I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Mamoru.. Pseudonim: --- Nazwisko: Hewajima. Płeć: Męska. Waga: 70,5kg. Wzrost: 189cm. Wiek: 28 lat. Gildia: Fairy Tail. Miejsce umieszczenia znaku gildii: Pod prawą łopatką; kolor pomarańczowy. Klasa Maga: 0.
Wygląd:
Spoiler:
Cytat :
Mamoru Hewajima jest stu osiemdziesieciodziewięcio centymetrowym przedstawicielem gatunku ludzkiego. Posturę ma całkiem szczupłą, lecz do określenia "wychudzony" jeszcze mu brakuje. Blada cera dodaje mu delikatności. Jego oczy, uważnie obserwujące każdy kawałek tego cudownego świata, są w niezwykłym zestawieniu kolorystycznym. Otóż lewe jest koloru spokojnego morza (niebieskie), zaś prawe zerka dumnie swoim złotym obliczem. Spojrzenie Mamoru ma w sobie coś tajemniczego nie tylko ze względu na tą niesamowitą barwę tęczówek. Również jego wyraz twarzy, na ogół poważny, skłania człowieka do refleksji na temat tej wyróżniającej się z tłumu postaci. Na prostym nosie chłopaka osadzone są okulary w prostych oprawkach z okrągłymi szkłami. Razem z jego kruczoczarnymi włosami, niedługimi i w lekkim nieładzie, przywodzi na myśl pewnego słynnego czarodzieja. Ubiór jego, noszony z największą dbałością, przypomina tradycyjne chińskie odzienie. Zazwyczaj jest on jasnych barw z motywami kwiatowymi.
Charakter:
Spoiler:
Cytat :
W głównej mierze stara się postępować niczym widz, który siedzi w wygodnym fotelu, spoglądając na scenę jaką jest życie. Nie przepada za zbytnią ingerencję, twierdząc, że nie ma przypadków, zaś wszystko jest kwestią losu, lecz to nie tak, że jest zimnym draniem, którego nic nie interesuje - gdy widzi gwałt: broni; gdy widzi ból: uśmierza go. Lecz ilekroć ma szanse, nie interweniuje, by osobnik przekonał się na własnej skórze, czy jego poczynania są właściwe. A tym bardziej nie prowokuje bójek, starając się wyjść z sytuacji jak najbardziej dyplomatycznie. Często również korzysta ze swoich zdolności aktorskich, by uzyskać odpowiedni efekt. Wśród bliskich przyjaciół pokazuje zupełnie inną stronę medalu - jest przyjacielski i otwarty. Dzieli się swoimi opiniami i myślami, lecz mimo to jego uczucia w dalszym ciągu są głęboko skryte w głębi serca. Nawet dla tych najbliższych. Ponadto uwielbia alkohol i pod jego wpływem zachowuje się niedojrzali, będąc naprawdę nieznośnym. Ujmując to w skrócie, Hewajim to skryta osoba, która chłodno kalkuluje i nie rzuca się z motyką na słońce. Najpierw bada grunt, a następnie działa, wykorzystując do tego swą rozległą wiedzę z wielu dziedzin. Uważa się, że jest jedną z najspokojniejszych osób w gildii, acz ma swoje odchyły, zresztą jak każdy.
Historia:
Spoiler:
Cytat :
Niewiele wiadomo o pochodzeniu Mamoru, jednak sam zapewnia, że urodził się we Fiore, choć jest egzotyczna uroda sugeruje, że rodzice pochodzili z bardzo daleka. Nie lubi rozmawiać o swojej przeszłości i jedynie Mistrz wie, co nieco - między innymi, że rodzice byli kupcami i sprzedawali przyprawy. Po śmierci rodzicieli tułał się przez kilka lat po świecie, zwiedzając i czerpiąc ogólną wiedzę o różnych krajach i kulturach. To wtedy też odkrył w sobie moc magiczną i postanowił ją pielęgnować. Do Fairy Tail zawitał jakieś 5 lat temu. Stało się tak, gdyż znudziło go podróżowanie, a ze względu braku jakiejkolwiek rodziny, zdecydował powrócić do miejsca, gdzie się urodził. Do Fiore. A przynależność do wąskiego grona jakim są magowie, sprawiło, że wybrał jedną z gildii jako swój nowy dom - Wróżki. Czemu one? Cóż... chyba nie ma osoby, która nie słyszałaby o tych magach. Gdzie nie pójdą, tam walą i palą, a mury padają. Ale to nie tak, że są źli, czyż nie? Dla Mamoru ta gromada dzieciaków, którzy wierzą w członków swojej 'rodziny' i nigdy się nie poddają, wydawała całkiem interesującym miejscem. Warto również zaznaczyć, że trzy lata po dołączeniu, wybrał się na samotną misję, która dziwnym zbiegiem okoliczności trwała dwa lata. I tak oto, Hewajima Mamoru powrócił na dniach do gildii.
Umiejętności:
Spoiler:
Cytat :
Szermierz - 1lvl.
Spokojny umysł - 1lvl.
Zapasy magiczne - 1lvl.
Ekwipunek:
Spoiler:
Cytat :
30 centymetrowa, drewniana fajka, wykonana z czarnego drzewca oraz ozdobiona trzema srebrnymi wykończeniami: ustnik, na środku oraz przy wylocie; rzecz jasna wraz z tym tytoń oraz inne akcesoria przydatne przy korzystaniu z tego relaksacyjnego przedmiotu.
20 kartek papieru (kolor szary) o wymiarach 6x15cm.
15 gotowych pieczęci (6x15cm); z czego dziesięć z nich już jest już przyczepiona do kunai [klik].
Kukri x2 - zakrzywiony, ciężki, nepalski nóż. Długość ostrza to 38cm. zaś rękojeści 12cm. Klinga w całości jest wyżłobiona wzorami, a rękojeść zdobiona złotopodobnymi wykończeniami.
Rodzaj Magii:
Spoiler:
Cytat :
Jikūkan no Jutsu (z jap. Technika Czasoprzestrzenna) - to rodzaj magii pozwalający użytkownikowi kontrolować kontinuum czasoprzestrzenne. Manipulując specyficznym punktem w przestrzeni, użytkownik może „wykrzywiać” (paczyć) go i teleportować do innej pobliskiej lokalizacji. Z naciskiem na 'teleportować'. Pomijając, że chodzi po prostu o przeniesienie się z punktu A do punktu B, w trybie natychmiastowym, owa magia jest nieco bardziej skomplikowana niż standardowa 'magia teleportacji'. Użytkownik nie może ot tak telepnąć się tam, gdzie sobie tego zażyczy - inaczej, może jednak musi zostać spełniony jeden jedyny warunek bez którego ani rusz. Cóż to takiego? Pieczęć. Ot znak, który jest wymaganym pośrednikiem i zarazem utrudnieniem. Ale bez ryzyka nie ma zabawy, czyż nie? Pieczęć przeważnie przyjmuje kawałek papieru na którym namalowane są znaki, a następnie ten umieszczamy się w dowolnym miejscu. Rzecz jasna jak to z papierem bywa - nie jest zbyt trwały i można się go bez problemu pozbyć, więc nie ma zagrożenia, że nasz bohater naznaczy nas tym 'niechciejstwem' i będzie nachodził ilekroć udamy się na małą kąpiel. Wiadomym jest, że jeśli pieczęć zostanie uszkodzona, przeniesienie w dane miejsce jest niemożliwe. To samo się tyczy, jeśli wokół pieczęci nie ma wystarczająco dużo miejsca, by zmieścił się użytkownik.
Pasywne Właściwości Magii
Spoiler:
Cytat :
Fūinjutsu (z jap. Technika Pieczętowania) - Jest to nic innego jak zdolność pozwalająca na 'nakładanie' znaków na przygotowany kawałek papieru (bądź dowolną powierzchnię), które razem stworzą pieczęć. Rzecz jasna wytworzenie takiej pieczęci jest dość czasochłonne - kilka minut pełnego skupienia. Także trudno będzie dorobić sobie więcej 'karteczek' w czasie walki. Niemożliwym jest nakładanie znaków na ciele żywym oraz roślinach.
Hiraishin (z jap. Latający Bóg Piorunów) - polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna pieczęć, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Pieczęcią potrzebną do teleportacji można oznaczyć dowolny przedmiot. Maksymalny zasięg w jakim Mamoru może się teleportować pomiędzy pieczęciami to 2m; raz na 5 postów
Zaklęcia:
Spoiler:
Cytat :
Hiraishin (z jap. Latający Bóg Piorunów) [D] - polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna pieczęć, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Jeśli użytkownik będzie miał kontakt fizyczny z inną osobą może teleportować się razem z nią (warunek: może to być tylko jedna osoba i nie może ważyć więcej niż nasz bohater). Pieczęcią potrzebną do teleportacji można oznaczyć dowolny przedmiot. Maksymalny zasięg w jakim Mamoru może się teleportować pomiędzy pieczęciami to 5m; każda teleportacja to każdorazowe użycie zaklęcia.
Hiraishin (z jap. Latający Bóg Piorunów) [A] - polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna pieczęć, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Jeśli użytkownik będzie miał kontakt fizyczny z inną osobą może teleportować się razem z nią (warunek: może to być tylko jedna osoba i nie może ważyć więcej niż nasz bohater). Pieczęcią potrzebną do teleportacji można oznaczyć dowolny przedmiot. Zaklęcie działa na terenie całego Fiore. Jedno użycie, jedna teleportacja.
Hiraishin: Dōrai (z jap. Latający Bóg Piorunów: Kierowany Piorun) [A] - trochę inna technika niż dotychczas z magii Jikūkan no Jutsu, lecz działająca na tej samej zasadzie, jednak od początku. Do jej wykonania potrzebne są minimum 4 pieczęcie, które zostają rozłożone według uznania użytkownika - zazwyczaj są rozłożone tak, że tworzą rogi kwadratu, bądź może to być zupełnie inna figura. Również użytkownik może je rzucić przed siebie, a te na kilka chwil trwania czaru, zawisną w powietrzu, lecz nie dalej niż 2m. od niego. Następnie pieczęci zostają aktywowane prostym znakiem 'kai'. Wszystko co znajdzie się obrębie 'bariery' stworzonej z pieczęci, zostaje wypaczone. Łącznie z czarami. Tak więc cokolwiek wejdzie z nią w kontakt, zostanie wypaczone i tym samym zatrzymane. Wtedy też można przejść do kolejnej fazy zaklęcia - przesłania ataku w zupełnie inne miejsce. Wymaga to rzecz jasna kolejnej pieczęci w docelowym miejscu. Tą część aktywujemy słowami: 'PRZEPADNIJ, DEMONIE NOCY!' Jeśli się powiedzie, atak wybucha w zupełnie innym miejscu, nie raniąc naszego bohatera. A teraz trochę strony technicznej: 1. Ilość pieczęci do pierwszej fazy można dowolnie zwiększać - innymi słowy, im jest ich więcej, tym łatwiej i szybciej możemy pozbyć się ataku. Bądź spróbować 'zablokować' coś o wiele potężniejszego. 2. Użytkownik musi się znajdować nie dalej niż 2m. od pieczęci, tak więc jeśli coś się nie powiedzie, to może być problem. 3. W zależności od siły ataku, wypaczenie go może odbyć się natychmiastowo, bądź potrwać dłuższą chwilę. Ponadto, w trakcie wypaczania, ten zostaje zatrzymany, lecz jeśli okaże się ponad sił użytkownika, może nastąpić eksplozja, czy co tam, co miał robić spell. Innymi słowy, Hiraishin: Dōrai może przyjąć na siebie np. zaklęcie rangi S i w zależności od aktualnej sytuacji, osłabić go/przesłać część siły w inne miejsce. 4. Na koniec pieczęci użyte bezpośrednio do wypaczenia ataku oraz ta do której przesyłamy atak (siłą rzeczy), ulegają zniszczeniu. 5. Zasięg na jaki możemy przesłać atak, to 50m. 6. W zależności od siły 'przyjętego' ataku, nasz bohater po wykonaniu zaklęcia może być znacząco osłabiony, a i nawet niezdolny do prowadzenia dalszej walki.
Ostatnio zmieniony przez Kuroinu dnia Pon Wrz 21 2015, 22:15, w całości zmieniany 1 raz
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Mamoru Hewajima Pią Wrz 18 2015, 12:13
EQ - zostaje ci 2,600 klejnotów PWM: 1. Nie zrobisz tego na ciele żywym. Wliczając rośliny 2. Raz na walkę/misję i wymaga dużo skupienia i czasu. Za to nieograniczony zasięg więc możesz sobie nawet z misji uciec
Zaklęcia: 1. Teleportujesz się tylko raz. Na odległość 5m 2. Teleportujesz się tylko raz. 10m 3. Bez cooldownu. Jedno użycie, jedna teleportacja. 4. Chyba ok
Nick zajęty.
Mamoru
Liczba postów : 36
Dołączył/a : 16/04/2015
Temat: Re: Mamoru Hewajima Pią Wrz 18 2015, 13:23
PWM: 1. Jasne. Dodam to w ostatecznej wersji kp. 2. Szczerze to mnie lata ten nieograniczony zasięg (tak swoją drogą, skoro jest nieograniczony, to nawet bije na głowę spella A?; i jak się to przekłada na użycie w zwykłej fabule? A nie walce/misji), wolałbym to rozbić na więcej razów z mniejszym metrażem. Choć rozumiem, że to niejako jest bardziej 'op' niż ten jeden jedyny raz bez ograniczenia. No ale: 1,5m. zasięgu, 1/2 użycia -> jeden/dwa posty przerwy -> kolejne użycie?
Zaklęcia: 1. 3m. i 2 razy na post. Ewe. 2,5m. Hem, hem? 2. 5m. i 3 razy na post. Zasięg i tak jest udydolony o 10m. 3. Ok. Dodam to w ostatecznej wersji kp.
Inna opcja, pod warunkiem, że pwm będzie na moje: spella D wywalić, spellowi C dać 3m. i 2 razy na post. + dodać spella B z 10m. 3 razy na post. Hm?
Ale ten Mamoru ostatnio był na forum w grudniu... 2 lata temu xd nie da się czegoś z tym zrobić? Jeśli nie, to niech będzie Hewajima.
Alezja
Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy
Temat: Re: Mamoru Hewajima Pią Wrz 18 2015, 15:59
Jeśli historia i charakter zostają bez zmian, to (z bólem) daję akcept do FT. Bez odbioru...
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Mamoru Hewajima Sob Wrz 19 2015, 12:23
2. Ewentualnie mogę ci zaproponować 2m zasięgu raz na 5 postów
zaklęcia: 1. Nie 2. 5m, 2 razy
chociaż w sumie wait bo to ważna kwestia co rozumiesz przez x razy na post? Że jedno użycie pozwala ci na x skoków w czasie jednego postu. Czy jedno użycie pozwala oddać ci tylko jeden skok, ale zaklęcia możesz użyć x razy w czasie postu?
Mamoru
Liczba postów : 36
Dołączył/a : 16/04/2015
Temat: Re: Mamoru Hewajima Sob Wrz 19 2015, 16:30
Naniesłem nerfy. Poza tym: wywaliłem spella C oraz dodałem jeszcze jedną sztuke Kukri.
Czyli tam zostaje mi 15PD na później.
I co z nickiem?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Mamoru Hewajima Pon Wrz 21 2015, 11:34
Coś ci nie wyszło przy edycji bo poprawek brak. W sprawie nicku pisz do Tasi
Mamoru
Liczba postów : 36
Dołączył/a : 16/04/2015
Temat: Re: Mamoru Hewajima Pon Wrz 21 2015, 22:15
Meh, pewnie klikłem 'podgląd', po czym zamknąłem kartę. Teraz powinno być ok.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Mamoru Hewajima Wto Wrz 22 2015, 16:25
Z moich obliczeń wynika że masz jeszcze 46 PD, nie pomyliłem nic? No i zostaje ci 1,800 klejnotów
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.