Umiejętności:
x Ofiara [lvl 1]
x Support [lvl 2]
x Szermierz [lvl 1]
Magia: Wróżbiarza – magia polega na wykorzystywaniu umiejętności wróżbiarza do celów wspomagających innych magów lub samego siebie, ale także sięga ku odczytywaniu i determinowaniu przyszłości i odczytywaniu znaczenia teraźniejszości oraz przeszłości (jak to u wróżbiarzy bywa). Do zakresu zainteresowań maga wchodzi astrologia, numerologia, wróżenie z kart, ręki, kości oraz inne dziedziny zajmujące wróżbiarzy. Do wszystkiego dochodzi wiedza o sprawach okultystycznych i im podobnych.
Pasywne Właściwości Magii:
x Znawca tematu – można powiedzieć, że w sprawach związanych z wróżeniem, Zo siedzi prawie całe życie, książek naczytał się full, a do tego ma jeszcze doświadczenie w zawodzie! Zna się na nocnym niebie, z którego też zdarzało mu się wróżyć, zna się na magicznych przedmiotach, których przeszło przez jego ręce naprawdę sporo, a o których również się nieco naczytał. Do tego zawsze jest przygotowany – tak, zna układ planet na tę niedzielę. Nie ma co próbować go zagiąć również w numerologii i czytaniu snów. Po prostu – jest najlepszy!
x Męczące wizje – czasem, bez jego własnej woli, w głowie pojawiają się męczące wizje. Potrafią przyjść w najmniej odpowiednim momencie wraz z gigantycznym bólem głowy (szczególnie na głodzie). O tym, co przedstawiają i czy w ogóle nadejdą, decyduje MG.
x Opium – O ile w znakomitej większości przypadków opium doprowadza ludzi do zwyczajnego otumanienia, o tyle Zo jest w stanie w miarę normalnie pracować, ba, jego komórki mózgowe nawet przyspieszają na haju i pozwalają mu myśleć lepiej i jaśniej. Gorzej z poruszaniem się, ale to wiadoma historia. Ze względu na dobrze wykształcony zbiornik magiczny do wcześniejszych prób widzenia przyszłości z pomocą opium, Zo nauczył się, jak wykorzystywać je do innych celów niż zwykłe doprawienie się.
x Wróżenie z dłoni – Tak zwane: pokaż mi swoją dłoń, a powiem ci, kim jesteś. Za pomocą czytania z dłoni prócz bardzo mglistej przyszłości danej osoby, Zo może również wyczytać szczątki charakteru danej osoby. Widzi to, oceniając poszczególne wzgórza i ich połączenie ze sobą i liniami. Potrafi określić, czy dana osoba jest wybuchowa, fałszywa, czy może spokojna i odpowiedzialna.
x Układanie tarota – po ułożeniu zwykłego tarota bez użycia many, osobę, która o tego tarota poprosiła, po pewnym czasie się spełniają choć w o wiele słabszej formie niż miałoby to się dziać z użyciem many. W jaki sposób i w jakim czasie – o tym decyduje sam user prowadzący daną postać lub MG. Może to odwlec baaardzo w czasie. Przypominam: skutki nie są tak wielkie jak przy ułożeniu tarota z użyciem many, czyli np. przy chorobie nie ma gruźlicy, a raczej pojawia się przeziębienie.
x Interpretowanie znaków – kiedy wokół Zoroastra pojawiają się jakieś znaki o podłożu zwiastującym, ten z wielką chęcią zabierze się za ich interpretację i postara się zjawisko wyjaśnić.
Zaklęcia:
1. TAROT
Zaklęcia z tej gałęzi opierają się na używaniu kart tarota. W większości przypadków jest to używanie poszczególnych kart do wzmocnienia siebie lub towarzysza albo osłabienia przeciwnika. W jednym przypadku dotyczy jeszcze determinowania przyszłości za pomocą ułożenia tarota z użyciem many. Wytrenowane zaklęcia supportowania nie wymagają od Zo posiadania przy sobie danej karty. Wystarczy, że pomyśli, o tym, jaka karta go interesuje i natychmiast na jego dłoni pojawia się ciemny symbol użytej karty. Symbol znika wraz z końcem zaklęcia. Kiedy nie starczy już dłoni, pojawia się na policzkach, czole i innych widocznych miejscach.
ARKANA WIĘKSZE
Karty ułożone w normalnej pozycji
x Słońce (C) – zwiększa wytrzymałość o 40%. Buff trwa 3 posty.
x Moc (C) – zwiększa siłę o 40%. Buff trwa 3 posty.
x Rydwan (C) – zwiększa szybkość o 40%. Buff trwa 3 posty.
x Kapłanka (C) – polepsza działanie jednego ze zmysłów o 40%. Zmysł wybrany zostaje przez rzucającego. Buff trwa 3 posty.
x Głupiec (D) – znosi wszystkie bariery związane ze strachem (nie działa na magicznie wywołany strach). Trwa 2 posty.
Karty w negacji (odwrócone)
x Koło fortuny w negacji (B) – w ciągu 5 postów zostaje sprowadzone na ofiarę od jednego do trzech nieszczęść (rzut kostką przez MG, on także dobiera nieszczęścia).
x Księżyc w negacji (C) – wywołuje halucynacje u ofiary trwające 2 posty.
x Gwiazda w negacji (D) - wywołuje u wskazanej kobiety nagłe kobiece dolegliwości (polowanie na Czerwony Październik), trwa 2 posty.