I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
- Magia Suzerena Magia, która "płynie we krwi", czyli dziedziczona z pokolenia na pokolenie. Opiera się ona na zdolności przekształcania owoców w kłódki, które z kolei są potrzebne do wzywania uzbrojenia im odpowiadającego. Tylko osoba, która stworzyła daną kłódkę, może ją otworzyć - wezwać zbroję/broń.
Pasywne Właściwości Magii: - Lockseed Creation (ang. Tworzenie Kłódko-nasion) - Umiejętność pozwalająca Kajitsu zamienić naturalny każdy owoc w kłódkę ze zbroją, niezależnie od własnej woli. - Allied Soldier (ang. Sprzymierzony Żołnierz) - Akiko może założyć każdą ze swoich zbrój na osoby, które wyrażą na to zgodę. Jak to bywa jednak z uzbrojeniem, zużywa się ono. - Liege Pact (ang. Pakt Lenny) - Osoby, które założą jakąkolwiek ze zbrój Akiko, nie mogą się obrócić przeciw niej (w sensie nie mogą jej skrzywdzić). - Battle Robes (ang. Szaty Bitewne) - gdy zaczyna się walka, strój Akiko, niezaleznie od tego jaki by nie był, zamienia się na TAKI. Gdy walka się skończy, poprzedni strój powraca. - Mana Digestion (ang. Trawienie Many) - Poprzez Kłódko-nasiona Kajitsu może zaspokajać swój głód i zapotrzebowanie na witaminy, węglowodany itp. za pomocą swojej MM (1MM/post). - Standby (ang. Czekaj/Tryb Uśpienia) - PWM pozwalające Akiko nie odsyłać wcześniej wezwanej zbroi by założyć nową. Oczekująca zbroja śledzi Akiko (zazwyczaj jakiś metr ponad i za nią, chyba, że nie ma na to miejsca, wtedy z tyłu) oczekując aż ponownie będzie potrzebna. Ponieważ jednak aby zbroja mogła oczekiwać na swoją kolej, musi się złożyć do postaci owocu zamiast rozpłynąć się jak by się to stało normalnie, co skutkuje dłuższym czasem wymiany zbroi. - Sharing (ang. Dzielenie) - Akiko może "przerzucić" wcześniej wezwaną zbroję na inną osobę. (tj. np. ma jedną na sobie, ale przerzuca ją na osobę ze swojej drużyny, przenosząc efekt zbroi na tą osobę, lub ktoś z drużyny ma na sobie jedną z jej zbrój i gdy Akiko zdecyduje może ją przerzucić na siebie, lub inną osobę). Zbroja musi się złożyć do postaci owocu i ponownie rozłożyć na następnej osobie. - The Aroma (ang. Aromat) - Każda ze zbrój ma smak oraz zapach (nie drażniący przeciętnego nosa) owocu, na którym jest wzorowana. - Ripening Fruit (ang. Dojrzewający Owoc) - (Pomysłodawczyni: Yugata) Biologiczne PWM związane z... płcią oraz homronami posiadacza magii. W zależności od zmian hormonalnych zachodzących w ciele Akiko (np. fazy jej cyklu menstruacyjnego), wydzieliny jej ciała przybierają smak i zapach różnych owoców.
Zaklęcia:
{D}
- JUICE MIX! - Zaklęcie umożliwiające połączenie dwóch zbrój rangi C w jedną (za każdą trzeba zapłacić), która będzie posiadać dostęp do obu broni a także do wszystkich buffów (które się kumulują) i debuffów (które się nie kumulują w przypadku powtórzenia, a "brany" jest ten wyższy). Przyjmuje ona formę jinbaori (specjalnego typu haori zakładanego na zbroję samurajską). - Fruit Sparkling! - Zwiększa prymujący buff (czyli ten najwyższy, np. wytrzymałość u Melona, w przypadku równych wartości decyduje MG) o 10% (tzn. jak było 20% to po użyciu jest 30%) na dwie tury. Może zostać użyte na każdym, kto nosi owocową zbroję, co więcej, osoba nosząca może użyć do tego własnego MM.
{C}
- Orange Arms - (ang. Pomarańczowe Uzbrojenie) A path of blossoms on Stage! Zbroja powstała poprzez użycie "Orange Lockseed". Gdy chodzi o atak i defensywę jest najlepiej wyważoną ze wszystkich zbrój. Naturalnie motywem przewodnim jej wyglądu jest pomarańcza. Broń jej towarzysząca to szabla Daidaimaru (jap. Pomarańczowy Krąg). Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Atak +20%, Wytrzymałość +20%, Szybkość -20%
- Ichigo Arms - (jap./ang. Truskawkowe Uzbrojenie) Shushutto Spark! Zbroja o motywie truskawki. Szybka, ale jej właściwości obronne można postawić pod znakiem zapytania. Jej broń towarzysząca to Ichigo Kunai (jap. Truskawkowe Noże do rzucania), dwa noże, które mogą służyć zarówno do walki w zwarciu jak i do rzucania. Jeśli użytkownik zbroi zgubi/rzuci jeden/dwa z nich, zbroja natychmiast je uzupełni (bo na krzaczku rośnie więcej niż jedna truskawka C:). Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Atak -10%, Szybkość +30%
- Pine Arms - (ang. Ananasowe Uzbrojenie) Pulverize, Destroy! Ananasowa zbroja o ogromnych właściwościach niszczących, ale dość niskiej obronie i szybkości. Broń tej zbroi to Pine Iron (ang. Ananasowe Żelazko? XD), maczuga wielkości klatki piersiowej przeciętnego człowieka o masie ok. 30 kg, na długim wytrzymałym, metalowym kablu długości dwóch metrów. Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Atak+30%, Wytrzymałość +20%, Szybkość -30%
- Lemon Arms - (ang. Cytrynowe Uzbrojenie) Fight, Power, Fight! Lekka zbroja cytrynowa wyposażona w specjalny łuk - Lemon Arrow (ang. Cytrynowa Strzała) - który strzela za pomocą energii (siła nie różni się od zwykłych strzał) oraz może służyć jako broń do walki w zwarciu dzięki przyczepionym doń ostrzom. Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Możliwość strzelania: 3MM/strzała, Atak +10%, Zręczność +20%, Szybkość -10%
- Melon Arms - (ang. Melonowe Uzbrojenie) Green Protector! Zbroja o melonowym motywie, jej główną zaletą jest wytrzymałość oraz towarzysząca jej broń - Melon Defender - mocna tarcza o długości około metra. Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Atak +10%, Wytrzymałość +30% Szybkość -20%
{B}
- Orange Energy Arms - (ang. Uzbrojenie Pomarańczowej Energii) A path of blossoms on Stage! Rozwinięcie zaklęcia "Orange Arms". Większe zrozumienie swojej magii i ciut praktyki pozwoliły Akiko stworzyć "czystszą" wersję Pomarańczowej Kłódki, co z kolei zaowocowało powstaniem mocniejszej zbroi. Jeśli chodzi o "krój" zbroi, to kształt ma identyczny z wersją C, jednak bardziej niż powierzchnię owocu, zbroja wyglądem i w dotyku przypomina raczej butelkę oranżady. Zbroja posiada także wykończenia (w kolorze srebra) utrzymane w roślinnym motywie i towarzyszy jej szabla Daidaimaru. Atak +40%, Wytrzymałość +40%, Szybkość -30%
- Fruit Charge! - Zaklęcie, które polega na naładowaniu owocowej broni, która pojawia się razem z daną zbroją i wykonaniu nią wzmocnionego ataku (przykładowo: cięcie przy użyciu Daidaimaru. rzut Ichigo Kunai, wymach Pine Iron, pchnięcie Bana-spear, strzał z Lemon Arrow, Shield Bash Melon Defenderem itd.) Generalne wzmocnienie ataku broni o 50%
Ostatnio zmieniony przez Kajitsu dnia Sro Lut 24 2016, 22:31, w całości zmieniany 5 razy
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Owocowy Koszyk Czw Wrz 17 2015, 01:19
Wykupuję nowe PWM (od 8. września mogę) i zaklęcie, jeeeej!
PWM: - Standby (ang. Czekaj/Tryb Uśpienia) - PWM pozwalające Akiko nie odsyłać wcześniej wezwanej zbroi by założyć nową. Oczekująca zbroja śledzi Akiko (zazwyczaj jakiś metr ponad i za nią, chyba, że nie ma na to miejsca, wtedy z tyłu) oczekując aż ponownie będzie potrzebna. Ponieważ jednak aby zbroja mogła oczekiwać na swoją kolej, musi się złożyć do postaci owocu zamiast rozpłynąć się jak by się to stało normalnie, co skutkuje dłuższym czasem wymiany zbroi. - Sharing (ang. Dzielenie) - Akiko może "przerzucić" wcześniej wezwaną zbroję na inną osobę. (tj. np. ma jedną na sobie, ale przerzuca ją na osobę ze swojej drużyny, przenosząc efekt zbroi na tą osobę, lub ktoś z drużyny ma na sobie jedną z jej zbrój i gdy Akiko zdecyduje może ją przerzucić na siebie, lub inną osobę). Zbroja musi się złożyć do postaci owocu i ponownie rozłożyć na następnej osobie. - The Aroma (ang. Aromat) - Każda ze zbrój ma smak oraz zapach (nie drażniący przeciętnego nosa) owocu, na którym jest wzorowana. - Ripening Fruit (ang. Dojrzewający Owoc) - (Pomysłodawczyni: Yugata) Biologiczne PWM związane z... płcią oraz homronami posiadacza magii. W zależności od zmian hormonalnych zachodzących w ciele Akiko (np. fazy jej cyklu menstruacyjnego), wydzieliny jej ciała przybierają smak i zapach różnych owoców. ... Nie będę wchodził w dalsze szczegóły bo mimo, że ten absurdalny pomysł wydał mi się śmieszny, to jest jednak trochę zawstydzające... No chyba, że trzeba. ;-;
Zaklęcia: {B}
- Orange Energy Arms - (ang. Uzbrojenie Pomarańczowej Energii) A path of blossoms on Stage! Rozwinięcie zaklęcia "Orange Arms". Większe zrozumienie swojej magii i ciut praktyki pozwoliły Akiko stworzyć "czystszą" wersję Pomarańczowej Kłódki, co z kolei zaowocowało powstaniem mocniejszej zbroi. Jeśli chodzi o "krój" zbroi, to kształt ma identyczny z wersją C, jednak bardziej niż powierzchnię owocu, zbroja wyglądem i w dotyku przypomina raczej butelkę oranżady. Zbroja posiada także wykończenia (w kolorze srebra) utrzymane w roślinnym motywie i towarzyszy jej szabla Daidaimaru. Atak +35~40%, Wytrzymałość +35~40%, Szybkość -20~30%
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pią Wrz 18 2015, 12:48
akcept
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pon Sty 11 2016, 02:53
PWM: - Frutti Fashion (ang. ita. Owocowa Moda) - To PWM pozwala Akiko na zmianę zbroi w ubranie i na odwrót (pod warunkiem, że ubranie/zbroja jest efektem jej zaklęcia). Przyzwanie ubrania zamiast odpowiadającej kłódce zbroi również jest w zasięgu możliwości tego PWM.
Zaklęcia D: - JUICE MIX! (+) - Zaklęcie umożliwiające połączenie dwóch zbrój rangi C, lub zbroi rangi C ze zbroją rangi B w jedną (za każdą trzeba zapłacić), która będzie posiadać dostęp do obu broni a także do wszystkich buffów (które się kumulują) i debuffów (które się nie kumulują w przypadku powtórzenia, a "brany" jest ten wyższy). Przyjmuje ona formę jinbaori (specjalnego typu haori zakładanego na zbroję samurajską). <- ULEPSZENIE NIESTANDARDOWE Z KALENDARZA.
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pon Sty 11 2016, 13:55
Frutti Fashion (PWM): Trochę się boję że zrujnujesz rynek odzieżowy we Fiore, jak tak będziesz produkować piękne suknie z cytrynowych. Nie jestem pewny czy dobrze rozumiem, każda zbroja ma swój nie-bitewny odpowiednik i można je natychmiast zamieniać ze sobą lub wezwać wdzianko zamiast stroju codziennego? Jeśli źle rozumiem, niby mogę coś zaproponować ale chyba lepiej to wytłumaczysz samodzielnie... Byle tylko dziewczyna nie była całkiem jak kameleon że co sekundę inne wdzianko, bo zniknie w tłumie niczym asasyn i tu mocno szpiegowski potencjał jest... Więc jeśli dobrze rozumiem to po prostu nie za często te zmiany rób, może raz na post inna kreacja...
JUICE MIX! (D+): W porządku.
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pon Sty 11 2016, 16:34
No tak jak powiedziałeś jest z Frutti Fashion. Każda zbroja ma nie-bitewny odpowiednik, w który może się zmienić i na odwrót, lub po prostu ubranie zamiast zbroi z kłódki. Generalnie jeśli każde musi wyglądać jakoś konkretnie to mogę opisać każdą, tylko chciałbym mieć ewentualnie mozliwość dodawania ich potem wraz nowymi zbrojami, bez "ulepszania" PWM D:
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pon Sty 11 2016, 16:40
Dobra, czyli z kłódki możesz zamiast zbroi przyzwać sobie wdzianko danego owocu, ale jeśli masz na sobie w tym momencie zbroję to podmiana przerzuci ją w Standby i nie będzie działać, więc nie rób tego w walce. Raz na post. Battle Robes jak rozumiem ma pierwszeństwo przed tą PWM i nie możesz zamienić ich na dowolne ubranie? Bo w sumie nie wiem czy tamta działa samoistnie czy zgodnie z wolą Akiko.
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pon Sty 11 2016, 16:49
One się nie wykluczają. Jesli je Battle Robes, to ubranie z kłódki zwyczajnie będzie jakimś dodatkiem do tego. Nie wiem, pomarańczowy fartuszek. I czy muszę opisywać, czy może to być dowolne ubranie związane z danym owocem? Np. na Pomarańczy bym miał zarówno hmmm... Suknię wieczorową na bale jak i ogrodniczki do pracy? Tylko zaznaczę, żeby nie byłło jak napisałeś wcześniej, że nagła zmiana ubrania i Akiko jest nierozpoznawalna. To tylko zwykłe ubrania, nie jakaś transformacja Mahou Shoujo, że po niej nikt nie wie kim jest XD
PS. Dodam jeszcze, że to efekt czysto wizualny. Ubrania nie będą chronić bardziej niż to co ma w ekwipunku, tj. Jeśli wcześniej nosiła T-shirt, to wyczarowanie ubrań, które wyglądają na ciepłe nie sprawi, że będzie jej ciepło, chyba, że ma takie ciuchy ogółem.
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pon Sty 11 2016, 17:01
Może być dowolny strój związany z owocem, ale to tylko wizualnie przemienia aktualny strój Akiko (nie zbroję i nie Battle Robes, tylko to co nosiłaby bez magii), a nie tworzy nowe ubranie. Wiesz, natychmiastowa zmiana stroju też pomaga zniknąć w tłumie (zwłaszcza jeśli zmienisz też nakrycie głowy). Jak zechcesz włożyć sukienkę wieczorową bo idziesz na bal to na pewno starczy ci raz na post, bo chyba nie pójdziesz zaraz przebierać grządek w ogródku?
EDIT: Może i mi się to nie podoba, ale skoro Vista i Cass najwyraźniej mogą się przebierać do woli, nie będę się upierać na ograniczenie czasowe. W końcu twoja magia jest bardzo podobna, ale zależna od owoców. Tylko ładnie opisz co ustaliliśmy. (Co do ciepła zimna itd. też, to oczywiste. Dodatki do Battle Robes też akceptuję.)
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Owocowy Koszyk Czw Lut 25 2016, 01:20
Lilinie, Update:
PWM: - Frutti Fashion (ang. ita. Owocowa Moda) - To PWM pozwala Akiko na zmianę zbroi w ubranie i na odwrót (pod warunkiem, że ubranie/zbroja jest efektem jej zaklęcia). Zmiana akurat noszonego ubrania w dowolne inne o owocowym motywie (bez uzyskiwania dodatkowych efektów np. ochrony przed ciepłem poprzez zmianę wyglądu ubrania na ochronne) lub na stylowe dodatki, zamiast odpowiadającej kłódce zbroi również jest w zasięgu możliwości tego PWM.
Zaklęcia D: - JUICE MIX! (+) - Zaklęcie umożliwiające połączenie dwóch zbrój rangi C, lub zbroi rangi C ze zbroją rangi B w jedną (za każdą trzeba zapłacić), która będzie posiadać dostęp do obu broni a także do wszystkich buffów (które się kumulują) i debuffów (które się nie kumulują w przypadku powtórzenia, a "brany" jest ten wyższy). Przyjmuje ona formę jinbaori (specjalnego typu haori zakładanego na zbroję samurajską). <- ULEPSZENIE NIESTANDARDOWE Z KALENDARZA.
I nowe:
Zaklęcia C:
Matsubokkuri Soldier: Summon rangi C przyzywający szyszkowego wojownika na usługach Akiko. Długość jego żywota wynosi 3 posty (o ile ktoś go wcześniej nie zniszczy) i dziewczyna może wezwać ich maksymalnie 5. Każdy posiada umiejętność Mnich 1 i oprócz szyszkowego pancerza posiadają też włócznie o nazwie Kagematsu. Dodatkowo, jeśli przyzywa kilku na raz, żywot każdego wydłuża się o ilość jego braci (tj. jeśli wezwie ich 5 na raz, to każdy dostanie +4 kolejki życia). Tak wyglądają.
Zaklęcia B:
Raspberry Arms: Magiczna szata o motywie Maliny. W przeciwieństwie do innych owoców, Malina nie podnosi fizycznych mozliwości noszacego ją w żaden sposób. Zamiast tego, daje dostęp do Rapstaff - laski z dzwoneczkiem w kształcie Maliny zawieczonym u jej głowni. Malinowy dzwoneczek absorbuje MM użytkownika i wytwarza wewnątrz siebie leczniczy sok, działający jak panaceum - leczący wszelkie dolegliwości (jednak tylko JEDNĄ za jednym użyciem, tj. jeśli ktoś ma rozwolnienie i zadrapanie, to żeby wyleczyć oba trzeba użyć zaklęcia dwa razy). W związku z tym, samo przyzwanie szaty nie kosztuje nic, a dopiero produkcja leku wymaga opłaty w MM.
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Owocowy Koszyk Czw Lut 25 2016, 23:58
PWM akceptuję...
Matsubokkuri Soldier (C): Argh... trochę to przekracza kompetencje Akiko. Żywe zbroje... cóż. Bardziej żywe, puste w środku zbroje niż żołnierze, bo Akiko nie umie w przyzywanie. Ona buduje uzbrojenie, nie wojowników. Załóżmy, że szyszki to owoce, Kappa. No i takie miniony mimo opanowania broni drzewcowej będą zauważalnie mniej zwinne i silne od ludzi. Zginą od jednego celnego ciosu (gdzieś w słaby punkt zbroi) lub zaklęć rangi C+. Czas życia 2 posty + ilość przyzwanych naraz, ale nie więcej niż 5 postów.
Skąd Akiko ich wytrzaśnie? Na każdego potrzebuje jednej szyszkokłódki? No chyba... W sumie jak ta magia działa - kłódki się nie zużywają przy użyciu, prawda?
Raspberry Arms (B): Nie leczy ran, jak rozumiem, oraz nie leczy rzeczy będących skutkami magii znacznie straszliwszej niż poziomu około B+. Zależnie od MG może wyleczyć dolegliwości rangi nawet A, lecz nie wyżej. Wytworzenie takiej leczącej ilości soczku potrwa post.
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pią Lut 26 2016, 00:54
Matsubokkuri (C)
Don (26 Mar 2015) temat: Akiko Kajitsu (KP) napisał:
Z tego jak ja to rozumiem, to jest to mniej lub bardziej normalny wojownik z summonowany zaklęciem, chyba że to faktycznie szyszka w formie ludzkiej czy coś, wtedy wymaga to rozpisania. Ale jako normalna osoba odziana w szyszkową zbroję i będąca summonem, nie zniknie na "Jedno C" bo ma wytrzymałość równą wytrzymałości człowieka.
Szyszka jako owoc faktycznie jest naciągana, ale nie ja ustalałem jak wyglądają Kagemaru i jaki maja motyw. Tylko adaptuję. Poza wytrzymałością i siłą akceptuję inne warunki.
Raspberry: Owszem, leczy rany, w przykładzie podałem małą rankę (zadrapanie), ale raczej poradzi sobie i z gorszymi ranami. Sok leczy "albo albo", czyli albo rany, albo choroby, albo inne efekty wpływające na ciało (paraliże spowodowane czymkolwiek za wyjątkiem zmęczenia i efektów typu "zwiekszona grawitacja"). 1 post tworzenia jest ok.
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pią Lut 26 2016, 17:22
W sumie jak mi to pokazałeś to wychodzi że za dużo pozwalam, bo Don ci chciał dać jednego człowieka-szyszkę na dwa posty i tyle. Także... No nie, i tak za silna ta prywatna armia. Albo wszyscy żyją sztywne 2 posty albo są znacznie słabsi niż normalni ludzie. Wiesz, nie chcę by Akiko miała lepsze wojsko od Waama.
Soczek... Leczy problemy które są "w organizmie" a nie spowodowane jakimiś siłami zewnętrznymi jak właśnie grawitacja. Skoro obrażenia też, to ogólnie zaradzi na problemy max. B+ jeśli MG tak stwierdzi, jeśli ma ktoś więcej niż jedną dziurę w brzuchu to albo wylać soczek na którąś z nich albo wypić i wtedy wszystkie się zaleczą po trochu, ale mniej. Poza tym... chcesz by to leczenie było raczej szybkie czy wolniejsze? Bo od tego zależy też skuteczność, bardzo zależy.
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pią Lut 26 2016, 18:31
Waam napisał:
Każdy wydany im rozkaz zwiększa ich czas trwania o jeden post.
Żołnierze Waama mogą trwać tak długo, jak Waam wydaje im rozkazy (używa innych zaklęć).
Moi mogą istnieć maksymalnie 6 kolejek (no chyba, że ktoś ich wcześniej zepsuje). Może być, że każdy trwa 1 post, jesli nie zostali wezwani razem.
Raspberry: Wytwarzanie może trwać jeden post, ale samo leczenie powinno wtedy być natychmiastowe/bardzo szybkie. I tak, może leczyć tylko coś co jest związane z ciałem, nie z efektami zewnętrznymi.
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Owocowy Koszyk Pią Lut 26 2016, 19:16
Waam to król, królowi wolno. Przy magii Akiko tworzenie żołnierzy w ogóle jest dziwne, z pewnością powinni być odczuwalnie słabsi niż żołnierze Waamcia, który polega tylko na nich i w tym się specjalizuje. Nie widzi mi się twoja wersja...
Co do malin chyba się dogadaliśmy. Szybkie leczenie.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.