Liczba postów : 546
Dołączył/a : 04/06/2013
| Temat: Cassandra Pią Sie 02 2013, 10:15 | |
|
- Relacje:
Sophie Fourier (NPC) [pozytywne] - Była mistrzynią MC. Wydawała się dość sztywna, ale i tak zyskała sympatię Cass.
Olivia 'Liv' Billiart (NPC) [pozytywne] - Coś jak szefowa i mentorka w próbie rozwiązania sprawy pani Sophie. Cass ją lubi.
Andree Blancheflour [pozytywne] - Żywiołowa kobieta rycerz. To ona zaprowadziła ją do MC.
Lilith Ganthier [pozytywne] - wspólna misja, wspólny pobyt w szpitalu. Nie zna jej zbyt długo, ale ją polubiła.
- Orchidaes "Prince" [negatywne] - zalazł jej za skórę.
____________________ Umiejętności: Ninja (lvl. 2) Szermierz (lvl. 2) Skrytobójca (lvl. 2) Joker (lvl. 1) Sportowiec (lvl. 2) Kontrola (lvl. 2)
______________ Fabularne umiejętności: Szlachetna panienka - panna Dusther chcąc nie chcąc musiała poznać wszystkie tajniki etykiety. Pod okiem surowych nauczycieli nauczyła się jak przystoi zachowywać się damie. Te wszystkie ukłony, sposób poruszania się, zabawianie gości rozmową czy chociażby prawidłowy dla szlachetnej panny sposób siedzenia. Cass ma to wszystko w małym paluszku. Jeśli tylko by chciała mogłaby to wszystko w sposób perfekcyjny zrobić. Jazda w damskim siodle to też dla niej nie problem. Ale to czy wykorzysta tą wiedzę to już inna sprawa. Mocna głowa - może tego po niej nie widać, ale Cass potrafi wypić naprawdę sporo alkoholu, a procenty i tak nie uderzą jej do głowy. W każdym razie nie tak szybko i nie w takim stopniu. Cosplayerka - dziewczyna potrafi modyfikować ubranka, dodawać do nich jakieś fikuśne dodatki, poszerzać rozpruwać, poprawiać. Może zawodowiec z niej żaden, bo brak jej większej praktyki, ale wystarczy jedno spojrzenie na strój i osobę która ma go założyć i dziewczyna potrafi szybko go poprawić, aby na taką osobę pasował. Przynajmniej jako tako. W dodatku nie ma problemu z noszeniem najdziwniejszych ciuchów, a i potrafi namówić innych aby w takie ciuszki wskoczyli.
______________ Ekwipunek:
- Przy sobie:
- Pierścień z purpurowym kamieniem "Lew oko wiedźmy" - Wiedźma zawsze musi być czujna! Kto wie czy ktoś na nią nie czyha?! Może dodał jej coś trującego do herbaty!? Gdy nie jest się pewnym takich spraw wystarczy zapytać pierścień, jeśli w twej herbatce czyha coś złego/zagrażającego życiu kryształ zmieni barwę na czarną!(Pierścienia można użyć dwa razy dziennie, potrafi jednak wyczuć tylko zagrożenie w jedzeniu i picu - niczym więcej.)Sprzęt wyprodukowany hurtowo przez Filipina III!
- Naszyjnik Aur - Po aktywacji za 20MM Cassandra może widzieć aury innych. Samo to trwa 3 posty, ale można później przedłużyć za 5MM na post. Cd 3 posty.
Aury są to kolory ukazujące się przy ludziach/ludziopodobnych itd wskazujące na cechy charakteru danej osoby i czy ona jest magiem. Jednak, by rozpoznawać poprawnie trzeba poćwiczyć. Występują mieszanki kolorów, które z zmianą postawy osoby, także się zmieniają. Złoty- sugeruje, że osoba jest serdeczna Niebieski- sugeruje, że osoba jest magiem Czarny- sugeruje, że osoba jest demonem/demonopodobna Pomarańczowy- sugeruje, że osoba kłamie/jest nieszczera Czerwony- sugeruje, że osoba jest poddenerwowana/łatwo się irytuje Szary- sugeruje, że osoba jest podejrzliwa Zielony- sugeruje, że osoba jest wystraszona Brązowy- sugeruje, że osoba jest pewna swoich racji
- Heart of Ice - Amulet w kształcie serca, zrobionego z lodu. Jest on na srebrnym łańcuszku. Serce jest chłodne i mimo tego że wykonane zostało z lodu, bije niczym żywe. Kiedy Cassandra ma na sobie serce lodu, jest w stanie kontrolować naturalny lód o objętości nie przekraczającej 2x2x2m, jednak korzystanie z tej zdolności powoli wychładza Cassandrę więc nadużywanie może powodować problemy zdrowotne. Cassandra może również kontrolować lód będący zaklęciem bądź mocą jej czy innej osoby, jednakże kiedy to robi, serce wychładza ją dużo szybciej i mocniej, efekty te utrzymują się też dłużej
- Stalowy Naramiennik(SR):
Iron Woman – Nieaktywnie jest stalowym naramiennikiem ozdobionym czerwonymi kamieniami wokół których znajdują się złote zdobienia ( Poglądowo). Aktywowany zamienia się w złoto-czerwoną zbroję pokrywającą całe ciało Cassandry. Poziom 1 – Złoto-czerwona zbroja pokrywa całe ciało Cassandry. Nie jest ona jednak zbyt wytrzymała i raczej przypomina nieco utwardzone ubrania niż faktyczną zbroję Poziom 2 - Złoto-czerwona zbroja pokrywa całe ciało Cassandry. Jeśli chodzi o jej wytrzymałość, jest jak zwykła żelazna zbroja. Nie utrudnia ona jednak ruchów Cassandry ani nie waży dla niej więcej niż zwykłe ubranie. Wymagania: Kupić zaklęcie rangi B, świetnie współgrające z tą zbroją Poziom 3 - Złoto-czerwona zbroja pokrywa całe ciało Cassandry. Jeśli chodzi o jej wytrzymałość, to nie da się jej zniszczyć nie wzmocnionymi magicznie atakami. Nie utrudnia ona jednak ruchów Cassandry ani nie waży dla niej więcej niż zwykłe ubranie. Cassandra potrafi swobodnie latać w swojej zbroi. Wymagania: Kupno magicznych przedmiotów za minimum 75.000 klejnotów Poziom 4 - Złoto-czerwona zbroja pokrywa całe ciało Cassandry. Jeśli chodzi o jej wytrzymałość, to nie da się jej zniszczyć nie wzmocnionymi magicznie atakami. Nie utrudnia ona jednak ruchów Cassandry ani nie waży dla niej więcej niż zwykłe ubranie. Cassandra potrafi swobodnie latać w swojej zbroi. Szybkość, wytrzymałość oraz siła Cassandry zostają wzmocnione o 50% Wymagania: Dowolona umiejętność na 4 poziomie Poziom 5 - Złoto-czerwona zbroja pokrywa całe ciało Cassandry. Jeśli chodzi o jej wytrzymałość, to nie da się jej zniszczyć nie wzmocnionymi magicznie atakami. Nie utrudnia ona jednak ruchów Cassandry ani nie waży dla niej więcej niż zwykłe ubranie. Cassandra potrafi swobodnie latać w swojej zbroi. Szybkość, wytrzymałość oraz siła Cassandry zostają wzmocnione o 100%. Kiedy zbroja jest aktywna, żadne buffy nie szkodzą jej ciału. Wymagania: Mag rangi S ____ Obecny poziom: 2 Czas trwania: 1 post
- Alternatywna przestrzeń:
- Pieniążki
- zniżka w sklepie magicznym w wysokości 10%
- 3x cukierek - po zjedzeniu przywraca 5MM, można go sprzedać za 1.000 klejnotów w sklepie magicznym
___________
- Misja – Każdy musi mieć jakiś cel. Misję. Coś ogólnie do roboty, zwłaszcza jak się jest assassinem. Misja jest więc niczym innym jak magicznym kawałkiem papieru, który zawsze pokazuje najnowsze wydanie Fiore News, odtwarza najnowsze wydanie Radia Fiore, pokazuje większość dostepnych w kraju i na świecie misji, nowe wydanie gazetki Greedersów a nawet zniżki do Dessertio fried chicken.
- Waza Nieskończoności - Całkiem spora porcelanowa waza, wysoka na 80 centymetrów, średnica 10 centymetrów. Waży około 10 kilogramów i jest czerwono-złota. Wkładając dłoń do wazy można na czas trwania misji/walki/eventu oddać wybrane zaklęcie/zaklęcia. Następnie waza generuje MM w wysokości 1/3 kosztu MM danego zaklęcia na post. Jak ktoś włoży do wazy dłoń to może zaabsorbować część lub całość tego MM odnawiajac jego pokłady na misji. Jedna osoba może to zrobić tylko raz na misję/event/inne takie i nie odnowi w ten sposób więcej jak 50%MM
- średnia mikstura odnowienia zdrowia - Czerwona mikstura o pysznym malinowym smaku. Post po wypiciu leczy wszelkie rany. Nie zastopuje jednak działania chorób czy trucizn oraz nie odnowi utraconych sił.
- Dragon Claw – Czarny jednosieczny miecz pozbawiony gardy.
Rękojeść jest nierówna, metaliczna i chropowata. Wymaga udoskonalenia jakimś oplotem lub inną formą ochrony, bo aktualnie walka mieczem będzie obciążała dłoń i niewątpliwie, raniła ją. Obecnie prosta rękojeść z drewna, pokryta skórą rekina i bawełną. Rękojeść ma 20cm długości, samo ostrze, ma długość 84cm i szerokość 10cm, przypominając w budowie nóż – czyli rękojeść znajduje się przy tępej część miecza, która jest też nieco grubsza. Sam miecz, pożerając 3MM na turę, potrafi zapłonąć ogniem. Dodatkowo stworzony został z metalu Bożego zabójcy, broń tą bardzo trudno zarysować czy złamać, czy to normalną bronią czy zaklęciem. Broń ta również wywoła ogromny ból brzucha i uszkodzenia wewnętrzne u smoczego zabójcy metalu który spróbuje ją zjeść. Miecz jest odporny na ataki smoków i zaklęcia magii dragon slayerów.
- Krew matki demonów – Fiolka z fioletową, demoniczną krwią. Bezpośrednie spożycie takiej krwi posiada losowy efekt. Od jakiegoś wzmocnienia po śmierć ryzykanta(rzut k100 im bliżej 100 tym lepszy dla postaci efekt). Osoby posiadające odpowiednie umiejętności mogą z owej krwi przygotować eliksir najwyższej jakości. Sprzedane podczas zakupu przedmiotu magicznego o demonicznych właściwościach zmniejsza cenę kupowanego przedmiotu o 20%. Można również po prostu sprzedać za 20.000 klejnotów
- Złote jajko - Złote, misternie zdobione jajko. W otchłani posiadało zdolność przenoszenia do punktów teleportacyjnych, ale na powierzchni jego właściwości są nieco inne. Pozwala ono trzymającej je osobie wejść do swojego wnętrza. Wnętrze jajka to przytulny pokoik, z łóżkiem i w ogóle. Nie ma ograniczenia jak długo postać będzie siedzieć w jajku. Czas tam leci tak jak poza jajkiem. Samo jajko ma wytrzymałość rangi A+ i bardzo trudno je zniszczyć.
- 29 noży do rzucania
- 20 shurikenów
- Miecz - 95cm, 77cm głownia. Prosty jelec. Ostrze z 6 cm szerokości przy rękojeści zwęża się do 2 cm.
- Tanto - 32cm, 25cm ostrze
- Runa Forneus
___________
- 20 metrów liny
- Saperka
- Haki do wspinaczki x8
____________________ Status: Adrian (Moroi), wysoki brunet o zielonych oczach czasem będzie nawiedzał ją w snach. To nie kosztuje dziewczyny nic, za ten stan pobierane są siły od chłopaka. Jest bardzo szarmancki, podrywa dziewczynę i zależy mu na kontakcie z nią. Sen jest całkowicie przez niego kontrolowany, więc w porównaniu do zwykłych snów ten jest z dokładnymi detalami.
Zmiany: Umiejętność "Ninja" - lvl up. Umiejętność "Szermierz" - lvl up. Umiejętność "Skrytobójca" - lvl up. Umiejętność "Joker" - Wykup 1 lvl. Umiejętność "Kontrola" lvl. 1 - kalendarzyk adwentowy Umiejętność "Sportowiec" lvl. 1 - Loteria urodzinowa Umiejętność "Kontrola" - lvl up. Umiejętność "sportowiec" - lvl up.
Darmowy spell D, umiejętność 1 lvlu, Ulepszenie zaklęcia rangi D - Za 7,14 i 21 dzień kalendarzyka
|
|