Magia Paktu Dusz - Na samym początku trzeba powiedzieć, że magia ta nie jest magią typu take-over, mimo kilku podobnych aspektów. Aquri dzięki swojej magii może zawrzeć pakt z jakimś zwierzęciem, a co za tym idzie – przejąć jakieś jego cechy. Jednakże warto zaznaczyć, że przy tym wygląd kobiety zupełnie się nie zmienia. Dla przykładu dzięki paktowi z gepardem będzie szybciej biegać, ze skowronkiem ładnie śpiewać itp. Warto jednak zaznaczyć, że raz zawarty pakt wystarczy i na jego podstawie można tworzyć kolejne zaklęcia i nie trzeba zawierać go na nowo.
✓ Pakt – Dzięki temu PWM Aquri jest w stanie zawrzeć pakt z jakimś zwierzęciem i przejąć jego zdolności.
○ Pakt Kota
○ Pakt Skowronka
○ Pakt Świetlika
○ Pakt Jaszczurki
○ Pakt Węża
○ Pakt Geparda
○ Pakt Kameleona
○ Pakt Żaby
○ Pakt Lirogona
○ Pakt Pająka
✓ Porozumienie – Aquri ma bardzo dobry kontakt ze zwierzętami, bez tego zawieranie wszelakich paktów z nimi byłoby niemożliwe. Kobieta za pomocą tego PWM jest w stanie się porozumiewać z nimi – rozumie ich mowę oraz potrafi się nią posługiwać. Tyczy się tylko zwykłych zwierząt, magiczne odpadają.
✓ Oswojenie – Proste PWM, które działa jako stały buff na wszystkie zwierzęta w promieniu 5 metrów od Aquri. Nieznacznie zmniejsza szanse zaatakowania przez dzikie zwierzę (niemagiczne).
✓ Naśladownictwo - Fajne zaklęcie, które pozwala Aquri naśladować odgłosy różnych zwierząt. Niektóre zwierzątka trzeba przywołać, a najlepszym sposobem do tego jest wydawanie dźwięków. Może ćwierkać niczym ptaszek, ale także wyć jak wilk i tym podobne rzeczy. Tyczy się jedynie zwierząt niemagicznych.
✓ Pakt Kota: Widzenie w ciemności – Koty słyną z tego, że są w stanie widzieć w ciemności. Dzięki temu PWM Aquri zyskuje tą umiejętność. Co prawda do kocich oczu jej daleko, ale od przeciętnego Kowalskiego widzi w ciemności lepiej.
✓ Pakt Skowronka: Śpiew - Bardzo proste PWM, dzięki któremu Aquri śpiewa o wiele ładniej, niżeli przeciętna osoba. Nadaje się co najwyżej do zaśpiewania niemowlakowi do snu, albo zbierania kasy na ulicy. Nie ma żadnych specjalnych właściwości. Ot, zwykły śpiew.
✓ Pakt Świetlika: Pochodnia - Pomocne PWM, gdy człowiek idzie w zupełnych ciemnościach i marzy tylko o tym, żeby zobaczyć, co ma przed nosem. Dzięki temu zaklęciu palec Aquri zaczyna się świecić niczym odwłok od świetlika. Światło jest nieco mocniejsze i większe. Światło jest wielkości płomyka od świeczki. Szału nie narobi, ale coś pomoże. Warto wspomnieć, że w żaden sposób człowieka nie jest w stanie zranić, ot zwykłe światełko.
✓ Pakt Jaszczurki: Odrastanie - Jak wiadomo, jaszczurki mają bardzo ciekawą właściwość, a mianowicie, gdy stracą ogon to on im odrasta. Aquri po zawarciu paktu z tymże zwierzęciem odziedziczyła tą zdolność, jednakże w jej przypadku odrasta nie ogon (bo go po prostu nie ma), a palec. Niezależnie czy to jest paluch u nogi czy ręki. Proces ten trwa miesiąc fabularny. PWM zapożyczone od Rakshy.
✓ Pakt Węża: Jad (D) - Jak wiadomo, są różne węże, tak więc różne rodzaje jadów. Po zawarciu paktu z jednym z nich, jest w stanie za pomocą tego zaklęcia w swoich ustach jadowitą substancję, którą wypluwa w stronę przeciwnika. W kontakcie ze skórą powoduje poparzenia pierwszego stopnia (zaczerwieniona skóra, uciążliwie pieczenie). Ubrania (niemagiczne) osłabiają ten efekt o połowę. Sama Aquri jest odporna na działanie czaru. Pieczenie utrzymuje się 3 posty.
✓ Pakt Kameleona: Kamuflaż (D) - Kameleony słyną z tego, że potrafią dostosować swój wygląd do otaczającego je środowiska. Aquri, po zawarciu paktu z tym zwierzęciem, zyskała ową umiejętność. Na okres posta Aquri przybiera maskujące barwy otoczenia. Oszuka człowieka ze zwykłym wzrokiem, który stoi niezbyt blisko niej.
✓ Pakt Geparda: Łowy (C) – Jak wiadomo drapieżnik do polowania potrzebuje szybkich nóg oraz pazurów, które są w stanie rozszarpać ofiarę na strzępy. Za pomocą tego zaklęcia Aquri biega znacznie szybciej (2 lvl umiejętności „Sprinter”), a jej paznokcie stają się ostrzejsze i jest dzięki nimi w stanie bez problemu zranić przeciwnika. Działa 2 posty.
✓ Pakt Pająka: Spiderwomen (C) - Jak wiadomo pająki potrafią chodzić po pionowych powierzchniach i nie sprawia im to większego problemu. Widok takiego stworzonka przysparza niejedną kobietę o dreszcze. Jednakże Aquri nie ma z tym problemu i po zawarciu paktu z tym zwierzęciem zyskała ową zdolność. Warto wspomnieć, że wystarczą jej do tego nogi i nie musi używać do pomocy rąk. Działa 3 posty.
✓ Pakt Żaby: Toksyczny Skoczek (B) – Są żaby różne i różniste. Wszystkie jednak potrafią skakać. Po zawarciu paktu z żabką Aquri zyskała umiejętność skakania na 10 metrów (niezależnie czy w górę, czy w przód, tył i tym podobne). Po skoku następuje lądowanie na dwie nogi, które nie robi kobiecie żadnej krzywdy. Oczywiście skakanie nie jest przymusem. Może równie dobrze chodzić na nogach, jak gdyby nigdy nic. Jednakże to nie wszystko. Są żaby, które wydzielają substancje, które działają negatywnie na człowieka. Po aktywacji tego zaklęcia skóra Aquri zaczyna wydzielać toksynę. Jest ona przeźroczysta, przez co człowiek nie jest w stanie jej zobaczyć. Gdy ktoś jej dotknie (albo ona jego), traci czucie w miejscu kontaktu z substancją. Dłuższe przetrzymanie powoduje paraliż w danym miejscu.