Liczba postów : 23
Dołączył/a : 13/12/2013
Skąd : Z Nieba wygnany...
| Temat: RebelAngel Pią Gru 13 2013, 23:11 | |
| First topic message reminder : Imię: Arzais
Pseudonim: RebelAngel
Nazwisko: Norread
Płeć: Mężczyzna
Waga: 100
Wzrost: 189cm
Wiek: 19
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: pod lewym okiem, na policzku, kolor Fioletowy.
Klasa Maga: Klasa 0
Wygląd: czarna szata spod której kiedy faluje można zauważyć jakiś blask, zbroję czarno-białą. Niebieskie krótkie włosy, oraz rozbudowane barki i klatka piersiowa. Mizernie wyglądające nogi. Szata jest porwana, jakby skalały ją wcześniej płomienie. Twarz odkryta, na głowie kaptur. Przez jedno oko przechodzi szrama rozwalająca jego piękną twarz. Ma niebieskie lewe oko a prawe oko zielone. Grzywka z włosów zazwyczaj przesłania mu jego prawe oko, ze szramą. Miecz w pochwie przypiętej do paska pod szatą.
Charakter: Cichy, lecz kiedy przyjdzie co do czego potrafi krzyczeć jak mało kto. krwiożerczy oraz bezlitosny dla wrogów, przyjacielski oraz troskliwy o przyjaciół. Potrafi zachować zimną krew w sytuacjach tego wymagających. Jest pomocny oraz inteligentny. Kiedy obmyśli taktykę, lub jakiś plan działania zwykle wychodzi przy pierwszym podejściu ataku, lub zasadzki. Potrafi zachować powagę sytuacji, oraz nie lekceważy przeciwników. Dba podczas bitwy nie tylko o siebie, także o swoich przyjaciół. Nie poddaje się bez walki. Jego słabością są smoki. Straszliwie się ich boi.
Historia: Arzais został urodzony w budynku gildii Fairy Tail. Żył spokojnie od piątego roku życia, ucząc się magii błyskawicy. Z początku nie wychodziło mu to lecz po kilku latach treningu wyszło mu panowanie nad błyskawicami, nad fioletowymi błyskawicami. Pewnego dnia ćwicząc, jego piorun uderzył w budynek mieszkalny, Ojciec Arzaisa nie miał środków do zapłaty więc został zatrzymany za nieodpowiedzialność. Arzais z początku się załamał i płakał dniami i nocami w samotni. Pewnego dnia wyszedł z pokoju wziął pierwszą lepszą kartkę z tablicy zadań, na której była dobrze płatna praca i kładąc przed mistrzem gildii powiedział, iż to jest jego pierwsza misja, gdzie za nagrodę wydostanie ojca z magicznego więzienia. Misja poszła pomyślnie zgodnie z planem. Przed misją jednak młody Arzais dostał stempel gildii, pod lewym okiem na policzku. Na misji doznał ostrych ran, lecz ją wykonał. Miał wtedy złamaną nogę, oraz nacięcie na prawym oku, która pozostała po dziś dzień. Kiedy poszedł odebrać ojca z więzienia powiedzieli mu, iż nie żyje. Chłopak załamał się i zabrał ciało do budynku gildii. Po kilku dniach leczenia wyszedł na powietrze z osłoniętym bandażem okiem, i zaczął dzień w dzień trenować do perfekcji przywołanie błyskawicy, potem rzucanie jej lub stworzenia z niej czegoś, udało mu siętylko rzucanie oraz przywołanie, opanowując to do perfekcji. W między czasie chodził na misje by mieć na spłatę domu i za jedzenie. Jego matki nie było z nim, umarła na łożu porodu Arzaisa. Został sam, lecz nie płakał tak jak jego ojciec został zabrany. Po kilku latach ciężkiego treningu i misji zmężniał, nabrał sił i rozbudował ciało, lecz nie nogi. Miał je zawsze najsłabsze niestety. Z niego został tylko wrak, z nikim nie gadał, stał się cichy. Zaczął wchodzić wracając z misji i od razu biorąc nową wychodzi, i tak cały czas. Często jego przeciwnicy darli się przegrywając, iż jest on jakimś zbuntowanym aniołem, zesłanym by zabić wszystkich. Stąd wzięła się jego ksywa, RebelAngel. Na pewnej misji nie poradził sobie jednak. Do pokonania była bestia mająca jakieś dziesięć metrów.Bestia prawie go zabiła, gdyby nie tajemnicza postać której już nigdy nie zobaczył. Lecz zyskał na tej misji umiejętność kształcenia błyskawicy w co chce. Często odwiedzał grób ojca. Po jakimś czasie zaczął częściej wpadać do gildii świętując z innymi i dobrze się bawiąc. To trwa do dziś, co się stanie ? Trzeba będzie się przekonać. Nadal zastanawia się co to była za postać pomagająca mu wtedy przeżyć.
Umiejętności: Niszczyciel LVL 1, Walka wręcz LVL 1, Inteligencja LVL 1
Ekwipunek: -Miecz Artema - Miecz jego ojca, który samemu wykuł. Za czasu wykucia był zaklęty w moc błyskawic, lecz moc zaczęła być niebezpieczna i samowolna, więc została zapieczętowana w mieczu, dlatego jest zabandażowany, ale ostrze jest odkryte. Miecz jest jednoręczny. -Dwa bochenki chleba. -Dwa upieczone spore kawałki wołowiny. -Trzy bandaże. -Sakiewka z kryształami. -Czerwony śpiwór.
Rodzaj Magii: Magia Błyskawic - Pozwala na utworzenie ładunków elektrycznych oraz manipulację nim.
Pasywne Właściwości Magii
Manipulacja błyskawicą - Może przywołać i manipulować małą błyskawicą (maksymalnie 10centymetrową) oświetlając obszar wokół użytkownika.Ma zasięg 3m. Im dalej znajduje się błyskawica od osoby która wypowiedziała zaklęcie, tym jest słabsza. Nie zadaje obrażeń, ale kontakt jest wyczuwalny.
Zaklęcia:
Błyskawiczna pięść zniszczenia (B) - tworzy wokół pięści aurę z błyskawic zadając większe obrażenia. Razi cel ładunkiem elektrycznym, po uderzeniu znika. Przy randze B można zrobić to dwoma pięściami. Każda pięść ma jeden ładunek elektryczny, i nie da się go przenieść z jednej do drugiej ręki. Otoczka jest w odległości 1 cm od pięści.
Rozłam nieba (B) - Zaklęcie aktywuje się poprzez podniesienie rąk do góry. Opuszczenie rąk jest jednoznaczne z przerwaniem zaklęcia. Ładowanie zaklęcia trwa jedną sekundę. Podczas ładowania i w trakcie zaklęcia użytkownik zaklęcia zaczyna świecić się delikatnym białym światłem. Kiedy zaklęcie się skończy, użytkownik zaklęcia wraca do poprzednich kolorów. Jeden piorun ma siłę słabego uderzenia rangi C, co oznacza, że cały grad ładunków do wykorzystania ma siłę rangi B. Można oznaczyć dowolną ilość celi. Krąg znika po pięciu minutach, nawet jeśli błyskawica nie uderzy. Krąg barwy białej o promieniu 10cm.Wywołuje on mrowienie ciała.Jest 12 błyskawic.Podczas zaklęcia można przemieszczać się, ale powoli. Piorun może gonić ofiarę 10cm od miejsca gdzie miał uderzyć. Przerwy między błyskawicami zajmują 1 sekundę maksymalnie. Czas zesłania błyskawicy z nieba wynosi 0,2 sekundy. 1 grad na 1 turę ataku. Może być użyte w obronie poprzez nałożenie znaku. Technikę można stosować tylko na świeżym powietrzu. Można oznaczać organizmy żywe (pierwsze oznaczenie darmowe reszta kosztuje 1%mm) Lub nie żywe (zabiera 2%mm). Można zaatakować kilka celów. Błyskawice lecą w miarę pionowo. Zaklęcie ma zasięg 50 metrów. Znaki się nie zużywają, dzieli je jedynie ograniczenie czasowe. Oczywiście schronienie się pod jakimś dachem czy drzewem może osłonić przed atakiem, trzeba jednak wziąć pod uwagę trwałość osłony - może ona ulec zniszczeniu i trzeba szukać kolejnej. Osłona jest skuteczna, jeśli wygięcie pioruna o rzeczone 10 cm jest nieskuteczne.
Rzut błyskawicy (B) - Tworzy w dłoni błyskawicę, którą można rzucić w przeciwnika, lecąca z dużą prędkością, ale znacznie mniejszą od prędkości błyskawicy
Ostatnio zmieniony przez RebelAngel dnia Nie Gru 15 2013, 14:34, w całości zmieniany 12 razy |
|