HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Logen




 

Share
 

 Logen

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Logen


Logen


Liczba postów : 40
Dołączył/a : 25/10/2012

Logen Empty
PisanieTemat: Logen   Logen EmptyCzw Paź 25 2012, 18:13

Informacje podstawowe:
Imię: Logen
Pseudonim: Akagami
Nazwisko: Le Roux
Wiek: 18 lat
Płeć: M
Waga: 76 kg
Wzrost: 172 cm
Gildia: -
Miejsce umieszczenia znaku gildii: -
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Logen 250px-Akagami_no_Shanks
Chłopak jest wysoki, dobrze zbudowany. Krótkie, czerwone włosy przeważnie zachodzą mu z przodu na twarz. Z lewej storny na twarzy ma trzy blizny, pamiąkę po walce z bestią. Zazwyczaj chodzi ubrany w białą koszule, rozciętą z przodu oraz ciemno brązowe spodnie, sięgające do kolan. Dodatkowym elementem ubioru Logen’a jest czarny płaszcz, którzy cały czas ma założony, oraz szeroki, czerwony pas, który mocuje pochwę z mieczem. Na nogach nosi przeważnie czarne sandały.

Charakter:
Logen jest bardzo spokojnym i opanowanym chłopakiem. Na twarzy gości przeważnie uśmiech i ciężko jest mu go zmyć. Nawet jeśli mu ktoś ubliża, nie robi to na chłopaku żadnego wrażenia. Staje się poważny jedynie w określonych sytuacjach – kiedy urażono jego dumę, zszargano honor, lub obrażono jego przyjaciela. Wtedy jest bardzo poważny, zmienia się o 180*. W jego oczach można wtedy aż zobaczyć rządzę krwi, mordu.

Historia:
Logen urodził się w Magnolii, centrum Królestwa Fiore. Jego rodzice nie znali się na magii, trudnili się zwykłym życiem. Ojciec był rybakiem, codziennie rano wypływał swoją łódką na połów. Nie zarabiał na tym wielkich pieniędzy, ledwie starczało na wszystkie opłaty. Matka za to zajmowała się domem i dorywczo świadczyła usługi krawieckie, jednak też nie zarabiała dużo. Rodzina mieszkała w jednej z biedniejszych dzielnic, w skromnym domostwie. Mimo tych wszystkich kłopotów materialnych, rodzice starali się dać swoim pociechom wszystko co najlepsze. I tak też zabierali dzieci na spacery, bawili się całą rodziną. Poza Logen’em w domu było jeszcze dwoje dzieci – najstarszy chłopak, Orsun, oraz bliźniacza siostra Logen’a, Scynthia. Zawsze trzymali się razem, jak to rodzeństwo. Mysha, ojciec i głowa rodziny, również starał się jak najwięcej czasu spędzać z rodziną. Prushira również poświęcała więcej czasu rodzinie, odkąd urodziły się bliźnięta.
Lata spokojnie płynęły, choć status rodziny powoli się pogarszał. Orsun skończył naukę w szkole i zaczął pomagać rodzicom w utrzymaniu domu. Młodsze rodzeństwo jednak ciągle się uczyło. Zbliżały się dziewiąte urodziny Logen’a i Scynthi. Chłopak od jakiegoś czasu bardzo intensywnie zaczął szukać różnych informacji, a także uczyć o magii. Kiedy wreszcie przyszedł dzień przyjęcia urodzinowego bliźniąt, pojawił się na nich „niespodziewany” gość. Był to mag z lokalnej gildii, Fairy Tail, który przyjął ofertę zabawienia dzieciaków. Mag przez całe przyjęcie opowiadał różne historie ze swoich wypraw, demonstrował swoją magię na różne sposoby. Zafascynowany Logen, wpatrywał się w każdy, nawet najmniejszy ruch członka Fairy Tail. Później rozmawiał z nim, wypytywał, jak on może nauczyć się magii. Bregor opowiedział mu, jak może wytrenować w sobie magię, a nawet zaoferował mu swoją pomoc.
I tak kolejne miesiące mijały, a Logen dzień w dzień miał taki sam harmonogram – zajęcia w szkole, treningi z magami z Fairy Tail, a w między czasie przerwy na posiłek. Jednak pod okiem doświadczonych ludzi, nauka o zaklęciach, świecie magii, jej historii i zwyczajach, nie była nudna i dawała widoczne rezultaty. Już po niespełna paru tygodniach chłopak pokazał swoją esencje magii. Magia Ciemności, jaką odkrył w sobie, nazywana była także magią śmierci, ponieważ w jej zasięgu znajdowały się również zaklęcia pozwalające na wzywanie zmarłych do świata żywych, a także przeklinanie i uśmiercanie ludzi.
Logen przez kolejnych kilka miesięcy, już sam, doskonalił swoją kontrolę nad magią, oraz opanowywał nowe zaklęcia. Magia sama w sobie nie jest zła… jednak większość ludzi boi się magów, którzy posługują się takim rodzajem magii. Dlatego też Logen nie został jeszcze przyjęty do gildii. Mijały lata, chłopak dorastał, rozwijał siebie, swoją magię… a mimo wszystko nie został przyjęty do żadnej gildii.
Młody mag postanowił wyruszyć w podróż. Chciał poznać trochę świat, ludzi z odległych krain, tamtejsze zwyczaje, tradycje. Liczył też na nie jedną przygodę. Jednak najbardziej pragnął dołączyć do tej gildii… Fairy Tail.



Ekwipunek:
Katana No-dachi długości 130cm, z wyrytymi na klindze runami „Shi 死”

Umiejętności:
1. Wytrzymałość [poziom 1]
2. Mistrz Broni Białej [poziom 1]
3. Zapasy Magiczne [poziom 1]

Rodzaj Magii:
Magia Śmierci
Jest to magia z dziedziny „Czarnej Magii”, dotykająca aspektu śmietci. Mag potrafi wykorzystywać moce zza światów, przywołując kościane bronie, ożywieńców, lub nakładając na swych wrogów przeróżne klątwy, a nawet uśmiercać ich jednym gestem. Dzięki pomocy z drugiej strony, Mag może również zyskać pomoc duchów.

Pasywne Właściwości Magii:
1. Medium
Mag potrafi komunikować się z duchami zmarłych, bez konieczności inkantacji żadnych zaklęć. Oznacza to oszczędność mocy przy zwykłej rozmowie, uzyskiwaniu informacji, itp.
2. Nekromancja
Mag wyczuwa obecność kości, zakopanych w ziemi. Nie musi specjalnie kopać, aby je znaleźć, po prostu wyczuwa je, jakby „szóstym zmysłem”. To bardzo ważna zdolność, ponieważ oszczędza dużo czasu na szukanie „surowców” do zaklęć maga. Dodatkowo dzięki temu mag może wydobyć kości spod ziemi, bez konieczności fizycznej pracy.

Zaklęcia:
Ranga D:
1. Kyōfu no Akutai(Klątwa Strachu)
Mag wskazuje przeciwnika, przez co nakłada na niego Klątwę Strachu. Dezorientuje ona ofiarę, która przez czas działania klątwy (1 post) nie potrafi zebrać myśli. Wszystko co znajduje się wokół niej napawa ją strachem, przerażeniem. Klątwa ta nie wnosi jednak żadnych obrażeń fizycznych. Jedyne co powoduje to lekką dezorientację i strach.
2. Fukkatsu: Sukeruton (Ożywienie: Szkielet)
Jedno z podstawowych zaklęć z tej dziedziny magii. Użytkownik wykorzystuje zdolność „Nekromancji” aby „wykopać” kości spod ziemi. Z wydobytego już surowca tworzy szkielet. Stwór jest całkowicie posłuszne woli maga, nie wymaga werbalnych rozkazów. Jedynym wymogiem jest wiedza o miejscu, gdzie owe części się znajdują.
3. Hone no Keiji (Kościana Klatka)
Mag wykonuje jeden gest, po którym z ziemi wyrasta kilka kościanych filarów, które następnie zaginają się i schodzą w jednym punkcie, tworząc więzienie. Jest to klatka przeznaczona dla jednej osoby i magowi ciężko jest wykonać drugą taką, choć jest to możliwe (3 już nie może). Użyte w tym zaklęciu kości nie są bardzo wytrzymałe, dlatego można je zniszczyć większością zaklęć rangi C (lub silnymi rangi D) oraz przy użyciu większej siły fizycznej. Klatka ma na celu spowolnić tych silniejszych, oraz więzić słabszych ludzi.
Ranga C:
1. Itami no Akutai (Klątwa Cierpienia)
Mag nakłada na cel nieduży znak 痛み. Miejsce naznaczone takim symbolem przeszywa ból, niezależnie w jaki punkt trafiłby mag. Użytkownik może nałożyć znak klątwy przez dotknięcie dowolną częścią ciała, ciała oponenta, lub, przy użyciu miecza. Symbol musi zostać nałożony na nagą skórę, utrzymuje się na ciele przez określony czas (max 5 tur), oraz istnieje ograniczenie ilości utrzymywanych znaków (max Cool. Rzecz jasna, że przy większej ilości symboli, ból z nich płynący kumuluje się.
2. Gishiki: Tamashī no Gēto (Rytuał: Brama Duszy)
Mag wzywa dusze umarłych (max 1 na 3 posty), które pod postacią zjaw wykonują jego polecenia. Przez wpływ magii dusze te mogą na krótką chwilę mieć kontakt fizyczny z realnym światem, przez co mogą ranić przeciwnika. Rany zadawane przez duchy mogą być różne, zależy od tego, jakie dusze mag wezwie zza światów. Do wezwania wymagany jest jeden prosty ruch, a mianowicie mag musi nakreślić (mieczem, lub ręką) prostą linię. Po chwili linia ta zgrubieje i stanie się bramą, portalem, przez który dusze będą mogły przejść do realnego świata.
Ranga B:
1. Hone no Yajirushi (Kościana Strzała)
Mag przywołuje przed sobą sporą ilość kości, które po chwili tworzą kolce, lub bardziej strzały. Nie tworzą się jednak w przypadkowych miejscach, a w jednej linii, którą wyznacza użytkownik. Poprzez przesunięcie ręką w powietrzu, powstaje czarna smuga, przypominająca cięciwę łuku. To do niej „przymocowane” są końcówki „strzał z kości”. Następnie mag wymachuje ręką w drugą stronę, wypuszczając amunicję w lot. Mag może jednocześnie stworzyć do 5 takich strzał, oraz wypuścić je w różne cele.
Ranga A:

Ranga S:

Ranga SS:


Ostatnio zmieniony przez Logen dnia Sob Paź 27 2012, 19:30, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Logen Empty
PisanieTemat: Re: Logen   Logen EmptySob Paź 27 2012, 18:46

EQ - Odlicz sobie 1000 klejnotów
PWM - 1 i 2 ok, 3 odpada.
Zaklęcia:
1. Nie. Świecące kości i miecz nijak nie wiążą się z magią śmierci.
2. Pozwolę ci na jednego kościotrupa i to bez broni. Ot kupka kości. I jak się rozpadną, to się znowu nie poskładają chyba ze ponownie użyjesz spella
3. To klatka, z kości. Zaklęciem rangi D też zniszczysz o ile będzie wystarczająco silne
4. Symbole musisz nałożyć na gołą skórę.
5. Ych... Max. 1 dusza. I utrzymuje się przez 3 posty
6. Spoko

~

Klątwa strachu ok, Akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
 
Logen
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Konto Logen

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.