Posiadane Magie: Król
Opis Magii: Król to jest najwyższa władza, Król to osoba, która rządzi i wydaje rozkazy. Magia króla polega na wydawaniu poleceń swoim żołnierzom, sługą i innym osobą podporządkowanym przez Waama. Przy użyciu magii może tworzyć żołnierzy. Każdy rozkaz odpowiada jednemu zaklęciu, który zostanie wykonany przez żołnierzy tworzonych przez Waama. Niektóre z nich
Rozkazy dzielimy na:
Użytkowe – czyli akcje niepodlegające pod atak ani obronę
Ofensywne – od ataku jak szarże i tak dalej
Defensywne – czyli zasłanianie ciałem i tak dalej
Specjalne – Każda z jednostek ma od 1 do 3 rozkazów specjalnych.
Posiadane PWM:
*Mastermind – każdy żołnierz Waama reaguje na umiejętność taktyk, wydłużając swój czas trwania o jeden post za każdy jej poziom ze względu na to, iż posiada on umiejętność do lepszego kontrolowania swojej armii poprzez wydawanie im odpowiednich rozkazów. Aktualny bonus: 1 (Jak liczyć? Bazowe z zaklęcia + bonus z tej pasywy = aktualna ilość)
*Więcej – Dzięki umiejętności percepcja Waam jest w stanie rozkazywać większej ilości osób dzięki poświęceniu im odpowiedniej uwagi. Waam może stworzyć o jednego żołnierza więcej za każdy level umiejętności percepcja. Aktualny bonus: 1 (Jak liczyć? Bazowe z zaklęcia + bonus z tej pasywy = aktualna ilość)
Za każdego stworzonego żołnierza koszt zaklęć Waama spada o 1 MM, o ile nie jest to zaklęcie, które tworzy nowego żołnierza. Cena zaklęć nie może jednak spać poniżej 70% aktualnej ceny. Te 70% zaokrąglane w górę, nie dotyczy zaklęć S/S+.
*Rozkaz: Zszyj
Ta PWM sprawia, że słudzy stworzeni przez Waama będą zszywać jego ubrania. I w sumie tylko tyle.
*Powstańcie: Waam sprawia, że obok jego nogi powstaje półmetrowy ludzik, który w sumie stoi i czeka na rozkaz. Nie może wykonywać rozkazów ofensywnych ani defensywnych, tylko te użytkowe jak gotowanie i tak dalej.
*Rozkaz: Podaj
Sprawia, że żołnierz Waama poda mu jakąś rzecz.
*Rozkaz: Pilnuj
Waam rozkazuje żołnierzowi pilnować danej lokacji dopóki nie przyjdzie. Oczywiście tylko patrzy czy coś się nie dzieje.
*Rozkaz: spocznij
Sprawia, że żołnierze zaprzestają jakichkolwiek akcji począwszy od ataku aż po obronę. Jednak trzeba mieć na uwadze, że oznacza to wydanie nowego polecenia.
Zaklęcia D:
-Rozkaz: Atak (D) -
Przez 3 posty jednostki Waama są zdolne do ataku targetu który im wskaże. Siła ataku jego sług nie jest większa od normalnych. Mogą tym doganiać przeciwnika jeśli zacznie uciekać (Wiadomo, by go zaatakować).
-Rozkaz: Patroluj (D) – jeden z żołnierzy Waama staje się typowym zwiadowcą, nie może on wykonywać akcji defensywnych ani ofensywnych lub też rozkazów specjalnych. Za to nie traci czasu i jest stały, jednak tylko jeden naraz i jest podatny na ataki. Wytrzymałość przejmuje po typie z którego został stworzony. Przy przekazać nowinę musi wrócić.
-Rozkaz: Ruszaj (D) -
Żołnierza Waama przez 3 posty mogą się swobodnie poruszać, by wykorzystać w pełni swoje atrybuty (czyt skakać, drapać się po dupie itp).
- Rozkaz: Zasłoń (D) -
Waam rozkazuje żołnierzom zasłonić go przez nagły doskok w jego kierunku i przyjęciu na siebie następnego ciosu. Oczywiście żołnierz może nie zdążyć na czas, jest to w końcu jedynie bardzo szybki doskok.
Zaklęcia C:
-Powstańcie : Podstawowi (c) -
Waam tworzy kukły zwykłych wojowników odzianych w lekki pancerz. Owe kukiełki nie poruszają się bez wydania im rozkazu. Wykonują każdy rozkaz jaki wyda Waam poza ostrzałem. Ich bronią są długie na 170 centymetrów włócznie. 1 użycie = 1 żołnierz. Wielkością nie przekraczają 1,5m. Ich specjalny rozkaz to szarża. Trwają 1 post. Wytrzymałość normalnego człowieka. Bez rozkazu nie ruszy. Każdy wydany im rozkaz zwiększa ich czas trwania o jeden post.
-Powstańcie: Kanonierzy (c)-
Waam tworzy jednostkę żołnierzy uzbrojonych w krótkie lufy strzelające pociskami o sile równych randze D. Ich specjalny rozkaz to salwa. Nie są więksi niż podstawowi żołnierze. Trwają 3 posty. Strzelają z szybkością 3 kule na post. Wytrzymałość człowieka, bez rozkazu nie ruszy.
- Rozkaz specjalny: Salwa (c ) -
Każdy kanonier w „armii” Waama dostaje wzmocnione kule o sile wyższą o jedną rangę, wszyscy kanonierzy układają się w jeden rząd. Kiedy strzela jeden, reszta się pochyla i przeładowuje pociski, by następnie po oddaniu strzału przykucnąć i puścić następnego. Każdy żołnierz wystrzela 3 razy.
- Rozkaz specjalny: Spacer w cieniach (C ) -
Na jeden post assasyni stają się niewidzialni, znikając jakby w ogóle ich tam nie było. Asasyni wyglądają wtedy jak powietrze nad ogniskiem, delikatne zniekształcenia i można ich usłyszeć. Podczas niewidzialności są trochę wolniejsi.
Zaklęcia B:
-Postańcie: Assasyni (b) -
Assasyni to specjalna jednostka Waama zaopatrzona w krotkie miecze i noże do rzucania. Mają 1,60 wzrostu. Każdy z nich ma przy pasie 3 noże oraz neurotoksynę (używana tylko przy specjalnym rozkazie). Ich specjalne rozkazy to spacer w cieniach i skończ. Są one o wiele szybsze od jednostki podstawowej i trochę wytrzymalsze, ale wiadomo, kosztują więcej. Trwają 2 posty. Siła summona tej rangi, bez rozkazu nie ruszy. Każdy wydany im rozkaz zwiększa ich czas trwania o jeden post.
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione: