HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Elki, Elcie i spellcie. - Page 2




 

Share
 

 Elki, Elcie i spellcie.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 Empty
PisanieTemat: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 EmptySro Sie 20 2014, 01:40

First topic message reminder :

PD
60 na start + 34 zarobionych podczas gry = 94 PD
- 20 za dodatkową umiejkę
- 60 za wszystko poniżej
Zostaje 14 PD do schowania do skarpetki.

Umiejętności

  • Skrytobójca [1]
  • Ninja [1]
  • Szermierz [1]
  • Sportowiec [1]


Magia


Rycerska (Magia Podmiany) - polega na przywoływaniu oraz przechowywaniu ekwipunku (broni białej, zbroi) w osobnym wymiarze. Można je przyzwać podczas walki, a różne z przedmiotów posiadają różne, często magiczne właściwości. Ten typ Magii Podmiany skupia się właśnie na cechach rycerskich, wzmacniając pod tym względem umiejętności użytkownika oraz na broniach i zbrojach, które mag przywołuje do tego świata.

PWM

  • Znacznie lepsze posługiwanie się bronią białą od innych [mniej niż 0,5 lvl umiejki];
  • Noszenie pełnej zbroi nie męczy jej tak jak innych [mniej niż 0,5 lvl umiejki];
  • Posiada wiedzę teoretyczną na temat broni białej i zbroi. Rozpoznaje, co jest co, a czasem nawet z czego dany element jest wykonany (co zależy od MG);
  • Możliwość schowania ekwipunku w wymiarze oraz wyciągania go w dowolnej, wybranej chwili. Proces trwa około sekundy, dwóch maksymalnie;
  • Dowolna podmiana strojów i dodatków - wystarczy wyobraźnia.



Zaklęcia

~ D ~

Arma: Lama
Możliwość przywołania jakiejkolwiek broni białej bezpośrednio do ręki maga – od mieczy obusiecznych poprzez piły, siekiery, kosy, noże kuchenne, tasaki, aż po igły i sztylety. Ilość możliwych przywołanych obiektów jest zależna od długości ostrzy:

  • 1 - kiedy długość ostrza wynosi 70 cm lub więcej
  • 2 - dla ostrzy o długości od 50 cm do 69 cm
  • 3 - 25 cm - 49 cm
  • 4 - 15 cm - 24 cm
  • 5 - do 14 cm

Broń zostaje przyzwana na 4 posty. Istnieje możliwość przedłużenia czasu "istnienia" danej broni: za cenę równą zaklęciu i na ten sam okres 4 postów.

Arma: Pioggia
Zostaje przywołanych ok. 20 małych igiełek o długości 5 cm, które lecą prosto (żadnych łuków, zygzaków i slalomów między pachołkami) z wybranego punktu przed siebie, aż natrafią na opór w który wpadną. Nie wbijają się głęboko w skórę (maks na 1 cm), nie tworzą poważniejszych ran (chyba, że ktoś będzie miał pecha i igła trafi we wrażliwe miejsce tj. oko). W efekcie skóra przeciwnika zyskuje pełno małych, niegroźnych ran po ukłuciu, które przy ruchu mogą co najwyżej sprawiać dyskomfort i pieczenie skóry - oczywiście od strony, z której nastąpił atak.

~ C ~

Armour: Danza
Zaklęcie, które przywołuje na ciałko użytkownika nadkolanówki. Jednak, te ciemnogranatowa bielizna nie jest taka zwykła - zwiększa szybkość i zwinność Elizabeth o 30%. Buff nie działa tylko na same nogi, lecz na całe ciało El. Trwa 3 posty.

Arma: Forestale
Użytkownik wybiera dowolnie ukształtowane pole (koło, trójkąt, kwadrat, prostokąt, kształt Włoch, COKOLWIEK) o powierzchni nie przekraczającej 4m^2 (może być mniejsza, jednak nie mniejsza niż 0,5m^2). Właśnie na tym obszarze z ziemi wyrastają (pod różnym, przypadkowym kątem) gęsto ostrza mieczy o różnej szerokości (od szabli do głowni mieczów dwurękich) i długości (do 0,5m). Są to normalne ostrza, pozbawione jakichkolwiek szczególnych właściwości. Mag nie ma wpływu na rozmieszczenie mieczy, a tym samym na wielkość luk czy ilość ostrzy w jednym miejscu. Siła obrażeń zależy głównie od szczęścia osoby znajdującej się w polu zaklęcia, gdyż miecze mogą zarówno przebić ważne organy lub zadać parę, niegroźnych dla zdrowia ran ciętych. Czas wyrastania mieczy daje czas na stosowne ustawienie się względem zaklęcia. W polu nie ma na tyle dużych luk pomiędzy ostrzami, aby dorosły człowiek przeciętej postury nie został zraniony choć jedną, głębszą raną (chyba, że wykona odpowiedni unik). Całe pole wciąż musi być całością (nie wolno go rozdzielać na osobne części, nie mogą być w środku dziury (odpada obręcz). Aby zaklęcie zadziałało, mag musi dotknąć ziemi. Mieczy nie można wyrwać z ziemi. Ostrza samoistnie chowają się do ziemi (przez 10 sekund) po okresie 1 posta. Zasięg do 7 metrów. Wymagane jest dotknięcie ziemi podczas castowania spella.

~ B ~

Parare: Ali di Arcangelo
Zostaje przyzwana magiczna tarcza (Wygląd), z której boków wyrastają proporcjonalne, półprzeźroczyste, złote skrzydła falujące w powietrzu, będące jednocześnie przedłużeniem płaskorzeźby skrzydeł z tarczy. Oczy kobiety przedstawionej na tarczy błyszczą srebrnym blaskiem, pulsujący w rytm lewitującej tarczy. Chroni ona na raz tylko jedną osobę - Elizabeth, lub innego, wybranego przez rycerkę człowieka - i to właśnie przed chronioną osobą lewituje. Nie jest ważne, czy znajduje się ona z przodu czy z tyłu podopiecznego - chroni od ataków z każdej strony. Jej zadaniem jest odbijanie ataków mechanicznych oraz magicznych (do rangi B, gdzie B już znacząco osłabi, A trochę a S w ogóle), sprawiając, że atakuje dostaje obrażenia równe tym, które przyjęłoby na siebie ciało chronionego. Utrzymuje się 1 post.

Armour: Santa Maria della Custode
Cóż, co to za rycerz bez zbroi. Średnio-ciężka, opancerzenie na klatce piersiowej, plecach, ramionach, przedramionach i dłoniach, na biodrach od sukni w dół oraz płyta na piszczelach i stopach (patrz: grafika, warto kliknąć). Oczywiście, sama zbroja nie jest tutaj najważniejsza, a jej magiczne właściwości. Po pierwsze, chroni przed urazami bardziej niż zwykła zbroja i zwiększa wytrzymałość x 1.5. Dodatkowo, ma właściwości lecznicze, gdzie wraz z długością używania ulecza coraz poważniejsze rany. W pierwszym poście jest w stanie nawet od razu leczyć małe zadrapania, stopniowo rozwijając się. Oczywiście nie uleczy poważnych urazów, tj. oderwana rączka czy nóżka, ale może nawet zrosnąć złamaną kość czy zasklepić głęboką, ciętą ranę (itp.). (Siła leczenia rangi C).
Koszty i czas działania:
Samo przyzwanie zbroi nie kosztuje maga nic, póki ta jest nieaktywna. Jest wtedy zwykłym ubraniem z kawałkami blach, pozbawionych jakichkolwiek efektów magicznych, nie chroni nic jak zwykłe szmatki.
Sprawa zmienia się, gdy zbroja zostaje aktywowana (najpierw przyzwać, potem aktywować. Cały proces trwa maksymalnie 3 sekundy), wtedy nabiera wyżej wymienionych właściwości i pobiera równo 6 MM na post. Na początku posta powinno być jasno określone, czy zbroja zostaje "włączona" lub "wyłączona", a jej stan nie może zostać zmieniony w trakcie posta. Jeśli wzmianki o stanie zbroi nie będzie, MG powinien się kierować jej stanem z poprzedniego posta. Dodatkowo, użytkownik może chodzić cały czas w zbroi, a po czasie aktywować ją na okres x postów, dezaktywować na y postów i tak w kółko, choćby to było po jednym poście, bowiem ilość MM jest pobierana za jednego posta.
Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 Santamaria_zpsbabd6197


Ostatnio zmieniony przez Elizabeth dnia Sro Sie 05 2015, 16:33, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci

AutorWiadomość
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 EmptySro Sie 05 2015, 12:53

"Mag nie ma wpływu na rozmieszczenie mieczy, a tym samym na wielkość luk czy ilość ostrzy w jednym miejscu." XD?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 EmptySro Sie 05 2015, 14:33

"Za to, autor zaklęcia może wcześniej ustalić takową lukę, o dowolnym obszarze i kształcie, choćby aby uchronić towarzyszy od skutków zaklęcia."
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 EmptySro Sie 05 2015, 16:34

Już .o.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 EmptySro Sie 05 2015, 16:34

Akcept~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Elki, Elcie i spellcie.   Elki, Elcie i spellcie. - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Elki, Elcie i spellcie.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.