PD:60PD z KP + 27PD zdobytych = 87PD
Umiejętności:Przed: Szermierz, Skrytobójca, Sportowiec
Po: Szermierz, Skrytobójca, Sportowiec, Paladyn
Rodzaj Magii:Magia Podmiany – Rycerska, magia ta polega na zmianie zbroi bądź broni białej, dzięki alternatywnemu wymiarowi. Skupia się ona zarówno na orężu jak i zbroi. Pozawala ona na szybką zmianę podczas walki, co daje elastyczność. Każdą zbroję przyzywa samodzielnie, tak samo jak ją odsyła, ale kolejne jej przyzywanie = kolejne użycie zaklęcia. Gdy zbroja ulegnie zniszczeniu można ją dopiero przywołać po dobie fabularnej. Bronie po destrukcji tracą swoje magiczne właściwości - stają się zwykłym orężem. (czas do odesłania lub zniszczenia)
Pasywne Właściwości Magii:Podmiana Ubrań – dzięki niej można szybko i sprawnie zmieniać swoje ubranie codzienne, bez konieczności przebierania się w normalny sposób. Ubrania ofensywno/defensywne odpadają. Tyczy się zwykłych ubrań bez żadnych korzyści. Podczas wali podmiana trwa chwilę, przez co można niezauważyć naciągającego niebezpieczeństwa, dodatkowo nie można dodawać kolejnej warstwy ubrania przykładowo - koszulka może zostać podmieniona na koszulkę.
Własny Wymiar – posiadanie własnego wymiaru, w którym przechowuje się wszystkie swoje zbroje, bronie i ubrania. Dotyczy to tylko tych kupionych. Trzeba pamiętać, że każdy wymiar ma swój zakres możliwości i nie jest nieskończony.
Oburęczność – Kyoki posługuje się tak samo sprawnie mieczem w prawej jak i w lewej dłoni.
Prawie Znawca – Jak nazwa wskazuje, cóż posiada Kyo podstawową wiedzę na temat broni białej z jaką ma do czynienia, jednak jeszcze nie jest w tym mistrzem.
Do mnie, mój mieczu – Dzięki temu PWM, można przywoływać broń białą, którą posiada się w ekwipunku. Nie posiada ona żadnych magicznych właściwości czy tym podobnych. Pojawia się ona tylko i wyłącznie gdy znajduje się w wymiarze, leżącej gdzieś obok to nie dotyczy.
Zaklęcia: Broń: Żywioł (C)Kyoki przywołuje jeden miecz wykonany z magicznej stali (trudniej je stępić), który posiada właściwość jednego z żywiołów (ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, błyskawica). Polega to na tym, że ostrze miecza jest okalane przez jeden z żywiołów. Zwiększają one tylko nieznacznie rany czy też ból - lekko spieką, ciachną czy przymrożą. Działa dwa posty i tyle samo przerwy.
Broń: Właściwość (C)Kyoki może przywołać dowolną broń białą i zmienić jej właściwości, jeśli chodzi o długość, wagę i grubość. Zmiana nie może być większa niż o połowę jej oryginalnej wielkości. Oczywiście większy rozmiar oznacza większą wagę co prowadzi do utrudniej w walce. Zmiany te nie są wieczne, znikają one od razu po odwołaniu lub uszkodzeniu broni. Działa ona trzy posty.
Zbroja Grawitacji (A)KLIKCzęść Techniczna: Obojczyk, Naramiennik, Opacha, Napierśnik, Nałokcica, Fartuch, Zarękawie, Taszka, Rękawica, Nabiodrnik, Nakolannik, Nagolennica, Trzewik wykonane z pozłacanej, magicznej stali. Czerwone skrawy materiału i pas.
Broń: Dwa miecze wykonane z magicznej stali (trudniej je stępić) znajdujące się w pochwach po obu stronach zbroi i jeden miecz wykonany z tego samego materiału, znajdujący się w dłoni maga.
Właściwości Magiczne: Zbroja pozwala kontrolować grawitacje - zmniejszając ją lub zwiększając - do x2 mocniej/lżej. Działa to w obrębie pięciu metrów od maga. W przypadku znalezienia się w sferze wzmocnionego przyciągania następują spore utrudnienia wszystkich ludzi w pobliżu prócz maga. Dotyczy to także broni jak i samej zbroi przez co może on zmniejszyć czy też zwiększyć ich przyciąganie. Dodatkowo sama zbroja jest odporna na uszkodzenia fizyczne do rangi C, a te rangi B i A zostają zmniejszone.
Czas działania: 5 postów