HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Kuferek Ariel




 

Share
 

 Kuferek Ariel

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ariel


Ariel


Liczba postów : 52
Dołączył/a : 18/04/2013

Kuferek Ariel Empty
PisanieTemat: Kuferek Ariel   Kuferek Ariel EmptyNie Wrz 22 2013, 19:27

MAGICZNE ITEMY



  • Naszyjnik Rafaela - Raz na walkę na okres 4 postów przywołuje Rafaela, który będzie wiernie służył Ariel. Posługuje się kuszą. Bełty tworzy sam (magia) i zadają one takie same obrażenia jak te kupione w sklepie. Dodatkowo potrafi czytać w myślach i się przez nie komunikować, ale tylko z jedną osobą na raz.
    Nori MG napisał:
    Młodzieniec był wysoki i bardzo przystojny, ale o nietypowej urodzie. Jego skóra była śniada, bardzo egzotyczna, długie, kręcone włosy miał elegancko spięte w kucyk. Miał na sobie czarny garnitur, który idealnie na nim leżał. Tak, zdecydowanie był przystojny i pewnie kobiety się za nim uganiały!
    Wygląd naszyjnika | Pytania kierować do Nori.



NOWE ZAKLĘCIA



  • -



POZOSTAŁE ZAKLĘCIA



  • Syreni pisk (B) - Ariel wydaje z siebie donośny pisk, który w zależności od długości trwania różnie działa na oponenta. Przy pierwszym poście trwania pisku (czyli w tym, w którym zacznie się owe zaklęcie, a do uszu wroga dotrze dźwięk), ofiara od razu ma problemy z równowagą. Przy drugim poście następuje stan podobny do alkoholowe. Przy trzecim, uszkodzenie błędnika…itd. Albowiem im dłużej trwa pisk tym gorzej dla przeciwnika…Dodatkowo oczywiście działa skuteczniej na osoby z wyostrzonymi zmysłami jak np. DSy czy po prostu persony z lepszym słuchem (umiejką). Sam dźwięk jest czymś pomiędzy wrzaskiem, a piskiem, ale najważniejsze jest to, iż działa jak głośnik punktowy/kierunkowy. Co to oznacza? A to, iż owy atak działa głównie właśnie na osobę, na którą skierowany jest pisk - którą Ariel sobie wybierze. Tym samym towarzysze nie są narażeni na owy atak ze strony syrenki.Długość jaką utrzymują się efekty zaklęcia, zależne jest od MG.

  • Wodne więzienie (C) - przeciwnik zostaje zamknięty w wodnej bańce, całkowicie wytworzonej naturalnie z magii użytkowniczki. Więzienia działa tylko dwa posty, więc więzień nie może się utopić, ale w zależności od jego wytrzymałości może stracić przytomność…Dodatkowo Attina może kontrolować ową bańkę - czyt. przerwać zaklęcie w dowolnym momencie...nie może jednak ruszać 'kulą', a samo zaklęcie trwa 2 posty.

  • Meduza (C) - użytkowniczka przywołuje trzymetrową meduzę. Nie licząc wielkości, wygląda jak zwyczajny przedstawiciel owego gatunku - galaretowate ciało w kształcie dzwonu/parasola, od którego rozciągają się parzydełka. Owy przywołaniec może poparzyć przeciwnika każdą częścią swego ciała, a same ‘macki’ mogą wiązać i łapać (zasięg 'macek 5m ) - oczywiście nie są super silne i ofiara może się uwolnić, ale już samo dotknięcie wywołuje poparzenia u przeciwnika.Notabene owe stworzenie wręcz ‘pływa’ po powierzchni. Znaczy to tyle, że nie chodzi - chyba wiadome? - a po prostu lewituje kilka centymetrów nad ziemią (licząc od końca macek)…i nie więcej! Naturalnie z wodą czy pod wodą również nie ma większego problemu.Działa 3 posty.

  • Gejzer (C) - dziewczę materializuje pod ziemią zebraną wodę, która w momencie aktywacji ulega masowemu wydobyciu ku górze jako gejzer. Wyrzucona woda jest pod sporym ciśnieniem, a i średnica owej pułapki ma 50cm. Dodatkowo mogą istnieć 3 pułapki naraz, aczkolwiek 1 pułapka = 1 zaklęcie. Pułapka zostaje aktywowana poprzez nastąpienie na nią, bądź wolę Ariel.

  • Rozgwiazda (D) - zaklęcie czysto ‘szpiegowskie’. Na ciele/ubraniu przeciwnika pojawia się mała rozgwiazda, która służy jako namiar. Po prostu dzięki temu, iż jest to wytwór magii Ariel, ta będzie wiedzieć, gdzie dana osoba przebywa. No…dopóki oczywiście rozgwiazda nie zostanie zniszczona…Poza tym przyjmuje kolor ubrania/ciała, na którym się osadzi.Znika jak cel oddali się na więcej niż 100m + wszystkie magiczne maskowania typu iluzji działają na rozgwiazdę, tj. Jak ktoś wpłynie na siebie magią, to nie dostrzeżesz własnej magii wypływającej z rozgwiazdy.



PWM



  • Marine Word - Jak na syrenę przystało, Ariel potrafi bez problemu rozmawiać/porozumiewać się z morskimi stworzeniami. One rozumieją ją, a one je i nawet nie musi przy tym ust otwierać.
  • Gills - Co to za syrenka bez możliwości oddychania pod wodą? Do tego właśnie służy owe pwm, które 'uruchamia' się wręcz automatycznie, gdy Attina znajdzie się pod wodą.
  • Brak powietrza - nie tylko ze względu na swą magię, ale jako, iż sporą część życia spędziła pod wodą to nawet jeśli jakimś cudem jej ‘skrzela’ nie działają lub sama je wstrzymuje to i tak dzięki doświadczeniu potrafi wytrzymać bez powietrza nieco dłużej od zwykłego człowieka. Oh…w końcu powietrze się straci jak u każdego normalnego człowieka, ale Ar, jak było wspomniane - wytrzyma bez tlenu dłużej niż przeciętna persona.
  • Ładny śpiew - na tym poziomie jest to tylko zwykły, nic nie robiący, aczkolwiek przepiękny śpiew. Dzięki temu stała się królową karaoke i nic dziwnego, iż często śpiewa sobie tylko po to by zachwycić swym głosem innych.
  • Mucous Glands - Nic innego jak wytwarzanie rybiej, obślizgłej substancji (w razie chęci). Nie jest to coś czym dziewczyna się chwali, nie używa też tego za często, ale jednak…potrafi wytworzyć owy śluz na dowolnej części ciała. Niby nic, ale jak trafi się jakiś agresywny adorator to łatwo się wyślizgnąć.
  • Mermaid Tail - dzięki temu pwm, dziewczyna potrafi zmienić się w syrenę w dowolnej chwili. Naturalnie wtedy zamiast nóg ma rybi ogon w kolorze morskim, dzięki, któremu o wiele płynniej może poruszać się pod wodą. Należy nadmienić, iż ubrania również się zmieniają…Podczas postaci syrenki na górnej części ciała znajdują się tylko duże muszelki na klatce piersiowej, ale po powrotnej zmianie w człowieka ma na sobie ciuchy, które miała przed przemianą.
    Poza tym nie może zmienić się w syrenę na suchym lądzie - chyba, że będzie sobie siedzieć na brzegu, mając przy sobie/dotykając wodę.
  • Gładka skóra - dziewczyna ma to do siebie, że może przebywać w wodzie nawet cały dzień, a nie nabawi się zmarszczenia skóry jak to mają zwykli ludzie, przebywający długo np. w wannie.
  • Woda - może wytworzyć niewielką ilość wody. Jedna mała kula, mieszcząca się w rękach. Nie ma specjalnych właściwości - ot zwykła woda, nadająca się do picia, obmywania ran itp.
  • Ciało z wody - Mag zmienia swoje ciało w wodę, jednak jest to tylko jednorazowe użycie kosztujące energię magiczną (3% od udanej akcji). Czy wyjdzie zależy od jakości posta (pwm za zezwoleniem Daxa).
  • Echolokacja - owe pwm działa tylko dzięki 'złotym' muszlom, które dziewczyna ma niemal zawsze na uszach. To właśnie dzięki specyficznej budowie owych muszli możliwa jest echolokacja...która o wiele lepiej pomaga orientować się Attinie w otoczeniu - przeszkodach, dźwiękach itp. Główny warunek tego pwm to fakt, iż Ar musi znajdować się pod wodą - muszle nie działają na powierzchni...mogą służyć wtedy jako ozdóbki...Echolokacja powstała tylko dlatego, iż syrenka pod wodą nie widzi na jedno oko, więc nie zbyt skutecznie i prędko orientowała się w otoczeniu morskim. Nie lokalizuje przedmiotów jak jakiś sonar, ani nic takiego - po prostu 'muszle' mają jej zastąpić wzrok oka by z owej, niewidocznej strony nic jej specjalnie nie zaskoczyło. Innymi słowy ma to działać jak niby oko, ale oczywiście i oko nie zawsze zorientuje się, gdy coś szybkiego/zbyt cichego nagle wyskoczy 'zza rogu'.





RELACJE


  • Andree -

  • Ismael -

  • Saeko -



RELACJE Z NPC


  • Sophie Fourier -
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1473-konto-ariel#22718 https://ftpm.forumpolish.com/t1466-ariel#22578 https://ftpm.forumpolish.com/t1474-kuferek-ariel#22719
 
Kuferek Ariel
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Kuferek Lucyferek
» Kuferek Reny~
» Kuferek Takary i Kuro
» Podpoduszkowy kuferek z farbkami~
» Ariel

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Opisy Dodatkowe :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.