Liczba postów : 11
Dołączył/a : 27/04/2014
Skąd : taka smutna mina?
| Temat: Porn Magazine Wto Lip 15 2014, 00:40 | |
| Posiadane Magie: - Szkarłatnne Przeciążenie.
Opis Magii: Specyficzny rodzaj magii wykorzystującej manę do wytwarzania wyładowań elektrycznych, wykorzystywanych nie tylko do bezpośredniego zadawania obrażeń, lecz również wspomagania użytkownika, innych oraz do wywoływania bardziej oryginalnych efektów, niż można by się spodziewać. Spora część arsenału zaklęć tejże magii opiera się na działaniu wewnątrz ciała i głównie wspomaga walkę wręcz, czy to przez wzmocnienie czarownika i jego towarzyszy (Buffy), czy przez napsucie krwi wrogowi. Zaklęcia dystansowe, szczególnie te niższej rangi, również służą do wyżej wymienionych celów. Dopiero te z wyższej półki pozwalają na skuteczną walkę na duże odległości, choć nie są specjalnością opisywanego tutaj rodzaju magii. Posiadane PWM:
- Parasite: Spora część zaklęć bohatera, poza konkretnym działaniem, pozostawia w ciele celu pewną część użytej do nich energii. Ta przyjmuje postać impulsu elektrycznego, swobodnie płynącego sobie w nerwach wybranego delikwenta. Może to brzmieć całkiem strasznie, jednak Parasite samo z siebie nic nie robi. Nawet po wielokrotnej aplikacji, skutkującej zwiększeniem ilości energii czerwonowłosego, tak nonszalancko przebywającej sobie w ciele ofiary.
To po jaką cholerę to jest? Są pewne zaklęcia, które wymagają Pasożytów do wywołania pewnych pozytywnych i negatywnych efektów, najczęściej na odległość. Wszystkie Parasite zanikają, jeżeli Niryoku nie będzie znajdował się w odległości do pięciu metrów od nich dłużej niż jeden post. Ilość Parasite na rangę zaklęcia: - Ranga D - 2
- Ranga C - 4
- Ranga B - 6
- Ranga A - 8
- Ranga S - 10
Can't touch this: Impulsy nerwowe w ciele bohatera poruszają się znacznie szybciej niż u normalnej osoby, dlatego może minimalnie lepiej i szybciej reagować na bodźce zewnętrzne. Fajnie mieć o kilka milisekund szybszą reakcję, ale czy tak fajnie o te kilka milisekund szybciej czuć ból? Zaklęcia D:
- Shokku: Podstawowy czar do aplikacji Parasite. Wokół kończyny użytkownika pojawiają się szkarłatne wyładowania elektryczne. Trafienie czymś takim, poza normalnymi obrażeniami fizycznymi, powoduje uczucie pieczenia w punkcie uderzenia. Wprowadza też Pasożyta do celu. Zaklęcie działa też na trzymane przedmioty, co może korzystnie wpłynąć na zasięg rażenia.
Aplikuje Parasite w ilości: 2.
- Akame: Zwane też "szóstym zmysłem" zaklęcie pozwala Niryoku "widzieć" (chodzi o poznanie dokładnej pozycji występowania) impulsy elektryczne w zasięgu pięciu metrów. Przekłada się to na poznaniu lokalizacji istot żyjących (nie tych funkcjonujących stricte dzięki samej magicznej mocy), w tym ludzi. Co więcej, użytkownik jest w stanie określić obecną pozę tychże, gdyż układ nerwowy zwykł odzwierciedlać kształt danej jednostki. Pozwala to na mniej lub bardziej dokładną dedukcję tego, co kto w danej chwili robi.
Zaklęcie może zostać użyte do walki z iluzjami, choć w ograniczonym zakresie. "Szósty zmysł" winien pozwolić na określenie dokładnej pozycji iluzjonisty, jeżeli ten stał się niewidzialny lub przygotował własne replikacje dla zmyłki, tak długo jak zostało to dokonane zaklęciem rangi D. To może jednak nie wystarczyć, gdy przeciwnik wykaże się większym sprytem i umiejętnościami manipulacji większą ilością zmysłów. Zasięg: 5m. Czas trwania: 1 post.
Zaklęcia C:
- Sukaaretto Bureido: Energia magiczna, będąca w ciągłym, gwałtownym ruchu, otacza wybraną kończynę bohatera i powoduje rany szarpane tego, co wejdzie z nią w kontakt. Proste ciosy zyskują na penetracji, a te zamaszyste, jeżeli będą dostatecznie blisko, pozostawią po sobie rany cięte, jakoby zadane ostrzem. Dlatego czerwonowłosy preferuje stosować ataki przez wcześniejsze wyprostowanie i usztywnienie palców (Yonhon Nukite), gdy tylko używa Sukaaretto Bureido.
Skutkiem ubocznym po skończonym działaniu jest dość irytujące mrowienie kończyny na której ów zaklęcie zostało rzucone. Problem ten można uniknąć, jeżeli Sukaaretto Bureido zostanie użyte na dzierżonym przedmiocie, co może też korzystnie wpłynąć na zasięg rażenia bohatera. Czas trwania: 2 posty.
- Kurimuson Biitto/Kurimuson Suteppu: Czar Buff'ujący. Impuls nerwowy skierowany do mięśni zostaje magicznie zmodyfikowany. Muskuły zostają wzmocnione i wykonują ponadprzeciętną pracę na czas trwania zaklęcia. Może skutkować to jednym z poniższych:
- zwiększeniem siły fizycznej,
- zwiększeniem szybkości ciosów,
- Kurimuson Suteppu - wydajność mięśni nóg zostaje znacznie podwyższona, co przekłada się na zwiększoną szybkość poruszania się.
Aktywny może być tylko jeden z powyższych efektów, choć istnieje możliwość jednorazowej zmiany na inny w trakcie. Należy się jednak liczyć z tym, że taka zmiana skutkuje mniejszą efektywnością - jeżeli Niryoku przejdzie z szybkości ciosów na ich siłę, to te zyskują mniej mocy, niż jeżeli bohater miałby tę wersję buff'a od początku. Czar można użyć na celach, w których znajdują się dwa Pasożyty. Wymagania (w przypadku użyciu na innych): 2x Parasite. Czas trwania(na Niryoku): 3 posty. Czas trwania(na innych): 2 posty. Ousama no Meirei: Jeżeli cel ma w sobie X Parasite'ów, Niryoku może je aktywować. Cała ta energia będzie grać rolę pewnego impulsu nerwowego, powodującego jakiś krótki ruch. Cel może nagle wymachnąć ręką, zamachnąć się nogą, paść na kolana czy wykonać obrót tułowia, a wszystko to gwałtownie i bez wcześniejszego ostrzeżenia. Nieczyste zagranie, czy genialny ruch? Wymagania: 7x Parasite.
Reddo Riakushon: Niryoku wchodzi w stan czegoś na rodzaj transu, pozwalającego mu na "czytanie" impulsów nerwowych osób z Pasożytami, przy okazji mogąc ustawić swój układ nerwowy na "tryb automatyczny". Większość osób reaguje na akcje, gdy je widzą. Dzięki temu zaklęciu czerwonowłosy jest w stanie się przygotować chwilę po tym, jak informacja zostanie wysłania przez mózg tam, gdzie powinna trafić, zamiast czekać na początek wykonania danego ruchu. Wspomaga to nie tylko walkę wręcz, lecz również współpracę z innymi. W bezpośrednim, typowo męskim starciu, Niryoku może przedwcześnie odczytać kolejne posunięcie wroga, programując własne nerwy do odpowiedniej reakcji. Bohater wykona niemalże perfekcyjny unik, a dokładniej - jego własne ciało zrobi to za niego. Nie jest to jednak zaklęcie, które winno się używać często, zważywszy na delikatność nerwów. Mniej męcząca wersja zakłada czytanie impulsów nerwowych celu z Pasożytami, by idealnie zsynchronizować użycie nań Kurimuson Biitto/Kurimuson Suteppu, eliminując problem zbyt wolnej reakcji ze strony użytkownika opierającego się stricte na wrażeniach wzrokowych. Czas trwania: 1 post. Cooldown: 3 posty.
Kurimuson Kurou: Jedno z zaklęć dystansowych. Niryoku wytwarza trzy pociski ze szkarłatnej energii elektrycznej, które w wyglądzie i sposobie poruszania się przypominają ptaki. Te mogą wnieść się w powietrze, latać po okolicy, by w wybranym przez bohatera momencie runąć na cel, powodując mimowolny skurcz mięśni w trafionym punkcie i aplikując Parasite. Każdy pocisk nakłada efekt Parasite. Aplikuje Parasite w ilości: 4 (jeden pocisk aplikuje dwa, pozostałe po jednym). Czas trwania: 1 post. Zaklęcia B:Zaklęcia A:Zaklęcia S:Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione: |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Porn Magazine Pią Gru 26 2014, 15:15 | |
| Jeśli dalej będziesz grać poinformuj na pw o/ wtedy pojawi się ocena zaklęć po renerfie |
|