First topic message reminder :Imię: Koga
Pseudonim: Ostatni Turstakuri
Nazwisko: -
Płeć: Mężczyzna
Waga: 83 kg
Wzrost: 185 cm
Wiek: 20 lat
Gildia: -
Miejsce umieszczenia znaku gildii: -
Klasa Maga: 0
Wygląd: Zaczynając od głowy, Koga obcina się na wąskiego irokeza, którego wieńczą włosy koloru niebieskiego. Jego twarz ma wyraziste rysy. Oczy posiada koloru brązu. W oczy najbardziej rzuca się początek tatuażu, który zaczyna się od końca czoła i ciągnie wzdłuż prawej strony twarzy w dół ciała. Tatuaż ten sam, przechodzi dalej przez szyję, obejmuje klatkę piersiową i brzuch. Symbolizuje przynależność do mnichów Turstakuri, którzy go wychowali. Jego ciało jest umięśnione i nie posiada widocznych oznak tkanki tłuszczowej, co świadczy o ciągłym trenowaniu własnej tężyzny. Na co dzień ubrany jedynie w szerokie w udach spodnie z bawełny, koloru fioletowego. Na nogach nosi drewniane sandały. W zimniejsze dni zakłada grubszą bluzę, jednak musi to być temperatura naprawdę na minusie.
Charakter: Koga jest osobą powściągliwą i raczej zamkniętą w sobie. Z tego powodu jest małomówny i z trudem nawiązuje bliższe relacje. Pomaga bliźnim (czy to w przypadku drobiazgów, czy ratowanie życia) tylko kiedy zobaczy w tym korzyść albo najprościej w świecie jeśli mu się zachce. Jest typem samotnika, irytują go większe skupiska ludzi. Dlatego jeśli nie musi to nie pojawia się w miastach. Jest mu dobrze samemu. W swych działaniach jest perfekcjonistą, co przejawia się także w odniesieniu do samego siebie. Dlatego też dba o siebie, o własne ciało, które uważa za świątynie. Wyniósł ten nawyk z czasów swojej młodości i zostało mu do tej pory. Dąży do poprawy swoich umiejętności fizycznych, magicznych poprzez trening ale również i innymi metodami, jeśli nadarzy się okazja.
Historia: Koga nie znał swoich rodziców. Nie wie w jakiej wiosce się urodził. Co wie o swojej przeszłości to to, że został wychowany w zachodniej wyspie Caelum, przez zamieszkujących tam mnichów Turstakuri. Znaleźli go oni pod swymi drzwiami, w wiklinowym koszu. Mówi się, że była to część rytuału aby mnisi wyprosili Bogów o urodzaj na ziemi. Inni jednak mówią, że matka chciała się pozbyć ciężaru z powodu swej biedoty. Tak czy inaczej od tamtej pory chłopak został z nimi związany. Jeśli chodzi o mnichów to przywiązywali oni największą uwagę do rozwoju fizycznego oraz duchowego, także praktykowania magii. W swej naturze byli perfekcjonistami toteż ciągły rozwój w/w dziedzin zaszczepili w chłopcu. Moralnie nauczali aby "robić to co podpowiada serce, żyć w zgodzie z własną naturą, lecz także naturą nas otaczającą". Kwestię interpretacji tej myśli przewodniej, zostawili każdemu z mnichów wedle uznania. Kiedy chłopak osiągnął wiek 18 lat, nastąpiło zdarzenie, które zmieniło jego życie. Klasztor został zaatakowany, a świętokradztwa dopuścili się bliżej nieznani sprawcy. Przeważając liczebnie mnichów wymordowali niemal wszystkich. Koga zabarykadował się z duchowym przywódcą mnichów w ostatnim z niepłonących budynków i oczekiwał na ostateczne starcie. Nim grupa napastników przełamała drewnianą zaporę chłopak stracił przytomność. Nie wiedział, że człowiek który go przyjął za niemowlaka i ocalił od śmierci, zrobił to ponownie. Użył czaru usypiającego na chłopaku i resztkami sił, wykonał czar teleportacji. Siła czaru była na tyle duża, że mnich zmarł z wyczerpania a Koga obudził się na nieznanej dotąd ziemi Królestwa Fiore. Od tamtego czasu, unikając ludzi, bytuje z dnia na dzień, rozwijając się, zarabiając na chleb, żyjąc według wpojonej zasady.
Umiejętności: Szermierz Lvl. 1
Zapasy magiczne Lvl. 1
Geniusz magiczny Lvl. 1
Umiejętności fabularne:Znajomość języka obowiązującego w Caelum
Umiejętność medytacji (pozwala się wyciszyć, zrelaksować)
Ekwipunek: 3370 klejnotów
- Katana (w pochwie na plecach).
Wygląd: długość rękojeści 28 cm, wykonana z drewna z jedwabnym oplotem koloru czarnego. Ostrze ze stali wysokowęglowej, hartowanej o długości 70 cm. Pochwa koloru czarnego.
- Pasek na kulki a w nim 6 żelaznych półkilowych kulek (umieszczone w kieszeniach zapinanych na rzep - każda kieszeń ma wielkość kulki)
Rodzaj Magii: Manipulacja metalem - magia pozwalająca magowi w dowolny sposób manipulować metalami czy to bezpośrednio czy na odległość.
Pasywne Właściwości Magii 1. Umiejętność poruszania metalami z bliska i na odległość. Czyli unoszenie i poruszanie zgodnie z wolą obiektami zawierającymi metal, których łączna masa nie przekracza 0,5kg. Maksymalnie 5 przedmiotów o łącznej masie nie większej niż 0,5kg, ale im jest ich więcej, tym większej koncentracji wymaga. W zasięgu 5 metrów i z małą prędkością. (1-1,5 m/s).
2. Możliwość łączenia metalowych obiektów ze sobą w nowe twory. Przedmioty muszą mieścić się w dłoniach maga i musi on je trzymać, by ze sobą połączyć w nowy kształt. Jednak takie "przetapianie" metali pozostawia je w stanie wyjątkowo niskiej wytrzymałości a formowanie kształtu jest mało precyzyjne, przez co trudno zrobić w ten sposób np. porządny nóż.
3. Możliwość wyczuwania metalowych obiektów (bez skupienia do 5 metrów, w momencie skupienia - czyli nie można wykonywać innych czynności - do 15 metrów). Koga nie jest w stanie określić kształtu ani masy wykrytych obiektów, a żeby określić położenie, musi się skupić. Jednak ich więcej znajdzie, tym trudniej będzie znaleźć, przy kilku będzie ciężko określić choćby kierunek poszukiwań konkretnego obiektu.
Zaklęcia: 1 D - Przetworzenie
Za pomocą tego zaklęcia, Koga jest w stanie tworzyć mocniejsze przedmioty wielkości max. katany (w tym wypadku normalnie walczyć nią wiedząc, że nie rozpadnie się). Do przetworzenia wystarczą metalowe kulki (tutaj w ekwipunku będzie, że cały czas ma przy sobie) albo inne części będące w dłoni lub znajdujące się w zasięgu 3 m. Broń czy przedmiot będzie miał nieco mniejszą wytrzymałość od oryginału czy ostrość.
1 C - Dysk
Zaklęcie przetwarza metalową kulkę w płaski okrągły dysk. Jest on na tyle wytrzymały, że Koga może na nim śmiało stanąć i dzięki swojej magi unosić się w powietrzu (na 1,5 m) i poruszać z prędkością do max. 10 m/s przez okres 3 postów. W momencie anulowania zaklęcia lub po czasie 3 postów, dysk wraca do pierwotnego kształtu. Średnica dysku to pół metra. Zaklęcie tylko działa jeśli Koga ma kontakt z dyskiem.
2 C - Pociski
Zaklecie pozwala na unoszenie trzech półkilogramowych kulek i poruszanie nimi do zadawania obrażeń. Zasięg do 15 m, obrażenia - obtłuczenia, siniaki. Prędkość pocisków do 5 m/s. Zwrotność ograniczona, nie robią natychmiastowych skrętów i nawrotów. Czas trwania 2 posty, po czym wracają do maga.
3 C - Wydłużenie
Przy pomocy tego zaklęcia Koga potrafi zwiększać i zmniejszać długość swojej katany do 4 m. Tempo zwiększania jest dość szybkie i można nie raz zaskoczyć przeciwnika, dokładnie trwa to ok. 1 sekundy od zera do maksimum. Czas utrzymywania zaklęcia do 2 postów. Im dłuższa broń tym będzie nieco mniej wytrzymała.
1 B - Tarcza
Zaklęcia zmieniające kształt kulek w pół sferyczną lub sferyczną tarczę, która ustawiona od kierunku ataku (w przypadku pół sferycznej) jest w stanie zasłonić Kogę. Wytrzymałość zależna od metalu z którego stworzono. Tarcza będzie mieć różną wytrzymałość zależnie od wymiarów, metalu i ilości użytego metalu, można użyć maksymalnie 30 kg. Orientacyjnie to półsfera ochraniająca całego Kogę z jednej strony, zrobiona z 3 kg żelaza, będzie dość słaba bo cieniutka, ale ochroni zarówno przed atakami fizycznymi jak i magicznymi pociskami (chyba, że te mają szczególne właściwości przenikania). Pochłonie jedno zaklęcie o sile C lub atak fizyczny wzmacniany umiejętnością pierwszego poziomu, ale się rozpadnie. Można ją tworzyć tuż koło siebie, z dowolnej ilości metalowych przedmiotów (nieprzymocowanych do niczego) w zasięgu 5 metrów i dzieje się prawie natychmiast, ale przemieszczający się do Kogi metal niczego nie może uderzyć. W ciągu 5 postów można zdecydować, czy zostawić metal w tej formie, czy przywrócić przedmioty, które przetworzył Koga. Tarcza lewituje w miejscu w czasie 5 postów i nie można jej ruszyć tylko zniszczyć
(potem opada), oraz możesz tym zrobić dowolny fragment powierzchni sfery o średnicy 2 m.
1 A - Rozproszenie
Zaklęcie rozprasza ostrze katany na setki małych ostrzy, którymi można sterować i atakować przeciwnika. Ostrość małych kawałków jest bardzo duża, mogą przebić ciało, doprowadzić do śmierci w przypadku trafienia w najważniejsze organy, tętnice, itp. Zasięg do 20 metrów. Możliwość sterowania i dowolnej manipulacji jeśli chodzi o zmiany kierunku. Czas trwania do 3 postów.
Ostrza mają mniej więcej wymiary 10mm x 2mm, razem tworzą chmurę o objętości metra sześciennego, można je rozbić na dwie mniejsze i sterować osobno. Poruszają się jako taka chmura z prędkością 8 m/s, mechanika jak przy Pociskach (C), przy zetknięciu w pierwszej chwili niszczą ubrania, zaraz potem skórę i w ten sposób dłuższy kontakt z człowiekiem może skończyć się obrażeniami całego ciała rangi B- . Może doprowadzić do śmierci, jeśli uda się przeciąć skórę przy szyi na tyle, by uszkodzić tętnicę. Po upływie 3 postów wracają do postaci tego, z czego zostały stworzone.