Liczba postów : 33
Dołączył/a : 18/10/2013
Skąd : Poznań/Pobiedziska
| Temat: Szarlz Samotnik Czw Sty 01 2015, 22:46 | |
| Posiadane Magie: Opis Magii:
- Magia Szpiega
- Spoiler:
Magia, która opiera się na całkowitym wtopieniu w otoczenie i innych szpiegowskich umiejętności. Z jej pomocą podsłuchiwanie nie staje się już trudne, a zdjęcie celu, będąc cały czas ukrytym staje się możliwe. Ucieczka? A co to dla Charlesa problem. Bomba dymna i już nikt nie wie, gdzie się podział. Operowanie truciznami też nie jest zagadką dla mężczyzny. Czytanie z ruchu warg też należy do szerokiego asortymentu umiejętności szpiegowskich. Szpieg to nie tylko magia Charlesa ale także jego zawód. Także poza zaklęciami posiada wiele umiejętności.
Posiadane PWM:
- Tryb kamuflażu: Painting - ta PWMka pozwala Charlesowi zmienić kolor własnych włosów, oczu i ubrania by zmienić swój wygląd w celu zakamuflowania się. Czas trwania: 1 post.
- Tryb kamuflażu: Attribute - ta PWMka pozwala przyzwać mały, niebojowy przedmiot np. bukiet kwiatów, wąsy, monokl, okulary, maskę itp. Bardzo przydatny sposób by zasłonić swoją twarz i wtopić się w otoczenie. Maksymalny rozmiar to jak "Nokia 3310" i NIE MOŻNA nic tym przedmiotem zrobić. Nawet jak wyczaruje nóż, to tylko nadaje się do straszenia, bo kiedy próbowałbym kogoś nim ugodzić, zachowa się jakby był zrobiony z gumy, czyli zegnie się i nie zrobi krzywdy.
- Tryb kamuflażu: Speech - za pomocą tej PWMki, Charles może mówić z każdym akcentem, który choć raz zasłyszał. Charles zna akcenty krajów graniczących z Fiore i Romerum.
- Tryb kamuflażu: Tone - za pomocą tej PWMki, Charles może zmienić i dopasować barwę i ton swojego głosu. Nadal brzmię jak mężczyzna, "maksymalna" zmiana to do brzmienia shoty (xD), nie da rady jak kobieta.
- Tryb szpiega: Lips - z pomocą tej PWMki, Charles potrafi czytać z ruchu warg. Mus być skupiony na ustach mówiącej osoby.
- Tryb szpiega: Higher - to raczej przyzwyczajenie, wyuczona już cecha. Charles bywał już w takich miejscach, że nie straszna mu wysokość. By podsłuchać, dokonać zamachu na kogoś, często wspinać się musiał po pionowych ścianach budynków itp.
- Tryb szpiega: Torture - Charles nie wrażliwy jest na krew, wnętrzności porozrzucane po pomieszczeniach, krzyki itp., ponieważ nie raz torturą wydusić musiał informacje. (w pewnym stopniu zależne od MG. W wypadkach wyjątkowego okrucieństwa)
Zaklęcia D: Zaklęcia C:
- [ C ]Tryb kamuflażu: Alteration - Zaklęcie to sprawia, że Charles może dowolnie zmodyfikować swoje ciało pod względem wyglądu. Oczywiście nie może urosnąć do 4 metrów ani zmaleć do 4 centymetrów. Może zmienić swój wzrost w granicach od 1,5 metra do 2,2 metra. Do tego może zmienić swoją twarz, modyfikując kształt nosa, oczu, uszu, ust, a także długość i kolor swoich włosów (rozwinięte PWM). Zmiany obejmują też posturę oraz kolor skóry. Z chudzielca może zmienić się w tłuścioszka i na odwrót. Potrafi tak zmodyfikować wygląd, że wygląda jak kobieta. Działa dwa posty i jest to tylko i wyłącznie zmiana wizualna, nie dodaje siły, mogę jedynie wyglądać na umięśnionego, ale nie doda mi to sił. Tak samo w drugą stronę.
- [ C ]Tryb kamuflażu: Invisible - Zaklęcie to sprawia, że Charles staje się niewidzialny. Niewidzialny jednak nie oznacza, że nie można go ani usłyszeć ani wyczuć. Oczywiście, że można. Zaklęcia trwa 1 post.
Podczas trwania, nie można wykonywać gwałtownych ruchów, inaczej zaklęcie przestaje działać.
Zaklęcia B:
- [ B ]Tryb bojowy: Poisoned Blades - Zaklęcie to sprawia, że w jego dłoniach pojawiają się dwa ostrza, długie na 60 centymetrów, które są pokryte trucizną. Trucizna dostaje się do krwioobiegu poprzez skaleczenie bronią. W zależności od stopnia zranienia bronią, trucizna wywołuje niekontrolowane skurcze mięśni*. Szpiedzy mają w końcu szeroki asortyment gadżetów do wyboru. Ostrza istnieją 3 posty.
*Nagłe, mimowolne i bardzo bolesne skurczenie mięśnia lub zespołu sąsiadujących ze sobą mięśni, któremu towarzyszy ich zesztywnienie i brak zdolności funkcjonalnych. Drgawki.
- [ B ]Tryb bojowy: Speed - Zaklęcie powoduje zwiększenie szybkości na okres 3 postów. Takie zaklęcie często przydaje się, kiedy podczas misji szpiegowskich dochodzi do konfrontacji z nieprzyjacielem. Ponowne użycie po 2 postach przerwy. Po skończeniu zaklęcia Charles odczuwa duże zmęczenie.
Zaklęcia A:Zaklęcia S:Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione: |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Szarlz Samotnik Pią Sty 09 2015, 23:08 | |
| PWM: 1. tylko kolorystycznie, więc starczy nieznacznie lepszy wzrok by rozpoznać. 2. zmień opis co się stanie czy coś @.@ uznajmy, że owy przedmiot po prostu się rozpłynie/zdematerializuje/powróci skąd przybył 3. tylko akcent. Podkreśl, że nie skopiuje tym głosu dokładnej osoby. 4. to uznajmy, że maksymalny próg w dalszym ciągu pozostaje w męskiej gamie dźwiękowej (męsko-chłopięcej) 5. niech będzie, a i tak powodzenie zależy od wielu czynników, o których pewnie wiedzą mg - prędkość mowy, znajomość języka/dialektu etc. etc. 6. he? ale co to daje? po prostu że nie boi się wysokości? @.@ 7. ok
Zaklęcia: 1. nawet dałbym 3 posty działania 2. niech będzie 3. zmieniłbym opis skaleczenie na zranienie bronią, bo jednak wątpię by ktoś nie wiem... zaciął się zatrutym ostrzem przy goleniu, czas utrzymania sie trucizny zależy od ilości trafień ostrzem, a także miejsc w jakie trafią, a ka ostatecznie oceny mg. Oczywiście też mniejszy organizm będzie podatniejszy etc. etc. 4. więc... szybkości? Co rozumiesz przez szybkość? Tylko prędkość biegu? Czy też mobilność, zwinność, etc. etc |
|