I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię:Sebastian Pseudonim:Asthor Nazwisko:Borkowski Płeć: Mężczyzna Waga:80kg Wzrost: 190cm Wiek: 22 lata Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawa dłoń Klasa Maga: 0
Wygląd: Postać jest dosyć wysokim mężczyzną o odpowiedniej dla swojego wzrostu masie. Jego ciało stanowią głównie mięśnie, nie posiada zbyt wiele zbędnego tłuszczu. Nie przypomina jednak goryla ważącego 120kg. Po prostu jest dobrze wysportowanym mężczyzną z odpowiednim BMI. Posiada średniej długości, zadbane, kasztanowe włosy, z opadającą swobodnie na czoło grzywką. Dzięki treningom ma dość twarde rysy twarzy jednak nie posiada żadnych charakterystycznych blizn. Proporcje jego części twarzy są standardowe dla lasy ludzkiej. Przyjmuje zwykle wyprostowaną postawę, a ubiera się w najróżniejsze stroje, które zwykle łączą w sobie eleganckość oraz komfort w walce.
Charakter: Postać jest zwykle uśmiechnięta, aby dobrze prezentować się przed innymi. Jej nastawienie jest zupełnie różne w zależności od rozmówcy. Dla mężczyzn zwykle jest oschły, a często wręcz wredny. Nie lubi specjalnie towarzystwa większości z przedstawicieli swojej płci. Jego nastawienie jest zupełnie inne w stosunku do kobiet, które stara się adorować i wiecznie podrywać. Uważa, że jest mężczyzną, w którym każda kobieta zakochuje się po pierwszym spojrzeniu. Nie dociera do niego fakt, że czasami kobiety mogą nie być nim zainteresowane. Marzy o stworzeniu swojego własnego haremu oraz dołączeniu do Mermaid Crest lub innej kobiecej gildii. Mimo oryginalnego charakteru jest jednak wierny swoim przyjaciołom i bez względu na okoliczności nie byłby w stanie ich zdradzić. Walczy po to, aby bronić ich oraz przekonania, którym się oddają. Jest również dosyć leniwą osobą. Pojawia się na misjach tylko po to, aby zarobić niezbędne do życia pieniądze, poza tym swój czas przeznacza na obijanie się. Często odwiedza różne puby oraz domy uciech publicznych. Stara się stać silniejszym, aby być bardziej podziwianą przez kobiety osobą oraz w celu obrony swoich przyjaciół i przyszłego haremu.
Historia: Sebastian urodził się w jednym z portowych miast Minstrel w biednej, ale kochającej rodzinie zajmującej się rybołówstwem jak większość mieszkańców państwa. Ojciec zawsze z rana zajmował się połowem, a matka popołudniami sprzedawała dary morza. Młody chłopiec nie prowadził więc bogatego życia, ale z pewnością warunki jakie zapewniali mu rodzice były wystarczające. Już od najmłodszych lat ten chłopiec sprawiał problemy podglądając dziewczyny w szkolnych przebieralniach oraz kradnąc wyprane staniki z balkonów. Jego rodzice nie raz musieli najeść się sporej dawki wstydu przez jego wybryki. Właśnie z tego powodu zyskał sobie pseudonim Asthor, który według legend oznaczał w starożytnym języku zboczeńca i podobno był stosowany w każdym kraju, aby określić najbardziej perwersyjną personę. Jego fetysz skierowany był na kobiety z obfitym biustem, ale równie chętnie podrywał mniej hojnie obdarzone przez naturę kobiety. Mieszkając w mieście portowym mógł spotykać naprawdę wiele kobiet dzięki czemu mógł rozwinąć swoją zdolność w ocenianiu kobiet samym wzrokiem. Pewnie nadal żyłby tym błogim życiem, gdyby w wieku 19 lat nie porwali go piraci, którzy następnie sprzedali go jako niewolnika pewnemu szalonemu naukowcu. Przeprowadzał on na chłopcu magiczne eksperymenty, które miały na celu podnieś zdolności człowieka do ponadludzkiego poziomu. Ciało chłopaka codziennie było napromieniowywane magią. Inne obiekty doświadczalne uległy różnym zniekształceniom wyglądu przez nagłą mutację. Jedynie ciało Asthora potrafiło przystosować się do eksperymentów i sprawić, aby możliwe było jego wykorzystanie w walce. Dzięki ciągłemu napromieniowaniu na tyle opanował nagłą i szaloną mutację, że stworzył ewolucję, którą potrafił nie tylko zatrzymywać, ale również cofać. Był to rodzaj magii, którą ciało młodego chłopca musiało opanować, aby przeżyć. To z jej pomocą uwolnił się z laboratorium niszcząc wszelkie ślady jego istnienia, a następnie udał się do Fiore. Kilka dni temu udało mu się dołączyć do gildii FairyTail.
Ekwipunek: -płócienna chusteczka; -metaliczna zapalniczka; -zapałki; -scyzoryk z większością funkcji (ostrze do cięcia drewna, metalu, materiałów oraz nożyk stołowy (żaden specjalnej krzywdy człowiekowi nie zrobi, pilnik do drewna, metalu, paznokci, nożyczki, ostrze do czyszczenia paznokci, wykałaczka, otwieracz do kapsli, puszek, korkociąg, śrubokręt krzyżak i płaski, pinceta); -rękawice wykonane ze skóry jelenia z metalowymi, lekko zaostrzonymi elementami na oś capitatum, hamatum, trapezoideum i trapezium (innej nazwy tej części pięści, którą się uderza nie znalazłem. Chodzi o połączenie największych paliczków dłoni z śródręczem) wielkości tych w/w elementów. Połączone są one ze skórą tak samo jak guzik jeansów.
Rodzaj Magii:Magia ewolucji – Polega na sprawieniu, aby jednostka rozwijała się w określonym czasie. Sama magia podobnie jak ten proces nie jest zbyt szybki, ale przynosi po dłuższym czasie olbrzymie i nieskończone efekty. Rozwój ten może być zarówno korzystny jak również niekorzystny. Pozwala również na ewolucję zaklęć czyniąc je silniejszymi. Ewolucja konkretnego celu jest dosyć silna, dlatego każda kolejna ewolucja nałożona na dany cel i medium (psychika, ciało) kosztuję 10% MM więcej niż poprzednik oraz istnieją limity użytych zaklęć. Początkowa pula ewolucji maga wynosi 20p, na randze S zwiększa się do 40p, a na randze S+ maga ponownie dwukrotnie. Ewolucja rangi S+ zajmuje 40p ewolucji, S - 20p, A - 10p, B - 5p, C - 3p, D - 2p, PWM - 0p
Pasywne Właściwości Magii Ewolucja wzroku – Po czasie 3 postów potrafi tak wyewoluować swoje oczy, aby widzieć w ciemności. Tęczówki oczy zmieniają wtedy swoją barwę na żółtą. Działa do końca misji/walki/dobrowolnego pójścia spać. Nie można jednocześnie wykonywać ewolucji węchu i słuchu. Ewolucja węchu - Po czasie 3 postów potrafi tak wyewoluować swoje narządy węchu, aby mieć nos czuły niczym zwierzęta. Nos zmienia się wówczas na taki jak u psa (acz nie jest takim słabym Puntem jak u zwierząt). Węch lepszy o 20%. Działa do końca misji/walki/dobrowolnego pójścia spać. Nie można jednocześnie wykonywać ewolucji wzroku i słuchu. Ewolucja słuchu – Po czasie 3 postów potrafi wyewoluować swoje narządu słuch, aby móc słyszeć szept innych osób z odległości max 5m. Uszy wówczas zmieniają swój wygląd przypominając psie. Działa do końca misji/walki/dobrowolnego pójścia spać. Nie można jednocześnie wykonywać ewolucji wzroku i węchu
Zaklęcia:
A Rozwój siły– aktywowane zaklęcie działa do końca misji/walki/dobrowolnego pójścia spać. Powoduje ono 5% przyrost siły celu po każdym skończonym poście. Buff na randze A daje do 150% jednak natychmiastowo. Tutaj potrzeba czasu, aby osiągnąć tą wartość jednak może ona zostać przekroczona. Siła może wzrosnąć maksymalnie o 300%, a następnie ten stan może utrzymać się jeszcze 3 posty bez żadnego ryzyka. Dłuższe używanie wiążę się z możliwością utraty kontroli nad zaklęciem. Po dezaktywacji zaklęcia dodatkowa siła uchodzi z szybkością 1/3 co post. należy odczekać 3 posty przed kolejnym jego użyciem.
Rozwój twardości - aktywowane zaklęcie działa do końca misji/walki/dobrowolnego pójścia spać. Powoduje ono 5% przyrost wytrzymałości ciała na obrażenia magiczne i fizyczne celu po każdym skończonym poście. Buff na randze A daje do 150% jednak natychmiastowo. Tutaj potrzeba czasu, aby osiągnąć tą wartość jednak może ona zostać przekroczona. Obrona może wzrosnąć maksymalnie o 300%, a następnie ten stan może utrzymać się jeszcze 3 posty bez żadnego ryzyka. Dłuższe używanie wiążę się z możliwością utraty kontroli nad zaklęciem. Po dezaktywacji zaklęcia dodatkowa obrona uchodzi z szybkością 1/3 co post. należy odczekać 3 posty przed kolejnym jego użyciem.
Pozostało 20 PD na przyszłość
PS. odpowiedni avek jest obecnie w warsztacie Shin.
Ostatnio zmieniony przez Asthor dnia Wto Kwi 21 2015, 08:13, w całości zmieniany 3 razy
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Znowu ten Asth Pon Mar 09 2015, 15:38
Imię i Nazwisko -> NERF! Znaczy, wygrałeś internet gj.
Gildia -> Musisz mieć zgodę Alezji, napisz jej PV i czekaj aż da ci na to akcept pod KP.
Marzy o stworzeniu swojego własnego haremu oraz dołączeniu do Marmaid Hell lub innej kobiecej gildii. -> Nie wiem czy to zamierzony błąd ale nazwa gildii to Mermaid Crest
EQ: 1. Wymień funkcje scyzoryka 2. Opisz dokładniej rękawice. Gdzie dokładnie znajdują się metalowe zakończenia, ich rozmiar oraz sposób połączenia ze skórą.
PWM: 1. Ok 2. Możesz zwiększyć osiągi nosa o co najwyżej 10%[Tak, mi też się to nie podoba ale teraz wszyscy tak ponoć nerfio] 3. Niedalej niż 5m 4. Wywal
Zaklęcia: 1. Oczko, ale w zakresie możliwości tej rangi 2. Podoba mi się zamysł zarówno magii jak i zaklęcia. Ale 10% to bardzo dużo. Tym bardziej że daje ci to nieograniczony rozwój. Tym bardziej że po 10 postach przyrost staje się naprawdę szybki i rośnie z każdą sekundą. Bo nie oszukujmy się +10% na post wcale nie oznacza że 150% osigniesz po 15, to oznacza że możesz przekroczyć ten pułap po 10. Na dodatek odpalenie tego zaklęcia na początku misji może dać ci ogromny boost do siły pod jej koniec gdy przyjdzie do walki z bossem czy coś w ten deseń. Moja propozycja jest więc taka. 5% na post, jeśli dojdziesz do 300% więcej niż bazowa ilość osiągasz bezpieczny szczyt. Od tej pory każda kolejna ewolucja może powodować skutki uboczne nad którymi kontroli nie masz. Dowolne skutki uboczne. Tj. Niekontrolowana ewolucja Bonus za spell D -> odpada, za mocne jak na spell D. 3. Opisz lepiej to zaklęcie bo w tej formie go nie chcesz. Po x postach nie byłbyś w stanie się ruszać, ze względu na skostnienie ścięgien etc. Ba nawet stricte utwardzanie samej skóry jest niebezpieczne, bo po utraciłaby swoją elastyczność.
PWM: 2. Przeszłoby 15% skoro aktywacja trwa 3 posty? W sumie na 10% też bym się zgodził, ale głupio mieć po trzech postach coś co inni mają od razu. 3. ok. 4 :C pewnie zbyt op Zaklęcia: 2. Ehh myślałem, że się nie kapnięcie ;/ 5% to trochę mało osiągam 150% jak inni po 19 postach MG więc trochę to zajmuje. Co powiesz na 7.5% czyli w połowie. 300% okej, ale dla pewności: przy 300% mogę samoistnie zatrzymać ewolucję na tym poziomie? Czy ona idzie dalej, a ja nie mam na to wpływu? % poprawię jak odpiszesz ;3 3. Zmienione nieco i masz rację x.x ;3 Ewolucja zaklęć A -> na której randze byłoby twoim zdaniem takie ulepszenie? To bardziej pytanie, aniżeli targowanie się, aby było na D.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Znowu ten Asth Pon Mar 09 2015, 20:01
EQ - odejmij sobie ze... 1500
PWM 2. Weź sobie nawet 20% w sumie.
Zaklęcia: 2 i 3: W zasadzie to samo. 7.5% byłoby upierdliwe w liczeniu. 5% i możesz zatrzymać przy 300% ale wtedy po 3 postach dodatkowa siła zaczyna z ciebie schodzić w tempie 1/3 post. Na dodatek gdy wypompuje się z ciebie to co dodatkowo uzbierałeś magią, włącza się cooldown na dane zaklęcie wynoszący 3 posty. Po przerwaniu nie możesz reaktywować mocy Poza tym możesz mieć aktywną na raz tylko jedną ewolucje jednego medium. Czyli jedną ewolucje na ciało, jedną na umysł etc. Nie ewoluujesz jedncześnie w sile i wytrzymałości oddzielnymi zaklęciami. Co do tej ewolucji: B/A nie jestem pewien. I raczej tyczyłoby się to zaklęć nie umiejek i itemów
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Znowu ten Asth Wto Mar 10 2015, 19:01
2 i 3. W sumie 5% przeboleję, schodzenie siły również. Jednak chciałbym się wykłócić o fakt, że tylko jedna ewolucja konkretnego medium. Na swoją obronę mam to, że to zaklęcie rangi A więc zbyt wielu ewolucji nie jestem w stanie rozpocząć.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Znowu ten Asth Sro Mar 11 2015, 13:41
Spell A to spell A, może twój rozwija się powoli a nie od razu, ale inne buffy A trwają ograniczony czas, a twój nie. Ponadto wciąż jesteś tylko i wyłącznie człowiekiem, co za tym idzie twoje ciało nie zniesie większej ilości ewolucji. W zasadzie to ograniczenie możesz potrktować tak że twoje ciało wytrzyma: 4 x D, 3 x C, 2 x B lub 1 x A. + Pamiętaj że ewolucje przejdą jedynie organizmy żywe + Wywal wzmiankę o zwiększaniu się tkanki mięśniowej bo ci to ograniczy prędkość poruszania i zwinność.
Alezja
Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy
Temat: Re: Znowu ten Asth Czw Kwi 02 2015, 20:19
O Hesus, dlaczego wyczuwam kłopoty. xD Ale że charakter i historia trzymają normy przyzwoitości to akcept. Przy czym jeśli postać zacznie gwałcić i molestować na fabule, to znajdę/stworzę najobleśniejszego, brudnego faceta z pełną paletą chorób wenerycznych, i każę mu najpierw obrzezać, a po kilku dniach wykastrować Asthora gołymi rękami ;P ...
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Znowu ten Asth Sro Kwi 08 2015, 14:14
dzięki za akcepta Alv : 3 chociaż ciemno widzę swoją przyszłość w FT postaram się być w miarę przyzwoity ; 3
Co zaś magii się tyczy -> Dalej uważam, że nerf na jeden spell rangi A jest dość duży nerf. - Normalne buffy też obciążają ciało w jakiś sposób, a mimo to nie posiadają ograniczeń na ilość buffów (przynajmniej w większości przypadków). - Faktycznie zaklęcie trwa dłużej, ale za to nie działa od razu co jest właśnie karą za to. Po dłuższym czasie faktycznie pokonam typowego buffera, ale na początku to on ma przewagę. - Poza tym jak wspomniałem to zaklęcie rangi A. Miałem na myśli tutaj, że kosztuje ono dość sporo MM czyli siłą rzeczy i tak zbyt wielu buffów na raz nie będę mógł włączyć. Chyba, że rozwinę postać, ale to już rozwój postaci, a nie KP. - Zakładając, że mogę włączyć jedną ewolucję fizyczną i jedną psychiczną to 0 MM osiągnąłbym bez rozwinięcia postaci po ... no właśnie wielu postach ;3
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Znowu ten Asth Wto Kwi 14 2015, 17:21
Niekoniecznie. W czasie misji możesz odpalić zaklęcia w 1 poście a potem pod koniec misji cieszyć się profitami. Magii wszak nie używasz tylko w walce. Na pewno nie zgodzę się na aktualną formę, chociaż wiem że nerf boli i dlatego pozwalam ci powalczyć o kompromis. Ale kompromis, bo aktualnie twoja wersja jest za mało znerfiona, dlatego skoro nie pasują ci te nerfy, zaproponuj takie które ci odpowiadają i zobaczymy co dalej.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Znowu ten Asth Wto Kwi 14 2015, 18:59
Właśnie o to, chodzi w magii, aby cieszyć się profitami pod koniec, bo na początku 5% to zbyt wiele nie jest.
Nie ukrywam, że ten nerf mocno boli moją wizję magii więc zaproponuję coś innego jak radzisz. Co byś powiedział na to, aby owe zaklęcie było możliwe do użycia raz na walkę/misję? Wtedy może okazać się, że nagle buff mi się skończy pod koniec misji i na głównego bossa zostanę bez spelli jeśli zbyt szybko tego użyję.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Znowu ten Asth Sro Kwi 15 2015, 16:55
Nie... nie chcę tak ci tego ograniczać, tym bardziej że to w sumie, w przypadku PvP nie neuje całkowicie zbyt dużego boorstu jakim możesz dysponować. Skupmy się na tym co jest problemem czyli X dopalaczy na raz. Co powiesz na to -> Z każdą dodatkową mutacją na tym samym obiekcie wzrasta szansa na niekontrolowane mutacje o 5% oraz zwiększa się koszt zaklęcia o 10%
Wizualnie: Odpalasz mutację A Potem odpalasz mutację B, przez co szansa na niekontrolowane mutacje wynosi o 5% wiecej na post oraz samo odpalenie tej mutacji kosztuje cię 22 PD zamiast 20 Odpalasz potem kolejną mutację A na ciało[2 pozostałe wciaż działają]. Co post szansa na niekontrolowane mutacje wynosi 10% zaś koszt samego odpalenia tego zaklęcia wynosi już 40MM zamiast standardowych 33MM
Jak nie pasuje, wymyśl coś innego, w końcu znajdziemy konsensus.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Znowu ten Asth Sro Kwi 15 2015, 19:37
W sumie nie lubię efektów losowych ;/ co więc powiedziałbyś pół na pół twoich opcji?
Czyli kolejna mutacja na danym obiekcie kosztowałaby 10% MM więcej oraz do użycia maksymalnie na danym mediu maksymalnie do osiągnięcia pułapu 20p, gdzie zaklęcie rangi A posiada 10p (maksymalnie 2 spelle, drugi 10% droższy), B - 5p, C - 3p, D-2p? Na poziomie maga rangi S pułap zwiększa się dwukrotnie, a zaklęcie rangi S wynosi 20p, S+ pułap zwiększony dwukrotnie zaklęcie rangi S+ 40p?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Znowu ten Asth Pią Kwi 17 2015, 15:10
Deal, wprowadź poprawki w KP
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Znowu ten Asth Nie Kwi 19 2015, 10:22
Poprawione. Rzeczy, które omówiliśmy zamieściłem w opisie magii, nie w zaklęciach jbc.
Avek dalej robi Shin x.x Dzisiaj ją pogoniłem.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Znowu ten Asth Nie Kwi 19 2015, 13:16
Za EQ odejmij sobie 4k Magia: Dopisz że nie możesz stackować PWM Zaklęcia: 1 i 2 - Nie wprowadziłeś moich uwag w opis zaklęcia.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.