HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Zaklęcia Zo




 

Share
 

 Zaklęcia Zo

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Zoroaster


Zoroaster


Liczba postów : 53
Dołączył/a : 07/11/2015

Zaklęcia Zo Empty
PisanieTemat: Zaklęcia Zo   Zaklęcia Zo EmptyPon Gru 21 2015, 21:31

Umiejętności:
x Ofiara [lvl 1]
x Support [lvl 2]
x Szermierz [lvl 1]

Magia:
Wróżbiarza – magia polega na wykorzystywaniu umiejętności wróżbiarza do celów wspomagających innych magów lub samego siebie, ale także sięga ku odczytywaniu i determinowaniu przyszłości i odczytywaniu znaczenia teraźniejszości oraz przeszłości (jak to u wróżbiarzy bywa). Do zakresu zainteresowań maga wchodzi astrologia, numerologia, wróżenie z kart, ręki, kości oraz inne dziedziny zajmujące wróżbiarzy. Do wszystkiego dochodzi wiedza o sprawach okultystycznych i im podobnych.

Pasywne Właściwości Magii:
x Znawca tematu – można powiedzieć, że w sprawach związanych z wróżeniem, Zo siedzi prawie całe życie, książek naczytał się full, a do tego ma jeszcze doświadczenie w zawodzie! Zna się na nocnym niebie, z którego też zdarzało mu się wróżyć, zna się na magicznych przedmiotach, których przeszło przez jego ręce naprawdę sporo, a o których również się nieco naczytał. Do tego zawsze jest przygotowany – tak, zna układ planet na tę niedzielę. Nie ma co próbować go zagiąć również w numerologii i czytaniu snów. Po prostu – jest najlepszy!
x Męczące wizje – czasem, bez jego własnej woli, w głowie pojawiają się męczące wizje. Potrafią przyjść w najmniej odpowiednim momencie wraz z gigantycznym bólem głowy (szczególnie na głodzie). O tym, co przedstawiają i czy w ogóle nadejdą, decyduje MG.
x Opium – O ile w znakomitej większości przypadków opium doprowadza ludzi do zwyczajnego otumanienia, o tyle Zo jest w stanie w miarę normalnie pracować, ba, jego komórki mózgowe nawet przyspieszają na haju i pozwalają mu myśleć lepiej i jaśniej. Gorzej z poruszaniem się, ale to wiadoma historia. Ze względu na dobrze wykształcony zbiornik magiczny do wcześniejszych prób widzenia przyszłości z pomocą opium, Zo nauczył się, jak wykorzystywać je do innych celów niż zwykłe doprawienie się.
x Wróżenie z dłoni – Tak zwane: pokaż mi swoją dłoń, a powiem ci, kim jesteś. Za pomocą czytania z dłoni prócz bardzo mglistej przyszłości danej osoby, Zo może również wyczytać szczątki charakteru danej osoby. Widzi to, oceniając poszczególne wzgórza i ich połączenie ze sobą i liniami. Potrafi określić, czy dana osoba jest wybuchowa, fałszywa, czy może spokojna i odpowiedzialna.
x Układanie tarota – po ułożeniu zwykłego tarota bez użycia many, osobę, która o tego tarota poprosiła, po pewnym czasie się spełniają choć w o wiele słabszej formie niż miałoby to się dziać z użyciem many. W jaki sposób i w jakim czasie – o tym decyduje sam user prowadzący daną postać lub MG. Może to odwlec baaardzo w czasie. Przypominam: skutki nie są tak wielkie jak przy ułożeniu tarota z użyciem many, czyli np. przy chorobie nie ma gruźlicy, a raczej pojawia się przeziębienie.
x Interpretowanie znaków – kiedy wokół Zoroastra pojawiają się jakieś znaki o podłożu zwiastującym, ten z wielką chęcią zabierze się za ich interpretację i postara się zjawisko wyjaśnić.

Zaklęcia:


1. TAROT
Zaklęcia z tej gałęzi opierają się na używaniu kart tarota. W większości przypadków jest to używanie poszczególnych kart do wzmocnienia siebie lub towarzysza albo osłabienia przeciwnika. W jednym przypadku dotyczy jeszcze determinowania przyszłości za pomocą ułożenia tarota z użyciem many. Wytrenowane zaklęcia supportowania nie wymagają od Zo posiadania przy sobie danej karty. Wystarczy, że pomyśli, o tym, jaka karta go interesuje i natychmiast na jego dłoni pojawia się ciemny symbol użytej karty. Symbol znika wraz z końcem zaklęcia. Kiedy nie starczy już dłoni, pojawia się na policzkach, czole i innych widocznych miejscach.

ARKANA WIĘKSZE
Karty ułożone w normalnej pozycji
x Słońce (C) – zwiększa wytrzymałość o 40%. Buff trwa 3 posty.
x Moc (C) – zwiększa siłę o 40%. Buff trwa 3 posty.
x Rydwan (C) – zwiększa szybkość o 40%. Buff trwa 3 posty.
x Kapłanka (C) – polepsza działanie jednego ze zmysłów o 40%. Zmysł wybrany zostaje przez rzucającego. Buff trwa 3 posty.
x Głupiec (D) – znosi wszystkie bariery związane ze strachem (nie działa na magicznie wywołany strach). Trwa 2 posty.

Karty w negacji (odwrócone)

x Koło fortuny w negacji (B) – w ciągu 5 postów zostaje sprowadzone na ofiarę od jednego do trzech nieszczęść (rzut kostką przez MG, on także dobiera nieszczęścia).
x Księżyc w negacji (C) – wywołuje halucynacje u ofiary trwające 2 posty.
x Gwiazda w negacji (D) - wywołuje u wskazanej kobiety nagłe kobiece dolegliwości (polowanie na Czerwony Październik), trwa 2 posty.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3197-czarne-odmety-torby-zo#58673 https://ftpm.forumpolish.com/t3110-zoroaster-aryan
 
Zaklęcia Zo
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zaklęcia Badzu
» Zaklęcia Shirai
» Zaklęcia ze skrzydełkami
» Zaklęcia Yumi
» Zaklęcia Saki

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.