na dzień, rozwijając się, zarabiając na chleb, żyjąc według wpojonej zasady.
Umiejętności fabularne: Znajomość języka obowiązującego w Caelum Umiejętność medytacji (pozwala się wyciszyć, zrelaksować)
Ekwipunek: 3370 klejnotów - Katana (w pochwie na plecach). Wygląd: długość rękojeści 28 cm, wykonana z drewna z jedwabnym oplotem koloru czarnego. Ostrze ze stali wysokowęglowej, hartowanej o długości 70 cm. Pochwa koloru czarnego. - Pasek na kulki a w nim 6 żelaznych półkilowych kulek (umieszczone w kieszeniach zapinanych na rzep - każda kieszeń ma wielkość kulki)
Rodzaj Magii:Manipulacja metalem - magia pozwalająca magowi w dowolny sposób manipulować metalami czy to bezpośrednio czy na odległość.
Pasywne Właściwości Magii 1. Umiejętność poruszania metalami z bliska i na odległość. Czyli unoszenie i poruszanie zgodnie z wolą obiektami zawierającymi metal, których łączna masa nie przekracza 0,5kg. Maksymalnie 5 przedmiotów o łącznej masie nie większej niż 0,5kg, ale im jest ich więcej, tym większej koncentracji wymaga. W zasięgu 5 metrów i z małą prędkością. (1-1,5 m/s).
2. Możliwość łączenia metalowych obiektów ze sobą w nowe twory. Przedmioty muszą mieścić się w dłoniach maga i musi on je trzymać, by ze sobą połączyć w nowy kształt. Jednak takie "przetapianie" metali pozostawia je w stanie wyjątkowo niskiej wytrzymałości a formowanie kształtu jest mało precyzyjne, przez co trudno zrobić w ten sposób np. porządny nóż.
3. Możliwość wyczuwania metalowych obiektów (bez skupienia do 5 metrów, w momencie skupienia - czyli nie można wykonywać innych czynności - do 15 metrów). Koga nie jest w stanie określić kształtu ani masy wykrytych obiektów, a żeby określić położenie, musi się skupić. Jednak ich więcej znajdzie, tym trudniej będzie znaleźć, przy kilku będzie ciężko określić choćby kierunek poszukiwań konkretnego obiektu.
Zaklęcia:
1 D - Przetworzenie Za pomocą tego zaklęcia, Koga jest w stanie tworzyć mocniejsze przedmioty wielkości max. katany (w tym wypadku normalnie walczyć nią wiedząc, że nie rozpadnie się). Do przetworzenia wystarczą metalowe kulki (tutaj w ekwipunku będzie, że cały czas ma przy sobie) albo inne części będące w dłoni lub znajdujące się w zasięgu 3 m. Broń czy przedmiot będzie miał nieco mniejszą wytrzymałość od oryginału czy ostrość.
1 C - Dysk Zaklęcie przetwarza metalową kulkę w płaski okrągły dysk. Jest on na tyle wytrzymały, że Koga może na nim śmiało stanąć i dzięki swojej magi unosić się w powietrzu (na 1,5 m) i poruszać z prędkością do max. 10 m/s przez okres 3 postów. W momencie anulowania zaklęcia lub po czasie 3 postów, dysk wraca do pierwotnego kształtu. Średnica dysku to pół metra. Zaklęcie tylko działa jeśli Koga ma kontakt z dyskiem.
2 C - Pociski Zaklecie pozwala na unoszenie trzech półkilogramowych kulek i poruszanie nimi do zadawania obrażeń. Zasięg do 15 m, obrażenia - obtłuczenia, siniaki. Prędkość pocisków do 5 m/s. Zwrotność ograniczona, nie robią natychmiastowych skrętów i nawrotów. Czas trwania 2 posty, po czym wracają do maga.
3 C - Wydłużenie Przy pomocy tego zaklęcia Koga potrafi zwiększać i zmniejszać długość swojej katany do 4 m. Tempo zwiększania jest dość szybkie i można nie raz zaskoczyć przeciwnika, dokładnie trwa to ok. 1 sekundy od zera do maksimum. Czas utrzymywania zaklęcia do 2 postów. Im dłuższa broń tym będzie nieco mniej wytrzymała.
1 B - Tarcza Zaklęcia zmieniające kształt kulek w pół sferyczną lub sferyczną tarczę, która ustawiona od kierunku ataku (w przypadku pół sferycznej) jest w stanie zasłonić Kogę. Wytrzymałość zależna od metalu z którego stworzono. Tarcza będzie mieć różną wytrzymałość zależnie od wymiarów, metalu i ilości użytego metalu, można użyć maksymalnie 30 kg. Orientacyjnie to półsfera ochraniająca całego Kogę z jednej strony, zrobiona z 3 kg żelaza, będzie dość słaba bo cieniutka, ale ochroni zarówno przed atakami fizycznymi jak i magicznymi pociskami (chyba, że te mają szczególne właściwości przenikania). Pochłonie jedno zaklęcie o sile C lub atak fizyczny wzmacniany umiejętnością pierwszego poziomu, ale się rozpadnie. Można ją tworzyć tuż koło siebie, z dowolnej ilości metalowych przedmiotów (nieprzymocowanych do niczego) w zasięgu 5 metrów i dzieje się prawie natychmiast, ale przemieszczający się do Kogi metal niczego nie może uderzyć. W ciągu 5 postów można zdecydować, czy zostawić metal w tej formie, czy przywrócić przedmioty, które przetworzył Koga. Tarcza lewituje w miejscu w czasie 5 postów i nie można jej ruszyć tylko zniszczyć (potem opada), oraz możesz tym zrobić dowolny fragment powierzchni sfery o średnicy 2 m.
1 A - Rozproszenie Zaklęcie rozprasza ostrze katany na setki małych ostrzy, którymi można sterować i atakować przeciwnika. Ostrość małych kawałków jest bardzo duża, mogą przebić ciało, doprowadzić do śmierci w przypadku trafienia w najważniejsze organy, tętnice, itp. Zasięg do 20 metrów. Możliwość sterowania i dowolnej manipulacji jeśli chodzi o zmiany kierunku. Czas trwania do 3 postów. Ostrza mają mniej więcej wymiary 10mm x 2mm, razem tworzą chmurę o objętości metra sześciennego, można je rozbić na dwie mniejsze i sterować osobno. Poruszają się jako taka chmura z prędkością 8 m/s, mechanika jak przy Pociskach (C), przy zetknięciu w pierwszej chwili niszczą ubrania, zaraz potem skórę i w ten sposób dłuższy kontakt z człowiekiem może skończyć się obrażeniami całego ciała rangi B- . Może doprowadzić do śmierci, jeśli uda się przeciąć skórę przy szyi na tyle, by uszkodzić tętnicę. Po upływie 3 postów wracają do postaci tego, z czego zostały stworzone.
Ostatnio zmieniony przez Koga dnia Pią Kwi 15 2016, 20:22, w całości zmieniany 8 razy
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Koga Czw Kwi 07 2016, 22:03
W magii samej w sobie nie ma czegoś niedopuszczalnego, PWMki nie są złe ze swej natury tylko... są milion razy za silne, a właściwie nieskończoność razy za silne w przypadku 1 i 2. Nie mają ograniczeń.
Po dostosowaniu do standardów na forum wyglądałyby dość mizernie w porównaniu z twoją wersją: 1. Umiejętność poruszania metalami z bliska i na odległość. Czyli unoszenie i poruszanie zgodnie z wolą obiektami zawierającymi metal, których łączna masa nie przekracza 0,5kg. Maksymalnie jeden przedmiot naraz, poruszanie z prędkością do 1m/s. Zasięg - 5 metrów. 2. Możliwość łączenia metalowych obiektów ze sobą w nowe twory. Przedmioty muszą mieścić się w dłoniach maga i musi on je trzymać, by ze sobą połączyć w nowy kształt. Jednak takie "przetapianie" metali pozostawia je w stanie wyjątkowo niskiej wytrzymałości a formowanie kształtu jest mało precyzyjne, przez co trudno zrobić w ten sposób np. porządny nóż. 3. Możliwość wyczuwania metalowych obiektów (bez skupienia do 5 metrów, w momencie skupienia - czyli nie można wykonywać innych czynności - do 15 metrów). Koga nie jest w stanie określić kształtu ani masy wykrytych obiektów, a żeby określić położenie, musi się skupić. Jednak ich więcej znajdzie, tym trudniej będzie znaleźć, przy kilku będzie ciężko określić choćby kierunek poszukiwań konkretnego obiektu.
Koga
Liczba postów : 16
Dołączył/a : 30/03/2016
Temat: Re: Koga Sob Kwi 09 2016, 09:22
mam pytanie, robiąc trening mogę rozwinąć te PWM'ki na nieco lepszy poziom? bo załóżmy chciałbym mieć możliwość poruszania kilkoma czy "n" przedmiotami (w zależności od MM) ale bardzo małymi np. 5x5cm, i w tym momencie PWM nr. 1 mi to blokuje czy nie ? Tak samo do drugiej, mam w zamyślę inne zaklęcie, stworzyć coś co musi wytrzymać wagę mojej postaci i w tym momencie mi PWM nr 2 to zablokuje, czy nie ?
Czy po prostu te PWM to żeby taka wolna, słaba manipulacja jak wyżej, a żeby zrobić tak jak napisałem, poruszać "x" małymi przedmiotami to nie ma problemu ale musi być to zaklęcie ?
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Koga Sob Kwi 09 2016, 15:47
Generalnie PWM można podzielić nieformalnie na trzy typy. Czasem są to zdolności, bez których mag nie może się obyć by korzystać z zaklęć, tyle że opisane w sposób jawny, a nie przy każdym zaklęciu, ewentualnie "sposoby rzucania" zaklęć. Jako przykład przychodzi mi w tej chwili do głowy moja druga postać, Aisaka. Drugim rodzajem są przedziwne właściwości danej osoby, na które ona nie ma specjalnego wpływu, czasami wręcz utrudniające jej życie - typowe smaczki fabularne. Najbardziej powszechne są te PWM, których używa się jak "darmowych zaklęć" - to te, o które ci teraz chodzi. Są to zdolności, z których można korzystać bez straty MM, dlatego są zawsze bardzo słabe. Ich posiadanie nie blokuje w żaden sposób możliwości nauczenia się zaklęć, które robią dokładnie to samo, tylko lepiej.
W skrócie - niczego sobie nie zablokujesz, po prostu PWM możesz używać bez many i są słabe, a żeby robić to samo tylko lepiej użyj zaklęć.
Jeśli chodzi o poruszanie kilkoma śrubkami w zasięgu kilku metrów to pewnie też przeszłoby jako PWM, ale to byłyby bardzo małe obiekty. Nie wiem, do czego ci to potrzebne, ale nic nie stoi na przeszkodzie. Można nawet zmienić tę pierwszą - zamiast jednej rzeczy, napisać "maksymalnie 5 przedmiotów o łącznej masie nie większej niż 0,5kg, ale im jest ich więcej, tym większej koncentracji wymaga".
Koga
Liczba postów : 16
Dołączył/a : 30/03/2016
Temat: Re: Koga Nie Kwi 10 2016, 12:54
Aaaa no rozumiem już teraz, wszystko jasne :)
Poprawiłem wg. zaleceń PWM'ki. No poruszanie obiektami małymi będzie miało bardzo duże znaczenie w zamyśle zaklęć. Zresztą niżej prezentuje już propozycje zaklęć.
1 D - Przetworzenie Za pomocą tego zaklęcia, Koga jest w stanie tworzyć mocniejsze przedmioty wielkości max. katany (w tym wypadku normalnie walczyć nią wiedząc, że nie rozpadnie się). Do przetworzenia wystarczą metalowe kulki (tutaj w ekwipunku będzie, że cały czas ma przy sobie) albo inne części będące w dłoni lub znajdujące się w zasięgu 3 m. Broń czy przedmiot będzie miał nieco mniejszą wytrzymałość od oryginału czy ostrość.
1 C - Dysk Zaklęcie przetwarza metalową kulkę w płaski okrągły dysk. Jest on na tyle wytrzymały, że Koga może na nim śmiało stanąć i dzięki swojej magi unosić się w powietrzu (na 1,5 m) i poruszać z prędkością do max. 7 m/s przez okres 3 postów.
2 C - Pociski Zaklecie pozwala na unoszenie trzech półkilogramowych kulek i poruszanie nimi do zadawania obrażeń. Zasięg do 15 m, obrażenia - obtłuczenia, siniaki. Prędkość pocisków do 7 m/s. Zwrotność ograniczona, nie robią natychmiastowych skrętów i nawrotów. Czas trwania 2 posty, po czym wracają do maga.
3 C - Wydłużenie Przy pomocy tego zaklęcia Koga potrafi zwiększać i zmniejszać długość swojej katany do 4 m. Tempo zwiększania jest dość szybkie i można nie raz zaskoczyć przeciwnika, dokładnie trwa to ok. 1 sekundy od zera do maksimum. Czas utrzymywania zaklęcia do 2 postów.
1 B - Tarcza Zaklęcia zmieniające kształt kulek w pół sferyczną lub sferyczną tarczę, która ustawiona od kierunku ataku (w przypadku pół sferycznej) jest w stanie zasłonić Kogę. Wytrzymałość zależna od metalu z którego stworzono.
1 A - Rozproszenie Zaklęcie rozprasza ostrze katany na setki małych ostrzy, którymi można sterować i atakować przeciwnika. Ostrość małych kawałków jest bardzo duża, mogą przebić ciało, doprowadzić do śmierci w przypadku trafienia w najważniejsze organy, tętnice, itp. Zasięg do 50 metrów. Możliwość sterowania i dowolnej manipulacji jeśli chodzi o zmiany kierunku. Czas trwania do 3 postów.
A mam pytanie: założmy podczas walki jak będę chciał zmnienić kształt np. pocisku w coś innego, na odległość to muszę do tego robić PWM kolejną czy raczej technikę ?
Mam pytanie czy mógłbym dopisać do eq. pas i na nim trzy kieszenie (wielkość kieszeni taktycznych wojskowych) na kulki oczywiście, no i te kulki półkilowe - sztuk 6 powiedzmy. I jaki koszt będzie tego?
Ostatnio zmieniony przez Koga dnia Pon Kwi 11 2016, 14:27, w całości zmieniany 1 raz
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Koga Nie Kwi 10 2016, 21:01
Co do samej magii, Koga może też tworzyć metal czy tylko przekształcać? Np. zaklęcie z wydłużaniem katany wygląda na niezbyt możliwe bez dodatkowego materiału.
PWM 1: Dodaj, że w zasięgu 5 metrów i z małą prędkością. (1-1,5 m/s) Ale jak się postarasz to za pomocą grawitacji i tak komuś zrzucisz na głowę bolesne pół kilo.
Przetworzenie (D): W sumie spoko... Tylko brak opisu, w jaki sposób to robi. Nie każę mu trzymać tego w ręce bo to może być kilka kawałków metalu, ale niech to przekształcenie się dzieje do 3 metrów od niego. No i cóż, to wprawdzie jest zaklęcie, ale wpisz że nadal wykonana w ten sposób broń będzie troszeczkę mniej wytrzymała i ostra niż normalnie wykuta, choćby i z tego samego rodzaju metalu.
Dysk (D): Jak na magię która niezbyt brzmi jak coś, co pozwala latać (chociaż tylko 1,5m nad ziemią), zaklęcie ma za niską rangę. Na C może dałoby się tak zrobić, na okres 3 postów... Prędkość 7m/s, skoro to tylko taki poduszkowiec. Aha, jak nawet używasz takich jednostek prędkości (ja akurat też to robię) to chyba lepiej m/s niż km/h, myślę że w walce metry i sekundy są łatwiejsze do wyobrażenia, bardziej intuicyjne. Mógłbyś "skakać" tą deskolotnią, tak jak normalnie, żeby pokonywać nierówności terenu.
Pociski (C): No... manipulacja tymi "pociskami" w zasięgu 15m, 2 posty trwania, po czym wracają do Kogi jeśli nadal istnieją. Zwrotność ograniczona, nie robią natychmiastowych skrętów i nawrotów.
Wydłużenie (C): Trochę przesadzone na tej randze. Nie wiem jak miałbyś utrzymywać 15-metrową broń, nawet z pomocą magii. Powiedzmy że przez 2 posty możesz sobie dowolnie zmieniać długość broni do max. 4 metrów, trwa to ok. 1 sekundy od zera do maksimum.
Tarcza (B): Sensowne byłoby, gdyby wytrzymałość zależała od metalu. Trochę za słabo opisane, jakiego rozmiaru miałaby być tarcza? Chciałbyś ją przemieszczać? "Sferyczna" oznacza kulę pustą w środku, co trochę nie zgadza się z tym, że chcesz ją ustawiać w kierunku ataku. Masz na myśli, że okrągła?
Rozproszenie (A): Brzmi to tak, że chcesz sterować chmurą opiłków żelaza. Takich trochę większych. Z jednej katany tysiąca nie stworzysz, ale generalnie to możliwe. W każdym razie podobnie jak przy Pociskach (C) narzuciłbym ci jakiś czas trwania, zasięg kontroli itp.
PWM będzie za słaba, żebyś osiągnął zadowalająco szybkie rezultaty zmianu kształtu na odległość. Zaklęcie D powinno wystarczyć dla małych obiektów, może więcej niż jednego, albo zaszyjesz to w samym zaklęciu, które wykorzystuje takie pociski, co jednak spowodowałoby jego osłabienie w innych kwestiach.
EQ - nad dokładnym kosztem jeszcze pomyślę, ale w paru stówach się zmieścimy raczej.
Koga
Liczba postów : 16
Dołączył/a : 30/03/2016
Temat: Re: Koga Pon Kwi 11 2016, 14:27
Ogólnie manioulować czyli łączyć, dzielić, zmieniać kształt.
- Rozproszenie - tak, dokładnie. Przykład to mi jedynie przychodzi do głowy shikai Senbonzakury jeśli czytasz/oglądasz Bleach'a. Poprawiłem wzorując się na ramach zaklęć.
- Dobra to po prostu będe tworzył oddzielne techniki dla większych kształtów jak przy lodzie.
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Koga Wto Kwi 12 2016, 22:06
Wygląd: 7 linia "tkanki" 8 linia - "na co dzień" Nawet bez koszulki nie jest mu zimno, póki temperatura jest na plusie? Rozumiem że to wynika z treningu oraz nie jest szczególnie "potężne", ale chyba trzeba coś z tym zrobić... Tylko że nie nadaje się na PWM, bo magia nie ta... Zobaczymy.
Charakter: 7 linia "odniesieniu"
Historia: "w zachodniej wyspie" brzmi jakoś dziwnie, ale może się tak pisze, nie wiem. Dla mnie byłoby "na zachodzie wyspy" lub "w zachodniej części". 9 linia "praktykowania" 15 linia "świętokradztwa", "nieznani"
Generalnie opisy w porządku.
Umiejętności: Zwróciłeś uwagę, że Geniusz magiczny bardzo utrudni potem ewentualny trening sztuk walki? Tylko się upewniam.
Ekwipunek: Ta pochwa na katanę to przywiązana na sznurkach, jak na obrazku? Czy jakiś ambitniejszy pas, który należałoby zaliczyć do ekwipunku? Pytałeś o pasek z "amunicją" - myślę że za sam pasek wystarczy 150, bo jest trochę specjalny, a półkilowa kula... z żelaza to z 80 za jedną.
Dysk (C): Pytanie - chcesz żeby dysk mógł się poruszać tylko, gdy Koga go dotyka lub stoi na nim, czy też z daleka od niego, jak pocisk? Bo to byłaby zupełnie inna rozmowa. I czy po 3 postach dysk ma przybrać z powrotem kształt tego, z czego został stworzony?
Pociski (C): Zmniejszmy trochę prędkość, powiedzmy do 5m/s, to i tak bardzo zaboli (no nie wiem czy skończy się na siniaku). Nadal to będzie bardzo przeszkadzać wrogowi i może go skłonić do odwrotu, bo jak z trzech stron zaatakujesz to i tak trudno uciec.
Wydłużenie (C): W sumie nie spytałem - czy od tego się zmienia grubość ostrza czy zawsze zostaje taka sama? Tzn czy masa zawsze jest ta sama? To miałoby wady i zalety. Trochę łatwiej tym władać, gdy ciężar się nie zmienia, ale też wydłużanie broni do 4 metrów znacznie osłabi jej wytrzymałość.
Tarcza (B): Czyli maksymalnie rozmiarów człowieka (bo może zasłonić Kogę), oraz lewituje w zadanym miejscu i nie można jej przemieszczać, tak? Ona będzie mieć różną wytrzymałość zależnie od wymiarów, metalu i ilości użytego metalu, możesz użyć maksymalnie 30kg. Orientacyjnie to półsfera ochraniająca całego Kogę z jednej strony, zrobiona z 3kg żelaza, będzie dość słaba bo cieniutka, ale ochroni zarówno przed atakami fizycznymi jak i magicznymi pociskami (chyba, że te mają szczególne właściwości przenikania). Pochłonie jedno zaklęcie o sile C lub atak fizyczny wzmacniany umiejętnością pierwszego poziomu, ale się rozpadnie. Możesz ją tworzyć tuż koło siebie, z dowolnej ilości metalowych przedmiotów (nieprzymocowanych do niczego) w zasięgu 5 metrów i dzieje się prawie natychmiast, ale przemieszczający się do Kogi metal niczego nie może uderzyć. W ciągu 5 postów możesz zdecydować, czy zostawić metal w tej formie, czy przywrócić przedmioty, które przetworzyłeś. Trochę słabe jeżeli będziesz używać tylko tych sześciu kulek, ale możesz ich mieć więcej lub korzystać z tego, co się nawinie.
Rozproszenie (A): Nie znam Bleacha, ale łatwo to sobie wyobrazić. Ramy bywają mylące, rzadko daje się 50 metrów ale jeśli tak jest, to dotyczy pojedynczego pocisku. Tutaj masz obszar sterowania i jeszcze możesz się przemieszczać, więc... To będzie jakieś 20 metrów. Ostrza mają mniej więcej wymiary 10mm x 2mm, razem tworzą chmurę o objętości metra sześciennego, możesz je rozbić na dwie mniejsze i sterować osobno. Poruszają się jako taka chmura z prędkością 8m/s, mechanika jak przy Pociskach (C), przy zetknięciu w pierwszej chwili niszczą ubrania, zaraz potem skórę i w ten sposób dłuższy kontakt z człowiekiem może skończyć się obrażeniami całego ciała rangi C+. Może doprowadzić do śmierci, jeśli uda się przeciąć skórę przy szyi na tyle, by uszkodzić tętnicę. Czas trwania dobry, po upływie wracają do postaci... Tego, z czego zostały stworzone.
Rozwiej moje wątpliwości oraz miej na uwadze, że jeszcze się namyślam i być może skonsultuję się z innymi moderatorami. Może być tak że nagle postanowię zmienić coś, co sam zaproponowałem, przepraszam. Długo myślę.
Koga
Liczba postów : 16
Dołączył/a : 30/03/2016
Temat: Re: Koga Pią Kwi 15 2016, 12:43
Te błędy ort. to z pośpiechu xd Poprawiłem w wyglądzie i dodałem, że w minusowe temp bluze zakłada żeby rozwiązać problem.
Hmn w zachodniej wyspie caleum bo na mapie widziałem, że caleum się składa z dwóch wysp.
Co do umiejętności tak wiem, że drożej przy wykupowaniu.
Pasek tak jak na obrazku, zwykły aby trzymać pochwę na plecach.
Eq. poprawiony, klejnoty odjęte.
Dysk C: tylko jak stoi, dotyka to nie jest ofensywne zaklęcie. Jak analuje zaklęcie albo po czasie to wraca do pierwotnego kształtu.
Pociski C: poprawione.
Wydłużenie C: grubość ta sama, tylkko zmienia się jej długość. Dopisałem że im dłuższa broń tym mniej wytrzymała.
Tarcza B: tak. Dodałem opis.
Rozproszenie A: poprawione.
Nie ma problemu ja się dostosuję :)
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Koga Pią Kwi 15 2016, 18:25
Ekwipunek: W przyszłości jak będziesz gdzieś uwzględniać ekwipunek, pisz z czego są zrobione kulki. Tutaj też napisz. Jeszcze kwestia tego, jak są umocowane - czy mogą wypaść swobodnie czy trzeba rozpiąć jakąś kieszeń? Chyba rozpiąć? Nie jestem pewny, jakie kieszenie masz na myśli, ale tak sądzę. Lepiej by to też było napisane.
Dysk (C): Skoro to tylko deskolotnia to zaznacz, że działa tylko gdy Koga ma z nią kontakt i przyspiesz ją do 10 m/s maksymalnie. I tak będzie musiał potrafić utrzymać na niej równowagę, więc nie może przesadzać z szybkością na zakrętach. No i mniej więcej średnicę dysku podaj, zgaduję że około pół metra?
Tarcza (B): Napisz, że ona pozostaje w miejscu (lewituje) przez 5 postów i nie można jej ruszyć tylko zniszczyć, oraz że tak naprawdę możesz tym zrobić dowolny fragment powierzchni sfery o średnicy 2m.
Rozproszenie (A): Na końcu brakuje czegoś po słowie "upływie". Po upływie 3 postów chyba.
Przypominam, że na start przysługuje do 3 umiejętności fabularnych.
Koga
Liczba postów : 16
Dołączył/a : 30/03/2016
Temat: Re: Koga Pią Kwi 15 2016, 18:44
Poprawione. No mam 3 umiejętności
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Koga Pią Kwi 15 2016, 19:26
Przy kulkach nadal brak mi słowa "żelaznych".
Widzę że masz trzy "Umiejętności", ale jakiś czas temu wprowadziliśmy też prawo do trzech "Umiejętności fabularnych". https://ftpm.forumpolish.com/t11-umiejetnosci#12 <- ostatni post w tamtym temacie o tym mówi.
Koga
Liczba postów : 16
Dołączył/a : 30/03/2016
Temat: Re: Koga Pią Kwi 15 2016, 20:04
No teraz już jest :D
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Koga Pią Kwi 15 2016, 20:15
Ech, prawie zapomniałem. Opisz katanę trochę, z czego jest zrobiona (pewnie stalowa), rękojeść jednym lub dwoma słowami albo bardziej szczegółowo jeśli chcesz, no i jej wymiary koniecznie.
Rozproszenie (A) - daj tam w sumie obrażenia B- zamiast C+.
Jeśli nie masz nic więcej do dodania to zaakceptuję po tych poprawkach.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.