Posiadane Magie: Dżin Wojny
Opis Magii: Katsa nigdy nie była magiem, nie posiadała talentu do tych spraw, była jeno prostym człowiekiem nie potrafiącym wiele poza tańcem i zabijaniem. Kiedy jednak została połączona z artefaktem sama stała się ucieleśnieniem magi i tego czego zaznała za ludzkiego żywota - wojny. Tak jak mówią legendy - Dżin nie może sam korzystać z swych mocy, potrzebuje pana który wypowiadał by życzenia. Dodatkowo jak już zostało wspomniane, zdolności Dżina dotyczą tego co przeżył za życia. Dlatego też jako dżin Wojny, Katsa może wzmacniać właściciela lampy i osłabiać wrogów, oraz przyzywać wojskowe jednostki-z którymi się zapoznała(Magia polega na Buffach, Debuffach i Summonach)
Posiadane PWM: [*]"Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem" - Skądś się musiały wsiąść te wszystkie opowieści o dżinach spełniających każde zachcianki prawda? Otóż pomimo tego, że domeną Katsy jest wojna, dżiny z natury są sługami, dlatego też starają się pomóc im w codziennych czynnościach. Osoba posiadająca lampę ma prawo do trzech drobnych życzeń dziennie(Z natury: niech naczynia się pozmywają, kurz zniknie a jedzonko przygotuje.
Bardzo zależne od MG, czy uzna że dane życzenie ma rację bytu na PWM[/center[
[*]Kontrakt - Dżin na krótki okres czasu oddaje władze na sobą komuś innemu niż jej oficjalny właściciel. Może mieć podpisany tylko jeden kontrakt na raz.
[*]Forma Dżina - By móc spełniać życzenia, dżin musi porzucić ludzką powłokę i przyjąć swą prawdziwą, magiczną formę. * Dżin może zostać ranny tak samo jak człowiek - acz jego krew jest niebieska, nie jest nieśmiertelny - jednak sie nie starzeje.
[center]
Dolna część ciała mimo że jest nazwijmy to ogonem, jest materialna i da się ją zranić. Przy zmienianiu postaci rany z nóg/ogona przechodzą na ogon/nogi zależnie od miejsca trafienia. Owe miejsce określa MG
-----
[*]Forma Dżina: W formie tej mitycznej istoty Katsa zupełnie nie przypomina swego ludzkiego wcielenia. Jej skóra jest niebieska, tak samo i niezwykle długie włosy oraz oczy. Cała ozdobiona jest złotą biżuterią, a dolna cześć ciała..? Cóż... nie ma jej, jedynie dymny... ogon? Jeśli można tak to nazwać.
Zaklęcia D: Zaklęcia C: Zaklęcia B:[*] Prywatna straż chłopska - Dżin przyzywa dwuosobowy odział, oddany woli dżina. Słowo "straż" jest nieco nad wyraz... to tylko zwykli chłopi z mieczami i bez zbroi posiadających zerowe wyszkolenie.(Posiadają zdolności przeciętnego człowieka, znikają pojedynczo po paru uderzeniach-ilu? To zależy od otrzymanych obrażeń.
[*] Wyostrzenie zmysłów - Dżin polepsza zdolności poznawcze swoje, mistrza oraz sojuszników, dzięki czemu widzą, słyszą i czują o wiele lepiej od przeciętnego, ba nawet uzdolnionego człowieka.
Max 3 osoby, 3 posty trwania. Słuch, wzrok i dotyk x1
.....
[*] Poczuć bitewny zew! - Dżin napełnia siebie, mistrza i sojuszników adrenalina na tyle wielką, że są w stanie zapomnieć o jakimkolwiek bólu i pokonać limity własnego ciała(Być szybszym silniejszym). Dodatkowo w oczach przeciwników sprawiają oni wrażenie bekserkerów, przepełnionych szałem i gniewem, przez co mogą wywołać lęk w słabszych psychicznie przeciwnikach.
Max 3 osoby, 3 posty trwania. Siła i szybkość rosną o 0.5x, owe osoby nie odczuwają bólu, przeciwnicy z umiejką ofiara uciekną a cała reszta odczuje delikatny dyskomfort.
Zaklęcia A:Zaklęcia S:Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione: