Liczba postów : 65
Dołączył/a : 10/12/2014
| Temat: Kuźnia Elleja Nie Gru 14 2014, 12:15 | |
| First topic message reminder :Posiadane Magie: Kuźnia ostrzy Opis Magii: Kuźnia Ostrzy jest zaawansowanym rozwinięciem podmiany, który Ellej był w stanie opanować podczas pracy w warsztacie u swojego ojca, a także fascynacją magią. Daje ona dostęp do bezkresnego wymiaru, który jest nazywany przez właściciela kuźnią. Wygląda ona jak bezkresna pustynia w, którą co kilka metrów powbijane są najróżniejsze rodzaje broni. Wysoko w powietrzu kręcą się połączone ze sobą koła zębate. To tam przechowywana jest wszelka broń jaką chłopak kiedykolwiek zdobył. Może tam również wykuć nowy oręż. Posiadane PWM: - Gigantyczny wymiar, w którym Ellej przechowuje swoją broń. Nie ma możliwości przechowywania team przedmiotów, który nie służą do walki. Aby umieścić tam przedmiot należy wykonać skok. Dopiero wtedy będzie można go przywoływać za pomocą innych czarów. - Skok - Podróżowanie pomiędzy wymiarami. Ellej może swobodnie przechodzić pomiędzy kuźnią, a realnym światem jednak umiejętność ta ma spore ograniczenia: Żeby wykonać "skok" trzeba przez minutę siedzieć po turecku w bezruchu. Powracając do realnego świata Ellej pojawia się w miejscu, z którego "skoczył" do kuźni. Nie może zabierać ze sobą nikogo innego. Umiejętność fabularna. Niemożliwa do używania na misjach. - Zapamiętywanie - Ellej jest w stanie zapamiętać każdą broń, a następnie odtworzyć ją za pomocą odpowiedniego zaklęcia. Drugą możliwością jest wykucie jej na nowo w kuźni. Zapamiętywanie to inaczej zapisywanie sobie w głowie informacji o wyglądzie i specjalnych efektach broni. - Odtwarzanie - Możliwość wykucia broni, którą Ellej wcześniej zapamiętał. jedynym ograniczeniem jest ilość pieniędzy. Przecież broń nie bierze się z powietrza i materiały kosztują. - Przywołanie - Prosta umiejętność umożliwiająca przywoływanie i odsyłanie broni z kuźni. Limit przyzwanej broni na post to jedna sztuka. Wyjątkiem od tej reguły to bliźniacze ostrza(koniecznie komplet), kołczany ze strzałami(3 sztuki na raz) do łuku itp. Zaklęcia D: - Spoiler:
Hammer and Anvil Za pomocą tej umiejętności Ellej jest w stanie naprawić każdą broń. Czas naprawy jest zależny od poziomu uszkodzeń. Żeby dokonać naprawy Ellej musi wykonać Skok do kuźni gdzie ma dostęp do swojego warsztatu. Czas naprawy zależy od MG.
Hand of the Smith Możliwość wykucia broni, którą Ellej wcześniej zapamiętał. jedynym ograniczeniem jest ilość pieniędzy. Przecież broń nie bierze się z powietrza i materiały kosztują. Umiejętność ta sprawia że chłopak może wykuwać broń płacąc tylko za materiały co skutkuje obniżeniem cen w sklepach do 2%. Prawdopodobieństwo zadziałania to 25%(decyduje MG). Kolejne poziomy zaklęcia się nie stackują czyli posiadając D - 2% ceny, 25% szansy na powodzenie i C - 4 % ceny, 50% szansy na powodzenie bierzemy pod uwagę tylko efekt z C. Zaklęcia C:- Spoiler:
Dance of the Three Blades Prosta umiejętność pozwalająca na kontrolowanie wszelkiej broni siecznej do długości 50 cm. Istnieje tylko jeden warunek. Muszą one pochodzić z kuźni ostrzy Elleja. Co oznacza że trzeba je wcześniej przyzwać za pomocą odpowiedniej umiejętności. Maksymalny zasięg kontroli to 5 m. Może kontrolować max 3 sztuki.
Zaklęcia B:- Spoiler:
Froge Gates Pozwala na przywołanie pojedynczej broni i wystrzeleniu jej w przeciwnika. Najpierw za plecami Ellej ukazuje się portal przypomianjący złotą mgiełkę, z której wyłania się 25% broni, a następnie z gigantyczną szybkością jest wystrzeliwana w cel. Kiedy "pocisk" przestanie się poruszać to znika w przeciągu 3 sekund. Specjalne umiejętności wystrzelonej broni nie są brane pod uwagę. Zasięg wynosi 20m. Umiejętność może być wykorzystana raz na post. Zaklęcia A:- Spoiler:
Gates of the Babilon Froge Otwiera "portal"(wygląd i mechanika jak u Froge Gates) do kuźni przez, który można wystrzeliwać całe masy broni, które są w posiadaniu Elleja. Może istnieć maksymalnie jeden egzemplarz tej samej broni na raz. Kiedy "pocisk" przestanie się poruszać to znika w przeciągu 3 sekund. Maksymalna ilość pocisków wystrzelonych w tym samym czasie to 10. Zasięg 25 m, a siła nieznacznie mniejsza niż w przypadku Forge Gates. Można wystrzelić maksymalnie jedną salwę na post. Zaklęcia S:- Spoiler:
Zaklęcia SS: - Spoiler:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:- Spoiler:
C Hand of the Smith Ellej osiągnął kolejny poziom kowalstwa i teraz wychodzi mu to o wiele lepiej. 4% redukcji przy kuciu kosztów broni. Szansa na powodzenie 50%. Nie kumuluje się z innymi poziomami umiejętności.
B Hand of the Smith Ellej osiągnął kolejny poziom kowalstwa i teraz wychodzi mu to o wiele lepiej. 7% redukcji przy kuciu kosztów broni. Szansa na powodzenie 75%. Nie kumuluje się z innymi poziomami umiejętności.
A Ellej osiągnął kolejny poziom kowalstwa i teraz wychodzi mu to o wiele lepiej. 10% redukcji kosztów przy kuciu broni. Szansa na powodzenie 100%. Nie kumuluje się z innymi poziomami umiejętności.
A Replicate Czar wynikający z PWM. Dzięki niemu mag tworzy idealną replikę broni, którą kiedyś zapamiętał. Najpierw w dłoni pojawia się zarys broni, a potem powoli formuje się oryginał. Kopiowane są również wszystkie specjalne właściwości sprzętu. Możemy normalnie posługiwać się bronią używając wszystkich jej umiejętności. Jedynym ograniczeniem co do czasu istnienia przywołanej broni to ilość MM. Co turę płacimy tyle ile za czar rangi A. Kopiowanie bliźniaczych mieczy(tylko jak mają zdolności od siebie zależne/wspólne) liczy się jako przyzwanie jednej broni. Podrabiając broń miotaną, lub strzały do łuku/kuszy dostaję trzy sztuki, chyba że to jakiś specjalny typ że ktoś zamówił pojedynczą, która np wraca do właściciela ustalać będzie MG podczas zapamiętywania broni. Nie można kopiować broni palnej, oraz taranów, katapult itp.
B Froge Call Czar podobny do Froge gates jednak o innym zastosowaniu, które podchodzi bardziej pod ofensywne jednak można również tego użyć do zasłonienia się przed atakami naszych wrogów. Mag tworzy w odległości 2 m od siebie 3 złote portale, z których błyskawicznie wysuwają się bronie przechowywane obecnie w kuźni. Tylko jakieś 20% przedmiotu zostaje po tamtej stronie. Broń zawsze wysuwa się z portalu prostopadle co może znacznie pomóc przeciwnikom. Jeżeli zrozumieją zasadę działania tego czaru będzie im łatwiej jego uniknąć. Tak wysunięta broń może utrzymywać się w powietrzu nawet do 3 postów. Czarujący może ją spokojnie wyciągnąć portalu i użyć do walki. Portale można tworzyć tylko w zasięgu wzroku. Jeżeli chcemy taki stworzyć np. za nami trzeba to miejsce wskazać ręką i wtedy pojawia się tylko jedna broń.
Ostatnio zmieniony przez Ellej dnia Pon Gru 07 2015, 13:56, w całości zmieniany 2 razy |
|