HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Elki, Elcie i spellcie.




 

Share
 

 Elki, Elcie i spellcie.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptySro Sie 20 2014, 01:40

PD
60 na start + 34 zarobionych podczas gry = 94 PD
- 20 za dodatkową umiejkę
- 60 za wszystko poniżej
Zostaje 14 PD do schowania do skarpetki.

Umiejętności

  • Skrytobójca [1]
  • Ninja [1]
  • Szermierz [1]
  • Sportowiec [1]


Magia


Rycerska (Magia Podmiany) - polega na przywoływaniu oraz przechowywaniu ekwipunku (broni białej, zbroi) w osobnym wymiarze. Można je przyzwać podczas walki, a różne z przedmiotów posiadają różne, często magiczne właściwości. Ten typ Magii Podmiany skupia się właśnie na cechach rycerskich, wzmacniając pod tym względem umiejętności użytkownika oraz na broniach i zbrojach, które mag przywołuje do tego świata.

PWM

  • Znacznie lepsze posługiwanie się bronią białą od innych [mniej niż 0,5 lvl umiejki];
  • Noszenie pełnej zbroi nie męczy jej tak jak innych [mniej niż 0,5 lvl umiejki];
  • Posiada wiedzę teoretyczną na temat broni białej i zbroi. Rozpoznaje, co jest co, a czasem nawet z czego dany element jest wykonany (co zależy od MG);
  • Możliwość schowania ekwipunku w wymiarze oraz wyciągania go w dowolnej, wybranej chwili. Proces trwa około sekundy, dwóch maksymalnie;
  • Dowolna podmiana strojów i dodatków - wystarczy wyobraźnia.



Zaklęcia

~ D ~

Arma: Lama
Możliwość przywołania jakiejkolwiek broni białej bezpośrednio do ręki maga – od mieczy obusiecznych poprzez piły, siekiery, kosy, noże kuchenne, tasaki, aż po igły i sztylety. Ilość możliwych przywołanych obiektów jest zależna od długości ostrzy:

  • 1 - kiedy długość ostrza wynosi 70 cm lub więcej
  • 2 - dla ostrzy o długości od 50 cm do 69 cm
  • 3 - 25 cm - 49 cm
  • 4 - 15 cm - 24 cm
  • 5 - do 14 cm

Broń zostaje przyzwana na 4 posty. Istnieje możliwość przedłużenia czasu "istnienia" danej broni: za cenę równą zaklęciu i na ten sam okres 4 postów.

Arma: Pioggia
Zostaje przywołanych ok. 20 małych igiełek o długości 5 cm, które lecą prosto (żadnych łuków, zygzaków i slalomów między pachołkami) z wybranego punktu przed siebie, aż natrafią na opór w który wpadną. Nie wbijają się głęboko w skórę (maks na 1 cm), nie tworzą poważniejszych ran (chyba, że ktoś będzie miał pecha i igła trafi we wrażliwe miejsce tj. oko). W efekcie skóra przeciwnika zyskuje pełno małych, niegroźnych ran po ukłuciu, które przy ruchu mogą co najwyżej sprawiać dyskomfort i pieczenie skóry - oczywiście od strony, z której nastąpił atak.

~ C ~

Armour: Danza
Zaklęcie, które przywołuje na ciałko użytkownika nadkolanówki. Jednak, te ciemnogranatowa bielizna nie jest taka zwykła - zwiększa szybkość i zwinność Elizabeth o 30%. Buff nie działa tylko na same nogi, lecz na całe ciało El. Trwa 3 posty.

Arma: Forestale
Użytkownik wybiera dowolnie ukształtowane pole (koło, trójkąt, kwadrat, prostokąt, kształt Włoch, COKOLWIEK) o powierzchni nie przekraczającej 4m^2 (może być mniejsza, jednak nie mniejsza niż 0,5m^2). Właśnie na tym obszarze z ziemi wyrastają (pod różnym, przypadkowym kątem) gęsto ostrza mieczy o różnej szerokości (od szabli do głowni mieczów dwurękich) i długości (do 0,5m). Są to normalne ostrza, pozbawione jakichkolwiek szczególnych właściwości. Mag nie ma wpływu na rozmieszczenie mieczy, a tym samym na wielkość luk czy ilość ostrzy w jednym miejscu. Siła obrażeń zależy głównie od szczęścia osoby znajdującej się w polu zaklęcia, gdyż miecze mogą zarówno przebić ważne organy lub zadać parę, niegroźnych dla zdrowia ran ciętych. Czas wyrastania mieczy daje czas na stosowne ustawienie się względem zaklęcia. W polu nie ma na tyle dużych luk pomiędzy ostrzami, aby dorosły człowiek przeciętej postury nie został zraniony choć jedną, głębszą raną (chyba, że wykona odpowiedni unik). Całe pole wciąż musi być całością (nie wolno go rozdzielać na osobne części, nie mogą być w środku dziury (odpada obręcz). Aby zaklęcie zadziałało, mag musi dotknąć ziemi. Mieczy nie można wyrwać z ziemi. Ostrza samoistnie chowają się do ziemi (przez 10 sekund) po okresie 1 posta. Zasięg do 7 metrów. Wymagane jest dotknięcie ziemi podczas castowania spella.

~ B ~

Parare: Ali di Arcangelo
Zostaje przyzwana magiczna tarcza (Wygląd), z której boków wyrastają proporcjonalne, półprzeźroczyste, złote skrzydła falujące w powietrzu, będące jednocześnie przedłużeniem płaskorzeźby skrzydeł z tarczy. Oczy kobiety przedstawionej na tarczy błyszczą srebrnym blaskiem, pulsujący w rytm lewitującej tarczy. Chroni ona na raz tylko jedną osobę - Elizabeth, lub innego, wybranego przez rycerkę człowieka - i to właśnie przed chronioną osobą lewituje. Nie jest ważne, czy znajduje się ona z przodu czy z tyłu podopiecznego - chroni od ataków z każdej strony. Jej zadaniem jest odbijanie ataków mechanicznych oraz magicznych (do rangi B, gdzie B już znacząco osłabi, A trochę a S w ogóle), sprawiając, że atakuje dostaje obrażenia równe tym, które przyjęłoby na siebie ciało chronionego. Utrzymuje się 1 post.

Armour: Santa Maria della Custode
Cóż, co to za rycerz bez zbroi. Średnio-ciężka, opancerzenie na klatce piersiowej, plecach, ramionach, przedramionach i dłoniach, na biodrach od sukni w dół oraz płyta na piszczelach i stopach (patrz: grafika, warto kliknąć). Oczywiście, sama zbroja nie jest tutaj najważniejsza, a jej magiczne właściwości. Po pierwsze, chroni przed urazami bardziej niż zwykła zbroja i zwiększa wytrzymałość x 1.5. Dodatkowo, ma właściwości lecznicze, gdzie wraz z długością używania ulecza coraz poważniejsze rany. W pierwszym poście jest w stanie nawet od razu leczyć małe zadrapania, stopniowo rozwijając się. Oczywiście nie uleczy poważnych urazów, tj. oderwana rączka czy nóżka, ale może nawet zrosnąć złamaną kość czy zasklepić głęboką, ciętą ranę (itp.). (Siła leczenia rangi C).
Koszty i czas działania:
Samo przyzwanie zbroi nie kosztuje maga nic, póki ta jest nieaktywna. Jest wtedy zwykłym ubraniem z kawałkami blach, pozbawionych jakichkolwiek efektów magicznych, nie chroni nic jak zwykłe szmatki.
Sprawa zmienia się, gdy zbroja zostaje aktywowana (najpierw przyzwać, potem aktywować. Cały proces trwa maksymalnie 3 sekundy), wtedy nabiera wyżej wymienionych właściwości i pobiera równo 6 MM na post. Na początku posta powinno być jasno określone, czy zbroja zostaje "włączona" lub "wyłączona", a jej stan nie może zostać zmieniony w trakcie posta. Jeśli wzmianki o stanie zbroi nie będzie, MG powinien się kierować jej stanem z poprzedniego posta. Dodatkowo, użytkownik może chodzić cały czas w zbroi, a po czasie aktywować ją na okres x postów, dezaktywować na y postów i tak w kółko, choćby to było po jednym poście, bowiem ilość MM jest pobierana za jednego posta.
Elki, Elcie i spellcie. Santamaria_zpsbabd6197


Ostatnio zmieniony przez Elizabeth dnia Sro Sie 05 2015, 16:33, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Ryudogon


Ryudogon


Liczba postów : 531
Dołączył/a : 22/08/2013

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptySro Sie 20 2014, 01:53

Magia: k
PWM:
1. Co ma zwiększanie zwinności itp. z tą magią bez zbroi? Posługiwanie się bronią ok, słabsze niż pół umiejki szermierza.
2. Nie, jest od tego umiejka.
3. Wyrzuć to, że wiesz z czego jest wykonany dany element.
4. Ok, możesz schować 3 bronie, bo bez przesady, to w końcu PWMka. Co do przedmiotów codziennego użytku to do woli.
5. Ok.

Zaklęcia:
1. Bez broni pokroju piły mechanicznej. Taka broń pozostaje tutaj 2 posty. Bez przesady, w końcu to tylko ranga D.
2. 20 igiełek, wbijają się centymetr.
3. Szybkość i Zwinność x1 na 3 posty.
4. To jest przynajmniej B moim zdaniem
5. To jest tak... Tarcza chroni przed atakami fizycznymi, przed magią chroni do B znacząco osłabi, A trochę, S w ogóle. Wykreśl ochronę przed zaklęciami mentalnymi.
Jeśli chcesz by trwała dłużej wiedz, że bardziej to znerfię względem blokowania ataków magicznych.
6. To jest tak... w przypadku, gdy jest nieaktywna wtedy nie działa w ogóle, nie chroni, nie nic... Zwykłe szmaty. Dopiero po aktywacji robi się z niej taka tró zbroja (Tfu, jebany warmog). Zwiększa wytrzymałość x1.5, a jej siła leczenia jest jak za D, płacisz wtedy 6 MM za post.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1680-kieszen-ryudogona#28246 https://ftpm.forumpolish.com/t1394-czlowiek-z-piekla-rodem https://ftpm.forumpolish.com/t1733-ryudogonowe-cosie
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptySro Sie 20 2014, 14:04

PWM
1. Zwinności XD? A co, szermierz stoi i macha ręką, czy jest zobowiązany do płynnych ruchów podczas cięć? To zawsze szło w parze :< 
2. No to trochę bez sensu, aby osoba posługująca się magią rycerską nie wiedziała nic o noszeniu zbroi :>. 
3. Nie rozpozna stali XD? Kurde, na tym polega jej magia, macha tym żelastwem, dziwne, jakby nie rozpoznawała podstawowych stopów czy kruszców :C
4. Popatrzyłam po PWM Cass i Andree i one po renerfie nie mają żadnych ograniczeń co do ilości~.

Spelle.
1. Piła mechaniczna - wiadomo. Ale pokłócę się co do ograniczenia czasowego. Nie przyzywa tej broni za jednym razem dużo. Broń nie ma ŻADNYCH magicznych właściwości, nie lewituje, Elka nie ma na nią żadnego telepatycznego wpływu. Równie dobrze ktoś może ją jej wyrwać z rąk i wepchnąć w gardło. 
2. Deal. [poprawione]
3. Może być ~ [poprawione]
4. A ja chcę to na C :C
5. Oki~ [poprawione]
6. Wiedziałam, że się dogadamy :>. [poprawione]
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Ryudogon


Ryudogon


Liczba postów : 531
Dołączył/a : 22/08/2013

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptySro Sie 20 2014, 16:59

PWM:
1. Nie u mnie. Mówię, zostaw fragment tylko o lepszym machaniu mieczełkiem i popraw tak jak mówiłem.
2. Możemy się kłócić, ale fragment o tym, że noszenie zbroi cię nie męczy tak bardzo jak innych wykreśl.
3. Nope, to jest tylko magia podmiany <3
4. Hm, hm nie ja je oceniałem, ale jak ma być po równo to dobra, chociaż mi to i tak nie pasuje ~.~
5. -

Zaklęcia.
1. Tylko dwa posty gdyż w chodzi o zakres zaklęcia względem różnorodności przyzwanej broni~~ Zmniejsz trochę zakres to będzie więcej czasu ~.~
2. -
3. -
4. Ale ja nie chce, chyba, że wolisz Haaardo nerfy
5. K
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1680-kieszen-ryudogona#28246 https://ftpm.forumpolish.com/t1394-czlowiek-z-piekla-rodem https://ftpm.forumpolish.com/t1733-ryudogonowe-cosie
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyCzw Sie 21 2014, 19:37

Poprawiłam opis magii, opierając się na FT Wiki C:

PWM
1. Meh. Done. [poprawione]
2. K D: [poprawione]
3. A z tym opisem C: ?
4. =w=.

Zaklęcia.
1. Różnorodności... Na tej samej randze przyzywam 20 5cm igieł - I CO WIĘCEJ - za pomocą magii lecą sobie do przeciwnika. A nie mogę przyzwać mniejszej ilości, bez żadnej magii poza przyzwaniem na dłuższy czas? Na PWM robię to samo, tyle że z własną, zakupioną bronią. Tu jest to jakby... hm, wypożyczenie jej. Broń nie zostanie w naszym świecie na stałe, nie sprzedam jej ani nic... Ew. mogę poprosić o kompromis, aby znikała po walce albo po okresie 10 postów o/.

4. Chcę hardo nerfy :>. Na pewno się dogadamy.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Ryudogon


Ryudogon


Liczba postów : 531
Dołączył/a : 22/08/2013

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyCzw Sie 21 2014, 20:28

Opis: k
PWM:
1. Dopisz, że słabsze niż pół lvl szermierza.
2. Zrobiłaś na odwrót, możesz znać słabe punkty zbroi, ale noszenia zbroi cię męczy tak samo jak innych xd
3. Który fragment miałby dać taką możliwość skoro dalej to magia podmiany?
4. ~.~

Zaklęcia:
1. Różnorodność mam na myśli względem, że możesz tym samym spellem przyzwać miecz, siekierkę itp. Igły robią mniejszy dmg + łatwo je wyciągnąć. Mogę się zgodzić naaaaa... hm, 4 posty, ale więcej nie będę się targował ; P Do tego musi być przywołana do twojej łapki bezpośrednio.

4. K
Nerf obszaru z 10m^2 ===> 4m^2.
Wielkość ostrzy z 1m do ===> do 0,5 metra do 1m.
Nie kontrolujesz gdzie będą, a gdzie nie będzie luk, wola MG co do tego czy będą czy nie będzie szpar.
Nie targuje się przy tym spellu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1680-kieszen-ryudogona#28246 https://ftpm.forumpolish.com/t1394-czlowiek-z-piekla-rodem https://ftpm.forumpolish.com/t1733-ryudogonowe-cosie
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyPią Gru 26 2014, 14:09

Przejmuję z wiadomego powodu, aczkolwiek wspomogę się nerfieniem Daxa.

PWM:
1. Dopisz, że słabsze niż pół lvl szermierza.
2. Wytrzyma nieco więcej, ale to wciąż poniżej połowy odpowiedniej umiejki, tak jak powyżej.
3. Decyzja MG.
5. Zabiera chwilkę czasu.

Zaklęcia:
1. 4 posty trwania + broń w ręce, jak pisał Dax.
3. "przywołuje na ciałko użytkownika nadkolanówki". Nadkolanówki są OP, odrzucam. A poważnie x1 nie chodzi o umiejkę, a o posiadane już zdolności. Czyli po prostu daj w opisie adnotacje, że szybkość i zwinność wzrastają o x1.  
4. To co Dax pisał - 4m^2, 0,5m wysokości, brak kontroli nad lukami i gęstością "zamieczowienia". Czas wyrastania mieczy pozwala na próbę ich uniknięcia. Musisz dotknąć ziemi przy castowaniu tego spella. Zasięg do 7 metrów.
5. Z racji trwania tylko przez post - okej. Ale A tylko osłabi, to pamiętaj, że co nieco może się przedostać przez tarczę albo siła ataku może Cię odepchnąć.
6. Skoro siła leczenia rangi D to pamiętaj, że leczenie poważniejszych złamań potrwa. Długo. Oprócz tego ok.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyWto Gru 30 2014, 00:33

A witam nowego moda, pora abyśmy sobie nawzajem zniszczyli życie w tym temacie-

PWM:
1 i 2. I: [Poprawione]
3. *czyli nigdy się nie dowie* ;n; [Poprawione]
5. Ile to jest chwilka? Bo jednak to dość... mocno... BARDZO WAŻNE @@. Przy czym, nie obrażę się za to, aby czas przywołania był wprost proporcjonalny do wielkości broni. *wyobraża sobie miotanie sztylecikami pojawiającymi się w łapce znikąd i wydaje jej się to całkiem cool*

Zaklęcia:
1. Przez chwilę nie rozumiałam, ale zerknęłam na opis Daxa - że broń zostaje przyzwana do ręki, a nie musi być cały czas w ręce, tak? Wolę się upewnić, bo nigdy nie wiadomo. Jednak chcę się zapytać, czy byłaby możliwość płynnego przedłużenia zaklęcia? Znaczy, eee. Przykład: Macham sobie kataną, ale za post kończy mi się czas używania spella. Ale chce dalej nią machać, dokładnie tą samą, jestem w środku walki, trochę głupio zostać choć na sekundę bez broni. Ofc zaklęcie zostaje użyte jeszcze raz, tym samym kosztem many. Tyle, że broń nie znika choćby na sekundę. @@ nie wiem, czy wyjaśniłam-. [Czas trwania i do-łapkowanie dopisane].
3. Zupełnie nie ogarniam systemu x1. Bo dla mnie 2x1 = 2; 69x1 = 69 NIC SIĘ NIE ZMIENIA.
4. Włożę sobie spell jak był z dopiskami MyGy w spoiler. Na razie z niego rezygnuje, co stawia mnie w dość niewygodnej sytuacji, ale cóż.
5. Znaczy, są spelle które zgodnie z prawami fizyki odpychają ofiarę tak? Więc tarcza na pewno to zamortyzuje, całkiem logiczne. [Nic nie muszę dopisywać?]
6. ..z ciekawości, bo i tak nie podyskutuje: długość leczenia złamania bez przesunięcia a z przesunięciem (bo o otwarte nawet się nie zapytam)? [ciuch ciuch .3.]
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyWto Gru 30 2014, 05:58

Czasem z chaosu i zniszczenia powstaje nowa jakość.

PWM:
5. Sekunda, dwie sekundy maksymalnie.

Zaklęcia:
1. Nie musi, możesz nią normalnie rzucić i ona nie zniknie. W momencie przyzwanie musi się jednak pojawić w dłoni. Tak, możesz przedłużyć bez jej zniknięcia.
3. Ten system mam nadzieję ulegnie niedługo zmianie bo też mi się nie podoba i został już zaproponowany nowy. Według tego nowego obecne "x1" to plus 20% do danej statystyki, bez wliczenia umiejek (plus z nich są nakładane po zbuffowaniu, ale wciąż działają lepiej niż gdyby była tylko umiejka). System nie został jeszcze przyjęty, ale wstępnie informuję.
4. Ok.
5. Tak, myślę, że jest ok.
6. Podnieś sobie siłę leczenia do rangi C. Od 4 do 6 postów (podług rozpiski i zdania MG na misji).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyPią Maj 01 2015, 15:28

PWM:
5. Spoko.

Zaklęcia:
1. No to wszystko jasne. Mam coś dopisać w opisie zaklęcia @@?
3. I... co z tym systemem XD?
4. Kobieta zmienną jest - jednak wezmę tego spella, nawet z tymi nerfami.
6. Oki~. Ale... o co chodzi z "Od 4 do 6 postów"? Bo nawet nie wiem do czego to się odnosi w tym momencie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptySob Maj 02 2015, 23:05

Zaklęcia:
1. Dopisz informację, o tym, że możesz przedłużyć czas "istnienia" danego przywołanego przedmiotu za cenę ponownej zapłaty za zaklęcie (przedłużenie rzecz jasna o 4 posty). Na wszelki wypadek dopisz, że broń pojawia się w dłoni.
3. Został wprowadzony. Zaklęcie wzmocni szybkość i zwinność o 30%. Skasuj informację w nawiasie o czasie trwania, bo może wprowadzać MG w błąd co do czasu trwania, zostaw tylko, że zaklęcie trwa 3 posty.
6. Prawdopodobnie odnosiło się to do czasu leczenia obrażenia, o którym wspomniałaś post wcześniej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyPią Lip 31 2015, 13:47

1 i 3 done
6. BEZ KOMENTARZA, JESTEM BLONDYN- ........ D: *chyba się pogrąża* N-NIEWAŻNE.

Dobra, to wszystko \@o@/ ?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyPią Lip 31 2015, 20:51

Zaklęcia:
4. Tak jak pisałem wcześniej, 0,5m wysokości broni wystaje ponad ziemię (długość broni, nie długość od ziemi do ostrza), brak kontroli nad lukami i gęstością "zamieczowienia". Minimalna powierzchnia to 0,5m kwadratowego. Wyrzuć wzmiankę o "konieczności zranienia" (sugeruje, że ktoś "musi" oberwać, co przy odpowiednim uniku nie jest właśnie konieczne). Są to normalne ostrza, choć nie można ich urwać, to można je zniszczyć/przepołowić. Wzmianka o dotyku ziemi w trakcie rzucania zaklęcia. Ostrza przetrwają jeden post, po prostu, bez minut. Ewentualnie mogę zgodzić się na 30 sekund ich bytowania.

Dodaj te wzmianki, potem przejrzę jeszcze raz zaklęcie i pewnie rzucę akceptem.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyWto Sie 04 2015, 19:59

Done~.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. EmptyWto Sie 04 2015, 21:52

Zapomniałaś o braku kontroli nad lukami. Ponieważ takiej kontroli nie masz.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Elki, Elcie i spellcie. Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. Empty

Powrót do góry Go down
 
Elki, Elcie i spellcie.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.