Posiadane Magie: Magia Luster
Opis Magii: Magia Luster - Lustra jakie są każdy widzi. Magia z nimi związana polega w dużej części na tym samym co lustra jako takie – odbijają, ukazują obraz tego co przed nimi… Służy to do odbijania zaklęć, tworzeniu luster, władzy nad nimi, kopiowaniu wyglądu czy też sięgania do świata Po Drugiej Stronie Lustra, a czasem do jego mieszkańców. Intuicyjnie wiadomo o co chodzi.
Posiadane PWM:
Lustereczko – Zdolność pozwala stworzyć lustro lub pokryć jakąś powierzchnię lustrzaną powłoką – np. jeśli zostanie tym pokryty miecz będzie się można w nim przeglądać jak w normalnym lusterku, o wiele lepiej niż w po prostu dobrze wypolerowanej broni. Można stworzyć maksymalnie 1 lustro na raz. Lustra są dwustronne. Ich powierzchnia to maksymalnie 50 cm^2.
Raz mnie widać – A raz nie… Mag luster, gdy tego zapragnie może po prostu ukryć swoje odbicie – nie będzie go widać w niemagicznych lustrach (właśnie od tego biorą się te wszystkie mity o wampirach)
Kogo dzisiaj podejrzeć… – Mag luster potrafi powtórzyć odbicie z jednego lustra w innym. Dzięki temu potrafi oglądać strojące się panienki w dowolnym momencie na swoim lusterku. Prawdopodobnie ktoś wykorzystał tę zdolność praktyczniej. Lustro musi znajdować się maksymalnie 5 metrów od maga i musi być on świadomy jego położenia.
Pan Luster – Dzięki tej zdolności mag może poruszać lustrami. Nie jest to jakaś potężna siła, która pozwala na ciskanie nimi z ogromnymi prędkościami, ale pozwala je przekręcać, obracać, a nawet sprawiać, by lewitowały, prędkość marszu i to niezbyt szybkiego. Maksymalna powierzchnia lustra jaką może w ten sposób poruszać to 125 cm^2 (sześcian 5x5x5cm).
Zaklęcia D:
Facet taki jak ty – Po użyciu tego zaklęcia maga powleka cienka, lustrzana warstwa i przybiera on wygląd innej osoby. Aby kogoś skopiować należy na niego patrzeć przez czas rzucania zaklęcia. Po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń lustro pęka co dość znacząco wskazuje na to, że coś jest nie halo. Jeśli nawet nie pęknie całe, ale powstanie rysa to i tak raczej wyda przebierańca. Ludzie zazwyczaj nie pękają i nie mają rys. Czas trwania 2 tury, po upływie można utrzymać przez kolejne 2 płacąc ponownie koszt itd.
Lustro - Tworzy stojące, dwustronne lustro 2x1 metra. Jest ono bardzo kruche i podatne na rozbicie. Po 3 turach samo pęka i się rozpada.
Złożenie odłamków - Pozwala szybko poskładać rozsypane odłamki w lustro, wielkość lustra zależna od ilości kawałków użytych do scalenia (można składać większe lustra za pomocą kilku mniejszych, możliwa jest też sytuacja, gdzie część lustra zostanie bezpowrotnie zniszczona np. w wyniku stopienia, wtedy odtworzone lustro będzie mniejsze z pozostałych kawałków będzie mniejsze). Koszty złożenia lustra z odłamków równają się 50% kosztów złożenia lustra danej rangi (zaokrąglając w górę) - czyli np. złożenie lustra wielkości odpowiadającej randze A będzie kosztowało 17 MM (lustra wielkości danej rangi mają odpowiadającą jej wytrzymałość oraz czas utrzymywania się). Najpierw łączy przy sobie elementy, przez co lustro jest zarysowane/popękane, a dopiero później je "spaja".
Zaklęcia C:
Eksplozja Odłamków – Zaklęcie wysadzające wybrane lustro/lustra. Ostre odłamki lecą ze sporą prędkością we wszystkie strony raniąc każdego w zasięgu 1,5 metra od wybranego lustra. Obrażenia takich odłamków to maksymalnie ranga C, w zależności od wielkości lustra, które eksploduje. Można stosować tylko na własnych lustrach lub niemagicznych.
Lustrzana Zbroja – Użytkownika powleka warstwa luster, które sprawiają, że staje się on praktycznie niewidoczny w bezruchu. Podczas poruszania się osoby o bystrych oczach, które go wypatruję mają szansę go dostrzec. Jeśli osoba pod wpływem tego zaklęcia zostanie trafiona, na zbroi pojawiają się rysy, lub po prostu pęka (w zależności od rodzaju trafienia i jego mocy), tak czy siak, nawet rysa osłabia zdolności maskujące. Czas działania 2 tury. [Z 1 metra można dostrzec użytkownika, z 5/10/15 ktoś z Sokolookim na poziomach odpowiednio 1/2/3. W trakcie poruszania się, z 5 metrów się go dostrzeże oraz z 10/15/20.]
Lustrzany portal – pozwala natychmiastowo przenieść się z lustra do lustra, mogą być one oddalone maksymalnie o 7 metrów od siebie. Możliwe są także takie manewry jak np. pchnięcie mieczem w jedno lustro i sprawienie, że wyskoczy on z drugiego. Jedno zaklęcie zadziała na jedną osobę lub jeden osobny przedmiot. Jeśli coś częściowo przejdzie przez lustro może wrócić (zostać przeciągnięte w którąś stroną) lub zostać. Jeśli zostanie to w lustrze to bez ponownego rzucenia zaklęcia zostanie przecięte.
Zaklęcia B:
Pomniejsze Lustrzane Odbicie – Wykorzystuje lustro do odbicia magicznego ataku, nie działa na ataki fizyczne (mają one szansę rozbić lustro). Można to zaklęcie wykorzystać, by skierować zaklęcia prosto w atakującego, lub by przekierować zaklęcie sojusznika. Działa jedynie na 1 zaklęcie rangi C lub 2 rangi D. Zaklęcia trafiające w lustro podlegają normalnym zasadom odbicia (kąt padanie = kątowi odbicia i tak dalej)
Zaklęcia A:
Lustrzak – Jeśli przeciwnik spojrzy w lustro, Arevis może przywołać z tego lustra Lustrzaka, który przybiera postać przeciwnika. Kopiuje on również jego zdolności i umiejętności. Maksymalnie jeden Lustrzak, który trwa 3 posty. Ma 80 MM, jedną losową umiejętność na maksymalnie 2 poziomie, 2 losowe zaklęcia za maksymalnie 60 PD (w tym 1 to minumum ranga B) oraz trzy losowe PWMki skopiowanej postaci. Wytrzymałość takiego stwora nie jest zbyt duża (chyba, że skopiuje odpowiednią umiejętność) - zaklęcia rangi B, albo kilka mocnych uderzeń mogą go poważnie zranić.
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione: