Posiadane Magie: Widmo Latarnika
Opis Magii:
Wiele jest magii dziwnych. Matematyki, laserowych aniołów, pyz... co jednak jest taki dziwnego w widmowym latarniku? Każda z owych magii charakteryzuje się czymś dziwnym. Liczby, laser oraz... mięso? Tak więc się prezentuje magia widmowego latarnika. Jest ona oparta na tym, że cała jej energia magiczna przechodzi przez lampę formując zaklęcia. Latarnia jest głównym katalizatorem, przez co energia magiczna dostaje swój swoisty „rodzaj”. Ta magia składa się z ważnych elementów, w których w skład wchodzi między innymi światło, które wydobywa się z owej latarni. Prezentuje ono energię magiczną przez co formuje się z niego zaklęcia. Dalej mamy łańcuchy, które stanowią formę połączenia Luciusa z latarnią. Przez nie przechodzi energia, co pozwala na manipulację nimi w pewnym stopniu. Warto zauważyć, że energia magiczna Luciusa swoiście oddaje... ducha, tak, czystego ducha, bo w sumie jest on w pewnym stopniu martwy, więc może wykorzystać ową energię do tworzenia innych zaklęć lub np. stawania się niewidzialnym. On jest niby takim widmem, które wspomaga się taką, a nie inną mocą. Magia jest typem combo: buff/debuff oraz caster.
Posiadane PWM:
Pasywne Właściwości Magii
- Light on – pozwala na włączenie światła latarni. Chwile trwa rozpalanie.
- Light off – pozwala na wyłączenie światła latarni. Chwile trwa zgaszenie.
- Smaller is better – pozwala na zeskalowanie wielkości latarni oraz jej części do rozmiarów breloczka. Ułatwia to transport. Ta PWMka nie sprawi, że latarnia będzie większa.
- Chain control – pozwala na poruszanie łańcuchami w niewielkim stopniu. Nie obwiążemy nimi kogoś, bo nie ma to aż takiej siły. Głównie do zabawy na fabule. Bardzo nieznaczna kontrola, poruszenie, by wywołać dźwięk lub poruszenie i kilka milimetrów.
- Levitate – zaklęcie sprawia, że lampa Luciusa nie spadnie na ziemię jeśli on tego nie zechce. Od tak lata sobie pół metra nad nią. Jeśli ktoś np. na niej siądzie czy przez jakiś inny czynnik od razu spadnie.
Zaklęcia D:
- Chain control (D) –
Lvl up z PWMki. Lucius przy pomocy swojej magii jest w stanie dowolnie kierować 3 łańcuchami przez 2 posty. Nie mają one siły, by robić za swoistą tarczę przeciwko zaklęciom. Zachowują się jak normalne łańcuchy tylko pod kontrolą. Od tak no. Ich siła nie jest jakaś super mocna, by kogoś spętać, wymaga skupienia się na łańcuchach oraz nie będą jakoś super szybko latały.
- Grab my lantern (D) –
To zaklęcie polega na manipulacji łańcuchem. Lucius jest w stanie rzucić latarnię na odległość 15 metrów rozciągając łańcuch do granic możliwości. Na czym polega zaklęcie? Otóż latarnia automatycznie przyciąga do siebie osobę, która pierwsza dotknie latarni (na tej randze ofc) i przyciąga ją do niego. Nic więcej, bez żadnych obrażeń. Jedno użycie = jeden rzut, proste?
Zaklęcia C:
- Hide and Seek? No, thanks (C) –
Światło wydobywające się z latarnii Lucius zostaje wzmocnione przez energię magiczną. Owa energia sprawia, że światło automatycznie wykrywa wszelkie obiekty niewidzialne (głównie znikających ludzi) ujawniając ich obecność, gdy ich sięgnie. Zasięg wynosi 5 metrów. Zaklęcie może być użyte do zlokalizowania ukrytych osób (np. tych pod ziemią jeśli znajdą się 5 metrów od latarnii). Odkrycie lokacji jednak jest chwilowe, trwa może paręnaście sekund i raz na post.
Zaklęcia B:
- The light of warden (B)–
Lucius przy pomocy latarni (a to ci niespodzianka) zwiększa natężenie mocy latarni I nadaje jej specyficzny kształt. Otóż co to robi? Światło z latarni zostaje uformowane i jego „gęstość” osiąga tę ciała stałego (chociaż bardziej jest jak żel) i staje się typową tarczą dla osoby, którą ochrania. Tarcze wykorzystuje się na dwa sposoby:
A) Grupowy: Który polega na tym, że zatrzymuje ona ataki obszarowe przez wytworzenie takiej dość sporej tarczy dla wielu osób (max 4). Blokuje wtedy zaklęcia Obszarowe B, 3 C i 4 D. Działa jednak 1 post. Resist na obrażenia fizyczne oczywiście też.
B) Punktowy: Osoba, która jest chroniona dostaje wtedy tarczę blokującą zaklęcie B (po tym się rozpada), 2 obszarowe B, 4 C i kompletnie D (no chyba, że ktoś walnie z 10 na raz). Resist na obrażenia fizyczne. Działa 3 posty.
Cooldown na ten spell to 2 posty przerwy.
- The Box (B) –
Lucius przez chwile ładuje latarnię energią, po czym szybko upuszcza ją na ziemię. W tym samym czasie energia w szalonym tempie lokuje się w gruncie i kształtuje. Owe „pudło” wygląda tak, że z ziemi wyrasta 5 latarni na słupach połączonych łańcuchem. Łańcuchy są stworzone z energii duchowej. Kontakt z nimi powoduje spowolnienie osoby, która przerwała połączenie. Samo pudło trwa 2 posty, więc można odczekać i nie wejść z jedną z nich. Pudło jest 5 kątem, gdzie odległość od centrum (latarni Lara) wynosi 4 metry do każdej latarni. Siła slowu to ranga B i trwa 2 posty, 1 ściana = 1 slow dla jednej osoby. Po zamknięciu Boxa czekamy 2 posty przerwy, by użyć ponownie.
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Nie zmieniam nic, prosto przekopiowane z KP.
A tak, w niektórych zaklęciach i PWMkach piszę o latarnii, tutaj jej opis:
Ekwipunek:
- Latarnia połączona z Kusarigamą –
Latarnia jest tą samą, którą Lucius przez lata miał ze sobą za życia. Została ona częścią jego i magii jaką się posługuje. Z czasem potrzebował się bronić dlatego ona została częścią kusarigamy. Kusarigama była połączeniem sierpu i łańcucha z obciążnikiem. Latarnia zastąpiła obciążnik. Owa latarnia jest wykonana z metalu i służy do rzucania zaklęć przez Luciusa. Ma ona jakieś 30 centrymetrów i jarzy się jasnozielonym światłem. Sierp jest wykonany w całości z stali z mieszanką srebra. Łańcuch ma jakieś 3 metry.