I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Riful Pseudonim: Nazwisko: Abysswitch Płeć: Kobieta Waga: 54 kg Wzrost: 1,73 metra Wiek: 19 lat Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Na lewej łydce Klasa Maga: Klasa 0
Wygląd: Jest to młoda, jednak wyglądająca na starszą niż jest w rzeczywistości, niewysoka kobietka o kształtach przyjemnych dla oka. Nie jest to może jakaś baśniowa piękność, ale wszystko ma takie jak trzeba. Subtelnie zaokrąglone kształty jej figury na pewno są jej wielkim atutem w wyglądzie zewnętrznym. Podobnie z resztą jak i twarz. Nie jest to buźka zawodowej modelki: szczupła z uwydatnionymi wszystkimi kośćmi, jednak to wcale nie znaczy, że wygląda źle. Przeciwnie doskonale wygląda szczególnie z bliska kiedy można dokładniej się jej przyjrzeć. Wtedy dostrzec doskonałe proporcje na twarzy Riful. Usta, nos, brwi pasują do siebie idealnie, a na końcu są oczy. Oczy, które w jej przypadku najmocniej przykuwają uwagę. Ponoć są one zwierciadłem duszy, tyle że nie do końca sprawdza się to w przypadku młodej Abysswitch. Bowiem mają one chłodną barwę jasnego błękitu. Można by rzec że są koloru stalowego i właśnie jak od stali wieje od nich chłodem co nijak się ma do jej usposobienia. Co innego włosy, które uważa za największy atut swojej zewnętrznej powłoki. Te mają wręcz przeciwnie ciepłą barwę, choć nie tak łatwo ją zdefiniować. Jest to połączenie koloru jasnobrązowego oraz ciemnego rudego. Sama określa je jako Miedziano-brązowe, co z resztą dobrze oddaje rzeczywistość. Do tego elementu jej wyglądu można dodać jeszcze to, że nie układa jakiś wymyślnych fryzur. Przeciwnie włosy nosi raczej rozpuszczone bądź też związane w prosty kok. Dziewczyna posiada też pewną charakterystyczną cechę w wyglądzie, która będzie jej już towarzyszyć do końca życia – chodzi tu o niewielką bliznę przy lewym oku zaczynającej się na powiece i biegnącej po policzku mniej więcej do połowy nosa. Jednak trudno uznać to za wadę, bo ta blizna dodaje jej uroku i tajemniczości… Jeśli chodzi o stroje to preferuje raczej wygodne ubrania. Obecnie nosi obcisłe skórzane spodnie w ciemnym kolorze, przepięte paskiem – raczej ozdobą. Poza tym wysokie do kolan buty, na niewielkim obcasie, ciemna koszulka na krótki rękaw z zarzuconą na wierzch krótką kamizelką. Charakter: Jak wcześniej było wspomniane jej chłodne spojrzenie nie odzwierciedla charakteru Riful. Bo chociaż trudno nazwać ją duszą towarzystwa, która bez przerwy jest uśmiechnięta i wesoła oraz na sobie stara się skupić uwagę otoczenia to na pewno jeszcze dalej jest jej do siedzącego w kącie, stroniącego od ludzi ponuraka. Taka na pewno nie jest, a jaka jest ? To złożone i trudne do zdefiniowania, ale jest kilka cech, które można tutaj wymienić… Po pierwsze, Riful jest osobą która nie specjalnie przejmuje się swoim wizerunkiem w oczach innych ludzi. Nie stara się nikomu przymilić. Uważa, że trzeba być sobą choćby innym się to nie podobało. Równoznaczne jest to z tym, że dziewczyna jest pewna siebie. Oczywiście nie do przesady, bo zna swoje możliwości, ale nawet gdy jest niepewna nie daje tego po sobie poznać. Nigdy też nie przyznaje się do błędów, nawet jeśli oczywiste się stanie że zrobiła coś źle. Może zdawać sobie sprawę, że mogła zrobić coś lepiej, ale nigdy się do tego nie przyzna. Nie cierpi też gdy się jej to wytyka, tzn błędy, pomyłki. Trzeba powiedzieć, że Abysswitch nie należy do osób spokojnych, opanowanych, które zanim coś zrobią dokładnie to przemyślą i planują w najdrobniejszych szczegółach swoje posunięcia. Ona woli iść na żywioł, improwizacja i wymyślanie pomysłów w biegu – to jest to co ona preferuje. I choć może się wydawać osobą żywiołową, energiczną, niecierpliwą czy porywczą, bo i rzeczywiście taka jest, to nie można powiedzieć, że jest przy tym bezmyślna czy zwyczajnie głupia. Być może tylko chce, aby inni tak właśnie tak ją oceniali, bowiem kiedy trzeba jest poważna… Zwykle jednak bliżej jej znacznie do optymisty niż pesymisty, choć oczywiście nie wszystko widzi ”w różowych okularach”. Ale bycie ”nie do końca optymistą” wcale nie pozbawia jej dobrego samopoczucia, które zazwyczaj jej towarzyszy oraz poczucia humoru. Jednak jak wcześniej było wspomniane nie specjalnie lubi krytykę toteż żarty z niej samej niekoniecznie uważa za najzabawniejsze. No i w końcu, Riful jest osobą psychopatyczną. Nie oznacza to, że czerpie radość z mordowania czy wyrządzania krzywdy innym, broń boże. Chodzi tylko o to, że nie jest zdolna wczuwać się w role innych, nie potrafi wyobrazić sobie co ktoś przeżywa. Na przykład: dajmy na to, że ktoś opowiada jej tragiczną historię swojego życia, jak to stracił bliskich i nie ma po co żyć. Riful nie odczuwa wtedy współczucia dla tej osoby , spływa to po niej jak woda. Historia: ”Dzieciństwo” Mała trzy pokojowa chatka. Wysoki, wychudzony i wymęczony ojciec , który zdecydowanie za wcześnie zaczął siwieć. Drobna matka nie potrafiąca usiedzieć na miejscu. No i gromadka dzieci, młodszego rodzeństwa dookoła są tym co Riful pamięta najlepiej ze swojego dzieciństwa. Ale tak naprawdę ona i jeden starszy od niej chłopiec nie byli rodzonymi dziećmi Yuzu i Corna, pary która ich przygarnęła. Jednak mała dziewczynka nie domyślała się nawet tego, chociaż ona i jej starszy brat różnili się wyglądem od pozostałych dzieci. Jednak dziecko nie mogło wiedzieć dlaczego. W każdym razie nie można było powiedzieć, że jest traktowana gorzej od rodzonych pociech swoich opiekunów. Prawdą było, że musiała pracować nieco ciężej, ale to dlatego że była starsza. Wszystko układało się bardzo dobrze i choć cała rodzina żyła bardzo skromnie to jednak niczego im nie brakowało, ale kiedy dzieje się dobrze to jak to się mówi: nic nie trwa wiecznie. W tym przypadku wszystko posypało się po tym jak Riful została zbita przez przybranego ojca. Jej starszy brat, który to z resztą zawsze nad nią czuwał niedługo po tym wydarzeniu zniknął. Nagle, bez uprzedzenia, tak po prostu. Zostawił po sobie tylko kartkę, w miejscu, do którego zabierał tylko swoją siostrzyczkę. Była to wiadomość, choć lepszym określeniem byłoby raczej stwierdzenie, że był to raczej długi list. Chłopak wyjaśnił w nim dlaczego odszedł, musiał to zrobić gdyż jest powiernikiem trudnej do opanowania mocy. Rozpisywał się o tym, że kiedy dowiedział się o tym jak Riful została potraktowana przez ojca to mógłby się nie powstrzymać i ”coś mu zrobić”. Wytłumaczył jej w prostych słowach także to, że tak naprawdę to on i ona nie są prawdziwymi dziećmi Yuzu i Corna. Wspomniał też o tym, że jest pewien że nie tylko on, ale i ona także posiada jakąś magiczną moc. Jaką ? Tego nie był w stanie powiedzieć… Można sobie tylko wyobrazić jakim szokiem musiała być dla dziesięciolatki taka wiadomość, tyle niesamowitych faktów. Minęło kilka dni zanim wszystko to sobie poukładała i wróciła do ”domu”. Wtedy jednak już wiedziała, że opuści tą rodzinę, jednak moment ten jeszcze nie nadszedł… ” Gildia” Riful była już całkiem dojrzałą dziewczyną kiedy po raz pierwszy spotkała w swoim życiu spotkała innego maga. Nie licząc oczywiście swojego brata. Wracając jednak do tego maga, to spotkała go zupełnie przypadkowo, można powiedzieć , że byli rywalami w pewnym zleceniu. Było to dla niej bardzo ważne, w końcu musiała zarabiać na siebie sama. Tak właściwie to we wszystkim musiała radzić sobie sama odkąd opuściła „swoją” rodzinę. I jakoś się jej to udawało, ale któregoś razu spotkała maga. Chłopaka który został jej rywalem w sprawie pewnego zlecenia. Ten mag choć wcale nie dużo starszy od niej był o wiele bardziej doświadczony. Co tu dużo mówić, nie miała z nim szans. Jednak jej upór i zaangażowanie jakie pokazała w pojedynku sprawiły, że ”spodobała się” temu osobnikowi i to na tyle, że oficjalnie zaprosił ją w szeregi swojej gildii. Riful bez zastanawiania się podziękowała i odmówiła. Na pożegnanie usłyszała, że jego propozycja pozostanie aktualna. Nie minęły dwa lata i dziewiętnastoletnia wówczas dziewczyna o rudo-brązowych włosach stanęła przed drzwiami tejże gildii licząc, że rzeczywiście wciąż będzie mogła do niej przystąpić. Nie zmieniła się wcale, przynajmniej tak się jej wydawało, może poza blizną nad okiem której się dorobiła. I zmęczona była życiem w samotności…
Umiejętności: Skrytobójca [poz. podstawowy], Kumulacja Energii [poz. podstawowy], Wytrzymałość [poz. podstawowy] Ekwipunek: Plecaczek z kompletem ubrań. Rodzaj Magii: Magia Grawitacji - Magia ta wykorzystuje kontrolę nad grawitacją. Pozwala użytkownikowi zwiększyć, bądź też zmniejszyć jeśli taka jest jego wola wagę wszystkiego co się wokół niego znajduje. Istnieje również możliwość wystrzelenia swojej magii jako skoncentrowanej wiązki w cel. Co ciekawe, dzięki mocy kontrolowania grawitacji mag może nawet sprawić, że przedmioty i ludzie mogą zawisnąć w powietrzu. Magia ta należy do gatunku Caster Pasywne Właściwości Magii Increasing Gravity - trudno, żeby mag grawitacji nie miał kontroli nad grawitacją. W tym przepadku chodzi o to, że może wedle woli zwiększać grawitacje przedmiotów (nie magicznych) znajdujących się w pobliżu. Zaczynając od zwykłej szpilki kończąc na broni jak np miecz, użytkownik może zwiększyć grawitację danego przedmioty, a co za tym idzie także jego masę na tyle, że inny człowiek bądź mag nie będzie w stanie tego przedmiotu podnieść, albo będzie miał z tym spore problemy. Ale ma to też nie tak oczywiste zastosowania. np. zwiększenie grawitacji gałęzi przez co może się złamać i z dużą siłą spaść na przykład na wroga pod nią stojącego. (Na początku 3 przedmioty) Reducted Gravity - o ile w poprzednim przypadku chodziło o zwiększenie grawitacji to tutaj jest zupełnie odwrotnie. Mag może zmniejszyć grawitację jakiegoś przedmiotu na tyle, że będzie się on unosił w powietrzu, z tym że sam tylko w niewielkim stopniu jest w stanie taki przedmiot kontrolować. Podobnie jak w zwiększeniu grawitacji to również nie działa to na magiczne przedmioty i ludzi. Wykorzystywanie zwiększenia grawitacji i zmniejszenia grawitacji nie może zostać użyte równocześnie. Breaking Gravity - tą zdolność Riful jest w stanie wykorzystać tylko na sobie. Polega ona na zwiększaniu lub zmniejszaniu grawitacji całego, lub tylko części swojego ciała. Może dzięki temu np, zmniejszyć grawitację swojego ciała co pozwoli jej na niezwykle wysokie skoki czy osiągnięcie dużej szybkości. Ale może też zwiększyć grawitacje co przy wcześniejszym rozpędzeniu się sprawiało, że osiąga niezwykle wysoką wartość pędu, którą może wykorzystać, aby wpaść na wroga.
Zaklęcia: (D) Gravity Push - Bardzo proste zaklęcie, które równie dobrze może zostać wykorzystane w ofensywie jak i w defensywie. Polega na tym, że użytkownik wyciąga rękę (przed siebie, na bok, do tyłu) i wytwarza w ten sposób grawitacyjną falę, która bez problemu przewróci. Jednak zbyt wielkiej krzywdy w ten sposób się nikomu nie zrobi, czar ten służy raczej do odepchnięcia przeciwnika. Za pomocą tego zaklęcia można też odbić lecące przedmioty czy nawet słabe czary (PWM). Jeśli tylko mag sobie tego zażyczy może wykorzystać obydwie dłonie przy tym ruchu. (D) Gravity Wall - Kolejne proste zaklęcie w tym wypadku służące jedynie do obrony. Nie wymaga specjalnego przygotowania, wystarczy że mag skieruje wewnętrzną część dłoni (otwartą) do ziemi i już po chwili w dowolnym miejscu w promieniu 10-15 metrów wokół maga powstaje niezbyt gruba grawitacyjna ściana, która ma za zadanie zatrzymać nadchodzący atak. Bez problemu zatrzymuje zwyczajne bronie i zaklęcia PWM. Czary wyższej rangi grawitacyjny mur nie jest w stanie zatrzymać, ale zawsze jakoś je osłabi. Zaklęcie trwa dwie kolejki [w walce] (chyba, że użytkownik sobie tego nie życzy, wtedy może dezaktywować czar). (C) Gravity Take Up - Podniesienie innego maga bądź też osoby za pomocą magii grawitacji. Mag podnosi tylko jeden palec w górę i to sprawia, że osoba, w kierunku której jest zwrócony zaczyna unosić się w powietrzu. Użytkownik może kontrolować w którym kierunku przesuwa swój cel o ile tylko utrzymuje dłoń z wyciągniętym w górę palcem wskazującym, ale i cel ma swobodne w poruszaniu kończynami. Co ciekawe działa to też na materialne zaklęcia jak na przykład pociski lodu (do rangi D) oraz przedmioty. Obiekt można podnieść na 3 metry. (C) Gravity Grip - Szczególnie skuteczny ruch w połączeniu z Grawitacyjnym podniesieniem. Polega na zwiększeniu przyciągania grawitacyjnego wokół celu co powoduje u niego bardzo silny ból. Aby wykonać zaklęcie trzeba wyciągnąć dłoń przed siebie i zacisnąć ją. Im mocnej się ją zaciśnie tym mocniejszy nacisk spada na cel. Oczywiście można ten ruch wykonać samodzielnie bez Gravity Take Up (B) Force of Gravity: Worse Fall Silne zaklęcie jednak wciąż nie do końca opracowane przez Riful. Polega na tak silnym zwiększeniu pola grawitacyjnego na sporym obszarze wokół niej, że wszyscy włączając w to nią samą mają ogromne problemy nie tylko z poruszaniem się, ale także ze staniem. Zwykli ludzie i słabsi magowie zostają po prostu przygnieceniu do ziemi. Nawet silne zaklęcia (do rangi C) zostają rozproszone przez tą grawitacyjną siłę. Czar działa przez 3 posty o ile Riful nie zechce go wcześniej dezaktywować.
i 5 punkcików zostawiam sobie na później ^^
Ostatnio zmieniony przez Abysswitch Riful dnia Pon Wrz 17 2012, 22:40, w całości zmieniany 1 raz
Wiedźma Otchłani? :3 Powiem Ci, że magia grawitacji osobiście jest moją ulubioną magią, która wymyśliłem jeszcze przed pojawieniem się jej w mandze FT~ Widziałem parę wersji tejże magii na innych forach, ale... twoja jest najbliżej tej mojej wersji :3 To tak abstrahując...
Increasing Gravity - Jak by to ograniczyć.. wiesz PWM może rozwijać się wraz z magiem więc powiedźmy tak - Mag 0 - 3 przedmioty, Mag S- 6 przedmiotów, Mag S+ - 9 przedmiotów. K? Reszta jak dla mnie jest ok.
(D) Gravity Push - Jest okey, ale tak jak mówisz, za dużych obrażeń tym nie zrobisz. A jeśli chodzi o zaklęcie to odbije PWM, ale zaklęcie D tylko osłabisz. Sry, ale takie są zasady.
A to może wyjaśni Ci zależność czarów defensywnych - Zaklęciem D nie obronisz D, jedynie je osłabisz; Zaklęciem C- obronisz D, zaklęcie C tylko osłabisz; Zaklęciem B obronisz C i D, ale B tylko lekko osłabisz. I tak dalej. Dlatego popraw Gravity Wall i Gravity Take Up.
(C) Gravity Take Up - jest okey, ale nie możesz wznieść przeciwnika wyżej niż na 3 metry. I popraw to co wyżej.
(C) Gravity Grip - Jest okey, ale obrażenia typowe dla rangi zaklęcia.
(B) Force of Gravity: Worse Fall - jest okey, ale popraw to z tymi zaklęciami co napisałem wyżej.
Btw, czytałaś mangę o tytule Meteodo? Bo tak szczerze powiedziawszy, to twoje zaklęcia są całkiem podobne do moich. o.o A ja wzorowałem się właśnie na głównym bohaterze tejże mangi. I nie żebym Ci tutaj jakiś plagiat zarzucał, tak tylko wspominam. Gomen, za dużo mówię q-q.
No więc tak, Wiedźma Otchłani, cóż tak jakoś wyszło. Nie było pomysłu na nazwisko to się zlepiło dwa wyrazy i już jakoś to wygląda i brzmi :)
Co do tej mangi, to niet. Pierwsze słyszę o tym tytule. Osobiście wzorowałem się trochę na bohaterze Fairy Tail używającym tejże magii. Tak to trochę jeszcze możne na Mass Effecie ? o.o ... chyba, troszkę ;)
Wytknięte błędy oczywiście poprawiłem. ^^
Jakby co to nie są literówki, jestem on, nie ona. Tak na przyszłość mówię ;)
Ok, Gomen, z myliła mnie postać. Ok, a teraz zasięg zaklęć. Czar B - 5 metrów w koło Ciebie. Zasięg rangi C - 4 metry. Rangi D - 3 metry. PWM też ma zasięg - 2,5 metra. Akcept.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.