I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Wiek: 20 Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawy bark Klasa Maga: 0
Wygląd: Widok Gregorego przywołuje na myśl dąb lub inne, potężne drzewo. Mierzy on 210cm wzrostu, jest niemiłosiernie umięśniony oraz ma ciemną karnację - skojarzenie jest więc bezbłędne. Jego ciało szpecą jednak liczne blizny. Ktoś, kto się przyjrzy poszczególnym częściom ciała z łatwością rozpozna ich pochodzenie. Brzuch - bambusowy kij, klata - rozgrzane żelazo, plecy - bicz, zarówno zwykły, jak i kolczasty. Koło kostek i na nadgarstchach wciąż widać ślady po zbyt mocnych więzach oraz odparzenia od łańcuchów. O dziwo, jedyną częścią ciała, która pozostała nietknięta, jest twarz - prawdziwie męska, z wysuniętą szczęką oraz mądrymi, piwnymi oczami. Całość dopełniają długie, ciemnobrązowe włosy sięgające niemal do pasa. Ubiór stanowi spódnica z metalowymi płytkami oraz fioletową tkaniną spięta grubym, skórzanym pasem, grube branzolety z brązu oraz masywne, skórzane buty ponad kostkę. Tors z reguły zostawia nagi. Charakter: Gregory to osoba bardzo czuła i opiekuńcza. Dla każdego w trudnej sytuacji jest gotów przyjść z pomocą, nadstawić karku, jeżeli to potrzebne, a szczególnie do członków Fairy Tail, z którymi jest bardzo związany. Spokojny i opanowany, nawet jak napije się alkoholu. do którego ma zresztą słabość. Mimo trudnej historii często się uśmiecha oraz żartuje, szczególnie z przyjaciółmi, których ceni ponad wszystko. Demony przeszłości męczą go jednak w nocy, przez co ciężko zaznać mu snu, a jeżeli już, to często wybudzają go koszmary. Uległy wobec innych, sam ma problemy z podejmowaniem decyzji. Nie lubi bezcelowej przemocy, z kolej zabijania zupełnie nie akceptuje. Krótko mówiąc - pod twardym jak skała ciałem kryje się gorące serce. Historia: Pochodzenie mężczyzny jest całkowicie nieznane, choć można się go domyślić po ciemnej karnacji oraz kierunku, z którego przywędrował. Znaleziono go jako 3-latka w północnej części masywu górskiego Hakobe, gdy chciał przewędrować na południe. Był wygłodniały, brudny, a na sobie miał jedynie lnianą, porwaną koszulę i portki. Pech chciał, że znaleźli go łowcy niewolników, którzy potem przyprowadzili go do okolicznej kopalni diamentów prowadzonej przez okrutnego biznesmena o zapomnianym już nazwisku. Dzień w dzień spędzając 18 godzin przy kilofie oraz 6 w ciasnej, zimnej celi przeżył 9 lat. Był okrutnie torturowany, czego pamiątką są blizny jego ciele. Swe imię dostał od starca ze wspólnej celi, który zwiariował i myślał, że jest jego zmarłym synem, Gregorym. Chłopiec go nie powstrzymywał - potrzebował rodzicielskiej miłości, być może tylko dzięki niej przeżył koszmar. W końcu niewolnicy się zbuntowali. Podczas okrutnych walk obie grupy pozabijały się wzajemnie, a nieliczni ocalali pouciekali we wszystkich kierunkach. Gregory wybrał wschód. Usłyszał plotki o klasztorze ukrytym w górach, gdzie szkoli się niepokonanych obrońców. Chłopiec bowiem usilnie poszukiwał sensu życia, a widząc współtowarzyszy w niedoli, okrutnie bitych żelaznymi i drewnianymi pałkami, pieczonych rozgrzanym żelazem, nie mogąc im w żaden sposób pomóc, postanowił, że nauczy się bronić innych, nawet za cenę własnego życia. Wędrówka opłaciła się, a plotka, o dziwo, okazała się prawdziwa. Podczas 7-letniego treningu Gregory nauczył się Magii Górskich Obrońców i na polecenie mistrza wyruszył do Magnolii, by tam dołączyć do słynnej na całym świecie gildii Fairy Tail.
Ekwipunek: Sieć z obciążeniem (1) [przyczepiona do pasa po lewej]; Lina (4m) [przyczepiona do pasa po prawej]; Nóż (1) [przyczepiony do pasa z tyłu, po prawej]
Rodzaj Magii: Magia Górskich Obrońców - wbrew nazwie jest to połączenie magii oraz stylu walki, o ile nastawienie na obronę innych można nim nazwać. Polega ona na przyjmowaniu na siebie ataków - bezpośrednich za pomocą własnego, wyrobionego ciała, a dystansowych, zarówno magicznych, jak i niemagicznych, przy pomocy tarcz. Dodatkowo mag może używać wzmocnień oraz przekazywać energię magiczną i życiową sojusznikom, z którym jest związany emocjonalnie.
Pasywne Właściwości Magii: Najsilniejsza obrona - rodzaj magii wymaga na użytkowniku doprowadzenie swego ciała do perfekcji. Ciało Gregorego jest nieco wytrzymalsze od przeciętnego, jest on także nieco silniejszy. Żelazna psychika - od Górskiego Obrońcy wymaga się także równie żelaznej psychiki. Gregory nieco lepiej znosi ból oraz łatwiej pokonuje strach przed przyjmowaniem ataków. Władca tarcz - Gregory potrafi posługiwać się każdym rodzajem tarczy, a dodatkowo może je zaimprowizować z okolicznych przedmiotów.
Zaklęcia: D: Doskok - Gregory błyskawicznie doskakuje do sojusznika znajdującego się w odległości maksymalnie 5m. Po użyciu może natychmiast użyć zaklęcia ponownie, by chwycić sojusznika i odskoczyć z nim w bezpieczne miejsce (3m). Płaci się za każdy skok. Przed ponownym użyciem trzeba poczekać 2 tury. Przyciągnięcie - Gregory tworzy sferę o promieniu 2m z centrum wokół siebie na jedną turę. Pociski, które znajdą się w tej sferze, są przyciągane do środka. C: Tarcze - Są to twory z energii magicznej o właściwościach negujących bądź odbijających określoną materię. Można je wytworzyć (naraz dwie) z otwartej dłoni bądź z barku. Mają wymiary 2.5x1.5x0.2m. Tarcza ognia - Gregory tworzy przeźroczysto-czerwoną tarczę, która neguje ataki elementu ognia o randze równej lub niższej, blokuje niemal połowę siły ataku rangi o jeden wyższej. Jeżeli atak będzie innego żywiołu niż ogień lub będzie miał za wysoką rangę, po prostu przeniknie przez tarczę. Ataki, jeżeli są zgodne żywiołowo z tarczą, mogą zostać zaabsorbowane, by później wykorzystać je do czaru "Uwolnienie" (ranga absorbowanego czaru musi być równa randze czaru "Tarczy" bądź niższa). Tarcza wody - Gregory tworzy przeźroczysto-niebieską tarczę, która neguje ataki elementu wody/lodu o randze równej lub niższej, blokuje niemal połowę siły ataku rangi o jeden wyższej. Jeżeli atak będzie innego żywiołu niż woda/lód lub będzie miał za wysoką rangę, po prostu przeniknie przez tarczę. Ataki, jeżeli są zgodne żywiołowo z tarczą, mogą zostać zaabsorbowane, by później wykorzystać je do czaru "Uwolnienie" (ranga absorbowanego czaru musi być równa randze czaru "Tarczy" bądź niższa). Tarcza powietrza - Gregory tworzy przeźroczystą-białą tarczę, która neguje ataki elementu powietrza o randze równej lub niższej, blokuje niemal połowę siły ataku rangi o jeden wyższej. Jeżeli atak będzie innego żywiołu niż powietrze lub będzie miał za wysoką rangę, po prostu przeniknie przez tarczę. Ataki, jeżeli są zgodne żywiołowo z tarczą, mogą zostać zaabsorbowane, by później wykorzystać je do czaru "Uwolnienie" (ranga absorbowanego czaru musi być równa randze czaru "Tarczy" bądź niższa). Tarcza odbicia metalu- Gregory tworzy przeźroczysto-srebrną tarczę, która odbija metal z równą siłą, z jaką ten ją trafia. Uwolnienie - Gregory uwalnia zgromadzone zaklęcia, wysyłając je w formie pocisku o zasięgu 6m, który pokonuje w 1s. Siła ataku jest słabsza niż suma zebranej energii, jednak nie wyłamuje się z rangi. B: Przekaz - Gregory oddaje sojusznikowi 20MM. Warunkiem jest silna więź emocjonalna. Można użyć raz na 2 tury. Zasięg wynosi 5m. Wzmocnienie ducha - Gregory wzmacnia zdolności magiczne sojusznika, w efekcie jego następny czar jest o rangę silniejszy (max. czar B do rangi A). Warunkiem jest silna więź emocjonalna. Zaklęcia można użyć również na sobie (nie licząc oczywiście czaru Wzmocnienie ducha) bądź jednocześnie na obu magach (niemal pół rangi wzmocnienia). Zasięg wynosi 5m.
Ostatnio zmieniony przez Greg dnia Sro Maj 27 2015, 19:35, w całości zmieniany 11 razy (Reason for editing : Zmodyfikowałem czar "Wzmocnienie ducha", Poprawiłem literówkę w poście i w powodzie edycji xD, Zgodnie z poleceniem zedytowałem magię, Poprawka literówek, Poprawa KP, Kolejna poprawka, Kolejna poprawka @.@)
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Gregory Pon Maj 25 2015, 15:34
Rozpisz bardziej magię. Obecnie wygląda to jak magia wszystkiego na raz, co sprawia, że twoje czary będą dużo słabsze, niż powinny być. W dodatku będziesz mocno z tego powodu nerfiony.
Greg
Liczba postów : 60
Dołączył/a : 04/08/2014
Skąd : Mazury
Temat: Re: Gregory Pon Maj 25 2015, 19:32
Gotowe do ponownego sprawdzenia.
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Gregory Sro Maj 27 2015, 01:57
Eq - zostało ci 1500 klejnotów.
Umiejki ok.
Magia. Ogółem rozumiem to tak - Tarcze i obrona towarzyszy są twoją specjalizacją. Reszta jest działaniem "pobocznym", które ma za zadanie w mniejszym stopniu wesprzeć towarzyszy. Tak więc twoje czysto wspierające zaklęcia mogą być nieco bardziej znerfione.
PWM Połaczenie - kwadrans to troszkę... długo, w przeliczeniu postowym. Powiedzmy, że niech będą to 2 posty nieustannego kontaktu bez wykonywania innej czynności (jak np. walka), a samo połączenie trwa 3 tury. Możesz być połączony tylko z jedną osobą, zasięg 5m. Połączenie umożliwia ci jedynie rzucanie niektórych zaklęć, samo w sobie nie daje żadnych bonusów. Obrona - nieznaczne (bardzo nieznaczne) wzmocnienie wytrzymałości oraz siły postaci, kumuluje się z umiejętnościami, jednak nie przekroczysz nimi 3 lvl z tą pasywką. Umysł - to samo co wyżej, nieznaczne wzmocnienie psychiki postaci, jednak ostatecznie i tak decyduje MG. Kumuluje się z barierami w ten sam sposób, co powyższe PWM. Tarcze - hmm... niech będzie. Buff do posługiwania się nimi (czyli umiejętności walki za ich pomocą) jest taki sam, jak powyższe dwie PWM. Potrafisz zaimprowizować działającą tarczę, jednak jej wytrzymałość określa MG.
Zaklęcia D Doskok - za każdy doskok marnujesz MM. Czyli doskakując do sojusznika oddalonego od ciebie maks 5m jak i w momencie odskakiwania razem z nim. Odskok z sojusznikiem zmniejszony do 3m. Ponowne użycie po 2 turach. Przyciągniecie - sfera z tobą jako centrum o promieniu 2m. Przyciągasz wszystkie pociski oraz zaklęcia, które znajdą się w promieniu działania zaklęcia. C Wszystkie tarcze - ok. Absorbują 1 zaklęcie rangi C lub 3 zaklęcia rangi D, po czym znikają. Tarcza zablokuje niemal połowę siły zaklęcia B, jednak wyższe przenikną bez problemu. Uwolnienie - uwolnione zaklęcia mają połowę siły zaabsorbowanych zaklęć. Zaklęcia możesz użyć przed zniszczeniem tarczy lub w momencie jej zniszczenia przez wrogie zaklęcie. B Przekaz - zaklęcie działa w obrębie działania Połączenia. Reszta ok. Oczywiście tracisz to MM. Wzmocnienie - twoje zaklęcie może: wzmocnić zaklęcie sojusznika o jedną rangę (do B), wzmocnić swoje zaklęcie o jedną rangę (do B, z wyjątkiem tego zaklęcia), wzmocnić siebie i sojusznika jednocześnie o niemal pól rangi na następne zaklęcie. Spell działa na sojusznika objętego Połączeniem, w zasięgu PWMki.
Greg
Liczba postów : 60
Dołączył/a : 04/08/2014
Skąd : Mazury
Temat: Re: Gregory Sro Maj 27 2015, 14:05
1. Nie potrzeba mi więcej ekwipunku. Resztę zachowuję dla siebie.
2. Magia - tak, dokładnie.
3. Z tym kwadransem to dowaliłem xD. Chodziło mi o 15 sekund. Pomieszało mi się. Tak czy inaczej - 2 tury łączenia? 3 trwania? To sprawi, że ten element stanie się bezużyteczny i upierdliwy. Podczas walki przecież się nie połączymy, bo by nas żywcem zeżarli, a przed też nie, bo połączenie trwa 3 tury -> po pierwszym ataku nie mógłbym go wzmacniać. Ograniczenie czasowe jest bez sensu. Chciałbym, żeby mogło trwać maks. 20 postów. Czas łączenia jest mi obojętny. Zasięg to sprawa drugorzędna. Nie podoba mi się 5m, bo ilekroć pójdę na misji się odlać, będę musiał odnawiać połączenie.
4. Dobrze rozumiem? W zamian za nieznaczne (nieznaczne = nic nie znaczące, tyle co kot napłakał) wzmocnienie na starcie nie mogę mieć 3lvl umiejętności? Gdzie tutaj sens?
5. Umysł i tarcze. OK.
6. Doskok i Przyciągnięcie ok. Poprawiłem.
7. Absorbowanie ok, ale Uwolnienie... Dlaczego połowę, jeżeli absorbuję całe zaklęcie? To ma służyć to atakowania, a nie do rozpalania ogniska. Przecież ten spell zadziała jedynie wtedy, jeżeli zaabsorbuję obcy atak, który musi być jeszcze określonego rodzaju. To nie wystarczająco słabe?
8. Przekaz - na SB pojawiły się pytania, czy płacę jedynie w postaci tego, co oddaję, czy na oddanie 20MM muszę wydać łącznie 40MM. O które ci chodziło?
9. Wzmocnienie - ograniczenie do rangi B jest dość krzywdzące. Nie można go zwiększyć do rangi A?
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Gregory Sro Maj 27 2015, 14:41
3. Jakie 5 tur? Przygotowanie do połączenia (czyli kontakt) trwa 2 tury, po czym masz 3 tury bycia połączonym (duchowo) z sojusznikiem. Ale ok, zwiększę ci czas połączenia do 5, jako że zasięg jest nieduży. Plus połączenie nie zostanie zerwane po przekroczeniu zasięgu, jednak spelle wykorzystujące PWM zwyczajnie nie zadziałają. 4. Źle zrozumiałeś. Chodzi o to, że mając 3 lvl jakiejkolwiek umiejki (kiedykolwiek), która wpływa na wytrzymałość lub siłę, kumulacja z twoimi PWMkami nie sprawi, że przekroczysz 3 lvl (np. nie podskoczy ci umiejka do 3,5). 7. Bo istnieje coś takiego jak strata energii. Biorąc jednak pod uwagę to, co mówisz, powiedzmy, że zaklęcia są słabsze, niż w momencie trafienia w tarcze, ale nie wyłamują się ze swojej rangi. 8. Płacisz tylko koszt zaklęcia i przekazujesz 20MM. Możesz użyć raz na dwie tury. 9. Nie, ograniczenie do B nie jest w żadnym wypadku krzywdzące. Rzucając wzmocnienie a następnie zaklęcie rangi B podnosisz je do rangi A, jeśli buff został rzucony na jedną osobę. Nie widzę w tym nic krzywdzącego.
Greg
Liczba postów : 60
Dołączył/a : 04/08/2014
Skąd : Mazury
Temat: Re: Gregory Sro Maj 27 2015, 15:32
Zrobione.
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Gregory Sro Maj 27 2015, 19:28
Przy wzmocnieniu dopisz, że podwyższa maksymalnie zaklęcie rangi B o rangę w górę oraz że działaniem zaklęcia nie jest objęte Wzmocnienie. Raz na trzy posty. Poprawisz to i będzie akcept.
Greg
Liczba postów : 60
Dołączył/a : 04/08/2014
Skąd : Mazury
Temat: Re: Gregory Sro Maj 27 2015, 19:37
Już. Myślałem że to poprawiłem...
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Gregory Sro Maj 27 2015, 19:40
Akcept techniczny i opisowy. Co do dołączenia do Fairy Tail poproś Takarę lub Alezję o sprawdzenie, nie powinno być z tym większego problemu! Powodzenia!
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.