Liczba postów : 30
Dołączył/a : 28/05/2014
| Temat: Wampirek Sro Maj 28 2014, 19:06 | |
| First topic message reminder :
Imię: Akareshi Pseudonim: Lizard Nazwisko: Suzuki Płeć: Męska Waga: 77 kilo Wzrost: 180 cm Wiek: 200-300 lat Gildia: Brak Miejsce umieszczenia znaku gildii: Brak Klasa Maga: 0
Wygląd: Naszego wampira nie sposób przeoczyć na ulicy z wielu powodów. Jednym z nich są jego kły,są dość duże próba ukrycia ich w buzi jest prawie niewykonalna. Kolejną rzeczą jest jego ubiór wywodzi się z rodziny szlacheckiej więc ubiera się tak jak szlachcic kilkaset lat temu. Co jeszcze jest takiego dziwnego w nim? Czerwone włosy i to dość mocny odcień no i ostatnia dziwna rzecz kolor oczu a mianowicie są one żółte . Jest dość wysoki ma dokładnie 180 centymetrów wzrostu i 77 kilo wagi. Wiadomo przy takiej wysokości jest to dość mało ale wampiry są przerośnięte a z wagą nic się nie zmienia. Ma kilka tatuaży a mianowicie dwa: jeden na plecach z napisem LIZARD w każda litera jest w innym kolorze. Oraz tatuażu podobnego do znaku FairyTail na lewym ramieniu chce właśnie tam mieć swój znak gdy dołączy do tej gildii. Wspomniałem o ubiorze szlacheckim ale nie powiedziałem w jakich kolorach jest ten strój. Ma białą koszulę oraz wstążkę. Białą cześć stroju przykrywa niebieski płaszcz z różnymi złotymi naszyciami. Charakter: Ma dość specyficzny charakter nie lubi ludzi może nie wszystkich ale wszystkich mniej wykształconych od siebie. Nie lubi tłumów z różnych powodów pierwszym są jego kły,gdy ludzie je widzą dziwnie na niego patrzą a on tego nie lubi. Kolejnym jest to, że wyczuwa krew a to doprowadza jego zmysły do szaleństwa. Jest bardzo wykształconym człowiekiem lubi rozmowy na poziomie lecz gdy spada ona poniżej pewnego poziomu łatwo się rozdrażnia. Lubi bale i koncerty bardzo dobrze tańczy i lubi to robić doskonale gra na skrzypach,harfie oraz pianinie czy organach. Marzy o grze na organach w kościele oraz dołączeniu do gildii FairyTail. Lubi także czytać lecz po jakimś czasie mu się to znudziło ponieważ zna historię bardzo dobrze. Jest bardzo gadatliwą osobą uwielbia opowiadać historie z jego długiego życia. Jest bardzo hojny i nie jest zbyt przywiązany do pieniędzy. Lubi poznawać piękne kobiety woli młodsze od siebie :D. Ma słabość do kobiet z błękitnymi oczami albo białymi włosami. Historia: Akareshi wywodzi się z rodu szlacheckiego. Jego ojciec był magiem a matka zwykłym człowiekiem. Urodził się pod koniec zimy w grudniu. Narodziny Akareshiego świętowano wielkim balem wszyscy goście byli zachwyceni młodym księciem. W wieku 4 lat rodzice zaczęli nauczać go pisania oraz czytania w wielu językach zależało im żeby ich syn był wyedukowany. Młody Lizard bardzo lubił naukę i jego nauczyciela najbardziej lubił lekcję historii na której dowiedział się dużo o magii i magach. Bardzo go to zainteresowało wgłębiając się w ten temat na własną rękę dowiedział się o tym, że jego tata był magiem. Gdy się o tym dowiedział brnął jeszcze bardziej w świat magii podczas czytania wielu ksiąg o tematyce magicznej. Dowiedział się o tym, że jeżeli jedno z rodziców jest magiem ich dziecko również może mieć jakieś moce informacja ta go bardzo ucieszyła. Postanowił poprosić tatę o lekcje magii ale podczas przebywania w bibliotece spotkał go jego nauczyciel, który bardzo zdziwił się gdy zobaczył co czyta jego uczeń. Ku zdziwieniu Lizarda korepetytor ucieszył się i zaproponował mu naukę u niego. Młody Akareshi bardzo zdziwił się jak trudno opanować chociaż podstawy magii. Lizard zaniedbał naukę żeby móc szybciej opanować magię. Ojciec młodego adepta magii zaczął wypytywać jego nauczyciela i wyjawił sekret o nauce magii jego syna. Tata bardzo się ucieszył i chciał pomóc dziecku w opanowaniu tej sztuki. Nie szło mu to więc postanowił się wspomóc proszą o pomoc tatę żeby użył na nim jednego z jego zaklęć. Jego tata posiadał zaklęcia supportu i to na bardzo wysokim poziomie blisko maga S+. Na Akareshim użył zaklęcia, które wysyłała dawkę energii w wybrane ciało coś jak aktywacja drugiego drugiego źródła. Można było wyczuć już jego magiczne moce to właśnie go zgubiło pewnego wieczoru podczas spaceru spotkał pewną straszną istotę. A mianowicie wampira,który wyczuł energie "podarowaną" mu przez ojca. Krwiopijca wyssał mu dużą cześć krwi jak sami wiecie gdy wampir wysysa dużo krwi ofiary staje się on jego sługą. Akareshi miał bardzo dużo szczęścia i udało mu się przejąć jego moc. W wieku 11 lat zatrzymał się dla niego czas. Znaleziono go 4 dni po ukąszeniu ledwo żywego obudził się w posiadłości na około niego była rodzina modląca się o jego życie i ojca, który chciał oddać krew dla niego. Wiecie co się dzieje gdy wampir poczuje posiłek? no właśnie rzucił się na niczego się nie spodziewających się członków rodziny i ich zabił. Odzyskał świadomość kilka godzin po zbrodni. Lizard stał jak wmurowany przez dobrą godzinę gdy spotkał "go" nowego ojca-wampira. Który zabrał go siłą do swego zamku w środku lasu gdzie zaczął nauczać swego "syna" magii wampirów. Spędził tam kilkanaście lat opanowując tą magię. Podczas długiego pobytu w zamku ojca zdobył swój pseudonim Lizard ponieważ bardzo polubiło go jedno z wielu zwierząt jego ojczyma. Była to jaszczurka stąd właśnie wziął się Lizard. Po długim mieszkaniu z ojcem przeniósł się do Magnolii zamieszkał tam i zafascynował się gildią FairyTail do której chciał dołączyć.
Umiejętności: Walka wręcz Zmysł walki Szał Ekwipunek: Nic Rodzaj Magii: Wampirza magia- Nie jest to magia,której można się nauczyć. Żeby ją zdobyć trzeba zostać ukąszonym przez wampira. Nie można nauczyć się wielu zdolności można nabyć tylko zdolności "ojca" czyli wampira który cię ukąsił. Magia ta ma sporo ryzyka każde zaklęcie ma 30% szansy na to,że po użyciu go wampir przejmie kontrolę nad jego ciałem. Z swoją wampirzą połową można się dogadać i sobie ją podporządkować. Pasywne Właściwości Magii 1.Przemiana w nietoperza- to nie jest oczywiste? nie będę opisywać czas działania 1 tura odnowienie 10 tur. 2.Żądza krwi- Wyczuwanie rannych ludzi pici krwi mi nie szkodzi. 3.Odporność na choroby- Wampiry nigdy nie umrze na choroby czy ze względu na wiek. Ale jedzenie ludzkiego jedzenia może spowodować śmierć. Nie dotyczy chorób magicznych. 4.Tworzenie sługów- Gdy napijesz się dużej ilości krwi człowieka możesz go zmienić w wampira lub w swojego sługę. Zależy to od woli ugryzionego. Może zmieniać tylko NPC trzeba wypić całą krew zajmuje to 2 tury. 5.Regeneracja: Lekko zwiększona. Po misjach itd jeden dzień miej w szpitalu. 6.Słabość na: srebro-poparzenia cebula-kichanie słońce-bardzo mało energii 7. Wielkość wampira nad człowiekiem: Wampirek ma nieznacznie większe walory fizyczne,zręczność,szybkość,węch i słuch niż człowiek. W słońcu jest słaby jak stara babcia. Nie Dotyczy to światła słonecznego nie od lampki itd. 7.Zew księżyca: Wampir nie lubi słońca ale za to uwielbia noc w księżycową noc walory fizyczne lekko wzrastają. Zaklęcia: Ranga B: -Mgła: Wampir chucha mgłą. Jest ona o o wymiarach 5x5x5m. trwa dwie tury podczas jej trwania mogę tworzyć dowolne iluzje wpływające na węch,słuch,wzrok. Ranga A: -Pełna forma wampirza: Szansa na powodzenia tego zaklęcia to 70%. Zaklęcie polega na przejęciu kontroli nad pełną mocą wampira. W końcu kto jest silniejszy pół wampir czy 100%? Zaklęcie trwa 5 tur. W zależności czy wampir będzie się sprzeciwiać czy nie. Jeżeli zaklęcie powiedzie się statystyki znów się podnoszą. Wszystkie zdolności fizyczne rosną 3 razy.
O co chodzi z tym wampirem pewnie zapytasz? Gdy wampir Cię ugryzie to część niego zostaje w tobie. Następie próbuje przejąć nad tobą kontrolę. Można to powstrzymać ale jednej rzeczy nie da się się powstrzymać tego,że słyszysz jego głos w głowie. Jest to coś jakby byłby dwie osoby w jednym ciele.
Ostatnio zmieniony przez Lizard dnia Czw Maj 29 2014, 18:36, w całości zmieniany 14 razy |
|